Last news in Fakti

22 Април, 2018 10:21 13 612 8

Нови ретро велосипеди от Peugeot

  • велосипеди-
  • peugeot
Нови ретро велосипеди от Peugeot - 1

Peugeot лансира нова гама велосипеди LEGEND, вдъхновена от стила на емблематичните модели на марката. Проектирана преди всичко за градска употреба, колекцията LEGEND включва различни стилове: Fixie, Urban, Road и City.

Модели PEUGEOT LEGEND LC01 - City

Нови ретро велосипеди от Peugeot


LEGEND LC01 D7
Отличаваща се с емблематичния преден венец с три лъва PEUGEOT LEGEND, здравата стоманена рамка и винтидж цветове символизират идентичността на приключението, което предлагат велосипедите PEUGEOT. Ще карате велосипеда със стил, благодарение на удобната седалка с релефно лого и ръкохватки на кормилото в същия цвят. Наличен в бял, оранжев или зелен цвят.

LEGEND LC01 N7
Моделът LC01 N7 съдържа стоманена рамка и сглобена вилка. Той черпи вдъхновение директно от най-емблематичните велосипеди PEUGEOT. Предният венец с трите лъва PEUGEOT LEGEND е оборудван с най-новата технология под формата на 7-степенна задна главина Shimano Nexus. Тази трансмисия улеснява спирането и потеглянето, тъй като е възможна смяна на предавките в спряло положение. Наличен в златист цвят.

LEGEND LC01 D7+
Велосипедът LC01 D7+ се отличава с емблематичния дизайн с черно-бял шахматен мотив. Снабден с 21-степенен дерайльор Shimano, той е идеален за колоездене в града. Предният фар с динамо и гумите с отразяващи ленти правят градското колоездене безопасно и удобно. Наличен в син или оранжев цвят.

PEUGEOT LEGEND LU01 – Fixie urban

Нови ретро велосипеди от Peugeot


Предназначен за града, велосипедът LU01 има фиксирана предавка. Дизайнът е реверанс към първите велосипеди PEUGEOT, произведени през 1885 г., които са имали подобна трансмисионна система. Велосипедът обединява традициите с най-новите тенденции. Този модел със стоманена рамка е оборудван с преден венец с 42 зъба в съчетание със заден венец с 8 зъба. Предлага се в оранжево.

PEUGEOT LEGEND LR01 - Road

Нови ретро велосипеди от Peugeot


LR01 е изграден около най-емблематичния дизайн на рамката на велосипед PEUGEOT. Пъргав и динамичен, той е идеален за колоездене в околностите на съвременните градове. Със стоманена рамка и плоско кормило, този удобен, маневрен велосипед ви дава възможност да прекосите града. LR01 е оборудван с 16-степенна трансмисия Shimano. Предлага се в бял цвят.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mediator37

    10 1 Отговор
    Не знаех, че са разработили задна главина "Шимано некст", която дава възможност за смяна на предавките в спряло положение. Това е много нужно за града- спри-тръгни, спри-тръгни.
    Аз за това карам с вътрешни скорости и контра, защото сменям на първа от място за да потегля. Обаче това "Шимано некст" ще промени нещата.
  • 2 селянинът с колелото

    12 2 Отговор
    А цените, ценитеееее...........тия колелета са скъпи, и то без да предлагат нещо повече от по-евтините си аналози. Марката прекалено много вдига цената и са подходящи единствено за разни ценители-маняци и хора с доста пари дето се чудят къде да ги харчат. Нямат амортисьори, нито дискови спирачки, а модела с една скорост дори не е с контра а с челюстна спирачка отзад. Обаче я се разходете(или влезте в сайт)до СФА и вижте цени, малиииии.

    Коментиран от #3

  • 3 Именно

    1 3 Отговор

    До коментар #2 от "селянинът с колелото":

    Точно!
    Ретро са защото не са успели да ги продадат последните 50 години ;)
  • 4 ФАнта

    0 1 Отговор
    Абе който в карал колело Peugeot веднага разбира, защо струва повече. Доста по-добре се справят при колелата отколкото при колите.

    Коментиран от #7

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Българче!

    0 0 Отговор
    Те да си ги карат...
  • 7 Язе

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "ФАнта":

    Дали?То като гледам колко баничарки и бусове има Пежо по пътя,дали не струват?
  • 8 Ценител

    0 0 Отговор
    Пежо придоби Опел и новата гама модели на марката е страхотна, не отстъпват на Ауди по дизайн, а за здравината на дизелите знаете още от404 кои са най-хубави. Отделно сега Пежо подготвя цяла гама електромобили и въобще колите винаги са им били уникално удобни, икономични и някои са много здрави. Имат толкова много легендарни модели - 106, 205 рали шампион, 306, 404, 504, 405, 406, 406 Купе Пининфарина, 604, 605, 607... А за велосипедите - по царско време са били най-добрите и хората са ги ценили изключително много. Един човек е имал такова и го е карал от 20 до 80 годишен и накрая го е наследил внука му. Китайските с кашкавалените лагери и евтини сплави стават само за колкото им е гаранцията и после всичко им се скапва, едва ли ще изкарат 60 години...