Американският стартъп Boom Technology работи усилено над създаването на малък свръхзвуков пътнически самолет. 55-местният лайнер ще се движи със скорост от 2 300 км/ч и ще може да изминава разстояние от 8 300 километра.
Планира се билетите да се продават на цената на тези от стандартната бизнес класа, като всички 55 места ще отговарят по комфорт на въпросната бизнес класа. Така излиза, че билет по маршрут Лондон Ню Йорк ще се предлага за сума от порядъка на $5000.
В проекта вече са инвестирани $85 млн., като в него участват и два авиооператора - Japan Airlines и Virgin Group. Първоначално новият свръхзвуков самолет по мотиви на Concorde трябваше да е готов през 2023 година, но впоследствие срокът беше удължен с две години.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 СссереМ
Коментиран от #2, #7, #10
14:45 17.01.2019
2 Гост
До коментар #1 от "СссереМ":
Ами повози се на конкорда. Айде, какво чакаш. Не лети ли? Е, сори.14:54 17.01.2019
3 Meganoob BG
15:04 17.01.2019
4 русофилска подлога
Коментиран от #5
15:12 17.01.2019
5 Random
До коментар #4 от "русофилска подлога":
Да, да, да, сигурно... Нищо че Руснаците първи правят всъдеход на самонксеща конструкция, изпреварват САЩ в надпреварата за космоса(хамерите успяват първи да изпратят човек на луната, всички други постижения са на СССР), да не забравяме и това: Самолета Ту 114 поставя 32 световни рекорда. Сред достиженията на Ту 114 са:най-големият пътнически турбовитлов самолет на света;
най-бързият пътнически турбовитлов самолет на света;
единственият пътнически турбовитлов самолет със стреловидно крило;
турбовитлов пътнически самолет с най-мощните турбовитлови двигатели и най-голяма обща мощност на един самолет.
Коментиран от #6, #19
15:50 17.01.2019
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 гост
До коментар #1 от "СссереМ":
За тея пари, които взимаш да водиш пропаганда из сайтовете, трябва малко поне да прочетеш историята на предишните два самолета от този тип, а не да си пишеш глупости изсмукани от кухото пространство над рамената си.16:49 17.01.2019
8 Бачо Киро
До коментар #6 от "русофилска подлога":
Като казваш американците, индианците ли визираш? Нали откривателите са пак японци, немци, индийци и тн...Коментиран от #14
16:51 17.01.2019
9 ртр
До коментар #6 от "русофилска подлога":
От къде ги пък измисли тея 46 процента от иновациите? Краварите купуват технологии, но не ги измислят. През 2018 в Китай са измислени почти 80% от всички иновации за годината. Има много писано за феномена, който успяха да постигнат - от работници за по малко от 5 години станаха "умниците на света"16:53 17.01.2019
10 Random
До коментар #1 от "СссереМ":
Интересно как са го изкопирали като двата самолета нямат нищо общо, да не говорим че ТУ-144 прави първият си полет преди конкордКоментиран от #22
17:11 17.01.2019
11 kjl
Коментиран от #13
17:16 17.01.2019
12 ГосТ
17:41 17.01.2019
13 Никой
До коментар #11 от "kjl":
Искам да видя къде е твоята компания за анимации, която изтрелва и приземява ракети?17:42 17.01.2019
14 mediator37
До коментар #8 от "Бачо Киро":
Като казва "американците" може би разбира фон Браун (есесовец и член на клуба "Приятели на Хайнрих Химлер"), екипа му от хитлерови инженери, които направиха "САТУРН 5", Ийгъли, орли, соколи и модули и благодарение на които хитлеристи и есесовци американците стъпиха на Луната. И се сдобиха със стратегически ракети и въобще след родните им американски провали в ракетното въоръжение им развиха не само астронавтиката, но и този отрасъл. Иначе американският им демократичен морал е много висок, но когато интересът клати феса, слагаш есесовец за заместник директор на НАСА, да кажем после гордо- И ний сме дали нещо на света!Коментиран от #15
