27 833 97

Най-добрата всесезонна гума

Радослав Славчев

Nokian Weatherproof бе обявена за най-добрата всесезонна гума за тазгодишния зимен сезон от Automobilismo. Общо седем всесезонни модела бяха тествани при ниски температури на сухо, мокро и върху сняг.

Nokian Weatherproof в размер 225/45 R17 впечатли оценяващите с поведението си в завои и ниското ниво на съпротивление. Тези и други характеристики на гумата са съпоставими с резултатите на зимните гуми, споделят съдиите.

Всесезонните Nokian Weatherproof дават на водача и пасажерите безопасност и стабилно представяне при всякакви условия през годината. Символът 3PMSF „снежинка“ показва, че гумите са одобрени за зимна употреба.

А последните иновации на Nokian Tyres позволяват на гумата да предложи безопасност през зимните месеци и в същото време стабилен контрол през лятото, без да се износват.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Минчо
    Отговор
    1 11:55  02.11.17
    Ако е вярно, ще е просто страхотно!
  • BBB
    Отговор
    2 12:30  02.11.17
    Честно казано, не вярвам на "всесезонките". Може би са дори , за държави в които снегът се чисти , а не чакаме пролетта да се разтопи.

    Коментиран от #4

  • Киро
    Отговор
    3 12:38  02.11.17
    Списанийце, получило пари от някой производител и дращи глупости. Същото, като в Автобилд. Най-добрата всесезонна гума е Мишлен Кросклимат и това са фактите.
  • Киро
    Отговор
    4 12:39  02.11.17

    До коментар #2 от "BBB":

    Не вярваш, щото не си ги пробвал. Миналата зима минавах през всякакъв вид сняг все едно съм със скъпи зимни гуми, спира по същия начин.

  • гост
    Отговор
    5 12:42  02.11.17
    Няма такова понятие най-добра всесезонна гума ! Абсолютно всички всесезонни гуми са компромис и икономия за тези които нямат пари да си купят комплект летни и зимни гуми .
  • Driving pleasure
    Отговор
    6 12:45  02.11.17
    Най добрата всесезонна гума си остава Мишеин КросКлаймът! Брилянтното при нея е, че не е всесезонна гума а буквално две гуми в едно. Започнали са с архитектура на лятна гума и са добавили абсолютна зимна пригодност към нея - за разлика от всички други, които започват със зимна гума и някак си се мъчат да я накарат да проработи и в топло време
  • Driving pleasure
    Отговор
    7 12:54  02.11.17
    Освен ако не караш кола със задно не ти трябва нищо друго освен добра всесезонна.
  • Driving pleasure
    Отговор
    8 12:59  02.11.17
    Явно никой не е пипал Мишелинка та сте нацъкали минуси, е те са скъпички, карайте китайките и се небойте :)

    Коментиран от #13

  • JEEP
    Отговор
    9 13:04  02.11.17
    225/45 R17 - собствениците на коли с оригинален такъв размер на гумите би следвало да имат достатъчно пари за поддръжка и да не правят компромиси и експерименти!

    Коментиран от #11

  • Селянина с Колелото
    Отговор
    10 13:08  02.11.17
    Пълни простотии...кой е виждал зимна джапанка, НЯМА ВСЕСЕЗОННА ГУМА купете си я и после аре на пързалката.

    Коментиран от #12

  • Driving pleasure
    Отговор
    11 13:15  02.11.17

    До коментар #9 от "JEEP":

    Такава гума може да вкараш и на БМВ 3ка Е46 за 4-5 хиляди или на Опел астра Н който пак струва хилядарка повече...

    Коментиран от #24

  • Driving pleasure
    Отговор
    12 13:16  02.11.17

    До коментар #10 от "Селянина с Колелото":

    Искрен съвет, карай си колелото от коли не фаташ! Не сме 1990та - в 2017 всесезонната гума по нищо не отстъпва
  • ДЯДО
    Отговор
    13 13:37  02.11.17

    До коментар #8 от "Driving pleasure":

    Не си сам, шом жена ми се справя зимата с тях по голямо доказателство за това няма, живеем не в града а по нависо в полите на Витоша и нашата улица не се чисти от общината. Купих ги защото са единствените позволени всесезонни гуми които могат да се ползват през зимата в Германия одобрени от ADAC, това не е някое списаниице а призната институция която не угажда на фирми щом немските такива са отпаднали, нали или нещо против този довод.
  • Само разбирачи
    Отговор
    14 13:49  02.11.17
    Живея в Чикаго и караме само със всесезонни гуми. Масово хората изобщо не знаят, какво са летни и зимни гуми. Карал съм и със зимни гуми и да има разлика, но всесезонните гуми са много добри за 2 сезона. Сега карам с “Continental extreme contact” и си свиркам. Моля хора, които карат лятото със зимни гуми и купуват шеста употреба да не изразяват мнението си формирано от кварталния гумаджия.
  • Варна
    Отговор
    15 13:57  02.11.17
    Ползвам Нокиян само, че зимни. Изключително доволен съм! Не съм използвал всесезонните им. - Там мисля, че опитът ми показва, че Вредщейна е на най- високо ниво. Ако трябва отново да избирам зимни гуми отново ще са Нокиян, които подбирам според условията на града в който живея. - В случая WR A3 или A4. Разбира се по възможност и отново Runflat
  • Бай Благой
    Отговор
    16 13:58  02.11.17
    Не знам кой нормален вярва на тези "всесезонни" гуми. За пореден път пиша...няма как този материал да е добър при -20 и при +60(70) градуса по Целзий....това са 80-90 градуса разлика. Отделно шарките на зимните и на летните гуми са съвсем различни...да сте забелязали, че летните са с двойно по-малък грайфер от зимните - защо ли? Всесезонната гума е компромис това е истината... Аз съм със зимни Нокиан купени преди 3 години и все още не съм закъсвал никъде (дори горе на Витоша -х.Алеко) в снега.

