8 801 13

Най-бавното състезание между BMW и Mercedes-Benz

Георги Касабов

Полският сайт Motofilm организира драг надпревара между BMW 5er и Mercedes-Benz E-Klasse, в която конските сили и сцеплението нямат никакво значение. Тестът всъщност има за цел да установи чия система за дистанционно управление работи по-ефективно.

BMW бе първият производител, който предложи серийно вграждана технология за паркиране без водач зад волана. Не след дълго обаче Mercedes-Benz отговори с по-съвършен аналог, който позволява не само движение напред и назад, а и завиване.

Както се оказва след състезанието, системата на щутгартския производител има и други преимущества. Въпреки че използва приложение за Google и Android, а не скъпо дистанционно, E-класата се свързва няколко секунди по-бързо със смартфона на собственика и има по-голям обсег, докато шофьорът на BMW-то трябва да го догонва.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Техничар
    Отговор
    1 12:12  20.08.18
    В този свят се дават само пари за глупости, наистина ли някой ще извади дистанционно и телефон за да премести 1 тон кола докато седи отвън ... играчки, струващи пари - спрете да купувате, за да не се окаже, че почват да правят и катастрофи, къде умишлено, къде не.

    Коментиран от #12

  • асддса
    Отговор
    2 12:16  20.08.18
    Това е пълна безмислица. Ако колата влиза в паркомястото ще си я вкарам сам, какво ще се занимавам да слизам, да свързвам с телефони за да премести 2 метра сама. Това става да се правиш на интересен само.
  • Viki
    Отговор
    3 12:17  20.08.18
    Има нужда от тази екстра защото все по-често скъпи и луксозни возила се шофират от ултра тъпи блондинки. Такава екстра ще помогне много блондито или чалгаря-наркопласьор да паркира без потрошаване на околните МПС! - Интересното е защо са избрали възможно най-скъпите серийни 5-ца и напълно новият Е 500 Класе Аллтрак 4 Моушън? - тази Е Класа Аллтрак 2019 г. струва 205 000 лева!
  • кибика
    Отговор
    4 12:37  20.08.18
    Полза ще има само ако е достатъчно да натиснеш едно копче и колата паркира сама . Защото ,който не може да паркира дали от вътрре или от вън ще е все тая .

  • Ти ри рам
    Отговор
    5 14:16  20.08.18
    Всъщност е направено за паркиране в тесни места, от които няма да можеш да си отвориш вратата и да излезеш, ама какво да ви обяснявам, вие сте си професионалисти и знаете колко са тъпи немците...

    Коментиран от #6

  • АзРобота
    Отговор
    6 14:35  20.08.18

    До коментар #5 от "Ти ри рам":

    По принцип има някаква логика в думите ти, но я се замисли над следното: Слизаш от кола за 200 бона и я паркираш на място на което не можеш да отвориш нито една врата... Ти би ли го направил, или вместо да рискуваш одраскване, или по - лошо, просто ще намериш по - подходящо паркомясто? Както написаха по - горе това е фенси екстра, която ще я пробваш 2 - 3 пъти в началото да ѝ се изкефиш и да се изфукаш пред приятели, после ще забравиш изобщо за съществуването ѝ.

    Коментиран от #7, #13

  • Никой
    Отговор
    7 15:19  20.08.18

    До коментар #6 от "АзРобота":

    Хората които имат такива коли имат и гаражи. А повечето гаражи са си теснички, особено за такива нови и големи коли. Какво се оплаквате от екстра, която ама хич не е направена за вас?
  • Харалампи
    Отговор
    8 15:22  20.08.18
    “Въпреки че използва приложение за Google и Android” - ами защо не снимката е с айфон?
  • Путкин
    Отговор
    9 18:12  20.08.18
    Това паркиране е патент на Волво.
  • Ghost
    Отговор
    10 21:34  20.08.18
    Извинявай, ама това, че гаража на село е правен преди 40 години по размери на Москвич и Лада не значи автоматично, че всички гаражи са такива. Аз лично не бих заврял такава кола в нещо откъдето бих я извадил само с помощта на смартфон. Така, както ще е кощунство да сложиш на такава кола газово, така трябва да й измислиш подходящ гараж. Елементарно!
  • Гост
    Отговор
    11 11:23  21.08.18
    гледах една скрита камера, спряха 2 големи джипа на милиметри от кола с цел да снимат собственика как се чуди какво да прави. Отиде една руса кака, извади телефона, предвижи си колата 2 метра напред, качи се и офейка, а тези с камерата онемяха.
  • Morgoth
    Отговор
    12 12:53  22.08.18

    До коментар #1 от "Техничар":

    И аз така си мислех за паленето с бутон - излишни екстри, които само пари струват. Откакто се качих на такава кола не искам и да чуя за друг вариант. Паркирането с дистанционно ти дава възможност да се завреш на място от което иначе не можеш да излезеш през вратата. Същото е и ако колата до теб паркира така че да те затвори. Дава ти и възможност да правиш маневри като минаваш на косъм без да се налага някой отвън да те навигира. А тези коли са големи и често влизането в гараж не е лесно.
  • Morgoth
    Отговор
    13 13:01  22.08.18

    До коментар #6 от "АзРобота":

    Смяната на гаража с по-голям далеч не винаги е възможна, а и когато е възможна означава да ходиш пеш до там в дъжд и в сняг, както и да мъкнеш от там торбите с покупки като се връщаш от магазина. А за това, че си купил скъпа кола апартамента няма да си смениш. Има съседка, която вкарва QX70 за 140 бона в тесен гараж и да не ти казвам колко пъти го е надирала, че и външната врата отнесе един път. Ама не и пука особено.

Напиши коментар:


Публикувай