2 289 10

Carbon Motors с уникален Jaguar от 1969-а

Радослав Славчев

Carbon Motors е ателие за ексклузивни автомобили, базирано в София. Последното им творение показва как един стар автомобил се превръща в истинска класика. Замислен като удължена версия на легендарното купе Jaguar E-type, но впоследствие сериозно видоизменен, Jaguar 420 става бестселър за марката през 60-те и 70-те години на миналия век. Ето в какво състояние специалистите от тунинг ателието заварват автомобила.

Проектът на Carbon Motors включва пълна реставрация на автомобила, произведен през 1969-а. Интериорът е напълно реновиран – тапицерия, дървени лайстни, панели, таван, както и всички по-дребни детайли. Автомобилът е с реставрирани боди панели и с нова боя. Двигателят, скоростната кутия също са изцяло ревизирани. С четирилитров V6 и в новото си състояние, този автомобил е една истинска класика. Вижте го след реставрацията.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Драйвър (гост)
    Отговор
    1 10:46  19.11.17
    Тунинг специалистите са бояджия и шивач!Тук виждам добър салон и хубаво положена ,но абсолютно не подходяща за тази кола боя,не виждам никакъв ТУНИНГ!На туниг специалистите защо не им се обясни ,че се тунинговат само спортните автомобили,а класическите се РЕСТАВРИРАТ ,допустими са известни модификации,но не фрапантни като тази "модерна" боя например,за която трябва да си циганин за да ти хареса!

    Коментиран от #2, #10

  • Нафарфорий (гост)
    Отговор
    2 11:04  19.11.17

    До коментар #1 от "Драйвър":

    Абе постарали са се, харесва ми по-добре с такава боя отколкото с розова или със златно фолио отгоре!!!!!!!!!
  • гост (гост)
    Отговор
    3 11:25  19.11.17
    Ако това го видят от Ягуар Класик , ще ви съдят за уронване престижа на марката , особено салона , това да не е кола на сводник , какви са тия червени кожи !!!! Боже, божеее !
  • ддд (гост)
    Отговор
    4 12:05  19.11.17
    Забелязъл съм, че и Карбон и Вилнер залитат в кича, като Вилнер повечко.
    Иначе мн. добра изработка, но наистина не е нужно нещо да крещи за да бъде оценено. Опитното око напр., ще оцени високо добре ушития черен кожен салон или правилно пиложена боя не се притеснявайте за това драги реставратори, а тези на които им е нужен кич за да ахнат просто не са ваши клиенти. Не е нужно да съсипвате класикиза да демонстрирате технически умения по шев и боя !
  • Пазарен Либерализатор (гост)
    Отговор
    5 13:21  19.11.17
    Ювелирна тапицерско-бояджийска работа. Краен резултат - естествената телешка кожа е сменена с кармазъ боя изкуствена кожа, а джаг-а прилича на самоходен пайнер бардак. В смисъл докарана му е успешна таргет визия за бърза и печеливша продажба в България или Украйна.
  • Пайнер чалга стайл (гост)
    Отговор
    6 17:23  19.11.17
    Колата ми харесва, има подобен Ролс-Ройс с такива цветове.
    Последният им зелен Ягуар XJR '98 или '99 с бежаво-червен салон е абсолютна подигравка с марката.
    Ако се бяха сетили да сменят червеното с черно, Ягуара XJR, нямаше да виси 5г. в мобиле.бг
  • коиъ (гост)
    Отговор
    7 20:12  19.11.17
    както винаги коментират само "Разбирачи"

    Коментиран от #8

  • ддд (гост)
    Отговор
    8 00:00  20.11.17

    До коментар #7 от "коиъ":

    Ти колко коли реставрира до оригинален вид ???? Защото аз съм нищо, че по твоите чалга критерии не съм "разбирач" ;)
  • нтг (гост)
    Отговор
    9 12:49  20.11.17
    Браво на момчетата , хубаво е и в България да има такива ателиета. Но както каза човека по-долу тунинг тук липсва , и моята астра да им дам ще я барнат и ще е хубава отвън и отвътре и това е , много пари за нищо.
  • Реставратора (гост)
    Отговор
    10 16:00  20.11.17

    До коментар #1 от "Драйвър":

    Абсолютно съм съгласен с теб на 101%
    Това по-горе не е реставриране ами частично освежаване и кич.Да не говорим,че така в пъти можем да намалим цената на даден ретро автомобил.Като човек в бранша от много години,ще се опитам на кратко да кажа защо.Реставрацията на авто.е много скъп,труден и бавен процес.Той е свързан с адски много хора,които трябва също така да знаят какво и как го правят.Автомобила се разглобява на съставните си части прави се спецялна рама за купето на всеки автомобил.Отстранява се боята до метал и тенекиджията започва да кърпи ако се налага или изправя ламарините до съвършенство почти кит не трябва да има после.Колкото повече кит толкова по-ниска цена.До тук добре,но се почва нова ел.инсталация,ревизия на двигателя,бояджия,човек за обработка на детайлите за нов хром,тапицер и.т.н.Колкото по-автентична е рест.толкова по-скъп ще е автомобила.Има си и спец.скенери с които се гледа метала.Този Ягуар трябваше да е или черен или бял,а салона трябваше да е със същият си цвят но нов без изгъзици.Само боядисването може да надвиши 20 000лв.тук в бг.

Напиши коментар:


Публикувай