    Коментиран от #17, #19, #20

  • БЗЗЗЗ
    Отговор
    17 14:28  02.11.17

    До коментар #16 от "Бай Благой":

    Къде ги видя тези -20 и сняг? Това в БГ се случва веднъж на 3 години освен ако не живееш в Родопите. Кросклимат на Мишлен е точно за нашето време - 9 месеца от годината няма сняг и три месеца я има, я не. А да - на сух асфалт чисто лятната гума спира по-добре от зимната без значение колко градуса е навън Зимната е по-добра на киша, сняг, лед / на лед никоя гума не е добра /!
  • 123
    Отговор
    18 14:29  02.11.17
    И какво е цената? Да не се окаже, че е по изгодно да си купя 2 чифта нормални за сезона гуми! А и повече километри да направя с тях?!?

    Коментиран от #22

  • Driving pleasure
    Отговор
    19 14:38  02.11.17

    До коментар #16 от "Бай Благой":

    байо, ето ти един тест на всесезонни, летни и зимни гуми - едни от най-добрите на пазара. https://www.youtube.com/watch?v=zNuqGUgbcIk Както и преди съм казвал зимната гума има предимство само и единствно на сняг!!!
  • Driving pleasure
    Отговор
    20 14:39  02.11.17

    До коментар #16 от "Бай Благой":

    байо, ето ти един тест на всесезонни, летни и зимни гуми - едни от най-добрите на пазара. https://www.youtube.com/watch?v=zNuqGUgbcIk Както и преди съм казвал зимната гума има предимство само и единствно на сняг!!!
  • До Байо
    Отговор
    21 14:46  02.11.17
    Слушайте Байо, той е разбирач! От “опит” говори - един приятел му казал.
  • Driving pleasure
    Отговор
    22 14:49  02.11.17

    До коментар #18 от "123":

    Цената на мишлина е мисля около 130 лева за 15 цола мисля че малко под 200 лева излизаше за 17 ка на 205 не знам какво е за теб нормална гума, щото тия китайските определено ще са по-зле, Ако дадеш 800 лв за Крос клаймът в най-добрия случай комплект зимни ще ти излезе 600 като добавиш и летните и те станаха 1200 кинта за да държиш чифт гуми закачени на стената в гаража :) Както е казал колегата - за България просто не си струва. Аз още не съм сложил зимните слагам ги чак при прогноза за по-длготрайно задържане на сняг - и ги махам щом се покаже слънце края на февруари ранния март и за 3-4 месеца вече няма да взимам гума за алилуята. карал съм и цяла зима с летни - еми кара се, важно е да помниш с какви гуми си - 5 км по-бавно, 10 м по-голяма дистанция и немаш ядове!

    Коментиран от #27, #29

  • Иван
    Отговор
    23 14:50  02.11.17
    Точно тези уверените със зимните гуми са първите в канавката зимата.
  • JEEP
    Отговор
    24 14:53  02.11.17

    До коментар #11 от "Driving pleasure":

    За това написах оригинален размер, а не "да може да се вкара" на някаква кочина. То по тая логика, с малко напъвне и на реното ще я вкарам, ама това нищо не значи.

    Коментиран от #26

  • sadasd
    Отговор
    25 15:08  02.11.17
    По черноморието не виждам смисъл от зимни гуми, има сняг точно 2 седмици.
  • Driving pleasure
    Отговор
    26 15:11  02.11.17

    До коментар #24 от "JEEP":

    Абе батко бе, ти в кой век живееш, на една и съща кола производителя вкарва по 3-4 размера гуми и то не заради двигателя или пърорманса ами просто заради нивоти на оборудване. на Опела почват от 15 цола джанта за базовия модел (с най-малкия двигател май даже бяха железни) до 17 цола за ниво на оборидване космо 195/65/R15 205/55/R16 215/45/R17 това е за един и същи двигател, едно и също купе, а за ОПЦ верията даже скачат до 18 цола, но да речем там има малка разлика...

