Carbon Motors е ателие за ексклузивни автомобили, базирано в София. Последното им творение показва как един стар автомобил се превръща в истинска класика. Замислен като удължена версия на легендарното купе Jaguar E-type, но впоследствие сериозно видоизменен, Jaguar 420 става бестселър за марката през 60-те и 70-те години на миналия век. Ето в какво състояние специалистите от тунинг ателието заварват автомобила.
Проектът на Carbon Motors включва пълна реставрация на автомобила, произведен през 1969-а. Интериорът е напълно реновиран – тапицерия, дървени лайстни, панели, таван, както и всички по-дребни детайли. Автомобилът е с реставрирани боди панели и с нова боя. Двигателят, скоростната кутия също са изцяло ревизирани. С четирилитров V6 и в новото си състояние, този автомобил е една истинска класика. Вижте го след реставрацията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Драйвър
Коментиран от #2, #10
10:46 19.11.2017
2 Нафарфорий
До коментар #1 от "Драйвър":
Абе постарали са се, харесва ми по-добре с такава боя отколкото с розова или със златно фолио отгоре!!!!!!!!!11:04 19.11.2017
3 гост
11:25 19.11.2017
4 ддд
Иначе мн. добра изработка, но наистина не е нужно нещо да крещи за да бъде оценено. Опитното око напр., ще оцени високо добре ушития черен кожен салон или правилно пиложена боя не се притеснявайте за това драги реставратори, а тези на които им е нужен кич за да ахнат просто не са ваши клиенти. Не е нужно да съсипвате класикиза да демонстрирате технически умения по шев и боя !
12:05 19.11.2017
5 Пазарен Либерализатор
13:21 19.11.2017
6 Пайнер чалга стайл
Последният им зелен Ягуар XJR '98 или '99 с бежаво-червен салон е абсолютна подигравка с марката.
Ако се бяха сетили да сменят червеното с черно, Ягуара XJR, нямаше да виси 5г. в мобиле.бг
17:23 19.11.2017
7 коиъ
Коментиран от #8
20:12 19.11.2017
8 ддд
До коментар #7 от "коиъ":
Ти колко коли реставрира до оригинален вид ???? Защото аз съм нищо, че по твоите чалга критерии не съм "разбирач" ;)00:00 20.11.2017
9 нтг
12:49 20.11.2017
10 Реставратора
До коментар #1 от "Драйвър":
Абсолютно съм съгласен с теб на 101%Това по-горе не е реставриране ами частично освежаване и кич.Да не говорим,че така в пъти можем да намалим цената на даден ретро автомобил.Като човек в бранша от много години,ще се опитам на кратко да кажа защо.Реставрацията на авто.е много скъп,труден и бавен процес.Той е свързан с адски много хора,които трябва също така да знаят какво и как го правят.Автомобила се разглобява на съставните си части прави се спецялна рама за купето на всеки автомобил.Отстранява се боята до метал и тенекиджията започва да кърпи ако се налага или изправя ламарините до съвършенство почти кит не трябва да има после.Колкото повече кит толкова по-ниска цена.До тук добре,но се почва нова ел.инсталация,ревизия на двигателя,бояджия,човек за обработка на детайлите за нов хром,тапицер и.т.н.Колкото по-автентична е рест.толкова по-скъп ще е автомобила.Има си и спец.скенери с които се гледа метала.Този Ягуар трябваше да е или черен или бял,а салона трябваше да е със същият си цвят но нов без изгъзици.Само боядисването може да надвиши 20 000лв.тук в бг.
16:00 20.11.2017