Американският производител на товарни автомобили Freightliner, който е част от концерна Daimler, представи два електрически модела. eCascadia е влекач, а eM2 106 е камион от среден клас. Daimler Trucks обяви и създаването на ново подразделение с името E-Mobility Group.
Freightliner eCascadia е построен на базата на серийния камион със същото име от клас 8, в който по американските стандарти влизат тежките магистрални влекачи. Вместо дизелов двигател обаче под предния капак има електромотор с мощност 730 к.с.
Капацитетът на батериите е 550 кВтч - 5.5 пъти повече отколкото при Tesla Model S P100D. Акумулаторите тежат около четири тона и осигуряват пробег от 400 км с едно зареждане.
По автомобилните мерки такъв обсег е напълно приемлив, но за влекач е крайно недостатъчен. За да се зареди батерията на 80% е необходим поне час и половина.
Freightliner eM2 106 е предназначен за локални превози. Има по-скромни акумулатори с капацитет 325 кВтч и електромотор с мощност 480 к.с. Автономният пробег е 370 км, а зареждането на батериите до 80% отнема около час.
30 електрически камиона от новите модели ще преминат изпитания по пътищата на Северна Америка до края на годината. Серийното производство започва през 2021-ва.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 deadman1488
13:13 07.06.2018
2 гост
При Тесла камиона разхода на ток при напълно натоварено положение е киловат на километър, тук изглежда е повече.
13:24 07.06.2018
3 Бухахахахахха
Коментиран от #5
13:46 07.06.2018
4 799
Коментиран от #8
14:34 07.06.2018
5 Зарядно
До коментар #3 от "Бухахахахахха":
А да заредиш два пъти по-голяма батерия като на Тесла семи за половин час как ти се струва?Вместо германците да се притесняват, че електромобилите ще отнемат 75 хиляди работни места, да се захващат с проектирането и производството на зарядна инфраструктура, която поне следващите 20-30 години ще осигури 10 пъти повече работни места.
Коментиран от #10
15:32 07.06.2018
6 жалки са
16:17 07.06.2018
7 fanima
Коментиран от #11
16:19 07.06.2018
8 321
До коментар #4 от "799":
И какъв е проблема с камионите на батерии според тебе?16:30 07.06.2018
9 НИКОПОЛ - 4.5 V.
23:20 07.06.2018
10 Бухахахахахха
До коментар #5 от "Зарядно":
А да заредиш два пъти по-голяма батерия като на Тесла семи за половин час как ти се струва?Вижда ми се леко невъзможно за момента.Това го твърди Мъск пък такъв камион още не съществува.Както пише,че 1/4 вече си искат депозитите май няма и да има Тесла семи.
Коментиран от #12, #14
23:41 07.06.2018
11 Бухахахахахха
До коментар #7 от "fanima":
Зависи какви показатели сравняваш.Защо мислиш,че немците не могат да направят електромобил?По скоро не искат.Продават си нормални коли на кило и всичко е точно.23:49 07.06.2018
12 гост
До коментар #10 от "Бухахахахахха":
Предварително обявено предложение на акционерите за принуждаване на Tesla да има независим председател на борда не получи достатъчно внимание на срещата и поне на този етап Мъск остава начело на борда на директорите в компанията.Що се отнася до преизбирането на членовете на борда на директорите Антонио Грасиас, Кимбъл Мъск и Джеймс Мърдок, бяха преизбрани. По време на срещата вчера Tesla публикува и нови данни, според които след увеличаването на доставките на Model 3 през последния месец колата се е превърнала в най-продаваният средно голям седан в САЩ. Освен, че е станал най-продаваният електромобил в САЩ, Model 3 е задминал по продажби и модели като Mercedes C-Class, BMW 3 и Audi A4 и определено е на път да задържи тази позиция, ако графиката продължава да расте, както на картинката по-долу. Мъск също така даде и кратка актуализация на случващото се с увеличението на производствения капацитет на Model 3. На този етап компанията успява да задържи производствения капацитет от 500 Model 3 коли на ден и Мъск сподели, че е уверен в постигането на целта от 5,000 коли на седмица до края на този месец.
Нещо май "изтеглянето" на депозити се отлага ??!! Или немците и Тойота са дали заден , кой да ти каже , хахах !!!
Коментиран от #13
00:53 08.06.2018
13 Бухахахахахха
До коментар #12 от "гост":
Не се отлага изтеглянето на депозити защото е станало според анализаторска фирма.Това с говоренето на Мъск сме го слушали.3-5-10хил.бройки на седмица а още малко и на час ще ти ги каже.Какво искаш да признае,че е в дупка и ако не е държавата са фалирали.Вервам му. Версай му и ти.10:48 08.06.2018
14 гост
До коментар #10 от "Бухахахахахха":
Щом си толкова компетентен отвори един браузър и провери колко записа на тези "несъществуващи" камиони има. Преди 2020 няма да стигнат до клиентите, но се тестват и ги има, зареждат си на станции и др. За тях ще пуснат и мегачарджър, за да се заредат бързо и адекватно. Да има определено изтегляне на депозити, но част от тези хора избират да си купят директно модел С, който е наличен вместо да чакат за модел 3. Наред с това също обвиниха тесла, че имала над 140млн. в скрап, некачествени части, а се оказа че са няколко милиона и това е нормално при старт на продукция, повреди на роботи и настройка на линии. Не е нищо извънредно, но се пише като че ли е сензация и пълен провал.12:37 08.06.2018
15 Зорлем
Тази информация от кораба-майка ли ти я спуснаха по факса, или как?
13:47 08.06.2018