Last news in Fakti

8 Декември, 2017 11:28 5 573 34

Budweiser поръча 40 камиона Tesla

  • tesla-
  • budweiser-
  • semi-
  • anheuser-busch

Американската компания Anheuser-Busch, която произвежда световноизвестната бира Budweiser, е поръчала 40 електрически влекача Tesla Semi. При цена от поне $150 000 (€127 630) за бройка инвестицията ще достигне минимум $6 млн. (€5.1 млн.).

Камионите ще бъдат използвани за доставки в собствената дистрибуторска мрежа на Budweiser и по план ще помогнат за намаляването на операционното равнище на емисии от въглероден двуокис на компанията с 30% до 2025 г.

Наскоро 10 влекача Semi поръча логистичният гигант DHL. По данни на сайта Electrek поръчките за електрическия камион на Tesla вече надхвърлят 200.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 KKKKK

    35 11 Отговор
    Ужас критиците на Мъск изчезнаха.Не им понесе новината ))))

    Коментиран от #19

  • 2 Радо

    23 6 Отговор
    Будвайзер не беше ли чешка бира?
  • 3 гост

    22 6 Отговор
    И това са първоначални поръчки, които Тесла трудно ще произведе за първата година. Щом се докажат в употреба и ежедневните цели тогава ще завалят поръчки. На Запад фирмите инвестират в намаляване на корпоративните СО2 нива, а подобен електрически камион ти носи два плюса: ниска ежедневна стойност на употреба и ниско ниво на СО2. С подобна инвестиция корпорацията може да не инвестира в други технологии за намаляване на вредните емисии в производството например. Това хейтърите на Тесла трудно могат да го разберат.

    Коментиран от #4

  • 4 Монополист

    10 15 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Да трудно разбираме да поръчаш нещо и да чакаш с години да го получиш.Ама явно пенсионерите ги разбират тези неща и са свикнали.

    Да трудно разбираме да поръчаш нещо което нито си го видял нито си го пробвал само на картинка си го виждал ама вие пенсионерите сигурно си спомняте за дъвките турбо.

    Коментиран от #5

  • 5 гост

    14 3 Отговор

    До коментар #4 от "Монополист":

    Далеч съм от пенсионер, но разбирам, че иновацията не задължително нещо лошо. Има си голям пазар и предлагане на много камиони от различни марки, цени и качество. Тесла предлага нещо различно и с много по-различни показатели на експлоатация. Мислиш ли, че тези фирми не са имали представители на презентацията или не са били на полигоните за тестване на камиона преди да направят подобни поръчки? Как се правят поръчки за самолетите според теб, където сумите са колосални спрямо тази на камионите? Има нов продукт, който не го харесва да си ползва старите камиони. Това казвам.

    Коментиран от #7, #8

  • 6 Driving pleasure

    10 10 Отговор
    Хах чакайте бе той още модел 3 не може да подкара вие вече му сметнахте печалбите от Семи, че и от Роудстър А къде ще ги произвежда, като няма свободна линия... МЕЧТИИИИ
  • 7 Зорлем

    3 7 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    "Далеч съм от пенсионер..."

    Потвърждаването на този факт, за който подозираме отдавна, със сигурност обяснява много неща за мислите и страстите, които много държиш да споделиш на всеослушание.

    Коментиран от #9

  • 8 Излитаща чайка

    5 12 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    При самолетите е друго, ето примерно Тесла С излезе сполучлива кола така че и да си я поръчаш до половин година напред няма проблем.
    От другата страна са обаче кашонът модел 3 и това чайкоподобно безумие Х.

    И сега си поръчваш нещо дето нито го знаеш какво ще получиш, нито кога нито с какви опции, тези поръчки са само рекламна стратегия да покажат колко са загрижени за околната среда.

    Коментиран от #10

  • 9 гост

    7 4 Отговор

    До коментар #7 от "Зорлем":

    Публикувано във факти.бг: Всички продадени до момента 47 екземпляра от новия хиперавтомобил на Bugatti ще трябва да посетят сервизните центрове на марката за отстраняване на възможен дефект в заварката на релсите, на които са монтирани седалките, съобщава Bloomberg.
    Честито на "суперкачествените" пенсионери !!!
  • 10 Driving pleasure

    6 4 Отговор

    До коментар #8 от "Излитаща чайка":

    Доколкото помня за модел С не се чакаше така, не се купуваше на зелено така както хората направиха с модел 3 така че няма наистина нищо общо.
    А да поръчаш Семи и Роудстър след вече ще стане 5 годишно фиаско с модел 3 е не смелост а чиста глупост :)
    Първо че вече не се знае дали Тесла ще оцелее на пазара с тия дългове които продължава да трупа въпреки удвоените продажби второ не се зане (макар да е почти сигурно) че няма да има свободен производствен капацитет за 2 нови модела... а за да инвестира в нови мощности за тях знаи още повечеда се забатачи с кинтите. На всичко отгоре скоро субсидиите сират и един огромен приход отпада

    Коментиран от #11

  • 11 Излитаща чайка

    1 5 Отговор

    До коментар #10 от "Driving pleasure":

    Всъщност ако трябва да бъдем честни субсидиите не са приход за Тесла в смисъл такъв че колата примерно струва 35000 долара и Тесла си ги прибира дали на 100% от купувача или 80 от купувача и 20 от държавата за тесла е все тая. Трябва да се знае че субсидията е във форма на приспадната данъци и е за определени бройки които Тесла скоро ще надхвърли затова и хорта така бързат с записванията. Модел С е доста добър автомобил макар и доста скъп но какво да кажем за Модел 3 пълно безумие кашон с врати.

