Напоследък Илон Мъск има поводи да празнува. Проблемите, спъващи производството на Model 3, бяха преодолени и наскоро от най-достъпния електромобил на Tesla бе сглобен 100-хилядният екземпляр, а компанията вече продава повече коли от Porsche и Jaguar.
Добри новини идват и от други фронтове. Tesla изпревари по брой абонати в Twitter Mercedes-Benz и вече смело може да се нарече най-популярният автопроизводител в интернет. Малко след полунощ в неделя компанията на Илон Мъск се е сдобила с 3 028 815-ия си последовател в социалната мрежа, докато феновете на Mercedes-Benz са били 3 028 701.
Двете марки са далеч пред третия Audi с по-малко от 2 млн. последователи, а Lamborghini, BMW и Porsche догонват с около 1.7 млн. фенове. Останалите в челната десетка Aston Martin, Ford, Jaguar и Chevrolet имат по около милион последователи.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Random
Коментиран от #2, #9
12:11 22.10.2018
2 гост
До коментар #1 от "Random":
Мерседес вече няма какво да местят , за твое съжаление !! Тесла им го отряза още преди 6 години , сега само гледат и въздишат безнадеждно , хахахха !!!Коментиран от #5, #16
12:32 22.10.2018
3 Киро
12:52 22.10.2018
4 Driving pleasure
Коментиран от #22
13:04 22.10.2018
5 Driving pleasure
До коментар #2 от "гост":
Да ти напомням ли, че трошляка на мъск стартира благодарение на Мерцедес?!Коментиран от #6
13:05 22.10.2018
6 гост
До коментар #5 от "Driving pleasure":
По-добре аз да ти напомня , че Мерцедес нямаше още да има електрически Смарт и Б-класа , ако не беше Тесла , да не говорим , че и прословутия EQC е копиран от десетината разглобени Тесла , много зле при това !!!13:13 22.10.2018
7 русия е джудже
Коментиран от #8
14:40 22.10.2018
8 Русия
До коментар #7 от "русия е джудже":
Дреме й на Русия за електро автомобили. Има си бол нефт и не гони енергийна независимост от арабеските, както Европейските политици правят в момента. Защо всеки свързва електро колите и дизелите/ бензините с екологията? Истината е, че правиш един АЕЦ, забраняваш двг-то и ставаш независим от арабеските, които днес стават и решават, че петрола ще е 100 долара, а утре 20.14:54 22.10.2018
9 гост
До коментар #1 от "Random":
В развитите стани това е много важно понеже всички последователи са потенциални клиенти и ако за Пешо от Върбица не е от значение колко последователя има, то за Тесла и Мерцедес е от голямо значение. Ключовата дума е влияние и с един Туит Мъск достига до повече хора отколкото Мерцедес.Коментиран от #14
15:35 22.10.2018
10 Кольо Камиона
Коментиран от #11
18:28 22.10.2018
11 Още от Кольо К
До коментар #10 от "Кольо Камиона":
Нищо чудно да измисли нещо още по гениално, а именно да елиминира разходите за доставка на продукцията. Това може да стане като мести палатката от град на град, нещо като Луна парк, опъват палатката, сглобяват колите на място, щастливите собственици се редят пред палатка с кеш, взимат си колата, плащат и даже си правят селфи с лидера на култа.Коментиран от #12
18:33 22.10.2018
12 гост
До коментар #11 от "Още от Кольо К":
Забелязваш ли , че вече смешника си ти , щото никой даже не му се занимава да ти отговаря на глупостите , а пък ако си мислиш , че ще впечатлиш някой , още по-голяма смешка !!!Коментиран от #13
18:46 22.10.2018
13 Кольо Камиона
До коментар #12 от "гост":
Ха ха, не съм аз този който сглобява автомобили в палатка19:01 22.10.2018
14 Язе
До коментар #9 от "гост":
Аз пък следвам Ариана Гранде.Означава ли това,че съм потенциален собственик?Ух на Братя.А дали ще ми я доставят лично или аз да ходя да си я взема.Нямам пари за самолет до САЩ,Мъск да ми я докара.Ей сега ще го последвам и ще пиша за развитието.19:08 22.10.2018
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Plameni
До коментар #2 от "гост":
Мерцедес просто няма за какво да въздишат,за последните 6 години всяка следваща е била по-доходоносна от предходната .21:09 22.10.2018
17 oofa
21:33 22.10.2018
18 Plameni
21:57 22.10.2018
19 bmw
22:30 22.10.2018
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 123
Коментиран от #24
09:07 23.10.2018
22 Boxer
До коментар #4 от "Driving pleasure":
Ако производителя е на загуба, това означава, че прави коли , които никой не иска, или означава че клиента купува колата много изгодно. Обаче ако производителя има колосална печалба, със сигурност тя е за сметка на купувача :(Коментиран от #25
10:12 23.10.2018
23 Тесла Джан
12:48 23.10.2018
24 456
До коментар #21 от "123":
Много точно казано, браво! Напред към залеза!12:55 23.10.2018
25 222
До коментар #22 от "Boxer":
Тесла имат големи продажби,все пак гова е най-добрия ел автомобил,както и най-технологичния.Печалбата им е 30% от които като махнеш огромните им разходи ,излиза ,че почти нямат печалба.Трябва да съкратят разходите по някакъв начин.11:01 24.10.2018