17 Януари, 2019 14:35 6 581 25

Нов пътнически свръхзвуков самолет по мотиви на Concorde

  • boom technology-
  • самолет-
  • свръхзвуков
Нов пътнически свръхзвуков самолет по мотиви на Concorde - 1

Американският стартъп Boom Technology работи усилено над създаването на малък свръхзвуков пътнически самолет. 55-местният лайнер ще се движи със скорост от 2 300 км/ч и ще може да изминава разстояние от 8 300 километра.

Нов пътнически свръхзвуков самолет по мотиви на Concorde

Планира се билетите да се продават на цената на тези от стандартната бизнес класа, като всички 55 места ще отговарят по комфорт на въпросната бизнес класа. Така излиза, че билет по маршрут Лондон Ню Йорк ще се предлага за сума от порядъка на $5000.

Нов пътнически свръхзвуков самолет по мотиви на Concorde

В проекта вече са инвестирани $85 млн., като в него участват и два авиооператора - Japan Airlines и Virgin Group. Първоначално новият свръхзвуков самолет по мотиви на Concorde трябваше да е готов през 2023 година, но впоследствие срокът беше удължен с две години.

Нов пътнически свръхзвуков самолет по мотиви на Concorde


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 СссереМ

    34 43 Отговор
    Пияните им колеги от изтока навремето се опитаха да направят такъв самолет,крадоха технологии от конкорд и направиха само прототипа дето летя две години и после го нарязаха,не е лъжица за всяка уста,иначе конкорда си е класиса.

    Коментиран от #2, #7, #10

  • 2 Гост

    38 14 Отговор

    До коментар #1 от "СссереМ":

    Ами повози се на конкорда. Айде, какво чакаш. Не лети ли? Е, сори.
  • 3 Meganoob BG

    32 13 Отговор
    Абе той и Аполо 13 беше много обещаващ ама....
  • 4 русофилска подлога

    29 43 Отговор
    Добре ,че са САЩ да дърпат света напред с технологиите ,че ако разчитахме на руските резаци ,още щяхме да сме на ниво самовари.

    Коментиран от #5

  • 5 Random

    25 14 Отговор

    До коментар #4 от "русофилска подлога":

    Да, да, да, сигурно... Нищо че Руснаците първи правят всъдеход на самонксеща конструкция, изпреварват САЩ в надпреварата за космоса(хамерите успяват първи да изпратят човек на луната, всички други постижения са на СССР), да не забравяме и това: Самолета Ту 114 поставя 32 световни рекорда. Сред достиженията на Ту 114 са:

    най-големият пътнически турбовитлов самолет на света;
    най-бързият пътнически турбовитлов самолет на света;
    единственият пътнически турбовитлов самолет със стреловидно крило;
    турбовитлов пътнически самолет с най-мощните турбовитлови двигатели и най-голяма обща мощност на един самолет.

    Коментиран от #6, #19

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 гост

    28 6 Отговор

    До коментар #1 от "СссереМ":

    За тея пари, които взимаш да водиш пропаганда из сайтовете, трябва малко поне да прочетеш историята на предишните два самолета от този тип, а не да си пишеш глупости изсмукани от кухото пространство над рамената си.
  • 8 Бачо Киро

    16 5 Отговор

    До коментар #6 от "русофилска подлога":

    Като казваш американците, индианците ли визираш? Нали откривателите са пак японци, немци, индийци и тн...

    Коментиран от #14

  • 9 ртр

    12 7 Отговор

    До коментар #6 от "русофилска подлога":

    От къде ги пък измисли тея 46 процента от иновациите? Краварите купуват технологии, но не ги измислят. През 2018 в Китай са измислени почти 80% от всички иновации за годината. Има много писано за феномена, който успяха да постигнат - от работници за по малко от 5 години станаха "умниците на света"
  • 10 Random

    20 5 Отговор

    До коментар #1 от "СссереМ":

    Интересно как са го изкопирали като двата самолета нямат нищо общо, да не говорим че ТУ-144 прави първият си полет преди конкорд

    Коментиран от #22

  • 11 kjl

    12 4 Отговор
    В проекта вече са инвестирани 85 милиона долара! С тези пари може да се направи само една добра анимация. Явно всички видяха, че картинките на Мъска му вършат работя и сега искат да опитат и те. Правиш една анимация и готово.

    Коментиран от #13

  • 12 ГосТ

    11 3 Отговор
    Конкорд никога няма да бъде повторен. Това беше шедьовър, който беше економически неизгоден и го погребаха. Както селтаците погребват повечето шедьоври.
  • 13 Никой

    4 4 Отговор

    До коментар #11 от "kjl":

    Искам да видя къде е твоята компания за анимации, която изтрелва и приземява ракети?
  • 14 mediator37

    14 2 Отговор

    До коментар #8 от "Бачо Киро":

    Като казва "американците" може би разбира фон Браун (есесовец и член на клуба "Приятели на Хайнрих Химлер"), екипа му от хитлерови инженери, които направиха "САТУРН 5", Ийгъли, орли, соколи и модули и благодарение на които хитлеристи и есесовци американците стъпиха на Луната. И се сдобиха със стратегически ракети и въобще след родните им американски провали в ракетното въоръжение им развиха не само астронавтиката, но и този отрасъл. Иначе американският им демократичен морал е много висок, но когато интересът клати феса, слагаш есесовец за заместник директор на НАСА, да кажем после гордо- И ний сме дали нещо на света!

