Last news in Fakti

3 Май, 2018 15:22 16 156 61

Ново поколение камиони променя представите ни

  • truck expo 2018
Ново поколение камиони променя представите ни - 1

Клише е, че работата на професионалните шофьори на дълги разстояния е трудна, защото са на пътя по 300 дни в годината. В много отношения това е по-скоро начин на живот, отколкото работа, защото те не само работят на пътя, а буквално живеят там. Едва ли е изненада, че има недостиг на международни шофьори, въпреки заплатите от порядъка на 1800 – 2000 евро. Просто малко хора са склонни да подчинят ежедневието си на такъв режим, въпреки гъвкавостта и уединението, които подобна кариера им осигурява.

Както автомобилните производители, така и производителите на оборудване разбират, че въвеждането на нови технологии за модернизиране интериора на камионите е стъпката, която може да привлече нови шофьори и да задържи опитните. Различни инженерни решения за улесняване на шофиранетоотдавна са част от стандартното оборудване на почти всички нови модели тежки машини. Що се отнася до комфорта на шофьора, тук производителите правят истинска мини-революция в дизайна и технологиите.

На международното изложение за тежкотоварни автомобили TRUCK EXPO 2018, което ще се проведе от 7-ми до 9-ти юни на летище „Лесново“, ще видим най-новите модели камиони, автобуси и специализирани машини на DAF, FORD TRUCKS, ISUZU, MAN, MERCEDES-BENZ, OTOKAR, RENAULT TRUCKS, SCANIA, VOLVO TRUCKS.Разбирането как шофьорите използват интериора, оборудван с последните технологии и удобства, е от ключово значение за развитието на бъдещата среда за шофиране и… живеене.

Ново поколение камиони променя представите ни

В поредица от публикации ще Ви запознаем с най-впечатляващите машини, които ще бъдат показани на изложението. Започваме с един от флагманите в областта на комфорта – SCANIA, коятоще покаже просторна кабина с равен под, повече място за багаж, ергономичност, системи за свързаност и отличен обзор от мястото на водача за камионите от S-серията си (S 500, S 450 и S 650). Компанията все повече залага на поръчкови, вместо на стандартни решения, което ще видим в новата им R-серия и в гамата XТ.

Инженерите и дизайнерите в сектора вече искат да проучат и разберат всички различни ситуации и условия, в които работят превозните средства и техните водачи, за да създадат точно този камион, автобус или самосвал, който им е нужен. Такъв е и един от безспорните фаворити на TRUCK EXPO 2018 - функционалниятSCANIA R 450, който тази година спечели престижния 1000-точков сравнителен тест в Германия за камиони от горния среден клас.

TRUCK EXPO 2018ще се проведе от 7-ми до 9-ти юни на откритите изложбени площи на летище „Лесново“.За втора поредна година редом до тежкотоварните автомобили ще бъдат представени и лекотоварните машини на FORD, ISUZU, MITSUBISHI, PEUGEOT, VOLKSWAGEN, както и производителите на ремаркета и полуремаркета, сервизно оборудване, резервни части, гуми, масла, аксесоари и консумативи, финансови услуги, вериги бензиностанции, застрахователни компании. Изложението се организира от Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП).


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Киро

    22 16 Отговор
    Volvo е най-добрата марка камиони.

    Коментиран от #6

  • 2 СссереМ

    33 12 Отговор
    Къде са МаЗ и КАМАЗ те имат най добрия комфорт.
  • 3 ЕееХ

    23 13 Отговор
    А ЗИЛЪТ И КРАЗА КАКВИ БЛЯНОВЕ СА НО ТЕ СА КОСМИЧЕСКИ МАШИНИ , КЪДЕ ЩЕ СЕ РЕДЯТ ДО ТЕЗИ ТАРАЛЯСНИЦИ !? ВСЕ СИ Е ПО ДРУГО РУСНАК ДА ТИ СЪТВОРИ МАШИНИ МЕЧТА !
  • 4 Логичен

    47 5 Отговор
    Автора на статията очевидно нищо не е разбрал за шофьорите на дълги разстояния. ,,Гъвкавостта и уединението, които предлага" Голяма гъвкавост е да ти казват кога да спиш, кога да ядеш , кога да се прибереш при децата. И уединението е хубаво. Доста пъти оставаш на паркинг без тоалетна за събота и неделя, а камо ли баня или пералня! Защо не искали хората да я работят тая работа?!

