25 602 95

Битката на тракторите: САЩ срещу СССР (ВИДЕО)

Георги Касабов

С дърпане на въже мерят сили и самочувствие не само собствениците на всъдеходи. Сраженията в тежка категория са не по-малко забавни, а когато противниците са от Щатите и СССР, не липсват фенове и на двамата противници.

Централата на New Holland се намира в Торино, но тракторът T8030 се произвежда в Уисконсин, САЩ. Задвижва го 8.3-литров 6-цилиндров дизел с мощност 303 к.с. и максимален въртящ момент 1 286 Нм.

Срещу него се изправя съветският Кировец K-701, чието производство започва през далечната 1975 г. в Ленинград. Както почти цялата съветска техника от Студената война, K-701 е разработен с двойно предназначение, така че да може да бъде използван като артилерийски влекач във военно време. Има 22.3-литров 12-цилиндров дизел ЯМЗ-240Б с мощност 300 к.с. и максимален въртящ момент 1 275 Нм.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Гост1212
    Отговор
    1 10:39  23.01.18
    Хахахохо Антична руска техника разказа играта на прехваления хамериканец! Ей така ще влачи и Абрамс ако има война! Хахахах

    Коментиран от #2

  • 2 10:46  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • любопитен
    Отговор
    3 10:47  23.01.18
    Козяшките джиндъри да се изкажат в темата?

    Коментиран от #7

  • смях
    Отговор
    4 10:50  23.01.18

    До коментар #2 от "Ввв":

    Дааа това, като във вица-китайците навлезли в съветска територия, нападнали колхоза, в близост на полето трактор си орал. Същия изстрелял няколко ракети по китайците и кротко отлетял!

    Коментиран от #91


  • Бесен Язовец
    Отговор
    5 10:54  23.01.18
    Стария Кировец е ЖЕЛЕЗЕН!

    Коментиран от #11

  • ГОРАЗД
    Отговор
    6 10:58  23.01.18
    Теглителната мощност на тракторите е произведение между мощност и сцепление.За сцеплението най-важна е масата,след това гумите.Обикновено по-старите трактори,са с по-голяма маса,заради икономиите на съвременните производители.Това няма нищо общо с това дали трактора е съветски,американски или китайски.Между другото,много често,когато подобни тестове се провеждат в угар,а не на твърда настилка,резултата е друг!Затова подобни тестове хич не са меродавни за производителността на машината!Разбира се,К700,е страхотен трактор за времето си,и до днес върши много добра работа,отпада от работа заради това,че е страшно неудобен,както за каране,така и за обслужване,и фермерите просто не могат да намерят трактористи,които да го карат!

    Коментиран от #9, #80

  • Наблюдател
    Отговор
    7 11:03  23.01.18

    До коментар #3 от "любопитен":

    От любопитство ли научи думичката "джендър" или ви я спуснаха като опорна точка от посолството на РФ?

    Коментиран от #12

  • Гост1212
    Отговор
    8 11:09  23.01.18

    До коментар #2 от "Ввв":

    не знам правилното обръщение.... джендър главо.... Знаеш ли какво му е пригоденото за военни цели??!?!? Начинът на прикачане и видовете прикачен инвентар, които могат да се свържат към влекача!!! Ама тъпа "третополова" глава отде да знае?
  • гост
    Отговор
    9 11:10  23.01.18

    До коментар #6 от "ГОРАЗД":

    Пропусна още една разлика , а тя в днешно време е решаваща , РАЗХОДА !!!!!!!! И то в ПЪТИ !!!!!!

    Коментиран от #13

  • Само питам
    Отговор
    10 11:12  23.01.18
    Колко трактора New Holland и колко Кировец са продадени по света и в България за миналата година? И това, че някакви дебили са качили подобно видео не означава, че руското "чудо" е с по-голяма производителност.Фермерите се нуждаят от производителни, икономични и лесно управляеми машини с разнообразен прикачен инвентар. Всичко друго е за повдигане на самочувствието на миризливите ушанки, че "Руската техника е разказала играта на прехваления американец".

