В германския град Дуйсбург се състоя световната премиера на третото поколение Mercedes-Benz Sprinter. Новият модел ще се предлага както с предно, така и със задно предаване. Клиентите ще могат да избират измежду 1 700 варианта в зависимост от типа, дължината и височината на каросерията, шасито, двигателите, броя на местата и височината на товарната платформа.
Sprinter III ще се оборудва с мултимедийна система MBUX като в новата A-Klasse и Mercedes PRO connect, благодарение на която ще бъде винаги онлайн, а водачите от даден автопарк ще могат да остават във връзка с мениджърите. Така ръководството ще контролира в реално време не само местоположението на всеки автомобил, а дори и количеството гориво в резервоара.
Новият Sprinter ще се предлага с шест типа каросерия - от панелен фургон до 20-местен автобус. Ще бъдат достъпни и пет междуосия с дължина от 3 250 до 4 325 мм. Товароносимостта варира от 2.5 до 5.5 тона в зависимост от модификацията.
Най-вместителната версия с висок таван поема 17 кубически метра или седем европалета. Подът на товарния отсек може да бъде както изцяло метален, така и с покритие от дърво или пластмаса.
Освен с предно или двойно предаване, както бе досега, новият Sprinter ще бъде достъпен и в модификация с предно задвижване. Тя може да превозва 50 кг повече, отколкото версиите със задно. Освен това товарният праг е разположен с 80 мм по-ниско, което ще облекчи товаро-разтоварните дейности.
"Спринтерите" с предно предаване ще се могат да се поръчат с деветстепенна автоматична трансмисия. За останалите ще се предлага само автоматик със седем предавки.
Опция за версиите с един задвижващ мост са листовите ресори вместо пружини. Те са изработени от подсилена с въглеродни нишки пластмаса и според Mercedes-Benz повишават не само комфорта, а и товароносимостта с 12 кг. Срещу допълнително заплащане ще се предлага и пневматично окачване отзад.
На европейския пазар Sprinter със задно предаване ще се оборудва с 2.1-литров четирицилиндров дизел с мощност 114, 143 и 163 к.с. Същият мотор ще се монтира и на версиите с предно задвижване, но най-мощният вариант ще развива 177 коня и ще бъде предназначен изключително за кемпери. В гамата остава и 3.0-литровият шестцилиндров дизел със 190 к.с. и 440 Нм.
Догодита гамата ще бъде попълнена с електрическия eSprinter. Техническата информация за него все още е оскъдна. Известно е само, че ще бъде предназначен само за работа в рамките на големите градове.
Mercedes-Benz ще започне да приема поръчки за новия Sprinter през юни. Автомобилите ще се сглобяват в заводите на компанията в Лудвигсфелде и Дюселдорф.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Random
Интериора няма да го коментирам...
Коментиран от #3
16:44 07.02.2018
2 656
17:59 07.02.2018
3 $$$
До коментар #1 от "Random":
А България какво произвежда че оплюваш другите?Коментиран от #7
18:14 07.02.2018
4 Брат ми
20:42 07.02.2018
5 ехеее
21:05 07.02.2018
6 Фъкгкнффбнк
22:14 07.02.2018
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Естет
Това е подигравка с клиентите...на Ге класата!
Коментиран от #9
01:33 08.02.2018
9 Jack Bauer
До коментар #8 от "Естет":
И на Lamborgini Galardo "въздуховодите" са като на Fiat 125p но никой не го счита за подигравка.12:25 08.02.2018
10 Гошо
Коментиран от #11
12:39 08.02.2018
11 грешка
До коментар #10 от "Гошо":
Изброените двигатели в статията са си на Мерцедес и нямат нищо общо с Рено.15:07 08.02.2018
12 Гошо
11:03 09.02.2018
13 ояао
17:24 09.02.2018
14 гост
17:44 09.02.2018