34 643 100

Ясна е главната слабост на електромобилите

Ясна е главната слабост на електромобилите

За проблема отдавна говорят собственици на електромобили, но сега той беше потвърден от експерти от Американската автомобилна асоциация (American Automobile Association AAA).

Става дума за това, че ниските температури съществено намаляват разстоянието, което може да измине един електромобил с един заряд на батериите. Проучването на ААА показва, че при минус 7 градуса по Целзий, автономният пробег на електромобилите намалява с 41%.

Още нещо любопитно е, че и прекалено високите температури влияят отрицателно на електромобилите. От изследването става ясно, че при +35°C например и при включен климатик, автономният пробег спада със 17%. Изследването е направено с BMW i3s, Chevrolet Bolt EV, Nissan Leaf, Tesla Model S и Volkswagen e-Golf, а изводите са, че явлението касае всички от тестваните електромобили.


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • К. за БХК на евреина Сорос
    Отговор
    1 14:12  11.02.19
    Кор за евреина Сорос. Кор Храма на Соломон, "израел" и седерастите сим от САЩ, Англия, Франция, Германия, България, Полша, Австралия, Канада и Белгия.

    Коментиран от #69

  • Охо Бохо
    Отговор
    2 14:12  11.02.19
    Опа откриха топлата вода.

    Коментиран от #99

  • САП
    Отговор
    3 14:13  11.02.19
    Нищо ново. Това за всички акумулатори работещи на базата на химически процеси.

    Коментиран от #6


  • Зомби с квадратно чело
    Отговор
    4 14:15  11.02.19
    Е добър ден това се знае отдавна. Също е факт че пробегът намалява поради същите причини макар и с по-малко проценти от цитираните дори и колата да стои на едно място!!!!! Тоест ако паркираш колата пред блока без да е включена към контакта и те няма за 1 месец след като се прибереш няма да запали.
  • куку руку ку
    Отговор
    5 14:15  11.02.19
    Това да беше главната слабост- с мед да я намажеш. Чакай да започнат да се самозапалват батериите...
  • Зомби с квадратно чело
    Отговор
    6 14:17  11.02.19

    До коментар #3 от "САП":

    Само дето в случаят имат друго предвид!!!! Имат предвид че батерията работи не работи колата се отоплява/охлажда за да не се повреди. От там идва и тази загуба на енергия а не поради утечка или други проблеми свързани с химическа реакция!!!!

    Коментиран от #7

  • Зомби с квадратно чело
    Отговор
    7 14:19  11.02.19

    До коментар #6 от "Зомби с квадратно чело":

    Сори исках да напиша БАТЕРИЯТА се отоплява/охлажда дори и КОЛАТА работи/неработи от бързане сбърках :)))

    Коментиран от #9

  • Swet
    Отговор
    8 14:37  11.02.19
    Ще връщат дизелите май.

    Коментиран от #21

  • гост
    Отговор
    9 14:38  11.02.19

    До коментар #7 от "Зомби с квадратно чело":

    Е и ???? Първо всеки който е бил поне веднъж през зимата в някоя от северните страни е виждал как през ноща включват с кабел към мрежата вградения в блока нагревател за предпазване от замръзване и по-лесен старт ! Аз лично съм имал един канадски Шевролет с такъв ! Освен това разхода на петролните се вдига с почти същия процент при студено или горещо време заради климатика ! Просто там резерва е по-голям и не се забелязва толкова намаляването на "пробега" ! А електричките така или иначе се зареждат през нощта , така че проблема ти "работи , не работи" е сииииилно преувеличен ! И всичко това важи основно за сегашните батерии с гел за електролит , а със смяната им с твърдотелни практически ще изчезне !!!! Както и също сииилно преувеличената възможност за "самозапалване" !!! Пишете си още малко , че скоро и да искате няма да има за какво !!

    Коментиран от #12, #19, #28, #40, #41

  • уйович
    Отговор
    10 14:38  11.02.19
    Добър ден, защо хората си мислят, че някой е открил топлата вода с тия електрички. Електрическите автомобили са изобретени преди бензиновата триколка на Карл Бенц, само че и тогава и сега губят битката с ДВГ, поради една единствена причина. Липсата на автономия. Когато измислят друг вид батерии можем пак да си поговорим.

