Last news in Fakti

23 Януари, 2018 14:52 8 423 3

Електрически камиони и от Volvo

  • електрически камиони-
  • volvo
Електрически камиони и от Volvo - 1

Според Световната здравна организация и Обединените нации, към 2030 г. 60 на сто от населението на планетата – около 5 милиарда души – ще живее в градовете. Това е увеличение с над 1 милиард. Този бърз темп на урбанизация ще наложи огромни изисквания към системите за трафик, които в много случаи вече са недостатъчни. Според оценките задръстванията и свързаните с тях проблеми в трафика в ЕС струват около 100 милиарда евро годишно.

Volvo Trucks обаче има готово решение на проблема. Марката пуска на пазара електрически камиони, като това ще стане през 2019 година. С електрическите камиони може да се намали натоварването на пътищата в час пик през деня. Това от своя страна носи позитиви за природата, удобството на хората, като същевременно повишава и ефективността на дистрибуцията и транспортните компании.

Пилотен проект, реализиран в Стокхолм, доказва, че при нощни доставки, работата се изпълнява за една трета от обичайното време. При добре развита логистика и по-ефективно използване на пътищата вечер и през нощта е възможно и голям брой малки автомобили да бъдат заменени с по-малко, но по-големи. Един камион за дистрибуция например има над десет пъти по-голям товарен капацитет от обикновен ван. Така с намаляването на транспортните курсове, се редуцират трафика, вредните емисии, както и рискът от пътни произшествия.

„Нашата технология и ноу-хау в областта на електрозадвижването се основават на работещи от 2010 година решения в електрическите автобуси Volvo, както и иновации в хибридните автомобили Volvo. Но транспортните средства са само част от процеса. Затова работим заедно с клиенти, градове, доставчици на инфраструктура за зареждане и други ключови партньори, за да създадем работеща рамка за електрически товарни автомобили“, казва Йонас Одермалм, Мениджър, Volvo Trucks.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Post na gost

    1 1 Отговор
    Що ли ми влезе в очите , че липсата на ванове в гамата , им е проблем? Те хубаво го мислят за капацитета, че са 10пъти по- , ама наясно ли са че заради такива мераци после ги вадят с кранове ? Иначе- Волво имаха концепти за ел камиончета доста отдавна и със сигурност ще изкарат нещо добро
  • 2 Гост

    4 0 Отговор
    не във всички улици става да влезеш с голям камион, това е проблем още от градоустройството, но съм съгласен че ако повечето магазини се зареждат вечер, то трафика през деня ще е една идея по-лек.
    За пример - денонощното магазинчето до нас, в час пик започва зареждането, редовно 2 буса са спрели да чакат трети да го разтоварват, всичко това по тротоарите...
  • 3 дизел до живот

    0 2 Отговор
    Ай стига бе, електрическата епидемия на Мъск, зарази и Европа-Китай