    Коментиран от #5

  • 5 Прав си колега

    38 4 Отговор

    До коментар #4 от "Логичен":

    Тая статийка явно е поръчкова от някоя от големите БГ фирми дето "незнайно защо" все са без шофьори.Това е възможно най-скапаната професия,която може да съществува на тоя свят,който не я е работил няма как да знае за какво иде реч,иначе от страни изглежда супер.Неволите да живееш в бутка за вестници са огромни,пък ако ще и от злато да е,живееш и дишаш под час и вечер сънуваш тахографи и регламент 561 макар,че с времето тия неща ти стават част от живота и спираш да ги мислеш.Работата е за скотове,хора без семейства и личен живот,хора,които не се трогват много от проблемите изброени от колегата по-горе.
  • 6 Кобрата

    19 6 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    БЯХА, сега марката е собственост на китайците от Geely - Джили.
    Още през 2010-та американците продадоха автомобилното подразделение на Volvo, на китайците, а миналата година китайците купиха и дял от подразделението на камионите. Това не са онези шведски Волва, каквито бяха преди години, сега качеството им е съвсем друго и на по-ниско ниво.
    А и има много други камиони, които не отстъпват на Volvo.
    - Mercedes, Scania, MAN, са също едни от най-добрите в света.
    Но това няма значение, проблемът в случая е друг.
    Камионите са си хубави, работодателите и ДАЙ-аджиите са скапани, специално в България, а и не само.
    Фирмите си мислят, че като купят чисто нови камиони, независимо от коя марка, и на шофьорът ще му бъде РАЙ...да ама не.
    Те като те карат да манипулираш тахографи, да бързаш и да се разправяш с всякакви откачалки, какво ще ти пука за новия камион който караш? То като цяло самите условия, които повечето фирми предлагат, са скапани. А и да не говорим, че сега с тези бежанци, дето се крият по ремаркетата e пълна каша... и после като те хванат, пак ти си виновен ако шофираш.
    В цяла Европа има недостиг и особено много обичат да взимат български и румънски шофьори на работа, защото само те биха работили за 1 200 - 1 3000 евро на месец и да са доволни.
    В другите държави, дори чистачите взимат повече, затова и няма желаещи.

    Коментиран от #7, #45

  • 7 Киро

    9 9 Отговор

    До коментар #6 от "Кобрата":

    От много години съм в бизнеса с камиони,не мисля че тук има някой, който има по-добри познания за камионите.Камионите на мерцедес са пълни боклуци, след 300000 километра си ебават майката.

    Коментиран от #8, #9, #41

  • 8 Кобрата

    5 2 Отговор

    До коментар #7 от "Киро":

    Да, знам много добре познанията на форумните разбирачи, на какво ниво са. Аз мога да ти кажа, че разбирам и от атомни ракети, ама няма да ми повярваш, нали, същото е и с мен...
  • 9 Кобрата

    10 2 Отговор

    До коментар #7 от "Киро":

    Между другото, не искам да водя спорове с никого, аз най-много си харесвам Scania-та, добри са и от към издръжливост и от към комфорт.
    А също и най-добре изглеждат като се тунинговат, направо стават уникални камионите. Само да не ги караш, да ги имаш и да ти ги карат е едно, а сам да ги караш е друго. Този занаят не е китка и всеки го знае, определено парите не могат да платят лишенията от останалите неща в тази професия.

    Коментиран от #10

  • 10 Киро

    4 16 Отговор

    До коментар #9 от "Кобрата":

    Виж сега, ако става въпрос за комфорт scania са по-удобни за шофьорите.Но аз не гледам на моите шофьори да им е удобно, а да вършат повече работа.За определено време Волво ще стигне на определено място по-бързо от сканията, защото Волвото върви повече, по-мощно е по-леко и така нататък.Има много относителни неща за които малко хора знаят.Въпрос на избор, не карам никой да харесва Волво, но според мен те са най-добрите камиони.

