14 Октомври, 2018 11:30 6 094 33

BMW не възнамерява да се отказва от ДВГ скоро

  • bmw-
  • дизел-
  • двг
BMW не възнамерява да се отказва от ДВГ скоро - 1

Клаус Фрьолих, който е член на управителния съвет на BMW с ресор развойна дейност направи едно доста неочаквано изявление, като заяви пред австралийското списание GoAuto, че BMW прави най-добрите дизели и няма да се отказва от тях. След това Фрьолих продължи с изненадващите си изказвания.

Фрьолих отново разбуни духовете на еколозите, като заяви, че поне до 2030 година баварската марка не възнамерява да се отказва от двигателите си с вътрешно горене. Според неговите прогнози, след 12 години 85% от продукцията на BMW ще е с двигатели с вътрешно горене.

"При най-оптимистичен сценарий, в нашето портфолио ще има 30% електромобили и хибриди и 70% коли с двигатели с вътрешно горене. От тези 30% половината ще са плъгин хибриди и също ще разполагат с ДВГ. Така че BMW-тата с конвенционални мотори ще са над 80%", заявява Клаус Фрьолих.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ДДД

    5 6 Отговор
    браво откриха топлата вода ми то никои няма да се отказва от двигател с вътрешно горене има и с външно някои автомобили но са доста куци

    Коментиран от #2, #3

  • 2 Авто спеца

    8 0 Отговор

    До коментар #1 от "ДДД":

    Има коли с външна тяга обикновенно са 1×1или 1 а има и 2×2! И са екологично чисти!
  • 3 гост

    9 15 Отговор

    До коментар #1 от "ДДД":

    Супер , дано и другите "велики" немци да са същите задръстеняци , това само открива пазара за новите производители като Тесла и китайците !! И когато се усетят и решат да се "преориентират" , мандалото ще е лопнало окончателно , хахаххаха !!!! При над 30% спад за ЕДна година на дизеловите продажби , тоя още си мечтае за "чист дизел" !!!! А собствените му сънародници забраняват всеки ден в нов град движението на дизели и ако сега са за евро 4 , скоро ще бъде без значение на стандарта !! Много ми е интересно като загинат напълно в Америка и Китай както се очертава много скоро , ще лобират в Германия за "задължителни покупки" на БМВ , а ?? Избери пушилника , а ?? Ама не хваща дикиш , купувачите прогледнаха и няма връщане , хахахха !!!

    Коментиран от #6

  • 4 Boxer

    16 6 Отговор
    Крайностите не са добро нещо. Ще има нужда и от електрички и от дизели и от бензинки на газ. Най-лошото е тип "партийно" решение и налагането на електро-джендаризъм. Така, че това е добро изказване, умерено , разумно.

    Коментиран от #5, #8

  • 5 гост

    6 16 Отговор

    До коментар #4 от "Boxer":

    Поредния заблуден !! Човек качил се веднъж на електричка повече никога няма и да помисли за пушилник и не само това , ами скоро всичките му познати покрай него също !!!! Да не говорим за жените , които са над 50 % от шофьорите вече и за които електричката е просто дар от небето !!! И нали се сещаш какво става с пушилниците и петролната индустрия когато елктричките станат САМО 40-50 % от продажбите ?? Рафинерия която може да работи с под 80% натоварване НЯМА в света !!!! Тоест цените на петрола ще се сринат до нива които ще могат да издържат не повече от 1/10 от производителите , но цените на горивата ще скочат до небето , щото оцелелите рафинерии ще трябва да избиват падналите приходи с големи надценки !!! И всичко това ще се усилва с всяка година , без да броим влизащите нови екостандарти и забрани !!!!! Засега ти стига толкова , просто да си избиеш илюзиите от главата !!

