25 Декември, 2017 10:30 7 942 4

Новият офроуд мотоциклет на Honda (БГ цени)

  • honda-
  • мотоциклети
Новият офроуд мотоциклет на Honda (БГ цени) - 1

Africa Twin Adventure Sports е по-висок от предшественика си Honda XRV650 , с по-широка, удобна седалка, и с по-изправена позиция на водача. Спойлерите и ветроупорното стъкло осигуряват по-добра защита на водача, а по-големия и усилен протектор на картера, както и ролбарите пазят мотоциклета.

Новият резервоар поема 5.4 литра гориво повече, с което увеличава автономността до 500 км. Ръкохватките с подгрев, изводът за зареждане 12V и др. дребни екстри създават комфорт и удобство.

Мотоциклетът е с нова, оптимизирана кутия на въздушния филтър, с олекотения балансиращ вал, системата за подаване на газ Throttle By Wire (TBW) с три режима, и с контрола на сцеплението Honda Selectable Torque Control (HSTC) .

Уникалната автоматична скоростна кутия с двоен съединител DCT (Dual Clutch Transmission) дава възможност и за механична смяна на предавките.. Освен познатия механичен, директен автоматичен, и три спортни автоматични режима има възможност и за по-добър контрол на офроуд приключенията с G бутона.

При неговото натискане, независимо от режима, в който сте вие получавате контрол над съединителя и възможност за по „директно” управление. Задните мигачи са с функция „Emergency Stop Signal”. При скорост от над 53 км/ч, и натискане на някоя от спирачките, и намаляване с над 6,0 м/s2 се включват аварийните светлини, с което предупреждаваме другите участници в движението.

При мокро време и задействане на ABS времето за реакция се скъсява, и реагира при намаляване с 2.5m/s2. Изключват се автоматично: вместо с обикновен таймер сравнявайки скоростите на предното и на задното колело, и изчисляват кога да дезактивира системата.

Докато Africa Twin 2017 предлагаше 3 режима на HSTC, плюс OFF, 2018 е със 7 режима – от режим 1 за агресивна офроуд експлоатация с максимално сцепление до режим 7 за мокри и хлъзгави гладки настилки. Има възможност и за пълното изключване на HSTC.

Двигателят работи в три основни режима: TOUR/Туристически, URBAN/Градско и GRAVEL/Офроуд. Четвъртият режим USER дава възможност на водача да персонализира, както и да променя по всяко време настройките, за да получи перфектния за него мотоциклет.

Новата DCT за Africa Twin е разработена специално за работа в по-тежките условия на офроуда. Благодарение на G-превключвателя на таблото може да променяте сцеплението на задната гума, и да осъществявате по-голям контрол благодарение на възможността за промяната на приплъзването на съединителя при смяната на предавките.
Превключването на скоростите отчита и промяната на наклона (степен на стръмност при изкачване/слизане) за оптимален контрол. Цените за България са:


CRF1000A2 Africa Twin Adventure Sports: 28 699 лв.
CRF1000D2 Africa Twin Adventure Sports: 30 699 лв.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 papur

    10 1 Отговор
    Ето един хубав мотоциклет. БМВ,КТМ идр. Ние имахме" Балкан" ама нещо не ги правим вече
  • 2 Луд с кирка

    11 1 Отговор
    Най хубаво се пада с толкова много екстри.
  • 3 ГОСТ

    10 0 Отговор
    аз съм рокер
    и това си го бива
    за тия цени и с тия екстри
    БМВ ще ти позволят да доближиш на 2 метра:)))
  • 4 Ники

    6 1 Отговор
    И какво е това "офроуд". И преди имаше такива мотори, но си ги наричахме на български. Я се ограмотете, пък тогава пишете.