6 631 26

Mazda с проблем в дизеловите двигатели

Радослав Славчев

Японският концерн Mazda отзовава около 640 000 автомобила по цял свят заради проблеми с двигателите. По-конкретно става дума за дизеловите мотори на марката, а проблемът е свързан с пружините на клапаните. Информацията е на самата компания.

Известно е, че около 200 000 от проблемните автомобили са в Япония, а останалите са пръснати в много от пазарите по света. Не се съобщава колко са в Европа. Засегнатите модели са четири, в това число и CX-5.

Въпросната неизправност може да доведе до рязко намаляване на оборотите на двигателя и дори до изгасването му по време на движение. Сервизната акция ще е безплатна за всички потърпевши.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • мазда
    Отговор
    1 15:16  08.11.18
    В предния модел 6 клопаше колянов вал,сега клапани.Тия откакто се хванаха с Рено вървят на долу.

    Коментиран от #2, #18, #21

  • МаздА
    Отговор
    2 15:24  08.11.18

    До коментар #1 от "мазда":

    Ако е Мазда взимай бензинова. Дизеловите не са тяхна разработка.

    Коментиран от #20

  • икем
    Отговор
    3 15:26  08.11.18
    Фен съм на японските автомобили. Имах "Мазда" 626. Абсолютен,истиски, натурален боклук.Нищо общо с японското качество. Не знам какво не правих по нея. И жилото на педала на газ-та смених,че блокира в кожуха си!!! Много скъпи и трудно намиращи се части. Имах също "Хонда" и "Нисан", смазах ги от каране,не съм имал никакви проблеми, никакви грижи, прододох ги в движение.Преди да се спрете на " Мазда", разпитайте тук-там. Просто съвет.

    Коментиран от #5

  • Jack Bauer
    Отговор
    4 15:37  08.11.18
    Аз като гледам май само PSA нямат проблем с дизеловите двигатели.

  • Mazda fan
    Отговор
    5 15:54  08.11.18

    До коментар #3 от "икем":

    Карам от 4 година 6-ца 2.3 литра само масло и сменям това ми е 3-та мазда до сега съм нямал никакви проблеми с марката предните ми бяха 323 f- BA / mx3

    Коментиран от #7

  • AUDI
    Отговор
    6 16:12  08.11.18
    Значи тука малко като с Тойота дето върнаха не знам колко милиона автомобила...ЯПОНКИТЕ НЕ СЕ ЧУПЯТ :D:D:D:D:D хипер здрави са..Мазда даже и ръжда не я лови, поне първите няколко месеца

    Коментиран от #8

  • икем
    Отговор
    7 17:14  08.11.18

    До коментар #5 от "Mazda fan":

    Възможно е, колега, но аз токова нещо повече не искам да виждам--да чувам. Може да има изключения, но като цяло са много проблеми.Много се оплакват от дизеловите мотори. Но всеки сам си решава. "Тойота", "Хонда", "Нисан", виж - това е нещо съвсем друго.

    Коментиран от #12

  • бъчва
    Отговор
    8 17:18  08.11.18

    До коментар #6 от "AUDI":

    те и ауди едни мега здравите.. направо здрави като... паметници
  • Николай
    Отговор
    9 17:38  08.11.18
    През 98-ма година карах служебна Мазда 626 бензин около 100 коня. За две години навъртяхме не знам колко хиляди километра. Никакви грижи само смяна на масло, филтър и комплект спирачни накладки.
  • Николай
    Отговор
    10 17:40  08.11.18
    Карайте си бензинки що ви трябва занимавка с тия дизели. Френски, японски, немски все тая. Като ти е скъп бензина карай на газ.

    Коментиран от #11

  • Емил
    Отговор
    11 17:48  08.11.18

    До коментар #10 от "Николай":

    Ники, хората карат дизели, за да принуждават тези зад тях да спазват дистанция (ако искат да дишат)!
  • Mazda fan
    Отговор
    12 18:37  08.11.18

    До коментар #7 от "икем":

