Калифорнийската компания HRE представи първите титаниеви автомобилни колела в света, напечатани на триизмерен принтер. В конструкцията на уникалните шесткомпонентни джанти са използвани и въглеродни нишки.
За момента технологията с материали на GE Additive има само експериментален характер. От HRE все още не се наемат да посочат крайна цена, тъй като колелата са прототипи, изработени с демонстрационна цел.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 lqlqlq
Коментиран от #10, #13
12:19 14.11.2018
2 гост
Коментиран от #5
12:22 14.11.2018
3 JEEP
Коментиран от #4, #7
12:26 14.11.2018
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Електрошок
До коментар #2 от "гост":
Доколкото знам титана е на прах(може би не е чист,а хим.съединение.Стопявянето става във фокуса на лазерен лъч.След това готовият детайл се обработва допълнително термично.12:44 14.11.2018
6 Random
12:53 14.11.2018
7 гост
До коментар #3 от "JEEP":
Тези не се усукват , прекалено са твърди ! Направо се чупят !Коментиран от #8, #9
12:57 14.11.2018
8 Електрошок
До коментар #7 от "гост":
Гледах един видеоклип на който принтираха гаечен ключ и след това работиха с него.13:08 14.11.2018
9 РЗС
До коментар #7 от "гост":
звънни им и им поясни твоите научни виждания, а междувременно като счупиш титаний, прати ни снимки тук да видим издържани смешните ти твърденияКоментиран от #14
13:42 14.11.2018
10 РЗС
До коментар #1 от "lqlqlq":
руснаците правят хубава водка13:44 14.11.2018
11 Имам си
Коментиран от #22
14:19 14.11.2018
12 ТЕ И ГАИЧНИТЕ КЛЮЧОВЕ ЗА
17:03 14.11.2018
13 Брат ми
До коментар #1 от "lqlqlq":
Абсолютно вярно.Хахаха.17:03 14.11.2018
14 гост
До коментар #9 от "РЗС":
Моите "ненаучни" виждания са поне на човек виждал такова нещо , а твоите интересно на какъв са ??? Опитай се поне да се загледаш в снимките , ако друго не можеш !! От титан е само средната част и тя е достатъчно тънка , но даже и да я изключим , "ринга" или обръча е от въглеродни влакна или така наречения карбон , ако не си виждал как се троши при достатъчно силен удар , дори при автомобили от Формула 1 , значи няма какво повече да обяснявам , случая е безнадежден !!Коментиран от #15, #21
18:34 14.11.2018
15 Формула1 фен
До коментар #14 от "гост":
Ти въобще гледал ли някога през живота си Формула1. Аз гледам от 30 г. и до сега не съм видял нито веднъж счупена,огъната или пръснала се джанта на болид. Гледал съм зверски катастрафи с 300км. в час и пак нямат проблем с джантите! Та ти случайно, ако имаш видео или снимки с счупена,огъната или пръснала се джанта,моля сподели.Коментиран от #16, #17
19:30 14.11.2018
16 гост
До коментар #15 от "Формула1 фен":
Къде и кога съм казал , че ДЖАНТИТЕ във Формула 1 са карбонови ??? Дадох пример ,защото там най-често и лесно може да се види как се чупи карбонов ДЕТАЙЛ при удар , а ако смяташ да извърташ всичко както ти изнася , за да не признаваш очевадното си невежество , това е друг въпрос !!20:14 14.11.2018
17 гост
До коментар #15 от "Формула1 фен":
А това пък , че нямало счупена и огъната джанта във Формула 1 е направо върха на тъпнята !! Язък ти за 30 години в които явно единствено си спал !!! Първото което ми попадна , но със сигурност има още десетки !!! Да не говорим , че джантите във формулата са магнезиеви и горят като факли при пожар !!!https://www.autosport.com/f1/news/127751/fia-simulated-alonso-crash-with-halo
20:28 14.11.2018
18 ASD
Титана е известен с способността си да образува шупли и мехурчета и е много труден за отливане. НЕ ВЯРВАМ че въпросните джанти притежават необходимата здравина за реална експлоатация.
21:31 14.11.2018
19 onq s konq
01:13 15.11.2018
20 Шаран БГ
07:43 15.11.2018
21 РЗС
До коментар #14 от "гост":
абе младеж, аз ли дали съм виждал карбон и титаний, слънчевите ми очила са карбонови, да не говорим, че имах трипод сачлер изцяло с карбонови крака. Ти как мислиш, че се чупи карбон с такава дебелина, идея имаш ли колко по-здраво е сравнено със всичко останало дето се ползва. Това са сплит римс и имах Савини 22'' на колата внесени от америка, олекотени джанти за $9000 комплекта, джанти направи по тоя начин нямат чупене. Да не говорим,че тия джанти са минали през маса симулации преди да ги направят, дизайна никак не е случаен, но дървени философи като теб с лопата да ги ринешКоментиран от #23
04:12 16.11.2018
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Коко
До коментар #21 от "РЗС":
А когато спиш, просо сънуваш ли?13:54 17.11.2018
24 Коко
Коментиран от #25
14:06 17.11.2018
25 РЗС
До коментар #24 от "Коко":
На всички са ни ясни недостатъците им, а главното предимство е ниското тегло и същата, та дори и по-висока здравина. Не съм сигурен след колко километра се налага смяна, но съм почти сигурен,че няма да стигнеш до там ако си купиш кьонингсег примерно04:48 19.11.2018
26 Това е бъдещето
14:14 20.11.2018
27 незнайко
17:00 22.11.2018