11 873 16

Mercedes-Benz отзовава най-скъпите си модели

Георги Касабов

Собствениците на някои от най-скъпите и престижни модели на Mercedes-Benz в САЩ ще трябва да посетят сервизите на компанията за отстраняване на възможни неизправности. Потенциалните проблеми варират от неправилно работещи брави на вратите до разрегулирани фарове, съобщава американската Агенция за пътна безопасност (National Highway Traffic Safety Administration - NHTSA).

Кампанията засяга най-много коли - 8 700 - от моделите GLE, GLS и S-Klasse, включително модификациите AMG и Maybach S600, произведени през 2017 и 2018 г. При тях са установени случаи на неработещи ключалки на лявата задна врата, които ще бъдат проверени и, ако се налага, сменени.

Реглаж на фаровете е причината за отзоваването на 8 134 всъдехода GLC. По-сериозен е възможният дефект при 432 G-класи, включително и 4x4², чиито спирачки ще бъдат проверявани за ефективност.

Сервизната акция засяга и 10 суперколи от модела AMG GT с опционален пакет AMG Performance Seats. При тях се налага обновяване на софтуера на еърбеговете на пасажерското място или смяна на цялата въздушна възглавница.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Баси (гост)
    Отговор
    1 11:01  08.01.18
    Е щом и Мерцедес почнаха да връщат коли в сервизите и то от най-скъпите модели... сметай че вече не може да си купиш читава кола никъде.

    Коментиран от #4

  • Bill (гост)
    Отговор
    2 11:08  08.01.18
    Ами не можеш, щото вече няма хора за които неща като чест, достойнство, мъжество, почтеност, здрава и упорита работа за спечелване на богатство не са празни приказки. Сега е важно да си полит. коректен, да приемаш за ок. мъже да си бъркат по дупките, зализани пе*алчета да продават боклуци на безбожни цени, за бърза печалба.
  • ами (гост)
    Отговор
    3 11:14  08.01.18
    Можеш, Ферари!
  • Morgoth (гост)
    Отговор
    4 11:19  08.01.18

    До коментар #1 от "Баси":

    Колите стават все по-сложни и от там все по-бъгави. Докато ги отзовават за ремонти все пак знаеш, че някой се грижи за отстраняването на проблемите. Други марки може и да си замълчат.

    Коментиран от #5

  • Bill (гост)
    Отговор
    5 11:27  08.01.18

    До коментар #4 от "Morgoth":

    Сложността на колите не е причина за дефектите. Някога примитивните от днешна гледна точка коли са били върха на технологиите, но бяха много по- качествено направени. Бяха ИЗПИПАНИ.

    Коментиран от #8

  • гост (гост)
    Отговор
    6 12:37  08.01.18
    В днешно време всичко се поръчва от доставчици, марките само сглобяват...
  • 750i (гост)
    Отговор
    7 19:43  08.01.18
    Мерцедес одавна не е еталон за качество
  • 321 (гост)
    Отговор
    8 00:12  09.01.18

    До коментар #5 от "Bill":

    Ладите бяха нямаха никаква сложна електроника, но се чупеха редовно. Просто сега колите се "проектират" от счетоводители със срок на годност макс 5-6 години или до края на гаранцията. Имам Lexus LS430 2001г. и Audi A6 3.0tfsi 2012г., на Аудито вече му отказа парктроника и почнаха да му тракат веригите, а е на 90хил. км и не е виждало зор. Лексуса на 240хил. мърка и само консумативтте си иска навреме. Като цяло скоро може да си е риск с нова кола, като гледам и сервизите как отварят нови двигатели и ск. кутии...

    Коментиран от #11

  • 321 (гост)
    Отговор
    9 00:24  09.01.18
    Автомобилът може и да е пълен с екстри и да не дава толкова дефекти, колкото друг празен, примерно някоя масова работна колица. Всичко може да се направи здраво и надежно, но производителя няма интерес.
  • Нико (гост)
    Отговор
    10 06:56  09.01.18
    Едно време колите се правиха от инженери! Сега се правят от икономисти! На никоя марка не е изгодно да произвежда автомобил, който ще е надежден и читав и след 20 години! Не че не могат, но бизнеса трябва да върви! Прес 70-те, марката Мерцедес са произвеждали на принципа- купи си кола от нас, за да я кара и синът ти! Сега всичко е изчислено да мърда по пътищата 8-10 год., и след това да ходи при Бай Ганя в Източна Европа, та да си чука главата с полу умряла кола!
  • Bill (гост)
    Отговор
    11 09:14  09.01.18

    До коментар #8 от "321":

    Тази история с парктроника ми е позната - на мой приятел с нов Тигуан на 30 хил. км. му се случи същото. Беше побеснял. Същия човек и друг мой познат с ново Поло се оплакваха, че двигателите на колите им станали много по- шумни при пробег около 70 хил.км.
    Говорим за нови коли по поръчка от Порше запад.
  • 12 11:21  09.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 13 11:22  09.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • копеле (гост)
    Отговор
    14 12:37  09.01.18
    Смесването на технологии от различни марки води до това, преди всеки сам си правеше всичко и с въвеждането на нови стандарти развалиха автомобилостроенето. Кооперативите не водят до добро.
  • Американец (гост)
    Отговор
    15 19:03  09.01.18
    Купете.си американски автомобил надежден здрав и евтини за подрьжка са. тези мерцедеси са пьлни боклуци с сьс скьпи части

    Коментиран от #16

  • гощо (гост)
    Отговор
    16 08:22  10.01.18

    До коментар #15 от "Американец":

    До някъде си прав! Имах две,докарах ги от там проблема е че евтиното подържане е там,тук няма части! За един лагер главина тук ми искаха 570лв с поръчка! Намерих го в И-БЕЙ за 90$ двата предни! Губиха поръчка незнам си какво 2 месеца се разправям за един лагер! Сега карам европейска премиум кола. Също се наложи лагер да сменя и за един ден и 30минути в сервиза срещу 200лв бях решил проблема!

Напиши коментар:


Публикувай