Едно от безспорните предимства на електромобилите са компактните размери на електромоторите. Липсата на голям двигател с вътрешно горене отваря място за допълнителен багажник.
Първият масов електромобил на Mercedes-Benz обаче няма такъв, а от компанията дават изненадващо обяснение на това. EQC очевидно ще бъде лишен от преден багажник от съображения за... икономии.
Daimler смята да сглобява EQC на една и съща поточна линия заедно с C-Klasse, GLC и GLC Coupe в завода си в Бремен с минимални инвестиции. За производството на електромобила ще бъде използвано съществуващото оборудване.
EQC е проектиран така, че сглобяването му да може да се извършва на съществуващия конвейер. Предният задвижващ модул и задната ос пристигат в завода монтирани на подрами, които се закачат към шасито, а след това в пода на SUV-то се монтира акумулаторният блок.
С интегрирането на електрически модели към съществуващата си производствена инфраструктура Mercedes-Benz няма да може да се възползва от всичките им преимущества - например предния багажник. За сметка на това обаче заводите могат лесно да се адаптират към сглобяване на автомобили с традиционно, хибридно и електрическо задвижване на едни и същи поточни линии.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кирка в капака
Коментиран от #3
11:30 10.09.2018
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Zax
До коментар #1 от "Кирка в капака":
Aха, ще им подарят! Срещу 10-20 хиляди евро ще им "подарят" тая екстраКоментиран от #6, #11
11:40 10.09.2018
4 Jack Bauer
Коментиран от #5
12:13 10.09.2018
5 Random
До коментар #4 от "Jack Bauer":
Ти малоумен ли си? Там са батериите, по-точно всичко отдолу е батерии.12:32 10.09.2018
6 гост
До коментар #3 от "Zax":
Не , 10-20 000 евра ще изкарват от АМГ и Брабус за преооформяне на предния отсек в багажник , щото друга работа вече няма да имат , електодвигателите се "форсират" със софтуерни ъпдейти от разстояние по нета , а и скоро фабрично в "премиум" класата ще са около 1000 коня , така че "силов тунинг" ще стане смешен спомен !!!13:03 10.09.2018
7 гост
Коментиран от #9
13:50 10.09.2018
8 гост
16:16 10.09.2018
9 Язе
До коментар #7 от "гост":
Сравняваш Тесла с МБ!!!!!!На мерца само седалката струва колкото оня кашон.Като се качиш в МБ и го сравниш с Тесла ще видиш защо немците искат толкова пари.Коментиран от #10, #12
18:55 10.09.2018
10 Авакум
До коментар #9 от "Язе":
Явно някой не се е качвал на Тесла. Дори на задната седалка.20:34 10.09.2018
11 Кирка в капака
До коментар #3 от "Zax":
Точно така, в каталога стандартното изпълнение на ремаркенцето е безплатно защото е от шперплат и без гуми, затова се препоръчва версия AMG от алуминий боядисано в цвета на автомобила, аларма, лети джанти 19-ки, кожена тапицерия, електрически прозрачен капак, лед-светлини, пожарогасител от титанова сплав, стерео система Bose, блутуут, гумени ръкавици, карбонови лайсни, двоен под със спенциално място за съхранение на капачки от буркани, и още много жизнено-важни за ремаркенцето екстри, на промоционалната цена от €29999 без ДДС до изчерпване на наличните ремаркенцето на склад в Патагония22:28 10.09.2018
12 гост
До коментар #9 от "Язе":
Не ми е и нужно да се кача в тоя за да видя пенсионерския дизайн и 100%-товото копиране концепцията на Тесла , само че естествено по-лошо !!! И това ще се докаже още от първите реални тестове , когато посмеят да го пуснат в продажба !!! А оправданията , че щели да го сглобяват на една линия с другите са прозрачна застраховка колко са сигурни в продажбите !!! Едно че я са намерили батерии за десетина хиляди бройки , второ че и тях я продали , я не , щото като лъсне , че Тесла за същата цена го отрязва като трабанче , чакай за продажби , не че и петролните мерцедеси не ги удари в земята , а тепърва ще расте !!22:46 10.09.2018
13 Bak6ush
00:51 11.09.2018
14 Оня
Коментиран от #16
02:19 11.09.2018
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Кольо Камиона
До коментар #14 от "Оня":
Сиромах човек и на половин пу... се радва17:33 11.09.2018
17 Jason Button
21:21 11.09.2018