    Коментиран от #7, #9, #10

  • 6 ДДД

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    ти не разбираш и бензина и газта и дизела и керосина ако щеш са за двигател с вътрешно горене с външно горене са парните локомотиви например
  • 7 Boxer

    6 1 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    За всеки тип задвижване си има приложение. Крайностите не водят до нищо добро. Така, че по-спокойно. Има време и за проби-грешки на гърба на собствениците на електричките. Развитие на електричките - добре, но не за моя сметка! За мен и приятелите ми бензинка на газ, за някои от останалите може и дизел, а за колата пред мен, нека да е електричка : )
  • 8 гост

    4 9 Отговор

    До коментар #4 от "Boxer":

    В Америка и Азия и досега , а отсега нататък пък съвсем , дизел ще бъде мръсна дума и нещо изчезнало преди да се появи даже !! В Европа също половината държави решиха , че няма да го бъде , каквито и нови "чисти" модели да пускат !! И какво остана , лобистката Германия дето разчитат на "наши хора" и въпреки това всеки ден ги заливат с "добри новини" за добро утро ?? И нали ти е ясно какво се случва като от 500 000 "дизелови продажби" паднеш на 100-200 000 за има няма 3-4 години ??? Ами първо трябва да плащаш компенсации на доставчици , с които си направил от лакомия договори за десет години напред на "нарастващи" доставки" , после изревават дилърите , които не могат да си покрият даже кредитите с тия паднали продажби и "сервизно обслужване" , после трябва да изгониш половината работници , обаче синдиката ти спретва веднага стачка , "безсрочна" при това , после трябва вече да затваряш вече цели заводи , щото и те не могат да работят на 50% и т.н. !!! Пък ти си мечтай как "от всички двигатели" имало нужда !!! И те заради такива като теб ще държат "бутикови" производства на по 20-30 000 бройки и да няма да вдигнат ЦЕНАТА , хахахах !!!

    Коментиран от #22

  • 9 БатП

    14 5 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Да бе, направо си представям как рязко нефт спира да се добива и фалират всичко петролни компании, защото рафинериите не можели да работят на непълни обороти. Ще си изхвърлим пушилниците, камионите ще минат и те на ток, товарни и круизни кораби също, а по-малките лодки направо на гребла минават. Ще звънна на ТЕЦ 2, да им кажа колко работа им се очертава, да не вземат да фалират преди твоя нефтен апокалипсис да настъпи.

    Коментиран от #11, #14, #31

  • 10 SIP

    9 3 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Едно време и за дизела се говореше така смело и находчиво, но каква стана тя...?
    Отделно, има начини, за създаване на синтетичен дизел, който да е по-екологичен и не е нужен нефт, а въглища или природен газ, технология на близо век.
    Не мисля, че дизеловата технология някога ще умре.
    Даже напротив, докато електоркарите, са с по-неясно бъдеще. Все пак електромоторите, съществуват отпреди ДВГ, но така и не са успяли да се наложат.
  • 11 гост

    2 4 Отговор

    До коментар #9 от "БатП":

    Специално за тебе още една "добра" новина !!! Според приет и влязъл в сила закон на ЕС до 2030 г. ВСИЧКИ , повтарям ВСИЧКИ пристанища в ЕС трябва да изградят терминали за зареждане на кораби с ВПГ (втечнен природен газ ) и електрозахранване от СТАЦИОНАРНАТА електромрежа за ВСЯКО кейово място , тоест при товарене , разтоварване кораба да се захранва от нея , а не от двигателя си !!!! Можеш да провериш във ВАРНА и Бургас , вече се работи по проектите !! Също до тогава корабите трябва да са преоборудвани за работа с това гориво или бракувани !!! А за камионите още по-зле !! Те ще минат на ток още преди леките , а всички транзитни товари ще бъдат качени на влакове , а "тировете" ще работят само от най-близката гара до получателя !!

    Коментиран от #13

  • 12 Driving pleasure

    2 1 Отговор
    И ще дойде най-щастливия ден когато БМВ ще продава повече от хибридите на Тойота!!
  • 13 Driving pleasure

    7 2 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Абе да се чуду човек като сме толкова ЕКО що тия кораби не ги направят пак ветроходни? Великите геогравски откития с ветеро са правени - що сега никой неще? Хме по-малки ще са - ще се откриват повече работни места за моряци и т.н. само плюсове - чудя се...