    Коментиран от #27

  • гост
    Отговор
    11 14:47  11.02.19
    Новите батерии са в процес на изработка за пазара, по-голяма нужда от такива не е имало досега. Надявам се, че до 10г. ще има навсякъде достатъчно надеждни батерии с голям капацитет и процент на сигурност. Една кола клас голф с 600км пробег и цени около 50х.лв би била чудесна, дано скоро да сменят типа на батериите, защото този тип е изчерпан и колкото и коли да направят то проблема си остава. Същото е с дизелите, подобряват, замазват, пречистват, но проблема си остава.

    Коментиран от #13, #23, #30

  • Зомби с квадратно чело
    Отговор
    12 14:54  11.02.19

    До коментар #9 от "гост":

    ХаХаХа това се казва истинско зомби аз само обяснявам нещо и веднага скачаш на абразурата :))) Е и??? нищо просто коментирам :)) Разхода на ДВГ при студено време не се вдига заради климатика защото ДВГто има достатъчно топлина. И друг път съм казвал основният проблем не е пробегът, никой не иска да носи много енергия на гърба си, проблемът е в повечето държави мрежата на зарядни станции и също бързината на заряд. За градски автомобил са идеални но там проблемът е цената Еъп е 50 000 лева за втора кола е не мерси.
  • Зомби с квадратно чело
    Отговор
    13 14:58  11.02.19

    До коментар #11 от "гост":

    ХаХа добър ден :))) Чак сега схвана че Ли-Йон са на предела!!!! Знаеш ли как ги подобряват, като изтъняват изолационният слой за да има повече място. Е да ама така един по сериозен удар и край. Няма никаква нова химия измислена в Ли-Йон батерии никакви нови смеси все са същите от 20 години. С този тип до тук най-много 10% отгоре това е МАКСИМУМ!!!!
  • 14 15:12  11.02.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Антиелектрика
    Отговор
    15 15:15  11.02.19
    Проблемите на електрическите миксери ще се решат когато започнат да ги оборудват с батерии каквито има във Вояджър 1 и Вояджър 2. До тогава стават само за градски разходки.

    Коментиран от #38, #87

  • агент08
    Отговор
    16 15:23  11.02.19
    Да ви пикам на електромобилите! Никога нема да заменят ДВГ-то!
  • Именно
    Отговор
    17 15:26  11.02.19
    А на водородът пък хич не му дреме колко студено било ;)
  • стефчо
    Отговор
    18 15:27  11.02.19
    И да плюете и да не плюете,прогреса върви само напред. Нафтата и кюмюра са част от историята вече при колите. След време и навсякъде!
  • Никата
    Отговор
    19 15:32  11.02.19

    До коментар #9 от "гост":

    "Не се забелязва намаляването на пробега" - пропускаш факта, че за да заредиш още "пробег" на конвенционален автомобил, ти трябват няколко минути да се напълни резевоара, а за да заредиш "пробег" на електричката ти трябват бая часове, особено, ако няма бърза станция точно там, където си закъсал, другия минус на тези батерии, е че ползваш/неползваш 2 до 5г макс и са за в коша (щото са малко местата на които се рециклират безотпадъчно), което не е много хава, защото напрактика елиминираш на 300% вторичния пазар, което е хубаво, само, че във световен мащаб една електричка е малко над една средна годишна работна заплата, коет' ней поста... и в общи линии следващите 50ина години ще си останат деликатес, а не основно, докато не се пусне нова технология за захранване...
  • trol
    Отговор
    20 16:11  11.02.19
    електрогомнобили
  • бай хой
    Отговор
    21 16:13  11.02.19

    До коментар #8 от "Swet":

    теб ща сложим под кюнеца на издухан дизел да видим колко ще оживееш
  • vasik atanasova
    Отговор
    22 16:15  11.02.19
    САМО ГОЛЕМИ V 8 ЦИЛИНДРОВИ БЕНЗИНОВИ МОТОРИ
  • Селянин
    Отговор
    23 16:23  11.02.19