    Коментиран от #20, #75, #87

  • ИЦО
    Отговор
    11 11:12  23.01.18

    До коментар #5 от "Бесен Язовец":

    Много ясно,дървен ли да е?

    Коментиран от #18

  • любопитен
    Отговор
    12 11:17  23.01.18

    До коментар #7 от "Наблюдател":

    Прочетох "Безпокойства около родовия пол" на Джудит Бътлър!
  • ГОРАЗД
    Отговор
    13 11:21  23.01.18

    До коментар #9 от "гост":

    Всъщност ,макар че наистина новите машини са по-икономични,разликата далеч не е толкова голяма,както я изкарват по официални данни!по-голяма е разликата при транспорт и работа на място,в нивата е по-малка.По-големия проблем на старите машини и особено съветските,е че често изкарват половината ,кампания в бокса,и по-евтините части не могат да компенсират този недостатък!В земеделието няма анекси за удължаване на срока,всичко трябва да е навреме!

    Коментиран от #22

  • Гост
    Отговор
    14 11:26  23.01.18
    Як е кировеца няма спор. Ама и гори 5торно повече.
  • Пино
    Отговор
    15 11:26  23.01.18
    22 литра и12 цилиндра, срещу 8 литра и 6 цилиндра....Е голямо сравнение. Още повече руския тежи двойно, харчи четворно а има същия въртящ момент. Може да дърпа яко ама не можеш да обработваш земя с него...с други думи не е съвсем трактор. Затова запада е напред с икономиката - хората правят машини за производство а не такъв ненужен мелез.
  • Usa
    Отговор
    16 11:29  23.01.18
    Нищо не става от русия, но комунистическите глави няма да ми разберат коментара!

    Коментиран от #19

  • 17 11:32  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бесен Язовец
    Отговор
    18 11:34  23.01.18

    До коментар #11 от "ИЦО":

    За тебе имам един дървен

    Коментиран от #68

  • Скорпион29
    Отговор
    19 11:36  23.01.18

    До коментар #16 от "Usa":

    Ако сме със жълти книжки ще го разбереме обаче за наше щастие не сме!

    Коментиран от #25

  • Гост
    Отговор
    20 11:40  23.01.18

    До коментар #10 от "Само питам":

    С пари от европроекти не можеш да купиш руска техника. Иначе най добрите са кейс.

    Коментиран от #21, #24

  • Само питам
    Отговор
    21 11:43  23.01.18

    До коментар #20 от "Гост":

    При добро желание всеки фермер може да си купи, гостенино. Дори руската кочина може да съфинансира. Колко руски трактора са внесени през последните 10 години?
  • гост
    Отговор
    22 11:43  23.01.18

    До коментар #13 от "ГОРАЗД":

    Специално за тия двата е поне два пъти , при всякакви условия , да не говорим , че скоро влизат евро стандарти и за строителна и селскостопанска техника !
  • rrra
    Отговор
    23 11:54  23.01.18

    До коментар #17 от "drum":

    Това е просто един клип за един стар руски трактоподобен и един нов трактор чиято цел не е да влачи купчина старо желязо. Колкото до силата на руския трактор .. мога да ви дам модел на трактор case който ще влачи к701 като детска играчка

    Коментиран от #38, #76

  • ГОРАЗД
    Отговор
    24 12:09  23.01.18

    До коментар #20 от "Гост":

    С пари от европроекти можеш да си купиш какъвто си искаш трактор,стига да има евро 4.Продават се даже и индийски!Недейте да лъжете!
  • Usa
    Отговор
    25 12:11  23.01.18

    До коментар #19 от "Скорпион29":

    Хайде давай - вкарай ме в Белене другарю😀😀😀😀

    Коментиран от #27, #33

  • Радо
    Отговор
    26 12:16  23.01.18
    Беларус форевър!!! Всеки тракторист навремето можеше сам го ремонтира, за разлика от сегашните.
  • Гиигуиффъкпхцжйй
    Отговор
    27 12:21  23.01.18

    До коментар #25 от "Usa":

    Ти до Белене няма да стигнеш, защото преди това ще те убием с камъни!

