Last news in Fakti

10 Януари, 2018 12:20 10 909 9

Как се запълват пукнатини в асфалта

  • акфалт-
  • пукнатини-
  • сащ
Как се запълват пукнатини в асфалта - 1

У нас процесът е доста по-кардинален. Първо се изрязва по-голямо парче от асфалта, след което се правят "кръпките". В САЩ действат по-много по-елементарен начин и като се имат предвид техните и нашите пътища, то явно методите им са хем по-лесни и евтини, хем по-ефикасни. Вижте.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Klav

    12 18 Отговор
    Аз не бих казал, че в САЩ пътищата са мнооого добри. Пък и това си е почти само смола или там каквото му слагат

    Коментиран от #3

  • 2 Йордан

    20 1 Отговор
    Ама така няма да може да се "асфалтира" в кал, в локви, в сняг и в текезесарска мръсотия...
  • 3 гост

    23 1 Отговор

    До коментар #1 от "Klav":

    Да, но този тип на запечатване предотвратява разрушаването на пътя и превръщането му в такъв от нашето ежедневие. Представи си, че пукнатината се запълни и не влиза вътре вода, която реално разрушава настилката за едина година: разширяване, замръзване, вода, отнасяне на материала, пак вода и се получава пълна разруха. Жалко, че у нас не се прилага, много рядко ще видиш запълване по подобен начин, в пловдивско съм виждал само.
  • 4 😎🤗😁😉

    15 0 Отговор
    Те българите знаят най-добре как се лепи асфалт😀😁😉
  • 5 ТАС

    5 0 Отговор
    Наистина е изглежда добро решение.

    Но не съм сигурен да ли е подходящо за нашите пътища.

    В САЩ има изискване за междущатските пътища за бетонна основа (мисля, че беше от 20 до 40 см дебелина според терена) под асфалта. Тези бетонни плочи не са непрекъснати, а това изглежда, като разделяне на две плочи. И тогава традиционните кръпки не са подходящи.

    А заливане на пукнатини с битум съм виждал и в България, но по друг начин.

    Коментиран от #6

  • 6 Реалист

    16 3 Отговор

    До коментар #5 от "ТАС":

    Това с бетона май първо чичко Хитлер го е правил. Пътищата в Германия и Полша още са в добро състояние.
  • 7 Дядо Мраз

    1 5 Отговор
    Това става само за Калифорния, например. Където има зима този метод не върви. Първото заледяване увеличава цепнатината и става все едно не е кърпено.
    Нашият метод е по-траен - може да изкара 1-2 зими.
  • 8 😀😀😀

    7 1 Отговор
    Може да стане лесно, бързо и дълготрайно. Обаче ако се прави така, как ще се усвоят едни пари за ежегоден ремонт на един и същи участък и едни и същи дупки?

    Коментиран от #9

  • 9 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "😀😀😀":

    Ми да , няма да има батко и братко.Иначе , в Англия съм виждал как го правят - изрязват дупката, но между новия и стария асфалт се оставя фуга от 1 см итя се залива с битум.Той поема температурните разширения през зимата и лятото и кръпката си остава не разрушена за дъъъъълго време !