    Коментиран от #11, #13, #37, #39

  • 11 Кобрата

    22 1 Отговор

    До коментар #10 от "Киро":

    Ето там е проблемът, че всички работодатели сте еднакви, гледате на вас да ви излиза сметката, пък на шофьора да му се е*ава майката, затова няма да има кой да ви работи. Лакомията обсебва и съсипва, но ковчег джобове няма и катафалки с ремаркета също.
    Аз отдавна съм се обедил, че сметка за друг да работя няма, направил съм си мой малък бизнес, да си вадя прехраната и да си издържам семейството и съм си добре, нито съм алчен за пари, нито бих отишъл да работя на някой като теб, който ще ми хвърля трохите и ще ми се подиграва. Ама хората като цяло вече взеха да се преориентират, мои стари приятели шофьори отдавна вече зарязаха тази скапана работа, дай Боже хората да го разберат, че не си струва и да спрат да я работят, пък вие тези камиони си ги карайте сами

    Коментиран от #12

  • 12 Киро

    3 8 Отговор

    До коментар #11 от "Кобрата":

    Заплатата на моите шофьори е 2200 Евро, не карам никой да работи за мен, така че не виждам аз какво съм виновен.

    Коментиран от #14

  • 13 Кобрата

    10 1 Отговор

    До коментар #10 от "Киро":

    И какво значи, че даден камион върви по-бързо и повече?
    Така или иначе нормалната скорост за един камион е около 90, макс 100 км, ти за да караш по-бързо, трябва да манипулираш яко тахографите и да рискуваш шофьорът ти да заспи и да потроши камиона, а в най-лошият случай дори да убие някой невинен човек на пътя... Ама така е, като няма контрол. Тук го правите, ама иди го прави в Австрия например, ще ти спрат камиона от движение и такъв акт ще отнесеш, че свят ще ти се завие, за повторно нарушение и лиценза на фирмата ще ти отнемат и фалираш.

    Коментиран от #20

  • 14 Кобрата

    16 2 Отговор

    До коментар #12 от "Киро":

    2 200 евро... Ако ще неброени да ги даваш, човек трябва да е ахмак да се хване, за какво ми са тези кървави пари, като аз и тук мога да си развивам някаква малка дейност и да си вадя 3 бона и да си спя вкъщи при семейството...
    Шофьорлъкът е най-неблагодарната работа в този живот, както викаше един познат - Да си шофьор е малко по-добре, отколкото да си клошар.
  • 15 Киро

    2 10 Отговор
    Рядко спират моите шофьори, но когато стане съм им казал да дават по 150 Евро на полицаите, тия пари ги давам аз, а не шофьорите, ще изгубя 150 евро, но ще спечеля много повече, досега никога не се е случвало някой да ги откаже.Предпочитам да изкарам по горе долу половин милион лева непостоянно, от колкото 3000 лв. почтенно.

    Коментиран от #18

  • 16 Киро

    2 4 Отговор
    непочтенно*
  • 17 Смешници

    1 9 Отговор
    Абе кобра ли си пепелянка ли си много си неблагодарен ти бе играч ако я няма тази професия ще ходиш всеки ден пеша или с колелото защото няма да.има.гориво по бензиностанциите и после ще ядеш ноктите на ръцете за обяд и за вечера на краката можели да сте такива тъпанари кой ви доставя всичко на една ръка разтояние неблагодарници!особено тоя кобрата бизнесменчето дето ако дойдат утре на проверка и си до там аман от неблагодарнимислещисезапреуспелибизнесмени!такива хора като вас заслужават голи боси и гладни да остават!

    Коментиран от #21, #22

  • 18 Кобрата

    11 1 Отговор

    До коментар #15 от "Киро":

    Ок, спорове няма да водя, не си струва. Просто държавата е виновна, че го позволява. Ако имахме закони като закони, които да се спазват и човешкият живот да имаше цена, щеше да е друго. Нямаше да можеш да го правиш това, за което си споменал. Но нали в България, човешкият живот струва точно 0-лева и всеки го е ударил на печалбарство, затова паметниците покрай пътя ще се увеличават с всеки изминал ден. Защото такива като теб, за пари и г..а си биха продали. И какво като вадиш половин милион? С тебе ли ще си ги носиш в гроба? Нито ти, нито наследниците ти ще бъдат вечни, за да слугуват на пари. Жалко, че си толкова ограничен.
  • 19 Кобрата

    5 1 Отговор
    Дори няма да си правя труда да влизам повече в тази статия и да чета глупости, затова не си прави труда да ми отговаяш
  • 20 Дядо Тодор

    4 3 Отговор

    До коментар #13 от "Кобрата":

    ТИР-аджия от 1981(SO MAT)Русе, максималната скорост сега е 90км. Във Франция има мн камери по основните автобани, КЪДЕ ще караш със 100... ти шофьор ли си...?
    В момента съм на А 43,на Тотала след 7 изход,Франция.