    Коментиран от #28

  • Usa
    Отговор
    28 12:26  23.01.18

    До коментар #27 от "Гиигуиффъкпхцжйй":

    Чакам те😂😂😂😂
  • Оня с трактора
    Отговор
    29 12:26  23.01.18
    Мноооого не компетентни журнуля ,,Това не е К701 , а е Т150 мощността му е 150 истински коня. Въпреки , че оригиналния мотор СМД - 62 не се слави с много голяма издръжливост, но със замяната му с ЯМЗ236 е звяр. К701 за червени (яки) или жълто(луди( трактори с по големи гуми и двигатели Ямз 238 турбо или ЯМЗ 240 колям кеф като му дадеш газ на този последния 12 цилиндровия. Ако беше К 701 тази въшка дето е не ми е въобще конкурент. Не че няма яки трактори Ню Холанд Господа пишещи братя учете материалната част ...моля ви! Заблуждавате ни всячески...целенасочено!

    Коментиран от #32, #34, #35

  • Коко
    Отговор
    30 12:31  23.01.18
    К 701 за времето си беше добра машина но както на всичко си му минава времето в случая К 701 може да превазхожда ню холанд но К 701 тежи 14 тона срещу 7 сцеплението есъвсем друго но аз предпочитам ню холанд а на К701 мястото му е вече във музея
  • Радо
    Отговор
    31 12:33  23.01.18
    Единият гори много, а другите бият негрите...тва е истината!!!
  • Гост
    Отговор
    32 12:36  23.01.18

    До коментар #29 от "Оня с трактора":

    Не е т150 на него ауспуха му е отпред на капака
  • Бесен Язовец
    Отговор
    33 12:38  23.01.18

    До коментар #25 от "Usa":

    Ше ходиш бос до Белене от София! И ще си носиш присъдата под мишница

    Коментиран от #61

  • гост
    Отговор
    34 12:54  23.01.18

    До коментар #29 от "Оня с трактора":

    Ако ще ми разпознаваш модела по цвета , ясно кой трябва да учи !
  • Nedyalko
    Отговор
    35 12:54  23.01.18

    До коментар #29 от "Оня с трактора":

    Трактора е на баща ми и беше жълт и го пребоядисал е червен като Т150 и в прочем се продава

    Коментиран от #37

  • Random
    Отговор
    36 12:56  23.01.18
    На "умниците" да им задам един въпрос: Хамериканския конкурент на руския трактор от неговото време как ли би се представил? И по-малко ли харчи? Щото то е ясно дори и на малките деца че технологията се развива и няма как двигател от 70-те да харчи по-малко от такъв от 201Х при положение че по-стария е по-мощен.

    Коментиран от #39, #40, #42

  • Гост
    Отговор
    37 12:57  23.01.18

    До коментар #35 от "Nedyalko":

    Те до зад си приличат единствено ауспуха го издава
  • Nedyalko
    Отговор
    38 12:57  23.01.18

    До коментар #23 от "rrra":

    Дай го тоя case да го пробваме с нашия quadtrac 😉
  • гост
    Отговор
    39 13:01  23.01.18

    До коментар #36 от "Random":

    Технологиите се развиват , ама не и в Раша !!!! Та въпроса е що Кировеца си е в "70-те" , а не що американския е днешен !!

    Коментиран от #54

  • гост
    Отговор
    40 13:07  23.01.18

    До коментар #36 от "Random":

    И къде видя , че стария бил "по-мощен" и то при положение , че има 3 пъти по-голяма кубатура ??? Това , че рашките не са пестили "железо" , да го направят два пъти по-тежък няма нищо общо с мощност !
  • Ще стрелям
    Отговор
    41 13:50  23.01.18
    Кирето е атмосферка а амареканската недомислица е с турбо освен това на кирето двете оси не се въртят с еднакви обороти а едната изостава спрямо другата с малко милиметри за да се създаде допълнителна теглителна сила тоест ако едната ос прави 100 % завъртане то другата ще е на 95% примерно
  • кмета
    Отговор
    42 13:53  23.01.18

    До коментар #36 от "Random":