17:47 17.01.2019
15 ГосТ
До коментар #14 от "mediator37":
фон Браун е един от хората дали много на света. Недей така. Това че геният му е служил на нацистите е стечение на обстоятелствата. И не забравяй, че първите руски ракети са базирани отново на неговите ;). Поне руснаците са направили и нещо от себе си,докато онези го ползват изцяло и до последно.Коментиран от #24
18:04 17.01.2019
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 за Космоса и Земята
До коментар #5 от "Random":
Няма как да се съглася, че освен кацане на Луната всички други постижения са на СССР. Тази информация поне е лесно проверима. По отношение на Марс и планетите отвъд нея в Слънчевата система напрактика руснаците нямат никакви успехи. На Марс имат облитане и орбитиране, имат и кацене (първо, Марс 3), но работи само 20 секунди и оттогава до сега нямат нищо. Американците имат огромни успехи там още от 60-те години на миналия век, а и сега им продължават успешните програми. Почти цялата информация за далечните планети и спътниците им дължим на НАСА. Същото важи и за Меркурии - първо е изследван от щатската Маринър 10. Руснаците имат успехи на Венера, луноходите на Луната, а другото е ниска околоземна орбита, а и повечето от нещата са направени и от американците с няколко месеца или повече закъснение - първи спътник, космонавт, излизане в открития Космос и т.н. Да не забравяме, че американците имат апарати напуснали пределите на Слънчевата система. Относно самолетите са още по-зле - руската Аерофлот ползва само Ербъс и Боинг, защо ли? Рекорди за скорост - още не е надминат по скорост SR-71 Blackbird. Американците първи "чупят" звуковата бариера и т..н и т.н ....Коментиран от #20, #21
22:23 17.01.2019
20 Гост
До коментар #19 от "за Космоса и Земята":
Приятел, няма смисъл да му обясняваш! Той си знае че руснаците са "най-великите" и не иска да те разбере! Няма значение че руснаците една бормашина не могат да направят без да откраднат!09:07 18.01.2019
21 mediator37
До коментар #19 от "за Космоса и Земята":
Първи чупят звуковата бариера в Райха пет години по-рано, но кьорфишекът с гротескния самолет на Чък Йегър с прави криле умишлено е наложен. Какъвто е хитлеристкият конструктор фон Браун за американската астронавтика и ракетни войски, такъв е и хитлеристкият авиационен конструктор проф. Александер Липиш за изтребителната авиация на САЩ- баща. Проф Липиш пръв чупи крилата назад, благодарение на което достига скорост повече от Мах 1 още в Германия. След Втората световна война е отведен в САЩ, където разработва делтовидния свръхзвуков изтребител XF-92А. и цялата серия свръхзвукови изтребители-прехващачи: YF-102, F-102, F-106 и първия голям американски свръхзвуков бомбардировач с делтовидни криле В-58 Hustler.09:40 18.01.2019
22 каскет с каскет
До коментар #10 от "Random":
Много ти е изпушил мозъка бе каскет.ТУ144 е абсолютно крадено копие от Конкорд,както всяка съветска техника по това време.Наглостта ти няма край,нагъл промит мозък.12:13 18.01.2019
23 ДОКО
12:26 18.01.2019
24 без аналог
До коментар #15 от "ГосТ":
нещо повече , двигателите на Р-7 , ракетата извела в орбита Гагарин ,са разработени с помоща на около 200 немски инженери на базата на тези на Фау-2 . Тази конструкция , вече доста усъвършенставана , се използва и днес в "Союз"Коментиран от #25
12:33 19.01.2019
25 mediator37
До коментар #24 от "без аналог":
Ан така. Но, иначе, и едните и другите голям го вадят, но не е техния.15:51 19.01.2019