Last news in Fakti

11 Юни, 2018 10:43 9 408 7

Бусовете на Mercedes вече и с предно предаване

  • mercedes-benz-
  • sprinter-
  • силвър стар
Бусовете на Mercedes вече и с предно предаване - 1

Mercedes-Benz представи в България третото поколение Sprinter. Това се случи на провелото се на летище Лесново, Truck Expo. Новият Sprinter вече може да бъде поръчан в продажбените центрове на Силвър Стар.

Интересното при новото поколение на Sprinter е, че за първи път емблематичният бус на Mercedes се предлага и с предно предаване. Всъщност модификациите са три - със задно, с 4х4 и с предно предаване. Двигателят е 2.1-литров дизел.

Полезният товар на версията с предно предаване се увеличава с 50 килограма в сравнение с версията със задвижване на задните колела, а товарния праг е по-нисък с 80 мм. Цената на новата генерация на Sprinter стартира у нас от 23 482 евро (без ДДС).

Бусовете на Mercedes вече и с предно предаване


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Townboy

    8 7 Отговор
    2.1 литровия мотор дали не е от Форд? Спринтер е Боксер само че двойно по-скъп заради емблемата.

    Коментиран от #4

  • 2 Random

    7 2 Отговор
    Заминаха и те.
    Само конфекции останаха.
  • 3 РЕНДЕ СУПЕР

    7 4 Отговор
    Мотор РЕНО или ПЕЖО , това е супер мотор . Ако е турбо няма цена.
  • 4 316 CDI 2011

    10 3 Отговор

    До коментар #1 от "Townboy":

    Мотора е на Мерцедес - ОМ 651 и е монтиран от 2008 в стария модел. Мотора е с две турбини и едноредова верига която се сменя на около 300 000 и е зад мотора, което прави смяната малко по-трудна.С оригинални филтри и оригинално масло (~700лв общо)не създава проблеми дори и над 450 000км. За разлика от 215, 315, 415, 515 и т.н. където имаме превъртели лагери на коляновия вал още на 200 000 км. Новият Спринтер е с Евро 6 ,а стария дори с пакет BlueEfficiency беше с Евро 5.А иначе за предното ,ако превозваш памперси или зрънчо няма смисъл да даваш допълнително пари за задно предаване.Ако работиш в обекти извън асфалта инвестираш в 4х4 ,ако е много зле-Унимог. За здравина няма да е като вечния пет цилиндров 2.9ТД от 96г монтиран в Спринтер, Г-класа и Е-класа 210-ка ,но е сравнително здрав, много еластичен и практичен избор.
  • 5 Разбирача

    5 1 Отговор
    Хубаво че се сетиха да направят и с предно и те че на спринтеря само това му куца задното предаване трябва все пълен да го караш пред зимата.Сега крафтера е наред.Няма значение какво ще караш зрънчо или тухли щом е с единична гума само на предно трябва да е.
  • 6 Инж

    3 4 Отговор
    Карам Спринтер 314 2017 на задно.Зимата с летни гуми няма никакъв проблем на сняг.Само трябва да му изключиш ASR.В противен случай започва системата да ти отнема газта и няма каране по нагорнища.

    Коментиран от #7

  • 7 АЛФА Q4

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Инж":

    НА ТВА Е ДОСТАТЪЧНО ДА СЕ ИЗПИКАЕШ НА ГУМИТЕ И ДОТАМ