Last news in Fakti

7 Ноември, 2018 10:14 12 101 15

Нова версия на легендарния КамАЗ-5320

  • камаз-
  • 5320
Нова версия на легендарния КамАЗ-5320 - 1

Вече ви разказахме, че КамАЗ-54901 ще е първата машина от новото семейство К5 и, че ще е камион, който ще заимства много възли и агрегати от настоящото четвърто поколение на Mercedes-Benz Actros.

Двигателят обаче ще е изцяло руска разработка - редови шестцилиндров турбодизел с обем 12 литра и с мощност в диапазона 380 - 550 конски сили. До този момент на снимките винаги се появяваше двуосен влекач.

Сега обаче в руските медии се завъртяха фотографии на "триоска". Най-вероятно задвижваща е втората ос, а най-задните колела са повдигащи се. В линейната гама на руския производител има подобен модел - 65208, но той е оборудван със старата кабина К4.

Спекулациите са, че камионът от снимката е приемник на модела 5320. Ще припомним, че 5320 е бордови камион, първият от моделната гама на КамАЗ. Моделът се произвежда в течение на почти четвърт век - от 1976 до 2001 година. Сега най-вероятно той ще се сдобие с наследник.

Нова версия на легендарния КамАЗ-5320
КамАЗ-5320


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 дамммммммм

    36 12 Отговор
    Бачкат руснаците и се развиват...
  • 2 КАМАЗ ПЯТ ЧИТИРИ ДИВЕНОСТА

    19 7 Отговор
    Чудна е камазурката, за возене на трупе и за черни пътища е катър...
    Грубой ама здравой...
  • 3 Пешо

    10 24 Отговор
    Кое му е легендарното не се рабира от материала.
  • 4 Borislav Popov

    8 26 Отговор
    Независимо от всичко камазите са все още доста чупливи и създават много проблеми по пътищата ! Руснаците имат още много хляб да ядат докато стигнат нивото на Скания, Ман, Волво и сие !

    Коментиран от #5

  • 5 Orthodox

    26 7 Отговор

    До коментар #4 от "Borislav Popov":

    Всъщност именно е здравината и трайността са качествата, с които се отличават повечето руски (и съветски) вещи. Може да не са толкова лъскави и модерни, нето толкова технически съвършени като аналозите им от водещите световни производители, но са яки и трайни. Имам хладилник ЗиЛ от 1974, и до днес - вече 44 години - си работи безотказно без всякакъв ремонт, само с едно дозареждане на фреон. Мои близки си купиха Sneige преди няколко години и проблемите (и ремонтите) почваха на втората година.

    Коментиран от #9, #10

  • 6 Пешо

    4 27 Отговор
    Човека правилно ви е казал че руската техника е трошлива. Ладата на 150 000 беше вече за основен ремонт. Що му цъкате "минуси" и вие не знаете. Колкото до човека с хладилника, е това ли е гордоста на руската наука и техника, че успяха да изкопират един хладилник. Е гати развита руска наука и техника.

    Коментиран от #14

  • 7 Къв Камаз ве

    4 16 Отговор
    Крадено с пълни шепи от Мерцедес....................
  • 8 бенц

    2 15 Отговор
    С какво е легендарен камаз???Цели континенти ,даже не са чували за него.Това е анти-камион.Даже газопроводите в СССР се правеха с Магирус Дойц.ХАхахахахаха
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 0000

    4 11 Отговор

    До коментар #5 от "Orthodox":

    Щото не си карал руски камиони да видиш какви кенефи са.аз съм карал достатъчно.благодаря.още ми пищят ушите вечер от краза
  • 11 ето

    4 7 Отговор
    През 1969 г. московския автомобилен завод „Иван Алексеевич Лихачов“ завършил проекта на камиона КамАЗ – 5320 ,прототип на който бил американския International COF-220.......А уж бил руски.

    Коментиран от #12

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Марин Колаксъзов

    0 3 Отговор
    Бачкат руснаците в сряда . В понеделник отпочиват неделята . във вторник се готвят за върла работа ,в сряда работят , в четвъртък отпочиват ,в петък се готвят за почивка , после пак се напиват и работят качествено не всяка сряда и се развиват главно като алкохолици ,-говоря за тези които все още са в Матюшката.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 отчаян от живота в бьлгария

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "бьлгарин с национална гордост":

    абе то едно време и щкода мадарка беше калпава ,амсия произвеждахме в шумен ,нали,сега ако беше останал завода ,коизнае какви мадарки щеше да имаме ,сигурно да приличат на някои даф или ман ,може би ,или някоя нова сетра в ботев град ,може би, но за жалост стана едвали не,заради тьпанари и комплексари.