2 312 5

Разни улеснения при шофиране

Радослав Славчев

Безопасността и сигурността при шофиране отдавна не е въпрос само на умения и кондиция на водача, нито на поставянето на колан в междуградския автобус. Професионалните превози на пътници и товари в момента предизвикват истинска революция на системите за безопасност, които производителите внедряват в камиони, пикапи и автобуси.

На TRUCK EXPO ще бъдат показани още по-високо ниво на системи за активна безопасност. Да разгледаме пикапът на ISUZU D-MAX, при който функцията Hill Start Assist (HSA) се активира автоматично по наклон, за да му попречи „да се търкаля“, когато тръгва от спряло положение. Hill Descent Control (HDC) пък позволява плавно спускане при абсолютен контрол на скоростта.

Това, заедно с антиблокиращата спирачна система, електронното разпределение на спирачното усилие, спирачния асистент и ограничителите на натоварването правят управлението на автомобила комфортно и сигурно. Неслучайно този пикап е определен за многофункционален автомобил на 2018 г.

Марката ще покаже на изложението още 9,5-метровия градски автобус ISUZU CITIBUS и туристическия TURQUOISE, както и товарният NPR 75 - бордова каросерия с брезент и шаси кабината NLR 85. Вижте как на TRUCK EXPO 2018 – от 7-ми до 9-ти юни на летище Лесново.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 11:18  29.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 2 12:14  29.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Йорджи
    Отговор
    3 15:12  29.05.18
    Вярвам, че докато аз стана професионален шофьор, защото към момента все още съм съвсем във началото, а до тогава може би вече и ще караме съвсем по ново ниво автомобили, оборудвани и не само със системи за безопасност, но и със хиляди сензори, та ще има и по малко катастрофи, но ще има и много повече желание за работа! :) Тоест ния няма да сме измъчени както старите, шофьори! ;)
  • Кола или дънна патка
    Отговор
    4 00:55  30.05.18
    Ха! Автоматика това си го има от 50 години. А дори с ръчка, при малко внимание е толкова лесно да се тръгне по нанагорнище без да върне назад. Овен ако не е "модерна" малолитражка притежаваща нула въртящ момент при ниски обороти! За пореден път трябва да бухат електроника за да компенсират "изобретени" от ЕУ проблеми
  • гост
    Отговор
    5 09:48  30.05.18
    Почти всички джипове от 10г. насам го имат това като екстра. Нищо ново.

Напиши коментар:


Публикувай