    ИМА начин =работа =разход. На времето бяха най добрите, дърпат плуг 12тела без проблем и бяха доказани машини на дълбоката оран!Горяха 30л на час и само 3 Л дизел на декър .К трактора е танков двигател. Пак го обърнахте на заяждане.Мисля си че германците и Поляци не са чак толкова прости щом ги ползват и до ден днешен?При условие че тяхното земеделие е добре развито и платежоспособно?И там имат Джонита,Кейсове и др,и пазара втора ръка е залят от тях,а Кировците почти никой не ги продава защо А ? По вероятно според мене е тия с западната техника да се присмиват на руската ,че не става .Ама като доиде време за ремонт и подържка ролите се разменят защото няма какво да се развали за разлка от новите трактори те за 600-800 моточаса обратно към завода . Кейс 335 магнумю на дълбоката оран 30см 120дк 520л гори. 520:120=4.33л. Добре де защо виждам все по-малко разумно мислещи .
  • Ще стрелям
    Отговор
    43 13:55  23.01.18
    Кои предлага работа на кировец да пише ше се свържа с него
  • Предназначение
    Отговор
    44 13:56  23.01.18
    K-700 Kirovets намирате в тубата и гледате за какво се ползва .Дърпа през реки , блата , гнусна кал , сняг, за това и не му е пестено желязото. А другото лъскавичкото , за оран и ремарке , по утъпканите пътища до града.
  • 45 14:00  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Различен
    Отговор
    46 14:02  23.01.18
    М-дааа! Много специалисти. Но да запитам. Защо като руския се оказа по-добър, не приемете просто истината, а вадите от 10 кладенеца вода? И защо като сравнявахте Куатрото с Лада Нива, която беше с 600 кг. по-лека и с пъти по слаб двигател, да не говорим за годината на модела, не вадехте и не признавахте същите доводи?? Или Вие вадите доводи, според случая?? Смешници!!!

    Коментиран от #51

  • кмета
    Отговор
    47 14:07  23.01.18
    https://www.youtube.com/watch?v=bAoaJKXKwBk изгедай това след 8мн това е К трактор жълд с танков двигател аспуха е от пред,този клип е с Т 150-180 коня .

    Коментиран от #55

  • гост
    Отговор
    48 14:15  23.01.18
    Тази пияна нация нищо хубаво не е дала на света,само тежат на земята господ е направил голяма грешка с тях.
  • кмета
    Отговор
    49 14:17  23.01.18

    До коментар #45 от "гост":

    Правилно събодете се хора нищо освен зигани не произвеждаме за запада.

    Коментиран от #52

  • Един среден
    Отговор
    50 14:17  23.01.18
    Първите коли и трактори в СССР са от САЩ. За руските идиотски технологии знаем. "Голямо грозно и не влиза в гъз. Що е то? Руска машина за влизане в гъз"
  • Наблюдател
    Отговор
    51 14:19  23.01.18

    До коментар #46 от "Различен":

    И кое му е по.доброто на руския, миризлива ушанке? Кой си купува рески таралясници? Дори латифундистите-русофили, спонсори на сборището край Копринка си купуват само западна техника.

    Коментиран от #53, #89, #95

  • гост
    Отговор
    52 14:20  23.01.18

    До коментар #49 от "кмета":

    А ти като си най големия циганин какво правиш тука още.
  • 53 14:30  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Random
    Отговор
    54 14:32  23.01.18

    До коментар #39 от "гост":

    1969-2002 220к.с.-1969(700) ЯМЗ-238НД3-1975(700А) ЯМЗ-240БМ2-1975(701) ЯМЗ 8423.10 - 1979(701М)
  • Асдф
    Отговор
    55 14:44  23.01.18

    До коментар #47 от "кмета":

    Кметче вземи да различаваш машините и по големина цвета не прави машината и като е червен значи е Т150 така ли а ако беше зелено боядисан тогава щеше да е John Deere ли? Хал хабер си нямате от машини а пишите глупости
  • Наблюдател
    Отговор
    56 14:46  23.01.18

    До коментар #53 от "Различен":

    Защо лъжеш, ушанке миризлива? Никакъв списък не им е даден, но може на сборището край Копринка да ви обясняват по този начин защо не купуват руска техника. И вие кълвете на това обяснение като гладни каракуди. Защото сте елементарни и неграмотни.

