2 375 11

Мотоциклетът на бъдещето

Радослав Славчев

Така от компанията BigRep, занимаваща се с промишлени 3d принтери, определят новото си творение. То е направено съвместно с лабораторията NOWlab и представлява електрически мотоциклет, напечатан на 3D принтер.

Иновацията се нарича Nera и разполага само с електромотор, батерии, фар и колела, които не са направени на промишления принтер. Всичко останало е 3D печат. Габаритите са 190 х 90 х 55 см, а теглото - 60 килограма.

Байкът няма амортисьори, като тяхната функция е иззета от еластични сплави, също отпечатани на принтер. Гумите са дело на Michelin и са от типа "безвъздушни". Вижте повече.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Driving pleasure
    Отговор
    1 14:31  23.11.18
    Иска ми се да попитам... защо в бъдеще всичко трябва да е по-грозно и по-тъпо отколкото в миналото?!

    Коментиран от #3

  • Санкция
    Отговор
    2 14:39  23.11.18
    Като гледам, центъра на тежестта е доста високо, което ще рече че ще бъде с ужасно управление. Много пъти това , което е нарисувал дизайнерът е невъзможно за употреба.

    Коментиран от #9

  • todor
    Отговор
    3 14:42  23.11.18

    До коментар #1 от "Driving pleasure":

    защото компаниите искат да печелят повече и го правят по евтино
  • Jacques Yves Moineau
    Отговор
    4 14:49  23.11.18
    Освен това тези ръбове....сигурно са за да не го засичат радарите на полицията.

  • гост
    Отговор
    5 14:49  23.11.18
    Както се вижда на клипчето човека не може да държи права линия, за какво бъдеще говорим? Може пак да му напечатат частите, но да му монтират едни амортисьори за 10кг. отгоре. А и това е с капацитет на скутер, не говорим за истински електрически мотоциклет.
  • deadman1488
    Отговор
    6 16:44  23.11.18
    а бе само гумите ми харесаха
  • Зайко Байко многознайко
    Отговор
    7 17:53  23.11.18
    Всяка.нова разработка се нуждае от време да се провери в полеви условия. За мен мотоциклетите са два Suzuki Hayabusa и Honda Valkyrie. Сузи ми служи перфектно вече 10 години имам около 36 000 км. Регуларна смяна на масло, гуми, свещи, накладки и филтри, всичко сам си правя дори балансирането на гумите. Акумулатора , като не карам е вързан на триклер (устройство, което поддържа акумулатора винаги зареден ),зиме или лете без значение.акумулатора не съм го сменявал вече 10 година. Хондата ми е като музеен експонат, все едно току що е излязла от конвеира, за две години само съм и направил 3200 км. Тези електрически мотоциклети, са далече от моите представи за реален мотоциклетизъм. Да им се радват следващите поколения. По новите закони, те трябва да издават шум, предлагам им, както едно време на велосипедите със щипка слагахме парче картон или пластмаса и го закрепвахме за рамката така, че при допир със спиците да издава звук, ще бъде интересно.
  • незнайко
    Отговор
    8 12:33  24.11.18
    Това е адски грозно. Защо има тематика от СТЕЛТ самолетите ?
  • Именно
    Отговор
    9 18:30  24.11.18

    До коментар #2 от "Санкция":

    Toчно! То даже се вижда на видеото - особено накрая в гръб като снимат - как се кандилка наляво-надясно. Явно е доста нестабилен. Което не значи че не могат да се принтират такива неща, а просто че трябва по-адекватен дизайн. Или най-добре да принтират класически модел, доказал се като удобен и стабилен.
  • Шаран БГ
    Отговор
    10 17:02  25.11.18
    Щом е на две колела, какво ми го хвалите ??
  • ГОУСТ
    Отговор
    11 09:56  26.11.18
    Като го гледам как се тресе по гладките пътища си представих по нашите.5 мин каране -една седмица в рехабилитационен център.Толкова па да пестат от тегло и да го направят без окачване.Тъпи художници.Да си рисуват там портретите и да не се занимават с индустриален дизайн.

Напиши коментар:


Публикувай