    Коментиран от #52

  • 123
    Отговор
    27 15:13  02.11.17

    До коментар #22 от "Driving pleasure":

    За моя размер 16, посочената всесезонна гума е на цена 700 лева за 4 броя. Ако си закупя нормални 2 комплекта гуми, да кажем Ханкук, то ще ми струват около 950 лева всичките 8. Сега въпроса е, колко ще изкарам с едните и колко с другите? Предполагам накрая като тегля чертата финансово ще са на кантар, но със сигурност ще се чувствам по спокоен в Ханкука!
  • OVERTOP
    Отговор
    28 15:24  02.11.17
    КАРАМ С ТАКИВА-СТРАХОТНИ СА
  • 29 15:30  02.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост
    Отговор
    30 15:30  02.11.17
    Всеки донякъде е прав. Тази година бях решил да си взема всесезонни гуми, защото имам кросоувър. Първо си бях харесал CrossLimate 2, но после намерих и доста добри отзиви за Toyo Celsius. Изчетох и изгледах доста и накрая реших, че на всесезони гуми няма да си купя. Първо, живея в София и всяка зима има сутрешни температури под минус 15 градуса. Сняг вали от ноември до март, даже и април и не само събота и неделя. Не, че има постоянно, но улиците често са заледени и всесезонната гума спира доста по-зле от зимната на сняг и лед. Само дилетант може да каже, че спира като зимна, ето РЕАЛНИ тестове: https://www.youtube.com/watch?v=GlYEMH10Z4s https://www.youtube.com/watch?v=j32vXbe-JBk https://www.youtube.com/watch?v=zNuqGUgbcIk Второ, всесезоната гума не се държи добре лятото при високи температури. Трето, всесезонната гума може да се кара около 2 години, а е доста по-скъпа. Накрая искам да кажа, че колата ми е над 200 к.с. и всяко влошаване на спирането, коства доста. За това аз лично никога не бих си взел всесезонна гума при условията и колата, която карам!

    Коментиран от #40, #53

  • Кибик
    Отговор
    31 15:39  02.11.17
    Ако колата се кара в планински зимни условия, има смисъл от зимни/летни. Ако живеете в Сандански или Бургас, всесезонни са ОК.

    Коментиран от #33, #54

  • Бачо Киро
    Отговор
    32 15:56  02.11.17
    Всесезонните гуми са за Северна Европа - Прибалтика и Скандинавските държави, Шотландия, Северна Ирландия, Исландия, Русия и т.н. Там където общо взето лято няма. Няма как гума, предвидена да се двиши при -20 на сняг да издържи при +40! Той асфалта се разтича, та камо ли гумите! Август месец ходих в Полша на Балтийско море при познати. При 14-15 градуса температура на въздуха сред лято - ОК, съгласихте ме, че ще си карам с тези гуми...
  • Илия
    Отговор
    33 16:04  02.11.17

    До коментар #31 от "Кибик":

    Не е така! Аз пътувам ежедневно по едни от най-натоварените пътища в Южна България - Пловдив - Асеновград, Пловдив - Хасково, Пловдив - Карлово, Пирдоп - Казанлък (подбалканския път). Все първокласни, все "добре почистени", все с голям трафик! Еми да ти кажа гумата си е гума. Вярно, много хора зимата излизат с колите само до супермаркета и то ако няма сняг, те за това и си карат с "галоши" и си мислят, че са много добри шофьори и че гумите им са много добри, докато не стане белята. А тя става, казвам го от опит! Преди години с 2-ра ръка зимни Michelin-ки се въртях по пътя за Хисаря и от тогава гуми купувам нови - карам 2 сезона и ги изхвърлям. Имат-нямат грайфер 2 зими и нови! Не са милиони и определено не си струва риска.

    Коментиран от #44

  • Дидо
    Отговор
    34 16:09  02.11.17
    Преди 2 години взех чисто нови Мишелин КросКлаймът и повече няма да направя "грешката" да закупя всесезонна гума. Живея в Варна и тук рядко пада сняг, но постоянно има заледявания. Въпросната гума е пълна трагедия на лед. Мой приятел със зимни гуми нямаше абсолютно никакъв проблем там където аз не можех да мина. (и двамата сме със задно предаване)

    Коментиран от #36, #39

  • С6ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
    Отговор
    35 16:34  02.11.17
    ВСЕСЕЗОННАТА ГУМА Е КАТО МЪЖА СЛЕД 50-ТЕ ГОДИНИ.НЕ ЧЕ НЕ СТАВА СТАВА АМА НЕ Е КАТО НА 35 ТОЕСТ ЗИМНА ГУМА ЗИМАТА .ОТ ДРУГА СТРАНА НЕ Е ИЗКУФЕНЯК НА 80 ТОЕСТ ЛЯТНА ГУМА ЗИМАТА.СЕГА С МАЛКО РАКИЯ И МАЛКО ВИАГРА МОЖЕ ДА Е КАТО НА 35 АМА САМО В НЕГОВИТЕ ОЧИ В ОЧИТЕ НА ЖЕНАТА РАЗБИРАЙ ЗИМАТА СИ Е ЗА ПОСМЕШИЩЕ НАЙ МНОГО ВРЕМЕНЕН ИВАРИАНТ
  • 112
    Отговор
    36 16:46  02.11.17

