4 314 12

Нова версия на легендарния КамАЗ-5320

Радослав Славчев

Вече ви разказахме, че КамАЗ-54901 ще е първата машина от новото семейство К5 и, че ще е камион, който ще заимства много възли и агрегати от настоящото четвърто поколение на Mercedes-Benz Actros.

Двигателят обаче ще е изцяло руска разработка - редови шестцилиндров турбодизел с обем 12 литра и с мощност в диапазона 380 - 550 конски сили. До този момент на снимките винаги се появяваше двуосен влекач.

Сега обаче в руските медии се завъртяха фотографии на "триоска". Най-вероятно задвижваща е втората ос, а най-задните колела са повдигащи се. В линейната гама на руския производител има подобен модел - 65208, но той е оборудван със старата кабина К4.

Спекулациите са, че камионът от снимката е приемник на модела 5320. Ще припомним, че 5320 е бордови камион, първият от моделната гама на КамАЗ. Моделът се произвежда в течение на почти четвърт век - от 1976 до 2001 година. Сега най-вероятно той ще се сдобие с наследник.

КамАЗ-5320



Още по темата

  • Първо видео на новия КамАЗ

    Първо видео на новия КамАЗ

    До края на годината от завода ще бъде пусната първата партида на изцяло новия КамАЗ. Премиум руският камион е с индекс 54901 и е първият модел от ...
    24.10.2018
    7 574
    11
  • Новият КамАЗ ще изминава едва 1.5 млн. км

    Новият КамАЗ ще изминава едва 1.5 млн. км

    Магистралният влекач КамАЗ с индекс 54901 ще е първият модел от новото семейство К5. Снимки от завода се появиха в интернет пространството, а от тях ...
    15.10.2018
    27 299
    63

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • дамммммммм
    Отговор
    1 10:22  07.11.18
    Бачкат руснаците и се развиват...
  • КАМАЗ ПЯТ ЧИТИРИ ДИВЕНОСТА
    Отговор
    2 10:24  07.11.18
    Чудна е камазурката, за возене на трупе и за черни пътища е катър... Грубой ама здравой...
  • Пешо
    Отговор
    3 10:27  07.11.18
    Кое му е легендарното не се рабира от материала.
  • Borislav Popov
    Отговор
    4 11:27  07.11.18
    Независимо от всичко камазите са все още доста чупливи и създават много проблеми по пътищата ! Руснаците имат още много хляб да ядат докато стигнат нивото на Скания, Ман, Волво и сие !

    Коментиран от #5


  • Orthodox
    Отговор
    5 14:00  07.11.18

    До коментар #4 от "Borislav Popov":

    Всъщност именно е здравината и трайността са качествата, с които се отличават повечето руски (и съветски) вещи. Може да не са толкова лъскави и модерни, нето толкова технически съвършени като аналозите им от водещите световни производители, но са яки и трайни. Имам хладилник ЗиЛ от 1974, и до днес - вече 44 години - си работи безотказно без всякакъв ремонт, само с едно дозареждане на фреон. Мои близки си купиха Sneige преди няколко години и проблемите (и ремонтите) почваха на втората година.

    Коментиран от #9, #10

  • Пешо
    Отговор
    6 14:48  07.11.18
    Човека правилно ви е казал че руската техника е трошлива. Ладата на 150 000 беше вече за основен ремонт. Що му цъкате "минуси" и вие не знаете. Колкото до човека с хладилника, е това ли е гордоста на руската наука и техника, че успяха да изкопират един хладилник. Е гати развита руска наука и техника.
  • Къв Камаз ве
    Отговор
    7 18:33  07.11.18
    Крадено с пълни шепи от Мерцедес....................
  • бенц
    Отговор
    8 21:06  07.11.18
    С какво е легендарен камаз???Цели континенти ,даже не са чували за него.Това е анти-камион.Даже газопроводите в СССР се правеха с Магирус Дойц.ХАхахахахаха
  • 9 21:08  07.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 0000
    Отговор
    10 21:27  07.11.18

    До коментар #5 от "Orthodox":

    Щото не си карал руски камиони да видиш какви кенефи са.аз съм карал достатъчно.благодаря.още ми пищят ушите вечер от краза
  • ето
    Отговор
    11 07:34  08.11.18
    През 1969 г. московския автомобилен завод „Иван Алексеевич Лихачов“ завършил проекта на камиона КамАЗ – 5320 ,прототип на който бил американския International COF-220.......А уж бил руски.

    Коментиран от #12

  • 12 09:06  08.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай