Last news in Fakti

22 Октомври, 2018 11:11 7 194 25

Tesla изпревари и Mercedes-Benz (в Twitter)

  • tesla-
  • mercedes-benz-
  • twitter

Напоследък Илон Мъск има поводи да празнува. Проблемите, спъващи производството на Model 3, бяха преодолени и наскоро от най-достъпния електромобил на Tesla бе сглобен 100-хилядният екземпляр, а компанията вече продава повече коли от Porsche и Jaguar.

Добри новини идват и от други фронтове. Tesla изпревари по брой абонати в Twitter Mercedes-Benz и вече смело може да се нарече най-популярният автопроизводител в интернет. Малко след полунощ в неделя компанията на Илон Мъск се е сдобила с 3 028 815-ия си последовател в социалната мрежа, докато феновете на Mercedes-Benz са били 3 028 701.

Двете марки са далеч пред третия Audi с по-малко от 2 млн. последователи, а Lamborghini, BMW и Porsche догонват с около 1.7 млн. фенове. Останалите в челната десетка Aston Martin, Ford, Jaguar и Chevrolet имат по около милион последователи.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Random

    24 17 Отговор
    Мерцедес са си го преместили в другия крачол

    Коментиран от #2, #9

  • 2 гост

    22 21 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    Мерседес вече няма какво да местят , за твое съжаление !! Тесла им го отряза още преди 6 години , сега само гледат и въздишат безнадеждно , хахахха !!!

    Коментиран от #5, #16

  • 3 Киро

    15 22 Отговор
    Светна ли ви защо забраняват дизела, а след това и бензина. "Да живее Америка, да живее Тесла". Еврогейски подлоги
  • 4 Driving pleasure

    16 15 Отговор
    По-голяма тъпня за дневната доза пропаганда не можахте ли да измислите! Я кажете колко е загубата на Мерцедес... аа чакай те имат милиард печалба, на захуба е друсаното африканче с талигите...

    Коментиран от #22

  • 5 Driving pleasure

    13 11 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Да ти напомням ли, че трошляка на мъск стартира благодарение на Мерцедес?!

    Коментиран от #6

  • 6 гост

    14 10 Отговор

    До коментар #5 от "Driving pleasure":

    По-добре аз да ти напомня , че Мерцедес нямаше още да има електрически Смарт и Б-класа , ако не беше Тесла , да не говорим , че и прословутия EQC е копиран от десетината разглобени Тесла , много зле при това !!!
  • 7 русия е джудже

    11 9 Отговор
    А къде е руския електромобил - Лада ? А да ,забравихме ,че Русляма е технологично джудже.

    Коментиран от #8

  • 8 Русия

    12 5 Отговор

    До коментар #7 от "русия е джудже":

    Дреме й на Русия за електро автомобили. Има си бол нефт и не гони енергийна независимост от арабеските, както Европейските политици правят в момента. Защо всеки свързва електро колите и дизелите/ бензините с екологията? Истината е, че правиш един АЕЦ, забраняваш двг-то и ставаш независим от арабеските, които днес стават и решават, че петрола ще е 100 долара, а утре 20.
  • 9 гост

    7 7 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    В развитите стани това е много важно понеже всички последователи са потенциални клиенти и ако за Пешо от Върбица не е от значение колко последователя има, то за Тесла и Мерцедес е от голямо значение. Ключовата дума е влияние и с един Туит Мъск достига до повече хора отколкото Мерцедес.

    Коментиран от #14

  • 10 Кольо Камиона

    10 4 Отговор
    Проблемите спъващи производството на Модел 3 бяха преодолени? Ами да, сега много от тях се произвеждат в огромната палатка опъната в близост до цеха в който ги събираха досега. Мъск е гений, произвежда коли в палатка вместо във завод, освен товаз гениално опъна палатката в Калифорния, далеч от ураганите. Също така гениално ги държи по разни паркинги и отчита че са тръгнали към купувачите, въпреки че много добре знае че ще отнеме седмици докато успее да ги достави, но иначе няма как да излъже че си изпълнява обещанията, а и палатката не е чак толкова голяма. Вече стават забавни тези ежедневни съобщенията за поредния фокус на този смешник.

    Коментиран от #11

  • 11 Още от Кольо К

    10 4 Отговор

    До коментар #10 от "Кольо Камиона":

    Нищо чудно да измисли нещо още по гениално, а именно да елиминира разходите за доставка на продукцията. Това може да стане като мести палатката от град на град, нещо като Луна парк, опъват палатката, сглобяват колите на място, щастливите собственици се редят пред палатка с кеш, взимат си колата, плащат и даже си правят селфи с лидера на култа.

    Коментиран от #12

  • 12 гост

    3 7 Отговор

    До коментар #11 от "Още от Кольо К":

    Забелязваш ли , че вече смешника си ти , щото никой даже не му се занимава да ти отговаря на глупостите , а пък ако си мислиш , че ще впечатлиш някой , още по-голяма смешка !!!

    Коментиран от #13

  • 13 Кольо Камиона

    9 2 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Ха ха, не съм аз този който сглобява автомобили в палатка
  • 14 Язе

    6 3 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Аз пък следвам Ариана Гранде.Означава ли това,че съм потенциален собственик?Ух на Братя.А дали ще ми я доставят лично или аз да ходя да си я взема.Нямам пари за самолет до САЩ,Мъск да ми я докара.Ей сега ще го последвам и ще пиша за развитието.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Plameni

    3 3 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Мерцедес просто няма за какво да въздишат,за последните 6 години всяка следваща е била по-доходоносна от предходната .
  • 17 oofa

    3 3 Отговор
    И? Тесла я има защото Даймлер се съгласи да им помогне още с Model S и после Х и сега с 3. двете компания са доста преплетени.
  • 18 Plameni

    4 2 Отговор
    Daimler бяха акционери в Tesla.
  • 19 bmw

    4 5 Отговор
    Мерцедес от 96г насам произвеждат само боклуци за много пари.Тая марка който ми я похвали ,вече знам ,че нищо не разбира от коли.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 123

    4 2 Отговор
    Отново подвеждаща реклама на Тесла. Всички предходни подобни статии бяха как тесла изпреварила по продажби Порше и Ягуар. Сега, ако човек не се зачете, ще реши по аналогия, че е изпреварила по продажби Мерцедес. Да, ама не - били ги изпреварили по харесвания в Туитър. Смях, смях, смях. 90 % от последователите на Мерцедес са улегнали бизнесмени, които са потенциални купувачи на марката. 90 % от последователите на тесла са хлапета, които висят пред компютрите и това, което най-много харесват в тесла е, че е на батерии. Голяма част от тях са облъчени и вярващи на теориите за екологичността на електричките, които веднага ще се отрекат, когато излезе поредната нова концепция - например автомобил движещ се на хлорофил. Тази статия показва, че тесла продължава да разчита на маркетингови трикове, не на качество, спазване на срокове, добър сервиз и развита и удобна сервизна мрежа. Подобен подход може да доведе само до постепенно залязване на тази марка.

    Коментиран от #24

  • 22 Boxer

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "Driving pleasure":

    Ако производителя е на загуба, това означава, че прави коли , които никой не иска, или означава че клиента купува колата много изгодно. Обаче ако производителя има колосална печалба, със сигурност тя е за сметка на купувача :(

    Коментиран от #25

  • 23 Тесла Джан

    1 2 Отговор
    Ще ми изпревари дедовата ... каруца! Нямате елементарни познания по статистика и интерпретиране на данни! Жалко. "Мерцедес" дори не ви обръщат внимание на жалките напъни....
  • 24 456

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "123":

    Много точно казано, браво! Напред към залеза!
  • 25 222

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Boxer":

    Тесла имат големи продажби,все пак гова е най-добрия ел автомобил,както и най-технологичния.Печалбата им е 30% от които като махнеш огромните им разходи ,излиза ,че почти нямат печалба.Трябва да съкратят разходите по някакъв начин.