5 581 4

Новият офроуд мотоциклет на Honda (БГ цени)

Радослав Славчев

Africa Twin Adventure Sports е по-висок от предшественика си Honda XRV650 , с по-широка, удобна седалка, и с по-изправена позиция на водача. Спойлерите и ветроупорното стъкло осигуряват по-добра защита на водача, а по-големия и усилен протектор на картера, както и ролбарите пазят мотоциклета.

Новият резервоар поема 5.4 литра гориво повече, с което увеличава автономността до 500 км. Ръкохватките с подгрев, изводът за зареждане 12V и др. дребни екстри създават комфорт и удобство.

Мотоциклетът е с нова, оптимизирана кутия на въздушния филтър, с олекотения балансиращ вал, системата за подаване на газ Throttle By Wire (TBW) с три режима, и с контрола на сцеплението Honda Selectable Torque Control (HSTC) .

Уникалната автоматична скоростна кутия с двоен съединител DCT (Dual Clutch Transmission) дава възможност и за механична смяна на предавките.. Освен познатия механичен, директен автоматичен, и три спортни автоматични режима има възможност и за по-добър контрол на офроуд приключенията с G бутона.

При неговото натискане, независимо от режима, в който сте вие получавате контрол над съединителя и възможност за по „директно” управление. Задните мигачи са с функция „Emergency Stop Signal”. При скорост от над 53 км/ч, и натискане на някоя от спирачките, и намаляване с над 6,0 м/s2 се включват аварийните светлини, с което предупреждаваме другите участници в движението.

При мокро време и задействане на ABS времето за реакция се скъсява, и реагира при намаляване с 2.5m/s2. Изключват се автоматично: вместо с обикновен таймер сравнявайки скоростите на предното и на задното колело, и изчисляват кога да дезактивира системата.

Докато Africa Twin 2017 предлагаше 3 режима на HSTC, плюс OFF, 2018 е със 7 режима – от режим 1 за агресивна офроуд експлоатация с максимално сцепление до режим 7 за мокри и хлъзгави гладки настилки. Има възможност и за пълното изключване на HSTC.

Двигателят работи в три основни режима: TOUR/Туристически, URBAN/Градско и GRAVEL/Офроуд. Четвъртият режим USER дава възможност на водача да персонализира, както и да променя по всяко време настройките, за да получи перфектния за него мотоциклет.

Новата DCT за Africa Twin е разработена специално за работа в по-тежките условия на офроуда. Благодарение на G-превключвателя на таблото може да променяте сцеплението на задната гума, и да осъществявате по-голям контрол благодарение на възможността за промяната на приплъзването на съединителя при смяната на предавките.
Превключването на скоростите отчита и промяната на наклона (степен на стръмност при изкачване/слизане) за оптимален контрол. Цените за България са:


CRF1000A2 Africa Twin Adventure Sports: 28 699 лв.
CRF1000D2 Africa Twin Adventure Sports: 30 699 лв.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • papur
    Отговор
    1 13:29  25.12.17
    Ето един хубав мотоциклет. БМВ,КТМ идр. Ние имахме" Балкан" ама нещо не ги правим вече
  • Луд с кирка
    Отговор
    2 16:22  25.12.17
    Най хубаво се пада с толкова много екстри.
  • ГОСТ
    Отговор
    3 18:43  26.12.17
    аз съм рокер и това си го бива за тия цени и с тия екстри БМВ ще ти позволят да доближиш на 2 метра:)))
  • Ники
    Отговор
    4 13:30  27.12.17
    И какво е това "офроуд". И преди имаше такива мотори, но си ги наричахме на български. Я се ограмотете, пък тогава пишете.

Напиши коментар:


Публикувай