    Ясно може и да не си случил на кола като цяло и тея до 2006 на мазда 6 също дизела е трошлив аз си карам само бензин дори обмислям следващата да е 6-ца 2.3 турбо 266 или същия мотор на cx7
  • трошки са
    Отговор
    13 18:53  08.11.18
    Европейската Мазда в същност е ......Форд! А дизелите за Мазда и Форд са на Пежо/Ситроен.
  • Екотек
    Отговор
    14 19:46  08.11.18
    Те тоя проблем го имат не от вчера
  • Георги
    Отговор
    15 20:21  08.11.18
    Тоюта....купих 2015год. Първо се развали климатика но беше в гаранция и спасих около 4000лв Сега гаранцията свърши през юли и сега проблем угасна и няма палени цяла седмица е в сервиза и кога ще е готова ???
  • hienata
    Отговор
    16 22:57  08.11.18
    Миналата година си търсех кола (да сменя Авенсиса) Мазда 6 също влизаше в полезрението ми, но ми направи впечатление цената една и съща година , сходни характеристики с Авенсис, а Маздата по-евтина с 2-3000 лв. Та поразпитах тук-там , а и загледах по-сериозно колите по автокъщите и горе долу ми се изясни. Проблем 1 - ръжда повсеместна и всеобятна. Проблем 2 - електроника Проблем 3 -двигател (тракащи клапани, проблеми с газоразпределението, прегряване,колянов вал), говоря за бензинови , дизел не ме интересува. Насочих се към Нисан Кашкай и за сега съм доволен

    Коментиран от #19

  • Иво инджев
    Отговор
    17 04:00  09.11.18
    Купих чисто нова СХ5 2017 модел , досега по гаранция : моторчета на страничните огледала сменени защото блокираха , някакви гумени подложки на предните прожини защото на завой се чуваше претърсване като от каре , навигацията ми блокира , джойстика също. И най - фрапантно е че смених предни накладки на 16500км. Боята е много нежна ...комар да удариш и се лющи. Очаквах нещо повече но .....
  • Нещо си в грешка
    Отговор
    18 08:08  09.11.18

    До коментар #1 от "мазда":

    Рено има общо с митсубиши не с мазда
  • Ванката
    Отговор
    19 10:02  09.11.18

    До коментар #16 от "hienata":

    Много се забавлявам като чета коментарите на хора който никога не са карали японски автомобили, а само немски кенефи. Аз лично карам мазда 3 и единствения проблем при първите генераций е ръждата, след първа генерация вече е отстранен и при мазда 3 и мазда 6, както и при другите модели. Японски дизел няма, затова се и чупи. Моята мазда е 2.3 МПС 260 коня бензин. Досега за 4 години каране само един път съм рециклирал турбото и смяна на наклатки и дискове. Колата е супер здрава, за вървенето няма какво да коментирам. Баща ми кара мазда 6 2.5 Скай актив и е нямал никакво проблеми досега. Един съвет, ако взимате японска кола то да е бензин и ще е много по добре от БМВ, мерцедес и другите кенефи. Все пак мерцедес бяха сила до 180ките 190ките които въртяха по 1 000 000км.

    Коментиран от #22, #25, #26

  • 20 10:51  09.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гост
    Отговор
    21 12:35  09.11.18

    До коментар #1 от "мазда":

    Какво Рено те гони. Нисан са с Рено .
  • Нормалния
    Отговор
    22 15:13  09.11.18

    До коментар #19 от "Ванката":

    Абе ти ненормален ли си,да сравняваш тоя кенеф с БМВ и Мерцедес.

  • Hrutka
    Отговор
    23 18:02  09.11.18
    Като обичате европейски морги що коментирате японски нали са, боклуци. Май завиждате на нас любителите на азиатски автомобили. Пък нямаше да сте българи ако не завиждате и говорите врели некипели от незнание.

    Коментиран от #24

  • арогантен
    Отговор
    24 16:51  10.11.18

    До коментар #23 от "Hrutka":

    Абе ти да не си светец бе?Кой те знае как коментираш немските марки,и какви плювни пръскаш?Айде стига от двуличие.
  • hienata
    Отговор
    25 19:51  10.11.18

    До коментар #19 от "Ванката":

    Колега, ако за теб Тойота и Нисан са немски, а японски са само Мазда, то трябва да се прегледаш. Винаги съм имал по две коли в семеството и почти винаги едната е била японска. Най-безпроблемна , но и най-безлична беше Авнсиса, за Нисана все още не мога да коментирам, нямам още 10 000км с него.
  • ALFER
    Отговор
    26 16:22  12.11.18

    До коментар #19 от "Ванката":

    Isuzo :-)

Напиши коментар:


Публикувай