    Коментиран от #58

  • пешо
    Отговор
    57 15:03  23.01.18
    Те май и в Русия няма да си повярват.И трактора е Т 150 - оре 150 декъра за 24 часа.Ден работи седем ремонтираш. Да не говорим за разходи себестойност и условия на труд.Каквили не клипове идват от там ,който и вярва да си купи Лада по клиповете са най добри.
  • Различен
    Отговор
    58 15:06  23.01.18

    До коментар #56 от "Наблюдател":

    Въй, не е леко да си проЗ, да си го знаеш! Имаше енергийна ефективност. Отиваш и питаш, а те ти вадят един списък, какво точно можеш да вземеш! Ако е друго, ни банка, ни фонд ти го признава! Я кажи отворения, та чак открехнат цървул, какви европейски програми има за търговия, щот аз не знам такива??? И защо няма такива е въпроса? За предприятията, ако не е произведено в Западна Европа, забрави да ти одобрят проект!

    Коментиран от #59, #62

  • Наблюдател
    Отговор
    59 15:12  23.01.18

    До коментар #58 от "Различен":

    Руските трактори могат да минат и по не европейска програма неграмотнико. нали сте русофили, защо не дадете едно рамо на руската кочина, а и тя може да ви даде отстъпки. Никой не забранява да се купуват руски таралясници, стига да отговарят на екоизискванията на ЕС. Никъде няма ИЗРИЧНО ИЗИСКВАНЕ техниката да е от Западна Европа. защо лъжеш като дърт русофил?
  • Петров
    Отговор
    60 15:15  23.01.18
    Това не е тест а политика на глупостта.https://youtu.be/_b72lgWcDsE На адреса на този клип ще видите немците как тестват трактори включително к701. Основен критерий е теглителнота сила. За К701 руснаците рекламно дават 5 тона, а американците дават теглителна мощност за Т8030-142 квт. Немците за да разберат кой е по добър ,качат на една платформа тежест и отпред гребло за по голямо съпротивление и за едно и също разстояние засичат времето от начало до спиране.На светлинно табло се зад изпитваните трактори се вижда предполагам текущата сила .Освен това ако си купувате трактор К701 гори 75 л/час срещу 52.7 л/час за Т8030 дискуване.

    Коментиран от #63

  • Usa
    Отговор
    61 15:18  23.01.18

    До коментар #33 от "Бесен Язовец":

    Добре другарю милиционер, накарай ме с кухата си комунистическа кратуна.

    Коментиран от #94

  • гост
    Отговор
    62 15:31  23.01.18

    До коментар #58 от "Различен":

    Тоя списък , "непроЗтия" е заради стандартите на които трябва да отговарят материалите , за такива като тебе , дето не ги знаят , та камо ли да могат да ги намерят !!!! И никой не ти е виновен , че руските боклуци не отговарят на НИКАКВИ стандарти и за строителство и за техника и за каквото се сетиш !!!! Ходи си спомняй с аверчетата колко "хубаво" беше 70-та година !!!!

    Коментиран от #66

  • Булгарче
    Отговор
    63 15:50  23.01.18

    До коментар #60 от "Петров":

    Прав си това не е тест ,а глупост . Теглителната сила е само един от многото критерии по които се оценява трактора , или някаква машина. Производителя залага в една машина набор от качества за които тя ще се използва . Холанда покрива обработка на земята , и прикачен инвентар, с комфорт и икономичност. А Кира да премине на всяка цена през разпутицата с полезният си товар, и за това и разхода и комфорта при него не са от значение , защото му трябват къси предавки и големи излишъци на въртящ момент.