    Коментиран от #23, #24

  • 21 Киро

    1 8 Отговор

    До коментар #17 от "Смешници":

    В крайна сметка трябва да се яде, всеки си набавя парите по различен начин, аз съм избрал този, не е справедливо за останалите хора, но на мен ми е хубаво.Ако беше на моето място изобщо нямаше да се оплакваш.Ако не бях егоист, нагъл и комплексиран и арогантен никога нямаше да успея.
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Кобрата

    9 1 Отговор

    До коментар #20 от "Дядо Тодор":

    Шофьор съм, имам категории и съм работил, ама не съм толкова глупав, в днешно време да се занимавам с тази работа, шофьорлъка беше едно време, сега не е.
    А относно скоростта на движение, във Франция може да не става да се кара с повече, ама в Турция и в България става...
    Слагат магнитите на тахографа да им отчита, че са в почивка и карат без да почиват и превишават скоростта. Карат и с радардетектори.
    Не казвам, че е правилно, дори съм против тези неща и трябва да има як контрол, ама НЯМА. Именно от това печелят такива като този Киро дето сам си е написал, че гледа шофьорите му да въртят яко километри и той да кяри, а не да стоят и да си клатят краката по паркингите, а той да губи.
  • 24 Кобрата

    9 1 Отговор

    До коментар #20 от "Дядо Тодор":

    Лично аз миналото лято на магистрала Тракия настигнах два турски тира, които се движеха с по 110-120 километра в час. И какво от това, не е редно, ама на тези шофьори им е хвърлена командата, дадени са им магнитите и те нямат избор, ако откажат, си отиват вкъщи, а ако ги сбарат, фирмата плаща подкупи и глоби и всичко се оправя, в нашата мизерна държава, където всичко е позволено и затова мрем като кучета по пътищата.

    Коментиран от #25

  • 25 Киро

    2 7 Отговор

    До коментар #24 от "Кобрата":

    Вече няма тахографи, в западна Европа навсякъде е с дискове, които няма как да се манипулират с магнити.В Испания от три години е с дискове.Затова ако има надхвъелени часове има голоба и трябва шофьора да си направи почивката, след което ако доставката закъснее с един час за товар, за който трябва да платят 5000 Евро те плащат 1500, за закъснението, така че по-добре е да се даде подкуп.

    Коментиран от #27

  • 26 Смешници

    3 4 Отговор

    До коментар #22 от "Кобрата":

    А кой ще ти го докара ТОЗИ ЕЛЕКТРОМОБИЛ БЕ КОМПЛЕКС ТАКЪВ ?
  • 27 Венци

    14 0 Отговор

    До коментар #25 от "Киро":

    За кви дискове бълнуваш бе. Има си тахографи с дигитални карти. И ти май ди пишеш колко да не заспиш.

    Коментиран от #28

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Киро

    0 6 Отговор

    До коментар #29 от "Венци":

    Не комуникирам с бедняци

    Коментиран от #31

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Венци

    3 0 Отговор
    Комплексарче.
  • 34 Венци

    5 1 Отговор

    До коментар #32 от "Киро":

    Поне не крия какво бачкам и не си измислям като теб .
  • 35 Киро

    2 5 Отговор
    Бачкай, бачкай няма лошо.От кой град си?

    Коментиран от #40

  • 36 Петков

    5 0 Отговор
    Скания и всички останали!
  • 37 Тодор Белоперкин

    16 0 Отговор

    До коментар #10 от "Киро":

    Ето един от така наречените работодатели не се стеснява да признае,че не го интересуват шофьорите.Всички камьони да ти останат на паркинга смотаняк.
  • 38 Дидо

    12 4 Отговор
    Лягайте да спите, че пишете пълни глупости. Има хора които искат да са шофьори, мечтали са си като малки, други да са полицаи, трети лекари или пожарникари. Условията в тази професия са такива, ако си пич ги приемаш и дерзаеш. Женчовците дето не могат да се отделят от полата на майка си или от жените си, просто се отказват.

