Годишен тираж от 100 000 влекача Semi изглежда "разумен" за Илон Мъск и би могъл да бъде достигнат в рамките на четири години, съобщава Electrek. При базова цена от $150 000 електрическият камион би трябвало да донесе на Tesla $15 млрд.
Американският производител на електромобили вече е събрал доста поръчки за Semi. Сред купувачите на камиона са PepsiCo, Bee’ah и Anheuser-Busch, а спедиторският гигант UPS предплати 125 влекача.
Tesla представи Semi миналия ноември. Камионът има четири електромотора, задвижващи задните колела. Версията са най-голяма батерия може да измине 805 км с едно зареждане.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Коментиран от #29
11:49 09.02.2018
2 Driving pleasure
Коментиран от #30
12:26 09.02.2018
3 123
Коментиран от #34
12:36 09.02.2018
4 Driving pleasure
12:39 09.02.2018
5 гост
13:22 09.02.2018
6 русия е джудже
Коментиран от #7, #8
13:32 09.02.2018
7 Антиелектрика
До коментар #6 от "русия е джудже":
Какво общо има Русия с лъжите на един южноафриканец?Съжалявам такива тролчета като теб, за които най-важното в живота е само хейтене по руснаци или американци! И едните и другите сте безродни чуждопоклонници!
13:45 09.02.2018
8 Driving pleasure
До коментар #6 от "русия е джудже":
Само за сведение, още 1899та Иполит Романов произвежда първите руски електроавтомобили с пробег 60 километра. Освен автомобилите прави и електрически омнибуси, които даже са въведени от градските власти в Санкт Петербург да обслужват редица лини...та илончо нищо революционно не прави, за да му се кланяте така!
14:11 09.02.2018
9 Измислител
Правилният въпрос е Защо ако не е постигнал нищо, всички автомобилни производители, ракето строители и производители на батерии искат да го стигнат след 5-10 години в мечтите си? Защо нито един производител на камиони не може да предложи дори прототип или поне концепт дори с двойно по-лоши характеристики от Semi, а предлагат камиони с четворно по-малък пробег, шест пъти по-малък товар, но въпреки това три пъти по-скъпи от Semi?
Коментиран от #17, #37
14:43 09.02.2018
10 Средна възраст
Коментиран от #11
14:45 09.02.2018
11 гост
До коментар #10 от "Средна възраст":
Има вече бензиностанции, които са построени с мисълта за електрическо зареждане и които имат по-високо производство на ток отколкото потребление. Фотоволтаици на покрива и голяма батерия за съхрание на енергията, която се ползва и за собствени нужди на сградата. Ако се интересуваш чети какво се прави. Това, че у нас всичко е застинало и всяка нова сграда или търговски обект се строи максимум с чудото на века наречено гипсокартон е съвсем друго нещо. Съвременното строителство предвижда зарядни станции, бързи зарядни в гаражите на сградите, високоефективни климатични инсталации, захранвани основно с фотовлтаици и др. Наскоро имаше за един, който си купил скрапната тесла за 15х.долара и преустроил батерията, за да си захранва дома напълно с възобновяема енергия. Ние няма да видим нова технология още дълго време, но това не означава, че останалата част от света дреме като нашите сънародници.Коментиран от #20
15:21 09.02.2018
12 Веи
Коментиран от #13
15:30 09.02.2018
13 Driving pleasure
До коментар #12 от "Веи":
За европа не съм се ровил но в САЩ увеличението на потреблението е с 4% на годишна база и без електроавтомобилите и едва смогват това да покриват.Още повече кво правиш вечер? Как ще балансираш системата като не можеш да управлявваш ресурса?