    Коментиран от #15

  • 15 ГосТ

    8 4 Отговор

    До коментар #14 от "mediator37":

    фон Браун е един от хората дали много на света. Недей така. Това че геният му е служил на нацистите е стечение на обстоятелствата. И не забравяй, че първите руски ракети са базирани отново на неговите ;). Поне руснаците са направили и нещо от себе си,докато онези го ползват изцяло и до последно.

    Коментиран от #24

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 за Космоса и Земята

    5 2 Отговор

    До коментар #5 от "Random":

    Няма как да се съглася, че освен кацане на Луната всички други постижения са на СССР. Тази информация поне е лесно проверима. По отношение на Марс и планетите отвъд нея в Слънчевата система напрактика руснаците нямат никакви успехи. На Марс имат облитане и орбитиране, имат и кацене (първо, Марс 3), но работи само 20 секунди и оттогава до сега нямат нищо. Американците имат огромни успехи там още от 60-те години на миналия век, а и сега им продължават успешните програми. Почти цялата информация за далечните планети и спътниците им дължим на НАСА. Същото важи и за Меркурии - първо е изследван от щатската Маринър 10. Руснаците имат успехи на Венера, луноходите на Луната, а другото е ниска околоземна орбита, а и повечето от нещата са направени и от американците с няколко месеца или повече закъснение - първи спътник, космонавт, излизане в открития Космос и т.н. Да не забравяме, че американците имат апарати напуснали пределите на Слънчевата система. Относно самолетите са още по-зле - руската Аерофлот ползва само Ербъс и Боинг, защо ли? Рекорди за скорост - още не е надминат по скорост SR-71 Blackbird. Американците първи "чупят" звуковата бариера и т..н и т.н ....

    Коментиран от #20, #21

  • 20 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "за Космоса и Земята":

    Приятел, няма смисъл да му обясняваш! Той си знае че руснаците са "най-великите" и не иска да те разбере! Няма значение че руснаците една бормашина не могат да направят без да откраднат!
  • 21 mediator37

    4 1 Отговор

    До коментар #19 от "за Космоса и Земята":

    Първи чупят звуковата бариера в Райха пет години по-рано, но кьорфишекът с гротескния самолет на Чък Йегър с прави криле умишлено е наложен. Какъвто е хитлеристкият конструктор фон Браун за американската астронавтика и ракетни войски, такъв е и хитлеристкият авиационен конструктор проф. Александер Липиш за изтребителната авиация на САЩ- баща. Проф Липиш пръв чупи крилата назад, благодарение на което достига скорост повече от Мах 1 още в Германия. След Втората световна война е отведен в САЩ, където разработва делтовидния свръхзвуков изтребител XF-92А. и цялата серия свръхзвукови изтребители-прехващачи: YF-102, F-102, F-106 и първия голям американски свръхзвуков бомбардировач с делтовидни криле В-58 Hustler.
  • 22 каскет с каскет

    5 7 Отговор

    До коментар #10 от "Random":

    Много ти е изпушил мозъка бе каскет.ТУ144 е абсолютно крадено копие от Конкорд,както всяка съветска техника по това време.Наглостта ти няма край,нагъл промит мозък.
  • 23 ДОКО

    0 3 Отговор
    МОДЕРНОТО РЕШЕНИЕ ЗА БЪРЗ ПРЕВОЗ Е САМОЛЕТЧЕТО Ф - 16 В ПЪТНИЧЕСКИЯТ СИ ВАРИАНТ Ф -16 ПАСАЖЕР..ТОВА БАТКА Е НАЙ ДОБРОТО..СЪБИРА 19 ДУШИ С ПИЛОТА АМА ЛЕТИ С 9 ПЪТИ НАД ЗВУКОВАТА БАРИЕРА Ф- 16 ПАСАЖЕР Е УЧЕБНОТО САМОЛЕТ НА ИЗВЪНЗЕМНИТЕ..ХИ ХИ
  • 24 без аналог

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "ГосТ":

    нещо повече , двигателите на Р-7 , ракетата извела в орбита Гагарин ,са разработени с помоща на около 200 немски инженери на базата на тези на Фау-2 . Тази конструкция , вече доста усъвършенставана , се използва и днес в "Союз"

    Коментиран от #25

  • 25 mediator37

    2 1 Отговор

    До коментар #24 от "без аналог":

    Ан така. Но, иначе, и едните и другите голям го вадят, но не е техния.