1 922 7

BMW произведе 100-хилядното i3

Георги Касабов

От поточните линии на лайпцигския завод на BMW слезе 100-хилядният екземпляр на електромобила i3. Моделът се произвежда от 2013 г. в тираж от 120 бройки дневно. Миналата година баварците са продали 26 631 i-тройки.

BMW Group е инвестирала €400 млн. във фабриката за електромобили и хибриди в Лайпциг, където работят 800 служители. Там се произвежда и спортният i8, от който през миналата година са продадени 2 783 екземпляра, а през 2018-а ще се сдобие с открита версия Roadster.

В Лайпциг BMW строи и комплекс за съхранение на електроенергия. BMW Battery Storage Farm Leipzig ще акумулира ток в 700 батерии от i3.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • гост
    Отговор
    1 18:11  30.10.17
    Аууу , не може да бъде , от "великия" спортист i8 , за 5-6 години - 2783 "екземпляра" !!! Нали беше убиец на Тесла , върха на технологията ?? С тоя темп на десетата година може и да стигнат продажбите на Модел Ес , ама на МЕСЕЦ , то не че и i3 с тия има няма 20 000 годишно е някакъв рекордьор , ама под 500 годишно , това и италианците не го броят за продажби , да не се окаже , че парите за новите модели отишли за "неудачен" спортист ?
  • Тхгкйфъйбл
    Отговор
    2 19:02  30.10.17
    Голям праз, какво ни занимавате с този грозен, безличен и скучен трактор, оп, автомобил. Вярно, че бмв ги слагаха в графата при колите.

    Коментиран от #3

  • Марио
    Отговор
    3 21:15  30.10.17

    До коментар #2 от "Тхгкйфъйбл":

    Ми не е лошо i3.Верно че е електричка но не е лоша.Поне има дизайн не като теслата дето верно интериора е от тесла.

    Коментиран от #6, #7

  • Електрика
    Отговор
    4 21:40  30.10.17
    Абе то че колата не става, не става. Ако нямаше емблема на BMW, никой нямаше да и обърне внимание. Поне си признаха грешката, че са обръщали прекалено голямо внимание на екологичността, вместо на удоволствието от шофирането като Tesla. След такова признание, се очаква, че за следващите електромобили на марката, удоволствието от шофирането ще е на първо място, и това е радостно. Стига с тази Екология когато говорим за електромобили. Колкото и електроенергия да изразходва за 100 километра, ако тя е добита от ВЕИ, няма да има въглероден отпечатък. Черешката на тортата в новината е начина за "рециклиране" на старите батерии, за които противниците на електромобилите постоянно питат. Поне ще мога да им давам цитати и линкове към тази новина, за да видят дори на снимка къде отиват батериите след края на живота си като електромобилна батерия. Просто стават друг вид батерия за още няколко години. Само вчера, са спестили поне 4200€ (14 000MWh x 30¢) плюс това което са им платили за да си заредят батериите. Вчера цял ден цените на електроенергията бяха отрицателни заради силните ветрове в Германия. Електроразпределителните дружества плащаха на клиентите за да ползват енергията. Който има батерия, "напълни чувалите с ток" както се изразяваше един съфорумник.
  • вижся
    Отговор
    5 22:48  30.10.17
    Това са автомобили, на които смисъла убягва на повечето хора.. не защото са им различни или нещо подобно ами защото не разбират, че в развитите държави хората си живеят в къщички с гаражи, зареждат си ги и си плават до работа, където също има зарядни и така нататък. Те са надмогнали това невъзпитано и промито поведение на марка, как изглежда и темподобни тривиални простотии, това са хора които ценят фунционалността на самият автомобил за ситуацията и. Минута пауза. И сега нека се върнем в нашата кочина и го сложим това на нашия фон. Замислете се, че хейта към марка, държава която прави коли, парадигма на автомобили (електрички, ала бала) не опира само до колата ами до начина на живот, възпитание и манталитет и като цяло спрете да плюете ами променяйте първо себе си с нещо малко всеки ден и другите ще последват... така става хора... никой не ни е виновен за шибаното положение освен самите нас.. някой имат повече късмет, някой нямат.. такъв е живота. И който не му е шен с какво го занимават може да не кликва повече на самата новина като за начало.
  • гост
    Отговор
    6 11:17  31.10.17

    До коментар #3 от "Марио":

    Е ти пак се изцепи неподготвен , цял свят реве за тоя дизайн , ти го намери за "поне това" !! Единственото ценно е карбоновата каросерия , обаче трябва бая да поработят още за поевтиняването , че и сега е по-скъпа от батерията , а след две-три години ще стане два-три пъти по-скъпа . Иначе за градски модел става , ама не на тая цена .
  • гост
    Отговор
    7 11:20  31.10.17

    До коментар #3 от "Марио":

    60 Квтч батерия и 30% надолу в цената , това трябва да са целите за втората генерация , иначе и тия 20000 годишни продажби ще им се струват сън в лятна нощ !

Напиши коментар:


Публикувай