    Коментиран от #64

  • гост
    Отговор
    64 16:18  23.01.18

    До коментар #63 от "Булгарче":

    А нас какво ни интересуват тия "качества" не разбрахме само , да не би някой да се кани да ходи в Сибир може би ???? Май всеки фермер в случая ще ти каже , че иска надеждност , комфорт и ИКОНОМИЧНОСТ !!!
  • гост
    Отговор
    65 16:25  23.01.18
    Който смята, че руснаците не могат да произвеждат модерни машини да разгледа този сайт : http://kirovets.bg/
  • Различен
    Отговор
    66 16:49  23.01.18

    До коментар #62 от "гост":

    Отворения, за какви стандарти говориш Може би за тези руски, на които не отговарят никакви евроГейски, та затова руснаците им спряха вноса?? На всякакви видове храни. Или за тези внасяни в България, дето също са тотално ниско качествени, та затова се принудиха да правят стандарт "Стара Планина", който поне малко да отговаря на някакви елементарни качества и изисквания, такива каквито имаше на времето по БДС! Или за още по-ниското качество на ФАЩ. Дето ни бяха проглушили ушите, да прави договори с тях за "взаимно изгодно сътрудничество", та смотаната Европа, след всякакви протести, се осъзна, какъв таралеж си вкарва в задника, та замлъкнаха напъните за "транс тихоокеанско сътрудничество"! Та няКОЙ си измисля всякакви необосновани пречки и изисквания, само и само да няма реален конкурент, а само той да си продава боклуците тук! Точно като всякакви видове "търгове" и обществени поръчки, който са най големият смях и ташак в България. Където търговете са за точно определени лица, предварително известни и определени от правилните хора. Големи сте смешници!

    Коментиран от #84, #85

  • Козяк16
    Отговор
    67 16:52  23.01.18
    Това е Т150.Ако беше Кировец щеше да прусне това синьо тенеке.

    Коментиран от #70

  • РУСНАКА
    Отговор
    68 17:12  23.01.18

    До коментар #18 от "Бесен Язовец":

    моля недей той си желае ЖЕЛЕЗНИЯТ(нека му)
  • Vasik Atanasova
    Отговор
    69 17:17  23.01.18
    на бялото черно не може да се каже руския трактор е яка машина евала РЕСПЕКТ тука
  • русофилофоб
    Отговор
    70 17:44  23.01.18

    До коментар #67 от "Козяк16":

    Това е точно К-701,с турбото е точно 1001 коня.На К-700 мотора е от КРАС,с турбото е точно 700 коня

    Коментиран от #73

  • ооооо
    Отговор
    71 18:49  23.01.18
    Еййй, много трактористи тука бе, много разбирачи. Вени, я им пусни една тема за нощните пеперуди, обилна със снимки.
  • Дидо
    Отговор
    72 20:47  23.01.18
    Тука става въпрос не толкова за мощността а за продавате ли сте числа и центъра на тежестта.Що се отнася за горе споменатото че К 700 бил за музея не съм много съгласен.Няма лоша,няма стара,няма калпава техника всичкото е разбиране и поддръжка.Всички Руски машини си имат много недостъци.Но незнам колко хора от тези дето пишат разбират точно за какво говоря но все пак ще припомня някой факти.Най произвеждания автомат АК -47 на въображение по -света са около 100-110 милиона( е не всички да руско производство но все пак),най-много произвежданият изтребител МиГ-21 12,13000 броя,Най-много произвеждания танк Т-72, Най- големите транспортни самолети АН-124,225 макари и украински са създадени заради СИВ и СССР ( по този начин),Най- големия транспортен вертолет МИ-26 и още куп неща.
  • ГОРАЗД
    Отговор
    73 20:59  23.01.18

    До коментар #70 от "русофилофоб":

    Точно!К701.Някои се заблудиха заради цвета,обичаен за т150!Ако беше т150,щеше да се вее като хвърчило зад този Ню Холад.Т-то е 150кс,а тунингован с мазов двигател ЯМЗ е 180,Някои им слагат и 8цилиндрово ЯМЗ от КРАЗ,ама тогава скоростната кутия става консуматив!