Коментиран от #14
15:35 09.02.2018
14 Веи
До коментар #13 от "Driving pleasure":
В Австралия в момента имат такъв проблем с балансирането на системата. Знаеш ли как го решиха частично, а до две-три години напълно? Познай коя фирма има план да прави по 100 гигаватчаса батерии годишно само в една от Гига фабриките си?Коментиран от #15
15:42 09.02.2018
15 гост
До коментар #14 от "Веи":
Така е и доброто е, че още провинции разглеждат възможността да си балансират системите с такъв тип батерии. Оказа се, че батерията сработва много по-бързо от очакваното и работи безупречно досега. Плюсът е, че тя дава баланс между производство от ВЕИ и потребление, изглажда пиковете и оттам спомага за безпроблемна работа и ниски разходи за домакинствата. Има вече няколко острова с подобни батерии, които напълно са си решили проблема внос, транспорт и употреба на горива за енергия.Коментиран от #18
15:54 09.02.2018
16 TSLA
Компанията на Мъск ще работи с Anheuser-Busch, Pepsi и UPS, като ще изгради зарядни станции поне на локациите, от които тръгват курсовете на камионите. Въпросните курсове ще бъдат достатъчно кратки, за да могат да бъдат изпълнени с едно зареждане. От Pepsi казаха, че ще установят партньорство с други компании, използващи превозни средства на Tesla, за да споделят зарядни станции. Разбира се, промишлените превозни средства изискват много повече мощност от леките автомобили, за да бъдат заредени по-бързо. Както Мъск е споделял в интервю, Tesla ще изгражда т.нар. мега зарядни, които ще използват соларни панели, за да могат да заредят батериите на един влекач за не повече от 30 минути.
16:03 09.02.2018
17 Зорлем
До коментар #9 от "Измислител":
В интерес на истината, Мъск също не предлага електрически камион. Засега просто събира депозити, т.е. обещава, че ще има такъв камион някой ден.16:42 09.02.2018
18 Зорлем
До коментар #15 от "гост":
Абе май имаше някаква мистерия колко точно е струвала тази батерия. В смисъл, че нито австралийската провинция нито Тесла обявяват някаква цифра, така че за пореден път - не бързайте с фанфарите и шампанското. Щото, разправят, че дяволът се криел в детайлите...16:49 09.02.2018
19 Средна възраст
17:11 09.02.2018
20 Антиелектрика
До коментар #11 от "гост":
Колко пъти трябва да ти се обяснява, че батериите в една соларна или фотоволтаична инсталация са Литиево-йонните фосфатни АКУМУЛАТОРИ (LiFePO или LFP)???Нито са безопасни, нито са вечни. Колко цикъла на ден е нужно да прави една такава батерия в една зарядна станция?
Колко мислиш ще изкара една такава батерия?
Хайде накрая слез на земята и спри да ни облъчваш с глупости за светло бъдеще и безплатен обяд.
Няма по-голяма глупост от това да се хвърляш от една зависимост в друга - от петролните монополисти при акумулаторните монополисти!
Коментиран от #21, #25
18:36 09.02.2018
21 гост
До коментар #20 от "Антиелектрика":
Не разбираш много от това явно. Вземи прочети какво правят Тойота със старите батерии на Приус, които не са литий-йон. В мазето на сградата не ти трябват леки батерии, нито пък малки и с висока плътност. Трябват ти с голям капацитет и висок волтаж. Та твой проблем как мислиш, хората работят и го правят, вижда се. У нас няма шанс това да стане, ясно е.Коментиран от #22
20:28 09.02.2018
22 Антиелектрика
До коментар #21 от "гост":
Да бе, аз не разбирам. Хайде не ме карай да ти цитирам всичките идиотщини до сега, че няма да ми стигнат 100 поста!Каквито и батерии да се ползват, техния живот е малък. Техните цикли са ограничени, набий си го веднъж завинаги в облъчения мозък!
Нормалните хора отдавна вече не ти се връзват на глупостите за безплатния обяд.
Аз, както и много други, не искаме да се превръщаме в роби на зелените престъпници. Няма по-голяма измама от ВЕИ-тата и явно си един от тях!
Хайде сега пак напиши някоя глупост като например как при горенето на водород се отделял въглероден двуокис - бухахахахахаха
21:05 09.02.2018
23 Батерии
Πo вpeмe нa пpeĸъcвaнe пoдaвaнeтo нa eлeĸтpoeнepгия, ĸapтeлитe пpeдocтaвят eлeĸтpичecтвo пo cилнo зaвишeнa цeнa дo 14 000 aвcтpaлийcĸи дoлapa зa мeгaвaт. Ho нaмecaтa нa Теѕlа зaдъpжa цeнитe нa тoĸa нa нивo АU$270 зa мeгaвaт.