    До коментар #34 от "Дидо":

    Аз пък това лято купих michelin crossclimate + и съм от Бургас. Ще пиша отзиви след зимата. :)
  • Driving pleasure
    Отговор
    37 16:50  02.11.17

    До коментар #29 от "до Driving pleasure":

    Като не ти се чете - чупи се
  • Петър
    Отговор
    38 16:52  02.11.17
    Те хората са си го написали, ние пак много знаем. Дали ще си с кола над 200 к.с. или 60 няма значение. Пак може да се метнеш в канавката, а на лед каквато и да е гума не държи.
  • Driving pleasure
    Отговор
    39 16:52  02.11.17

    До коментар #34 от "Дидо":

    Ако мислиш, че има гума дето държи на лед жестоко се лъжеш! Но парите са си твои!

    Коментиран от #80

  • Driving pleasure
    Отговор
    40 16:56  02.11.17

    До коментар #30 от "Гост":

    Госта, дали ти е 200 коня колата или 20 при скорост 90 все тая баце, не мощността ти е фактора, ти ако мислиш да ползваш всичките 200 коня зимата като си мисли, че зимната ще те спаси си по-опасен от който и да е каращ с летни галоши! Extensive trials carried out by the DEKRA Automobile Test Centre in Germany have shown Michelin tyres last an average of nearly 5,000 miles longer than the average mileage for a group of well-known competitor brands. The data was collected over a two year period, from trials involving Michelin Energy Saver +, CrossClimate, Latitude Sport 3, Pilot Sport 4 and Primacy 3 tyres versus comparable fitments from five manufacturers in each product group. Other brands tested included Bridgestone, Continental, Dunlop, Goodyear, Hankook, Nokian, Pirelli and Vredestein. Нали се сещаш, че комплекта ти зимни + летни на 3тата година ще са вече одървени и няма да държат нищо, нищо, че имаш останал протектор така че това е още 1 + на всесезонната, сменяш я на 3 години и си по-добре!

    Коментиран от #42

  • 112
    Отговор
    41 17:00  02.11.17
    Ето Мишлен Кроскаймът в реални условия: https://www.youtube.com/channel/UCKipNAsYhXvLn7Xk5HOh4zg/videos
  • Гост
    Отговор
    42 17:50  02.11.17

    До коментар #40 от "Driving pleasure":

    Стига си изсмуква от пръстите псевдо факти! Кой ти каза, че на всеки 2-3 години трябва да сменяш зимнините гуми? Производителите препоръчват да се сменят на 6-тата година или на 60 000 км! Казах ти доводите и съм ти дал да гледаш 3 клипа. Там много ясно се вижда, че всесезонната гума отстъпва по всички характеристики на зимната и съответно лятната гума. Пък като не може да осъзнаеш каква е разлика в ускорението на кола 90 к.с. и такава над 200-300 к.с., с и е твой проблем!
  • Тодор
    Отговор
    43 17:57  02.11.17
    Всесезонната гума е добра,за страни като Англия,Дания,Белгия и др.където няма голяма температурна разлика между лято и зима?За България ,такова животно всесезонна гума няма!Лятото +40,зимата -20!За 60 градуса интервал,няма измислен материал!Не се лъжете с тези гуми!

    Коментиран от #46

  • Кибик
    Отговор
    44 18:28  02.11.17

    До коментар #33 от "Илия":

    Коментарът ми се отнася за градовете Сандански, Бургас и подобните на тях. Той не важи за селските райони които Вие споменавате.
  • Различен
    Отговор
    45 18:29  02.11.17
    Единствените гуми с клас А на спиране и А за разход на гориво за през зимата са Нокиан. Дори и Мишлен до преди една година нямаха такива. Сега създадоха някакви нови, асиметрични, но от моя дълъг опит, не харесвам Мишлена. Карам коли с 13, 14, 15, 16, 17 и 19 цола. Най-добрата гума е новата и не китайската.
  • Монтреал
    Отговор
    46 18:36  02.11.17

    До коментар #43 от "Тодор":

    В Канада температурите са между -40 и +40, но се справяме с всесезонни гуми. Може би всесезонните които се продават в БГ са менте, както колбасите, спиртните напитки, пенсиите, здравеопазването, образованието, правосъдието, демокрацията и т.н. (хайде да не продължавам, че може да неволно да засегна господа управляващите и да ме баннат)
  • емилио
    Отговор
    47 20:00  02.11.17
    Тестовете се пправят за икономия на гориво и спиране при определени условия.Докато при потегляне шофьора и при новите коли защитите от пробуксуване са тези,който могат и предпазват,то при спиране няма коне,кубици и т.н.
  • Plameni
    Отговор
    48 20:18  02.11.17
    NOKIAN нямат зимни гуми индекс А ,може да погледнете етикета на новите гуми в магазина .От NOKIAN признаха ,че за тестовете са предлагали специални гуми,които не отговарят на действителноста. Карам нова служебна кола на 10000 км. с NOKIAN wr d4 на едната гума започна да и се разпада протектора.Спрямо СONTINENTAL ts 860 са по шумни и лигави.NOKIAN weatherproof е класиран на 13 място от AUTO BILD за всесезонни гуми.