    Коментиран от #79

  • МОНТЕ КРИСТО
    Отговор
    74 21:43  23.01.18
    Зделаният великан отмъкна краварската гордост като бръмбар сламка.
  • 75 22:14  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Патриот
    Отговор
    76 22:31  23.01.18

    До коментар #23 от "rrra":

    Еми направи видео по случая! На думи сте силни, америкафили. Да напомня ли че за автомобилите Тесла няма друки клипове освен ускорение и как дърпала по-леки от джиБчетата и за това била най най най. Сега също обаче понеже "руснака" мачка това било пълна глупост, но при Теслата не е. А относон разхода на гориво - не можш да копаеш на нивата, а да ядеш като чиновник(ако не разбирате) или не можеш да караш прицеп, а да гори като лек автомобил.
  • Велика русия
    Отговор
    77 22:36  23.01.18
    Що се отнася до руска техника.Камаз са шампиони на Рали Дакар за 2018.
  • ВАГ
    Отговор
    78 22:36  23.01.18
    Абе К-700 не е ли 700коне?!!!
  • АБЕ ВИЙ ВИЖДАЛИ ЛИ СТЕ КИРОВЕЦ НА ЖИВО
    Отговор
    79 22:43  23.01.18

    До коментар #73 от "ГОРАЗД":

    ГУМИТЕ МУ СА ДВА ПЪТИ ПО ГОЛЕМИ ОТ НА Т 150 А ТВА Е Т 150 . БАЛАМУНИЦИ ВИЖДАЛ СЪМ БЕЛАРУС ДА ВАДИ ОТ КАЛТА ЗАТЪНАЛ ТИР НАТВАРЕН С 30 Т ГЪБЕН КОМПОСТ.

    Коментиран от #86

  • Кръжочник - тракторист
    Отговор
    80 23:57  23.01.18

    До коментар #6 от "ГОРАЗД":

    Горазд, явно си виждал този трактор само на снимка. :) В 9. клас лятото работих като отчетник на жътвата и трактористите ми даваха да товаря житото от комбайните. Кара се много лесно, защото е с полуавтоматични скорости - има 4 бавни и 4 бързи, които се сменят от лостче в дясно от тракториста, без да се използва съединител. Хидравличното усилване на волана и спирачките е изключително ефективно и волана се върти с един пръст. А фермерите не могат да намерят трактористи, защото вече никой не иска да учи. И не знам дали останаха такива училища...

    Коментиран от #93

  • P. S.
    Отговор
    81 00:00  24.01.18
    Това всъщност е Т-150, аз такъв съм карал, а К700 е по-голям и обикновено бяха жълти. :)
  • P. S.
    Отговор
    82 00:09  24.01.18
    И още нещо - двете машини са произведени в две различни хилядолетия. :)
  • стоян георгиев
    Отговор
    83 00:24  24.01.18
    тоя клип е като лафа на един известен путинофил за пистолета глок,че щял да се разтопи като го сложиш на котлона.та съветския влекач се оказа че ще дръпне американския трактор,но американския трактор е създаден да работи на полето.що не ги тестват там ,колко декара ще изоре американския и колко съветския трактор и при какво качество и при какъв разход.няма да влизаме в подробности как ще се чувстват двамата трактористи при работата и колко пъти ще се развали единия или другия трактор.отговора всъщност е ясен на всички и никои не си купува съветския дарак дето струва поне 20 пъти по-малко от американския трактор.

    Коментиран от #90

  • гост
    Отговор
    84 05:05  24.01.18

    До коментар #66 от "Различен":

    Супер , да си стоят в Рашата , нищо да не внасят и нищо да не изнасят (то не че са изнесли нещо друго освен петрол и газ де ) и само да не ни занимават с идиотщините си ! Виж колко лесно решение !!
  • гост
    Отговор
    85 05:13  24.01.18

    До коментар #66 от "Различен":

    И само да те успокоя , нещо повече от тоя Кировец ще ни покажеш ли , щото тоя Ню Холанд има бая по-мощни трактори от него , ама ти да видиш , не са руски , що така бе , "конкурентния" ?? https://toplifehacker.com/interesno-v-sveta/11428.html
  • Гост
    Отговор
    86 06:53  24.01.18

    До коментар #79 от "АБЕ ВИЙ ВИЖДАЛИ ЛИ СТЕ КИРОВЕЦ НА ЖИВО":

    Но не е т150 в оригиналния си вид. Тук ауспуха е изведен от зад . Може да е с някъкъв двигател с турбокомпресор. Има нещо което не казват във видеото.
  • Eddim
    Отговор
    87 08:28  24.01.18

    До коментар #10 от "Само питам":