    Коментиран от #12, #13

  • 12 Driving pleasure

    5 2 Отговор

    До коментар #11 от "Излитаща чайка":

    Субсидиите са важни до толкова, доколкото "гъделичкат" хората да купуват електрически коли и има значение имено за поръчките на бюджетния модел 3
    Ако богатите лапнишарани нямат проблем с тия 7 хил долара при 100 над 100 бона цена на модел С тия 7 бимки са от ключово значение за покупка на модел 3 щото са почти 20% от цената...

    Ето како става с продажбите като спрат субсидиите:
    През 2015 г. Tesla продаде 2738 коли в Дания. През 2016 г., след като правителството реши да спре държавната субсидия, в Дания бяха продадени само 176 коли, което е спад от 94%. Катастрофалните продажби на Tesla са още по-впечатляващи в Хонг Конг. Правителството „поряза” субсидиите на 1 април, продажбите на Tesla спаднаха от 2939 през март на 8 през април и 4 през май. :D
    Кинтата си е кинта и всеки я тачи :)
  • 13 гост

    4 2 Отговор

    До коментар #11 от "Излитаща чайка":

    Даа , нали , когато излезе следващата Тесла за 15-20 000 , Модел 3 ще стане "доста добър автомобил" , а евтиния -"кашон с врати" !! Обаче за твое съжаление колелото се върти !

    Коментиран от #17

  • 14 Алфа Ромео

    3 2 Отговор
    Супер е камиона, голем дзвер.
  • 15 321

    10 3 Отговор
    Американският Будвайзер от години води дела с чешкия Будвайзер, което само по себе си е смехотворно, защото чехите правят бира от 1000 години, а самите Щати съществуват от 200 години. Освен това, основното предимство на чешкият Будвайзер е, че е чешки. Американска бира - ха, ха, ха. Все едно да пия чешки бърбън - дали не звучи като оксиморон. Та след няколко години дела се разбраха, че този бърбан, пардон Будвайзер от САЩ ще продава на територията на Америките. Тоест, нормално е американско предприятие да предпочете американски камион, няма да си купи някой качествен европейски - я Мерцедес, я МАН, я Скания. Просто са националисти хората. Сега само мога да ги съжалявам американските любители на бира - с това ускорение на теслите - бирата ще идва все разгазирана. Отделно, че ще идва топла, щото тези батерии - за придвижване ли ще стигнат или за оглаждане на хладилните камери.
  • 16 Гаргамел

    3 4 Отговор
    Като се има в предвид, че бирата им е изключително смотана, ако искат да си я карат и с ракети, все тая...по-добра няма да стане...
  • 17 Излитаща чайка

    5 8 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    HaHa model 3 хубав я го погледни отвътре бе човек.

    Някакъв китайски таблет да ти показва рекламки, врати без рамка като че ли е супер кар и трябва да го олекотят, прозорци които се отварят донякъде, някакви стърчащи кабели за зареждане на УСБ, някаква евтина имитация на дърво която трябва постоянно да я бършеш, някаква смешна климатична система, дори не е и хечбек а малък седан. Няма мултиволан а само някакви смешни тракболи като за малоумници.

    И на всичкото отгоре вместо да го рекламират че с него децата ти ще живеят по-добре в заобикалящият ни свят те го рекламират как на светофара може да се изтреля и да блъсни някого на пешеходната пътека.

    Кашона си остава кашон както и да го завъртиш, и ти ако си искараш главата от него ще го разбереш.
  • 18 Гост

    5 0 Отговор
    Това са фирми които не ги бърка да дадат 5-6 милиона за камиони,
    $150 000 за чисто нов камион, колко струва аналога на дизел сигурно същите пари (не съм запознат).
    Но пък си правят реклама, дали ще са им проблемни или не, имат си ходеща реклама и тон привилегии.
    Ако пък им излезе споучлив модела и имат някоя ветро перка да генерира ток, може да са в оферта.
    Ей ги Порше мед почнаха да правят за да показват и те ЕКО, та нормално големите фирми да си ги мерят.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Олигарха

    2 3 Отговор
    Това се прави единствено и само за реклама, като тия 6 $ млн. са сигурно нищожен процент от целия бюджет за реклама на Бъдвайзър в САЩ. Бих казал изкючително добър маркетингов ход на компанията, понеже празноглавите хипита дето карат Приъси, копуват айфони и си мислят, че Тесла е единствения производител на електромобили в Света определено ще се повлияят.
  • 21 гост