    Коментиран от #43

  • 39 no name no face no number

    4 0 Отговор

    До коментар #10 от "Киро":

    Новият Даф ги къса. Иначе да прав е колегата, че новите Волва са по- ниско качество Преди ми беше любимият камион. Сега нямам любим мразя ги всички еднакво

    Коментиран от #48

  • 40 Венци

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Киро":

    Враца
  • 41 Да да

    6 2 Отговор

    До коментар #7 от "Киро":

    Кой е този Мерцедес развалил се на 300 000! Може би лек автомобил! За мен лично Е6 на Мерцедес в най- просторната и удонба кабина! А на който му е трудна професия в която почивката е задължителна и не може без мама,да си седи вкъщи! Мойта жена и дете искат пари! На усмивки карат макс.2 дни

    Коментиран от #46, #47

  • 42 Нека стане като у братска Румъния .

    3 0 Отговор
    Акта го пишат на фирмата, даже свалят номерата
  • 43 Driver

    3 1 Отговор

    До коментар #38 от "Дидо":

    Браво, много добре го каза.
    Така е, всеки сам е решил да се захване с тази професия. За съжаление повечето от нас се хващат за високата заплата и започват да работят като шофьори. След няколко месеца разбират, че има някои "трудности", които са забравили да отчетат. Тази работа не е за всеки.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Стоян

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "Кобрата":

    Значи ние разботидателите даваме ви хляб, камион, кокто ДОРИ ДА НЕ Е НОВ струва толкова колкото не сте виждали и накрая ОАК сме виновни, как става обясни ми моля те!
  • 46 Стоян

    3 1 Отговор

    До коментар #41 от "Да да":

    МБ от 2013 насам е абсолютен боклук...може да е удобен, но не колкото Скания...но за качество слабо...
  • 47 Стоян

    2 2 Отговор

    До коментар #41 от "Да да":

    МБ от 2013 насам е абсолютен боклук...може да е удобен, но не колкото Скания...но за качество слабо...
  • 48 Стоян

    2 0 Отговор

    До коментар #39 от "no name no face no number":

    Скания и Ман са за сега камионите, ако искаш вярвай занимавам се с камиони от 18 години знам как седят нещата!

    Коментиран от #49

  • 49 Киро

    1 3 Отговор

    До коментар #48 от "Стоян":

    Неблагодарни хора са българите, те просто обичат да мразят, те не си харесват живота и гледат да си изкарат омразата на някой друг.Но за едно не си прав скания и ман не най-добрите камиони.

    Коментиран от #50, #51

  • 50 Стоян

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "Киро":

    Абсолютно вярно за 70% от тях...винаги има изключения и напоследък срещнах доста...
  • 51 Стоян

    1 1 Отговор

    До коментар #49 от "Киро":

    Кире Скания и Ман са най добрите!!!
  • 52 Стоян

    1 0 Отговор
    Киро според теб кои са най добри?

    Коментиран от #54

  • 53 Гост

    0 2 Отговор
    Аман от големи шофьори и разбирачи
  • 54 Киро

    3 1 Отговор

    До коментар #52 от "Стоян":

    Преди 12 години си отворих фирмата за транспорт и тогава си бях взел две Волва (Камиони), които до днес не са се счупили нито веднъж.Преди около 3 месеца купих 3 камиона скания, останах наистина доволен от него, но волвото винаги ще ми харесва повече.Ти от къде си?

    Коментиран от #55, #56

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Стоян

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "Киро":

    Колко и какви камиони имаш...влекачи полуремаркета...?

    Коментиран от #57

  • 57 Киро

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "Стоян":

    47 влекача

    Коментиран от #58

  • 58 Стоян

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Киро":

    Кво
  • 59 Станимир

    1 0 Отговор
    И аз искам да си отворя фирма. Кире, Стоянка дайте малко инфо как да я завъртя че сега тъкмо почвам да си отварям очите(карам от 1 месец с бащата)

    Коментиран от #60

  • 60 Стоян

    2 0 Отговор

    До коментар #59 от "Станимир":

    Кво по точно искаш
  • 61 Стоян

    1 0 Отговор
    Аз имам гондоли, самосвали и челни товарачи