    Всъщност не малка част от продадените в бившия СССР трактори и комбайни на New Holland и Claas са произведени в Русия. New Holland се произвежда в завода на Камаз в Наречни Татарстан . Claas се провеждат в Краснодар. Тук трябва да отбележа, че над 60% от съставляващите са произведени в Русия. Обратно, не са малко и КАМАЗ произведени извън Русия. На вън КАМАЗ има 5 завода и в ЕС (Полша). Та отдавна няма значение националността на техниката. Всичко е тотално умешано.
  • ААА
    Отговор
    88 10:07  24.01.18
    Като стана въпрос за трактори , една весела случка от преди години. Кани ни наш приятел на лов в едно село,аз и мой приятел. И там сме за първи път. Вечерта след лова ни слага да спим заедно двамата в една стая.Хората гостоприемни , но къщата малка и стара.Лягаме си двамата , и преди да заспим , започваме да си спомняме младостта и да си говорим(хвалим) за каквото най-вече си говорят мъжете. А именно за жени. Стари спомени , бройки, наши общи и чужди завоевания и познатки , с пикантни подробности , освободени и разкрепостени , до краен предел . И така до полунощ , без да знаем , че между нас и родителите на нашият приятел ни дели една тънка стена боядисан фазер, и те са съпреживявали с нас нашите подвизи до полунощ. В един момент на фазера се чука , и сърдит мъжки глас се провиква- Ае стига вече сте е.ли , че от вас не можем да спим. На сутринта стринката направила мекици със сладко и сирене ни кани на масата , а ние забили погледи надолу гузни и мълчаливи. А приятелят ми фермер-арендатор ме пита , и сега за какво ще си говорим тази вечер? Ами ще си говорим за трактори, отвръщам аз.
  • Трактор
    Отговор
    89 17:35  24.01.18

    До коментар #51 от "Наблюдател":

    Ми купуват западно, щото им връщат част от парите, по Евро директива. Политиката така е направена, че искат не искат, могат да избират само марка, и то западна. Просто пазара е блокиран, за всякаква конкуренция, било то руска или някаква друга.
  • Хомофоб
    Отговор
    90 19:17  24.01.18

    До коментар #83 от "стоян георгиев":

    Странното е, че Теслата дърпа на Лендкрузъра за това е велика. Никой обаче не се и замисля, че и двети машини не са правени за това, а с Теслата не може да се стигни с едно зареждане от Сф до Варна или обратно. Въпреки това Тесла е много по-добра от Крузъра. Същото е и с Лада Нива - доста по-икономична, компактна, маневрена, участвала в състезания, но Хамъра е по-по-най щото е американски. А Хамър в ралита не съм виждал.Защо ли?
  • Клико
    Отговор
    91 19:50  24.01.18

    До коментар #4 от "смях":

    Циганина-руснак не се научи ,че се казва АМЕРИКАНЕЦ-пак е пиян е не може да пише. САЩ са най-велики. Няма две мнение(освен някой пиян колкхозник-който не знае на кой свят е)

  • Rimlev
    Отговор
    92 20:51  24.01.18
    Видеоклипът поставя задача: Кой трактор ще дръпне другия ? Всичко се свежда до по голяма теглителна сила към навесната система за която е закачено стоманеното въже. Теглителната сила зависи от мощността на двигателя при най-ниска предавка,от съединителя,от широчината на гумите и налягането в тях ,от коефициента на триене с асфалта в случая.Въжето е с диаметър около 25 мм. което може да издържи сила на опън около 18 тона.Според мен това е въпросът на автора. а не кой трактор е по добър защото според автора е този който ти е под ръка.
  • ГОРАЗД
    Отговор
    93 00:40  26.01.18

    До коментар #80 от "Кръжочник - тракторист":

    Всеки ден ги гледам приятелю ,изкарвам си хляба със земеделие,имам 4 трактора,3 от които са руски!Познай аз кой карам.....сигурно се сети,четвъртия!Малко са ти изветрели спомените от ТКЗС-то,Пък и възпитанието малко куца,ама нищо,важното е да сме здрави!
  • 94 14:30  27.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 95 14:33  27.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай