14 463 17

Защо Mercedes-Benz EQC няма багажник отпред?

Георги Касабов

Едно от безспорните предимства на електромобилите са компактните размери на електромоторите. Липсата на голям двигател с вътрешно горене отваря място за допълнителен багажник.

Първият масов електромобил на Mercedes-Benz обаче няма такъв, а от компанията дават изненадващо обяснение на това. EQC очевидно ще бъде лишен от преден багажник от съображения за... икономии.

Daimler смята да сглобява EQC на една и съща поточна линия заедно с C-Klasse, GLC и GLC Coupe в завода си в Бремен с минимални инвестиции. За производството на електромобила ще бъде използвано съществуващото оборудване.

EQC е проектиран така, че сглобяването му да може да се извършва на съществуващия конвейер. Предният задвижващ модул и задната ос пристигат в завода монтирани на подрами, които се закачат към шасито, а след това в пода на SUV-то се монтира акумулаторният блок.

С интегрирането на електрически модели към съществуващата си производствена инфраструктура Mercedes-Benz няма да може да се възползва от всичките им преимущества - например предния багажник. За сметка на това обаче заводите могат лесно да се адаптират към сглобяване на автомобили с традиционно, хибридно и електрическо задвижване на едни и същи поточни линии.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Кирка в капака
    Отговор
    1 11:30  10.09.18
    Еее, нищо, ще подарят на зомбираните си клиенти ремаркенце със голяяяяяма звезда вместо преден багажник

    Коментиран от #3

  • 2 11:39  10.09.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Zax
    Отговор
    3 11:40  10.09.18

    До коментар #1 от "Кирка в капака":

    Aха, ще им подарят! Срещу 10-20 хиляди евро ще им "подарят" тая екстра

    Коментиран от #6, #11

  • Jack Bauer
    Отговор
    4 12:13  10.09.18
    Аз пък все си мисля че електромобилите трябва да имат скрит dopylnitelen багажник на мястото на резервоара :D:D:D

    Коментиран от #5


  • Random
    Отговор
    5 12:32  10.09.18

    До коментар #4 от "Jack Bauer":

    Ти малоумен ли си? Там са батериите, по-точно всичко отдолу е батерии.
  • гост
    Отговор
    6 13:03  10.09.18

    До коментар #3 от "Zax":

    Не , 10-20 000 евра ще изкарват от АМГ и Брабус за преооформяне на предния отсек в багажник , щото друга работа вече няма да имат , електодвигателите се "форсират" със софтуерни ъпдейти от разстояние по нета , а и скоро фабрично в "премиум" класата ще са около 1000 коня , така че "силов тунинг" ще стане смешен спомен !!!
  • гост
    Отговор
    7 13:50  10.09.18
    Още не са казали цена, а вече говорят за спестяване.Поне могат да го предлагат като опция за следмонтажно доработване ако няма никаква техника отдолу. Абсурдно е да е празно пространство и да не се използва за нищо, при все, че отзад багажника е много нависоко и е относително малък за кола с подобни размери. Сега като изтупкат цена от 80-90х.евра и ще станат за смях понеже на всички тесла модел 3 им се вижда скъпа с нейните 44х.долара, а те какво правят реално?

    Коментиран от #9

  • гост
    Отговор
    8 16:16  10.09.18
    е нали са голяма работа , премиум ала бала що спестяват
  • Язе
    Отговор
    9 18:55  10.09.18

    До коментар #7 от "гост":

    Сравняваш Тесла с МБ!!!!!!На мерца само седалката струва колкото оня кашон.Като се качиш в МБ и го сравниш с Тесла ще видиш защо немците искат толкова пари.

    Коментиран от #10, #12

  • Авакум
    Отговор
    10 20:34  10.09.18

    До коментар #9 от "Язе":

    Явно някой не се е качвал на Тесла. Дори на задната седалка.
  • Кирка в капака
    Отговор
    11 22:28  10.09.18

    До коментар #3 от "Zax":

    Точно така, в каталога стандартното изпълнение на ремаркенцето е безплатно защото е от шперплат и без гуми, затова се препоръчва версия AMG от алуминий боядисано в цвета на автомобила, аларма, лети джанти 19-ки, кожена тапицерия, електрически прозрачен капак, лед-светлини, пожарогасител от титанова сплав, стерео система Bose, блутуут, гумени ръкавици, карбонови лайсни, двоен под със спенциално място за съхранение на капачки от буркани, и още много жизнено-важни за ремаркенцето екстри, на промоционалната цена от €29999 без ДДС до изчерпване на наличните ремаркенцето на склад в Патагония
  • гост
    Отговор
    12 22:46  10.09.18

    До коментар #9 от "Язе":

    Не ми е и нужно да се кача в тоя за да видя пенсионерския дизайн и 100%-товото копиране концепцията на Тесла , само че естествено по-лошо !!! И това ще се докаже още от първите реални тестове , когато посмеят да го пуснат в продажба !!! А оправданията , че щели да го сглобяват на една линия с другите са прозрачна застраховка колко са сигурни в продажбите !!! Едно че я са намерили батерии за десетина хиляди бройки , второ че и тях я продали , я не , щото като лъсне , че Тесла за същата цена го отрязва като трабанче , чакай за продажби , не че и петролните мерцедеси не ги удари в земята , а тепърва ще расте !!
  • Bak6ush
    Отговор
    13 00:51  11.09.18
    На свинче,звьнчеее...

  • Оня
    Отговор
    14 02:19  11.09.18
    Само, българин, каращ 25 годишен дрънгел втора употреба, може да намери кусури на нов Мерцедес или Тесла!

    Коментиран от #16

  • 15 13:06  11.09.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Кольо Камиона
    Отговор
    16 17:33  11.09.18

    До коментар #14 от "Оня":

    Сиромах човек и на половин пу... се радва
  • Jason Button
    Отговор
    17 21:21  11.09.18
    Умрели сме щото за предния багажник ала напушляка Илон Мъск. Оня ден запали една мара и моментално загуби двама висши мениджъри и 10% от стойността на акциите на компанията. Казано накратко - да си го заврат отзад предния багажник тесладжиите.

Напиши коментар:


Публикувай