    Коментиран от #56

  • ВАГ
    Отговор
    49 20:56  02.11.17
    За мен най-добрите гуми са: лятото летни ,зимата зимни и за предпочитане нови.
  • Край
    Отговор
    50 21:06  02.11.17
    Всесезонната гума не е компромис със сигурността. Тя е ПО-СКЪПА от сезонните, но ви дава следните предимства: 1.Времето никога не ви изненадва с неподходящи гуми; 2.През зимата сте повече в безопасност от това да сте със зимни гуми защото всесезонните са по-добри на мокро от тях. само при сняг са малко по-зле но това са не повече от 20 дни в годината. 3.Реално ги износвате за 2-4 години и хвърляте докато тези които сменят не си износват `зимните и за 7-8 години ама не ги хвърлят ми си ги търкалят. Т.е с всесезонните винаги сте с нови гуми. 4. Не се занимавате с гумаджии два пъти в годината и не мъкнете гуми. 5. Нокиян, Мишлен, Ханкук, Бриджстон, Гудияр, Континентал, правят всесезонни гуми и те са ТОЧНО за нашия климат /при по-топло се карат само летни. Не слушайте кварталните експерти и особено гумаджиите а вижте тестове на гуми.

    Коментиран от #55

  • tekemo
    Отговор
    51 21:19  02.11.17
    нокиан вр сув 3 made in rusia , Няма по-скапани гуми от тези! Шумни и криви!
  • Антон 1
    Отговор
    52 21:24  02.11.17

    До коментар #26 от "Driving pleasure":

    За кой Опел , Корса ли ?
  • Антон 1
    Отговор
    53 21:27  02.11.17

    До коментар #30 от "Гост":

    Много си прав брато , много !
  • Антон 1
    Отговор
    54 21:28  02.11.17

    До коментар #31 от "Кибик":

    Ами ако караш само в града Бургас ,добре ! Ама я виж какво става няколко години назад , ако решиш да мръднеш до Айтос !:):):
  • Гост
    Отговор
    55 21:32  02.11.17

    До коментар #50 от "Край":

    За такива като теб съм постнал 3 клипа, на които се вижда, че всесезонните гуми са компромис и отстъпват във всичко на зимните и летни гуми!
  • Антон 1
    Отговор
    56 21:39  02.11.17

    До коментар #48 от "Plameni":

    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/27017-proizvoditel-na-gumi-be-ulichen-v-lyji-i-manipulacii/
  • onq s konq
    Отговор
    57 22:32  02.11.17
    Нищо не се казва за дневните и нощните гуми
  • Plameni
    Отговор
    58 22:56  02.11.17
    Goodyear Vetor 4 Season Gen 2 и Continental ALLSeasoContact е изборът за студен и снежен климат. Michelin Cross Climate + е избора за климат,който не вижда много сняг Kleber Quadraxer 2 най-добро съотношение цена/качество.
  • Plameni
    Отговор
    59 23:07  02.11.17
    Зимата само с Continental WinterContact TS 860. Лятото с Continental Sport contact 6.
  • Скептик
    Отговор
    60 23:37  02.11.17
    Колко ви платиха вносителите за рекламата ? Всесезонна гума се износва за 1-2 години особено в жегата лятно време ! Цената най често е над средната стойност на една нормална лятна или зимна .При тези огромни температурни амплитуди в България ,които имаме и са в стойности от -25 до + 40 градуса лятно време в някой региони на страната (тоест говорим за температурен диапазон от 65 градуса зима и лете !!! ) е абсолютно недопостимо да се кара със гуми предвидени и създадени за отклонение от 20-25 градуса (считайте от 5 до 25-28 градуса ! С тази статия освен да застрашите животи и да изтъните джобовете на тези хора които ще вземат решение да закупят таква друго няма да постигнете ! Всесезонна гума визирайки огромните температурни изменения за България НЯМА ! Има или лятна или зимна !
  • Бат Мишо
    Отговор
    61 00:22  03.11.17
    всесезонни гуми в държави с 4 сезона връзвате ли се на поръчкови статии още
  • Public Owner
    Отговор
    62 00:44  03.11.17
    Изгубих поне 20 минути да изчета всички коментари и за пореден път се убедих колко зомбирани хора има на тоя свят. Защо като ви е промит мозъка не се опитате да раздвижите малко мисълта и да погледнете реалността!?!? За какви сезони си говорим, като вече няма сезони!? Глобализацията е довела света до една непоправима катастрофа, температурните амплитуди и аномалии са нон стоп. Днес е -20, след по-малко от 48 часа е +20. Да сменяш под график като през комунизма по-времето на баба ти примерно на 1 ноември летни със зимни е дебилно. Януари месец последните 10 години, само 1-2 е бил предимно студен. Има дни които се излиза по тениска. Като се стопи тоя снях и станат езера и т.н. със зимната гума януари си загивате в аквапланинг(зимната гума няма широки водоотводи, това половината коментиращи не го знаят очевидно) Елементарният и очеизваден извод е, че най-добрите гуми на днешно време са хубави качествени всесезонни гуми. За да имате сигурност в рязко сменящото се време както обясних.

