Докато повечето автомобили залагат на традиционно окачване (пружини амортисьори), то марката Citroen неведнъж е удивявала света със своите нетрадиционни решения по отношение на окачването. В историята на марката присъстват култови хидропневматични окачвания, но сега ще ви разкажем за окачването на модела 2CV. То представлява масивна пружина, разположена успоредно под пода. Окачването е от типа полузависимо, но е единственото, което е свързано, така да се каже, отпред назад.
Неговите предимства са в епичния ход на колелото и в изключително меката возия. Грамотното разпределение на товара между осите прави така, че въпреки големия крен в завои, колата не се преобръща и четирите колела стоят като залепени за асфалта. Това окачване издържа и на големи товари, а как се представя колата, вижте и си спомнете за култовата лента с участието на Луи дьо Фюнес.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Куку Руку Ку
Коментиран от #2
11:01 12.09.2018
2 Иво
До коментар #1 от "Куку Руку Ку":
Интересното е как влиза в завоите с такава скорост и не се преобръща:)11:49 12.09.2018
3 Алексей
12:09 12.09.2018
4 Иван
12:12 12.09.2018
5 QWE
12:19 12.09.2018
6 Ghost
Коментиран от #8, #16
12:20 12.09.2018
7 Исмаил
12:34 12.09.2018
8 Си ТИ
До коментар #6 от "Ghost":
Пиши за колата, не за себе си!Коментиран от #17
12:42 12.09.2018
9 монахиня каскадьорка
Коментиран от #10
12:46 12.09.2018
10 Реалист
До коментар #9 от "монахиня каскадьорка":
308 и 207 не са ли на Пежо? За пръв път чувам за номерация в името на модела при тях.Коментиран от #11
13:41 12.09.2018
11 Миризлив Пор
До коментар #10 от "Реалист":
Пежо-Ситроен или PSA, ситроена се води "евтиното пежо" проектират се заедно и голяма част от възлите и агрегатите се дублират от как се обединиха. Не знам само защо тук са разделени и поддръжката на ситроените е някак занемарена.Коментиран от #13
14:23 12.09.2018
12 Жоро
Коментиран от #14
17:51 12.09.2018
13 Язе
До коментар #11 от "Миризлив Пор":
Ситроен не е евтино Пежо.Погледни последното С5Х7 и погледни Пежо 508 като Ситроена е модел 2008год.Факт е обаче,че PSA наблягат повече на Пежо.Затова говори и,че Ситроен нямат кола от калибъра на С5 и С6 повече от 10години.Оставили са им баничарки,С1,С2,С3,кактуси,мактуси и бусове а по-голямите модели са все на Пежо.Ако искаш луксозен Ситроен си взимаш DS модел.Там пък Пежо нямат алтернатива.То и DS вече е отделна компания.Докато са под шапката на PSA Ситроен нямат големи шансове да се върнат в по-сериозния клас автомобили.18:45 12.09.2018
14 Язе
До коментар #12 от "Жоро":
Има кой и това е ХМ.Там е истината но подръжката на такава кола иска много пари,време и нерви.Политиката за резервни части на по-старите коли на Ситроен е тотално отказваща.18:47 12.09.2018
15 ааааааааааа
18:54 12.09.2018
16 СПМ
До коментар #6 от "Ghost":
Като че ли си го карал. На бас че и на живо не си виждал.20:21 12.09.2018
17 Бесен Язовец
До коментар #8 от "Си ТИ":
Добре, че се е сложил поне сред тия дет са с предно, а не сред тия дет са със задната предавка !21:34 12.09.2018
18 Един
05:42 13.09.2018