    Коментиран от #26

  • 14 Транспорт

    4 5 Отговор

    До коментар #9 от "БатП":

    Още днес при тези цени на електромобилите и батериите е много по рентабилно да се движиш с електромобил, ако изминаваш големи разстояния и разбира се има бързи зарядни по маршрута ти и или пробегът с едно зареждане ти е достатъчен от точка до точка, а времето на престой достатъчно за по-бавно зареждане. Точно камионите перфектно се вписват в този график, А цената на услугата е пряко свързана с транспортните разходи които пък основно зависят от цената на "горивото" за изминат километър. Транспортните фирми ще са първите които ще преоборудват автопарка си в електрически, а при тях петгодишен камион вече е стар, защото е направил над един милион километра. Това ще дръпне развитието на батериите, които ще поевтинеят и електромобилите ще станат по-евтини от автомобил с ДВГ. Тогава от BMW ще има да си мечтаят за поне 30% продажби на не електрически автомобили. Разбира се Винаги могат да останат верни на принципите си и да станат бутикови производители на ретро автомобили.

    Коментиран от #20

  • 15 Пешо

    3 6 Отговор
    Дрън, дрън та пляс. Пореден опит за атака към политиците. Да ама не - Израел е поредната държава, която забранява ДВГ след време. Англия и Холандия вече дадоха годините за забрана. Германия също определи годините за рестрикции. Китай като най-голям пазар също мачка двг със забрани. И кой идиот може да си помисли или пък да повярва, че 70% от колите на БМВ ще са с двг тогава. Къде ще ги продават? Едва ли в САЩ (там дори дизели не продават вече). Остана им голямия Бг. пазар, на който няма да има забрани да се продават ДВГ.

    Коментиран от #17

  • 16 onq s konq

    2 3 Отговор
    На "по-ограниченичките и наивни" тука дето оплакват БМВ че ще фалира щото няма кой да купува дизели ще обясня,че ДОРИ И ДА ЗАТВОРИ ЗАВОДА за примерно 1-2 години ,ПАК ЩЕ СА НА ПЕЧАЛБА ОТ ПРОДАЖБАТА НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ за милионите си коли по ЦЕЛИЯ СВЯТ!
  • 17 Random

    2 2 Отговор

    До коментар #15 от "Пешо":

    Русия малка ли е?

    Коментиран от #24

  • 18 БМВ регресия

    3 1 Отговор
    От най-великата марка през 70-те години, моделите Е3, Е9, 2002, БМВ дегенерира до постконсуматорски лесбо-джендъризъм и страст за печалби с цената на окончателното унищожаване на земната екосистема.
  • 19 киро

    7 3 Отговор
    ДВГ си е супер. Големите умници дето пишат тук нека кажат как се стига с електрически миксер от България до Германия като пробега е най много 300-350 километра и няма къде да го заредиш. Друг проблем е че ако 100 % от автомобилите бяха на ток познайте какво ще стане със сметките за ток, друга песен ще пеете тогава като отворите пликчето от чез и там пише 800 лв ток.

    Коментиран от #21

  • 20 Димов

    4 2 Отговор

    До коментар #14 от "Транспорт":

    Точно обратното: Електромобилът е по-подходящ за къси, градски разстояния. Недей гледа, че му дават обхват на заряда 400км. Това е при скорости 40-80км/ч. Вдигнеш ли 110-140км/ч, обхватът пада на 250км.
  • 21 Язе

    5 2 Отговор

    До коментар #19 от "киро":

    Госта да ти обясни как се минават 3000-3500км с електрокар.За около месец.Караш със 130-140км и след час и половина спираш да зареждаш.Броиш зарежданията и щом стигнеш към 20 вече си близо до целта.Но ако караш с около 30-35км в час ще зареждаш по-малко.За сметките за ток си прав-вместо 200лв за гориво месечно,ще плащаш 500лв ток.Минимум.А ако си сложиш солар,фотоволтаици и втерогенератор на покрива ще ти дойде по-евтино.хахахахах
  • 22 Зорлем

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    За пореден път ще те похваля, че от теб навремето щеше да стане чудесен комсомолски деец, а в последствие и партиен секретар. Този плам и патос не се учат и придобиват, отвътре някакси ви идва, да го е!