    Коментиран от #73, #95

  • Public Owner
    Отговор
    63 00:50  03.11.17
    Допълнение: За да ви реша спора с парите също, като толко много мисълта ви не работи на тия дето не им се получава логиката ето ви резултата: всесезонни гуми да кажем: 1200 лева 4 гуми хубави. летни и зимни по 400 лева чифта = 800. И сега НАЙ-ВАЖНОТО: претендиращите, че като сменят и зимни и летни били по адекватни и сигурни на пътя да си добавят 150 пъти ходене на гумаджия през 2 дни и нон стоп следене на времето, направо да си наемат служител да следи времето и да сменя гумите, защото както обясних и само слабоумен не го вижда - времето се мени с аномалии постоянно, днес е -20, утре е 0, другиден е +20. И какво стана? летни и зимни ако караш ще трябва да сменяш постоянно, особено зимата. Дебилен спор водите тук, прост народ слаба държава. Някои хора се мислят за модерни, а мисленето им като през 1950г. когато имаше 4 сезона. Смях

    Коментиран от #64

  • Гост
    Отговор
    64 08:33  03.11.17

    До коментар #63 от "Public Owner":

    Точно такива като теб пък са най-големите комплексари! Като види, че хората не са на неговото мнение, веднага обвинява народа за прост! ти ли си умния? Я ни кажи в коя област взе Нобелова награда, че се имаш за по-умен от собствения си народ? Нямало било студ през януари и имало катаклизми - поредния заблуден екофашист. Поне не пиши лъжи, а виж температурите в София за последните 10 години през януари! И за да не кажеш, че София не е България, ще ти кажа, че средната надморска височина у нас е 470 метра! Хайде скрий се, комплексиран лъжец!
  • ЖСТДНЗ
    Отговор
    65 09:02  03.11.17
    ЗА УСЛОВИЯТА НА БЪЛГАРИЯ С ИЗРОДЕН ОСТЪР И ПРОТИВОПОЛОЖЕН КЛИМАТ С АМПЛИТУДИ ДО 70 ГРАДУСА ВСЕСЕЗОННАТА Е ЧИСТ БОКЛУК. ТЯ Е ТЪП КОМПРОМИС ЗА НЕРАЗБИРАЩИ МНОГОЗНАЙКОВЦИ И ТЪПИ СЕЛЯЦИ. ЗИМАТА ЗИМНА ЛЯТОТО ЛЯТНА.ТОЛКОЗ ЗА ЮЖНА ИТАЛИЯ И ИСПАНИЯ МОЖЕ ВСЕСЕЗОННА
  • Алекс
    Отговор
    66 09:05  03.11.17
    Бих казал, че добра всесезонна гума за голяма част от хората върши работа. Разбира се това е индивидуално. Ако някой живее в планината, където не се чисти и всеки ден се ползва колата задължително, тогава може би трабват зимни и летни, но ако живееш в града и можеш без кола няколко сутрини в годината, тогава всесезонката не е лош вариант. А и при всесезонните няма бюджетен вариант, демек няма разни измислени китайски и украински галоши.
  • Хаймана
    Отговор
    67 09:13  03.11.17
    По-добре всесезонна за 4 години, отколкото зимни и летни, които да се карат по 8 години и да станат дъски и кокали. Да не говорим, че зимните трабва да се карат два сезона, което го правят само еденици.

    Коментиран от #71

  • Любо
    Отговор
    68 09:17  03.11.17
    Аз карам малко, карам само със зимни, не карам по магистрали и не карам спортно, не карам лятно в най-голямата жега, карам 6 000 км годишно и затова съм преценил, че цяла година ме устройват зимните. Лятото ги карам на 2.4, зимата на 2.2 размер 196/65 R15. Следващите гуми може да пробвам вариант със всесезонни.
  • Край
    Отговор
    69 09:18  03.11.17
    Според един гумаджия по-горе, всесезонните били за южна Италия и южна Испания. Няма такова нещо бе френд - там се карат чисто летни гуми. Всесезонната гума е за нашите ширини при НОРМАЛЕН шофьор с кола до 200 к.с. който не живее в Чепеларе или Самоков и не му се занимава с мръсновати и простички момчета пролет и есен. Всесезонната гума е за разумни хора които знаят че колите не са "мерцедес и всички останали" и знаят че лакърдиите за "зимните джапанки" са за хора които не четат.
  • Онзи
    Отговор
    70 09:19  03.11.17
    Едно време баща ти все зимни и летни е въртял... Карал си е видинките и зиме и лете. А в по-добрия случай стомил.
  • Гост
    Отговор
    71 09:38  03.11.17

