6 300 6

Porsche възобнови производството на барабанни спирачки

Георги Касабов

Германският производител на спортни автомобили Porsche пусна в продажба чисто нови барабанни спирачки за класическите модели 356A and 356B. Комплектите са изработени по най-високите съвременни стандарти за качество, което си личи и по цената им.

Барабан за Porsche 356A струва $2 193.18 (3 687 лв.), а за 356B - $2 133.68 (3 590 лв.). Това означава, че за да подменят спирачките на четирите колела, собствениците на двата модела трябва да се бръкнат с по $8 772.72 (14 760 лв.) и $8 534.72 (14 360 лв.).

Въпреки възрастта си Porsche 356 се смята за доста корав модел, стига да се обгрижва с достатъчно любов и оригинални части. Калифорниецът Гай Нюмарк кара ежедневно такова от 40 години и е навъртял с него над милион мили (1.6 млн. км).



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • ттков (гост)
    Отговор
    1 10:22  28.10.17
    Когато възобновят камшичното запалване ще ги призная
  • Shmeker (псевдоним)
    Отговор
    2 12:29  28.10.17
    За кола 60-120 коня тва е нечуван консуматив.
  • Японеца (гост)
    Отговор
    3 21:02  28.10.17
    Още едно потвърждение, че тази кола е абсолютен скъп продукт!
    Ненужен придатък на най-евтиния боклук на фердинад порше, костенурката.
    Визия непроменена от 1965 ли беше?
    Панамера, обаче е друга бира!Браво за което.

    Коментиран от #6

  • konq s onq (гост)
    Отговор
    4 05:06  29.10.17
    С парите за 4 барабана ще си купвам 7 беенвете за по 2000 лв и ще си имам различен цвят беенве за всеки ден от седмицата което си е гаранция за всеки ден с различно гадже.
  • МАК (гост)
    Отговор
    5 08:27  29.10.17
    Абсурдни цени за скапаните барабанни спирачки, ако имам такова порше барабаните за скрап правя го със 4 диска и това е!!мразя барабанни спирачки, скъпи са консумативите и трудни засмяна!! И двата ми фолсквагена са ъпгрейднати със дискове отзад , гарантирам че след смяната колите заимаха истинска спирачка!!
  • Shmeker (псевдоним)
    Отговор
    6 10:05  29.10.17

    До коментар #3 от "Японеца":

    Porsche е класика, оригиналните части за класиките са скъпи. Колекционерите не им пречи да ги купуват. Боклук или не, вероятно спирачките са разработени на ново, което поради малкия тираж оскъпява продукта, щото Гюнтер и Мюлер, като ходят на работа, разработват и използват части от скъпи материали (а не от Алиекспреса), като сложиш 20% печалба и 50% за консорциума да се спечели малко повечко заради Дизелгейт и т.н, и накрая като теглиш чертата се получава тази цена.

Напиши коментар:


Публикувай