    Коментиран от #23

  • 23 Антиелектрика

    4 2 Отговор

    До коментар #22 от "Зорлем":

    Абе какво ли разбира Клаус Фрьолих, пред всепризнатия гений на многониковия експерт. Електромобилите са с реактивни двигатели, защото Мъск планирал експеримент с бутилки със сгъстен въздух извън градовете и трафика, токът поевтинява, тазгодишната реколта от батерии по овощните градини е много силна, а окачването, филтрите и гумите на електричките са в пъти по-евтини от тези с ДВГ, защото така трябва. Ех, какво прекрасно и светло бъдеще ни очаква само.

    Коментиран от #25

  • 24 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #17 от "Random":

    Ама разбира се , как не се сетихме за умрялата Русия със средна заплата 400-500 долара и то сега , а когато нефта се срине пак след не повече от 4-5 години и 200 ще им са много , хахах !!! И колко от "големите" руснаци според теб ще си купуват БМВта ?? Според днешните продажби едва ли са повече от 5-10 000 , а тогава сигурно ще са 500-1000 , хахахахха !!!
  • 25 гост

    2 4 Отговор

    До коментар #23 от "Антиелектрика":

    Клаус Фрьолих много добре е наясно какво предстои , ама не може да каже друго , щото това е "политиката" на фирмата , хахах !! Щото в БМВ са наясно , че в следващите десетина години нито могат да предложат конкурентни електрички на Тесла , а още по-малко пък да си осигурят батерии за това !!! Щото за такива количества трябваше да почнат да инвестират още преди 6-7 години , както направи Тесла , а сега вече късно е либе за китка !!! При близо милион продажби на БМВ и Мини в Китай само СЛЕДВАЩАТА година трябва да осигурят 120 000 електрички само за Китай , а до 2025 трябва да са 300 000 ГОДИШНО , пак само за там , ако искат само да си запазят продажбите , а не да ги увеличават !! До 2030 трябва да станат 600-700 000 и същото ще е в САЩ , а най-вероятно и в Европа !!! И никой няма да ги пита какво искат или в какво "вярвали" , хахахах !!! Единствения начин да запази тия 80% ДВГ е ГОЛЯМО свиване на продажбите и пак няма да са в нормите , така че това са приказки за такива като тебе , които много скоро ще се окаже , че са забравили или вие не сте ги "разбрали" правилно" , хахахах !!! Само да те питам , тебе какво те грее "хибрид" БМВ с 0,8-1 литрово моторче с 80-90 коня и батерия поне 40 квтч , щото това ще е "избора" , хахаха !!!
  • 26 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #13 от "Driving pleasure":

    Бъди спокоен и газа няма да "векува" , но затова ще трябват малко повече от десетина години , примерно 20-30 !!
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 3333

    2 0 Отговор
    До 2030 г ще стигнат до извода, че електро мобилите са също толкова вредни и не рентабилни.
    Умерено консервативното мислене винаги печели.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 И тогава тока ще е в въздуха.

    1 0 Отговор
    И тогава тока ще е в въздуха.
  • 31 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "БатП":

    Преди 7-8 години никой не можеше да си "представи" , че ТЕЦове и АЕЦ ще затварят заради конкуренцията на ВЕИ , обаче вече 2-3 години това е ФАКТ и в Европа и в САЩ !!! И тепърва ще се увеличава !! Пък ти ако искаш си представяй , ако искаш недей , само нали не си въобразяваш , че твоите представи променят нещо ??!!

    Коментиран от #32

  • 32 Язе

    3 2 Отговор

    До коментар #31 от "гост":

    Нали се сещаш,че един АЕЦ не затваря вратите ей така.Само в БГ става но точно как питай Кунева.Преди години пишеше,че Китай изграждат близо или над 100 АЕЦ-а.Защо не ВЕЦ?В Европа това го налага ЕС защото е по "еко" да унищожаваш замеделска земя за фотоволтаици,ветрогенератори и т.н.Без ток са живяли но без храна,едва ли.Тук в БГ ако АЕЦ Козлодуй затвори,знаеш ли какво цигании ще лъснат?Ще лъсне истината за "зеления"ток.Сети се сам колко е зелен.Пътувал ли си към Каварна,Шабла за да видиш тези плодородни земи на какво приличат в момента от ветрогенератори?Грозна гледка.Много грозна.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.