    До коментар #67 от "Хаймана":

    Поредната простотия! Я дай линк, в който да с казва, че зимните гуми трябва да се сменят всяка година, а всесезонните могат да изкарат 4 години! Като започнете да си измисляте, че чак ставате смешни!!!
  • ббб
    Отговор
    72 10:01  03.11.17
    да се почне производството на видинките... тогава мое всичките капути да мирясате... икономията е майка на мизерията
  • Гумата
    Отговор
    73 10:07  03.11.17

    До коментар #62 от "Public Owner":

    Какво рязко сменящо се време бе човек, вие къде живеете? Както са казали и колегите лятото може да се кара със зимни гуми не е проблем освен финансов. Проблема е зимата, да в голяма част от времето когато няма вода на пътя не е проблем, но примерно утре заминаваш на почивка, падне дори и дъжд вечерта сутринта заледи какво правим тогава? Не се правете на тарикати купете си едни нормални зимни и летни не от най скъпите примерно Клебер, Фулда, Тойо и не рискувайте живота на децата си за няколко лева.

    Коментиран от #76

  • Кракра
    Отговор
    74 10:24  03.11.17
    Карал съм два автомобила с всесезонни гуми Vredestein Quatrac, чисто нови, разбира се. Движа се основно из София и не съм имал проблеми.
  • Ввв
    Отговор
    75 11:00  03.11.17
    Ко каза,ко?Всезонна гума,не мерси!!!
  • Различен
    Отговор
    76 12:19  03.11.17

    До коментар #73 от "Гумата":

    Смених, оня ден, на две от колите гумите, със зимни Клебер. 185/65/15 са по 83 лева и стотинки, с ДДС! Ако не можете да си позволите и това, за гуми, то по-добре не карайте, защото застрашавате не само вашият живот, а и живота на околните!

    Коментиран от #77

  • AZZZZzzzz
    Отговор
    77 13:14  03.11.17

    До коментар #76 от "Различен":

    Абсолютно си прав! Който не може да си позволи зимни и летни гуми през 4-6 години, не трябва да кара кола! Особено за коли със задно (като моята) е чисто убийство да караш всесезонни, камо ли летни... Не мога да разбера, хората толкова ли къса памет имат.. Миналата нова година в източна България падна страшен сняг и стотици коли бяха блокирани на Тракия... В такава ситуация дали ще се чувстваш по-сигурен с весесезонни или със зими гуми?!? Питам аз и отговор не искам!

    Коментиран от #78

  • Иван
    Отговор
    78 14:48  03.11.17

    До коментар #77 от "AZZZZzzzz":

    Да затретя за дървените философи - ние в Чикаго караме САМО С ВСЕСЕЗОННИ. Човека по долу ти каза, че и в Канада е така. Температурите падат до -40. Снежни бури да видиш. Практиката доказва, че ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ ИМА, ама за Ганьо няма. Айде със здраве!

    Коментиран от #79, #81, #82

  • Гост
    Отговор
    79 17:04  03.11.17

    До коментар #78 от "Иван":

    Ти като живееш в Чикаго, да не мислиш, че трябва да цъкаме с език и да ти вярваме на всички лъжи? -40 градуса в Чикаго е било точно НИКОГА!!! А ти сам каза, че ги сменяте на 2 години. Пък Ганьо като живее в САЩ си мисли, че е най-умен и германците са тъпи, защото карат със зимни и летни гуми! Карай си с каквото искаш, но фактите и сравненията, показват че всесезонната гума е компромис!
  • Гума с шипове
    Отговор
    80 19:02  03.11.17

    До коментар #39 от "Driving pleasure":

    Гума с шипове държи на лед !

    Коментиран от #83

  • AZZZZzzzz
    Отговор
    81 19:26  03.11.17

    До коментар #78 от "Иван":

    Първо, кои сте "вие"? Ти и твойто второ "аз"? Това, че ти си решил да се претрепеш, не означава, че всички в Чикаго, Канада ит т.н. карат с всесезонни гуми, нали? В крайна сметка, всеки си преценява сам, но аз возя всеки ден детето си на училище и компромис при гумите не може да има. Гумите са единствената директна връзка на автомобила с пътната настилка, добре е всички да се замислят над това!
  • ААА
    Отговор
    82 19:28  03.11.17

    До коментар #78 от "Иван":

    Ми карай си в Чикаго всесезонните гуми , и не ни учи от хиляди километри с какви гуми да минаваме Шипка , Петрохан , Сл. Бряг-Обзор ,и др. Като видиш тировете с веригите как боксуват , и голямото "ТЕ" дето ги дърпа и то боксува, с четирите си гуми , а ти се промъкваш между тях на зиг заг , само благодарение на добра, нова , и правилно подбрана зимна гума ,да затъваш и излизаш от преспи и снежни коловози , с критични моменти ,тогава коментирай.
  • Онзи
    Отговор
    83 19:53  03.11.17

    До коментар #80 от "Гума с шипове":