Вижте повече:https://www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/tesla-powerwall-%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B5-%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%B0%D0%BB%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8-274527.html
21:21 09.02.2018
24 Батерии
Caмo двe ceдмици cлeд зaпoчвaнe нa paбoтaтa, гигaнтcĸия aĸyмyлaтop ocигypи Южнa Aвcтpaлия c eнepгия, ĸoгaтo мecтнaтa въглищнa eлeĸтpoцeнтpaлa ce пoвpeди. Cлeд двa дни ĸoмпaниятa Nеоеn, cтoпaниcвaщa Роwеrwаll cъoбщи, чe aĸyмyлaтopнaтa cтaнция e дoнecлa дoxoд oт 1 милиoн aвcтpaлийcĸи дoлapa – тoвa бe cyмaтa, ĸoятo Nеоеn пoлyчи oт пpoдaжбaтa нa aĸyмyлиpaнaтa eлeĸтpичecĸa eнepгия."
По повече от милион печалба месечно, цена за построяване 32 милиона и 10 годишна гаранция, какви казваш че са проблемите?
21:28 09.02.2018
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Аз теслата
22:15 09.02.2018
29 TSLA
До коментар #1 от "Гост":
Новини не гледаш и национално радио не слушаш, знам.http://btvnovinite.bg/article/svetut/izvedenata-v-orbita-tesla-sviri-neprestanen-miks-na-dejvid-boui-video.html
00:57 11.02.2018
30 TSLA
До коментар #2 от "Driving pleasure":
Новини не гледаш, защото всичко си знаеш, като гледам. Наясно си кой какво взима, а не си наясно кой го начука на Роскосмос и НАСА, които бяха заявили: "Aко можеше да се направи ракета, която да каца, след извеждане на товар в космоса, щяхме да сме го направили!"ХАХА!
Да те светна само, че скафандърът на манекена в Tesla-та, която в момента се рее в околослънчева орбита, също е дело на Tesla и поради превъзхождащите параметри ще се използва в бъдещите мисии.
https://cdn.teslarati.com/wp-content/uploads/2018/02/tesla-roadster-starman-earth.jpg
Това Don't panic е скритото послание към тях и, разбира се всички хейтъри: Некадърници сте пичове и само приказвате, а ръцете ви са отзад, така че БЕЗ ПАНИКА!
Буахахахахахааааааа!
Коментиран от #31
01:07 11.02.2018
31 Антиелектрика
До коментар #30 от "TSLA":
Не се възпалявай толкова. Ракетата не с ДВГ, а не на ток - бухахахахахаСтатията е за камион на ток.
Иначе е похвално за ракетите на Мъск само, че не тук е мястото за коментирането и.
А това, че си се разболял от фанатизъм и мъскопоклонничество, си е твой проблем.
Коментиран от #32
12:10 11.02.2018
32 Прогресив
До коментар #31 от "Антиелектрика":
Елон Мъск нито тези които харесват електромобилите не отричат ДВГ, нито горенето, просто използват всяка технология по предназначението си. Електро двигателите просто са по-добрата технология когато става въпрос за колесни превозни средства, и като такава технология ще изместят ДВГ В МОМЕНТА В КОЙТО ЦЕНИТЕ ИМ СЕ ИЗРАВНЯТ!Коментиран от #33
14:39 11.02.2018
33 Антиелектрика
До коментар #32 от "Прогресив":
Не думай. Хич не отричахте ДВГ, до момента в който ви показах, че реактивни и ракетен двигател са ДВГ.Сега пак продължавате да пробутвате миксерите насила, преписвайки им някакви митични способности. Ами няма да стане - ха да видим на кой кристалните топки са по-големи :)))
Дерзайте, вашето е патология да търсите безплатния обяд и светлото бъдеще, превръщайки всеки търговец в някакво божество!
Пък и честно казано, отдавна ми е писнало да се занимавам с теб - супер тъпо е да пишеш всеки път с различни никове!
17:59 11.02.2018
34 ЦЕЦООК
До коментар #3 от "123":
На времето за москвич или лада не се ли чакаше по 6-7 години?Коментиран от #35
08:35 12.02.2018
35 123
До коментар #34 от "ЦЕЦООК":
Да, ама това беше по времето на развития социализъм, когато се бяхме отправили към комунизъма. Всъщност може и да си прав - то компанията на Мъск си е жив социализъм - планова икономика -държавата наля доста милиарди, а компанията все е на загуба.
09:50 12.02.2018
36 Хихих
21:22 12.02.2018
37 Бастуна
До коментар #9 от "Измислител":
Намери Никола Тръкс.. и тогава филосовствай..12:53 18.09.2018