    3 0 Отговор
    Айде малко храна за плювачите , дето толкова чакат фалита на Тесла , колко от ей тия "дребни" пари биха отишли в Тесла , ако Мъск РЕШИ да ги поиска ?? :
    Aмepиĸaнcĸитe ĸoмпaнии дъpжaт в ĸeш $2,4 тpилиoнa. И нe знaят ĸaĸвo дa ги пpaвят !!! Kaтo цялo близo пoлoвинaтa oт тeзи 2,4 тpилиoнa дoлapa ca в pъцeтe нa лидepитe в ИT ceĸтopa. Дeceттe нaй-гoлeми ĸoмпaнии в индycтpиятa имaт 1,1 тpилиoнa дoлapa cвoбoдeн ĸaпитaл. И тeзи пapи биxa им били дocтaтъчни дa изĸyпят тoп 16 нa пpoизвoдитeлитe в aвтoмoбилнaтa cфepa, ĸoитo имaт oбщa cтoйнocт oт 978 милиapдa дoлapa.
    https://money.bg/business/amerikanskite-kompanii-darzhat-v-kesh-usd2-4-triliona-i-ne-znayat-kakvo-da-gi-pravyat.html

    Коментиран от #23, #30

  • 22 дизел завинаги

    4 1 Отговор
    Край, повече не близвам тази бира щом не е транспортирана с къдящ американски джоган, а ми беше една от любимите.
  • 23 Зорлем

    0 2 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Е, и?

    Коментиран от #24

  • 24 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "Зорлем":

    Ами нищо , само да ти напомня , че 60-70% от акциите на "стогодишните" се държат от "външни инвеститори" , които се интересуват само от печалба и оферта 25-30% над пазарната ще им дойде като коледен подарък !

    Коментиран от #25

  • 25 Зорлем

    1 2 Отговор

    До коментар #24 от "гост":

    И това трябва да ме впечатли по някакъв начин или какво? 2,4 трилиона долара могат да купят много фирми в различни отрасли, но какво от това? Това е все едно някой да се изтъпанчи и да каже (с патос!), че отборите в английската Премиършип имат повече имат повече купи от всички отбори в НБА.

    Коментиран от #26, #27

  • 26 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Зорлем":

    Само че в другите отрасли не предстои нищо революционно и то свързано основно с IT сектора !! А да ги държат в банка файда няма !
  • 27 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Зорлем":

    Или ще предложиш да си купят петролни компаниики , а ??
  • 28 Зорлем

    2 1 Отговор
    Какво на кого да предлагам, че не ми е ясно? На американските (технологични) компании какво да си правят печалбите ли? Една камара китайски и арабски фирми също оперират с суми от калибър "да си е..е майката", но пак да попитам - е, и, какво от това? Това какво отношение има към камиона на Тесла, или към самите Тесла, или към нивото на река Ганг, или към курса многолската тугрица (или както там се наричаше валутата им) спрямо биткойна?

    Ти явно работиш в ИТ сферата и си мислиш, че си хванал Господ за шлифера, или че светът се върти около Интернет и "дигиталната икономика", или що ли? Ако е така, да знаеи, че историята за кръговете на Зенон е болезнено вярна.

    Коментиран от #32

  • 29 Пръцко

    2 1 Отговор
    Голямо важно - България още преди 60 години произвеждаше електрически камиончета! Друг е въпросът, че сега произвежда предимно мутри, тикви и техните производни...
    Боже, пази България!!!
  • 30 Язе

    1 2 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Те може и да могат да ги изкупят но няма кой да им ги продаде.А ако Китай си поиска заемите какво ли ще стане?

    Коментиран от #31, #33

  • 31 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "Язе":

    Боооже , колко простотия има по света , чак си мисля , че е заразна ! Първо Китай нищо не може да си "поиска" , щото има договори със срокове и неустойки ! Второ даже и да нямаше , САЩ е най-големия им чужд пазар и няма да рискуват да го загубят , ако ще и да ги отпишат "заемите" дето ги сънуваш ! И трето , никой няма да ги пита тия дето си мислиш , че "не продават" !!! Явно толкова си наясно и как се търгуват акции и кой ги продава !!
  • 32 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Зорлем":

    Всъщност за твоя голяма изненада света наистина вече се върти около интернет и ИТ индустрията и най-голямото даказателство за това са именно тия суми и цените на ИТ гигантите !!! А "отношението" към Тесла е , че половината от тях са готови на момента да инвестират в нея , стига Мъск да ги покани !!
  • 33 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "Язе":

    Земете малко се образовайте и стига сте се излагали , великите "заеми" дето ги дъвчете са по-малко даже от ГОДИШНИЯ стокообмен между Китай и САЩ . ама щото в МАСКВА такива цифри не са виждали и си въобразявате , че са кой знае какво , хахах !

    Коментиран от #34

  • 34 Дълг

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "гост":

    Само дето дълга на САЩ е повече от 105% от брутният им вътрешен продукт това говори ли ти нещо??
    За САЩ естествено не е фатално защото те могат да си печатат пари без да предизвикат инфлация но ако беше една държава като България това би означавало напрактика фалит.