    Сигурен ли си! Защото аз съм се чувствал като с кънки.
  • filo
    Отговор
    84 22:02  03.11.17
    И аз мислех да взема всесезонни, но няма смисъл, защото финансово е горе - долу е едно и също, а единственото предимство е, че не се занимаваш с смяна пролет и есен. Аз имах хубави летни и си взех едни зимни и едни джанти на старо и съм доволен. В крайна сметка мисля, че е най-добре да слагаш зимни и летни гуми. Неслучайно сравнително малко хора карат с всесезонни.
  • AZZZZzzzz
    Отговор
    85 10:26  04.11.17
    На вниманието на колегите от Северна Америка с всесезонните гуми! Ето колко са добри всесезонните гуми, при една малко "по-зимна" пътна обстановка. Enjoy! https://fakti.bg/avto/213768-za-vsesezonnite-gumi-i-zimata-video

    Коментиран от #86

  • Иван
    Отговор
    86 14:46  04.11.17

    До коментар #85 от "AZZZZzzzz":

    Как да ти обясня на теб? Купуваш кола от дилъра - идва със всесезонни гуми. В магазина продават всесезонни. Баби, Жени, дядовци, куцо и сакато карат с такива. Даже не знаят, за съществуването на зимни. Никой не е спрял да се движи и вероятно ти никога не си карал в такива лоши условия.

    Коментиран от #87

  • Гост
    Отговор
    87 15:16  04.11.17

    До коментар #86 от "Иван":

    Ами да ти имам логиката - дилъра ги продавал с всесезонни гуми! Ами ако дилъра ги продава с летни, само с летни ли ще караш? А и като гледам Чикаго какви "високи" планини има - щели 170 метра надморска височина. Не намирам голяма разлика със Северна България - ниско и ветровито, но нали е Чикаго.

    Коментиран от #89

  • Копитото
    Отговор
    88 21:26  04.11.17
    И какво излиза, лятото - с летни, зимата - със зимни, пролет и есен - с всесезонни, в мазата - хотел за гуми, а банковата сметка - празна... Щях да кажа и нещо за Суджука ама ще ме баннат. Добре че поне децата порастнаха, карам си ракийца от село, дори има и вечери когато жената не я боли глава, ха ха ха
  • Иван
    Отговор
    89 23:27  04.11.17

    До коментар #87 от "Гост":

    Логиката е, че хората купуват нова кола, качват се и карат и не го мислят като теб.

    Коментиран от #90

  • Гост
    Отговор
    90 10:16  05.11.17

    До коментар #89 от "Иван":

    Ако това е логиката, ще се въздържа от коментар за мозъчния капацитет на купувачите в Чикаго! Дано ви слагат зимна течност за чистачки!

    Коментиран от #91

  • Иван
    Отговор
    91 16:03  05.11.17

    До коментар #90 от "Гост":

    Слагат ни всесезонна течност 🤣. Всеки път като ходиш при дилъра за смяна на масло и доливат всички течности безплатно. Аз спокойно си карам от смяна да смяна до смяна. Ти като си много умен може да я източиш и да си купиш нова от магазина. Даже и на лятната съм виждал да пише -20C. За мозъчния капацитет - хората са специалисти в една област, а не във всички по малко. Ела да ги превземеш като по-умен.

    Коментиран от #92

  • Гост
    Отговор
    92 16:52  05.11.17

    До коментар #91 от "Иван":

    Да ги превземам? Ти в кой век живееш? Нито ми пука за Чикаго, нито искам да превземам когото и да било! Фактите и тестовете показват, че всесезонната гума отстъпва във всичко на зимна и лятна гума, а ти ми говориш за дилъри и превземане. Аре стига глупости. Също като оня, който беше написал, че ние със зимните гуми сме живеели в 1950 година, без да подозира, че те са измислени 90-те години и са доста по-нова технология от всесезонните. Казвам ти за пореден път - карай с каквото искаш, но не говори за Ганьо, защото се излагаш отричайки реалните факти!

    Коментиран от #93

  • Иван
    Отговор
    93 20:32  05.11.17

    До коментар #92 от "Гост":

    Аз не отричам фактите. На всички е ясно, че зимните са по-добри за зимата, а летните за лятото. Ти си този, който мисли, че с всесезонни не може да се кара. Пробвай някой път и тогава говори.

    Коментиран от #94


  • Гост
    Отговор
    94 20:52  05.11.17

    До коментар #93 от "Иван":

    Бъркаш ме с някой друг. Казах, че всесезоннта гума е компромис, не че не става за каране!
  • ВВВ
    Отговор
    95 10:30  07.11.17

    До коментар #62 от "Public Owner":

    Ти май си яко зациклил,а?!Карай си с тези гумички и това в
  • гост
    Отговор
    96 12:47  08.11.17
    Кросклимата на Гудиър е по-добра и няма нужда от платена реклама!
  • гост
    Отговор
    97 12:48  08.11.17
    Кросклимата на Мишлен,сори!

Напиши коментар:


Публикувай