    До коментар #11 от "гост":

    Разботват се нали? В задния ти двор най-вероятно, че знаеш че най-много до 10 години няма начин да няма батерии дето да изместят ДВГ нали? Ами ако е след 100 години? Ами ако след 5 години има война и се занулим? Ами ако ни перне астероид? Факт е, че колите на ток освен за голф, вътрешнофирмен транспорт по заводите и малки градски колички за друго не стават! Разбира се за оная с опашките дето спря Тесла на бензиностанция и търсеше капачката за резервоара това няма никакво значение, важното е тъпкача ѝ да даде пари за една къща за да може тя да се суети около капачката за бензина на Теслата. Само, че забравяш, че такива кифли не ги интересува какво карат и дали ще ѝ свърши батерията след 50 или 500 км защото ще викне такси или пътна помощ и няма да ѝ дреме от цената, докато на работещия човек дето оцелява ежедневно и се сътои от около 70 ПРОЦЕНТА!!! от населението на Земята ще мине бая време докато предпочете електрическа кола за ежедневна употреба и то ще е най-вероятно такава струваща до 5000 евро- китайска и то ако стане изобщо!

    Коментиран от #39

  • Верно бе
    Отговор
    24 16:25  11.02.19
    Така ли било бе, аз мислех че основната слабост на електромобилите е че им слагат квадратни гуми, а то какво излезе....
  • Другаря Петров
    Отговор
    25 16:46  11.02.19
    Дизилчето си е достатъчн, ако изключим поредните глупости с глобалното затопляне. Примерна интеграция на ДВГ с водороден източник е алтернатива с 0% емисий. Ненормална политика спрямо консуматора.
  • Тодик
    Отговор
    26 16:57  11.02.19
    Това е проблема съхранението на енергия . Това което е произведено не от природата трудно се складира. Природна газ се складира почти без загуби ако не се краде,ел.енергия е все още трудно,произвежда се много но как да се акумулира си е проблем. За КПД на ел.моторите съм съгласен но са енергоемки. Малко съм запознат с работата на тролейбус . Добре работи това животно но черпи постоянно напрежение и при по екстремна работа се запалват да горят . Та мисълта ми е ,че не само батериите ще се окажат проблемни. Но винаги е така на калпавата ракета космоса пречи . Липсва времето /проба грешка/Но в тези батериямобил се експлоатират от хора място за експерименти мисля няма .
  • тони
    Отговор
    27 17:03  11.02.19

    До коментар #10 от "уйович":

    Не знам защо мислиш, че електричките губят от ДВГ. Само в САЩ статистиката за продадени електрички е следната: 2016 - 158000 2017 - 199000 2018 - 361000 Забележи с какви темпове расте и си направи изводи какво ще е след 5 години.

    Коментиран от #29, #31, #43

  • Язе
    Отговор
    28 17:13  11.02.19

    До коментар #9 от "гост":

    Ухаааа,пак да избухна и на бялото казваш черно.Нали преди ми обясняваше как зимата се вдигал пробега с до 25%!!!!!!!!Викаш и на нормалните коли зимата разхода скачал с 40%?Да ама не.Ще ти се.Юнпго неща ти се искат но няма как да станат.хахахаха
  • Екстраполация
    Отговор
    29 17:15  11.02.19

    До коментар #27 от "тони":

    Отново същата грешка отново и отново и отново и тя е ЕКСТРАПОЛАЦИЯ!!!!!! Това са цифри със субсидия и всякакви предимства с които се зарибяват хората плюс мода че уж мислиш за природата или си хай тех като караш такава кола. Не се знае нищо какво ще стане след 5 години и накъде ще задуха вятърът. Само виж с дизелът какво стана само за една година потъна.
  • Язе
    Отговор
    30 17:25  11.02.19

    До коментар #11 от "гост":

    Кое е същото с новите дизели?На шефа Аудито е вече на 150К км и не можеш да се изцапаш от ауспуха.
  • 31 17:38  11.02.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Електриков
    Отговор
    32 17:45  11.02.19
    Малко информация: За пръв път бариерата от 100 км./час е премината с електрически автомобил с абсолютен световен рекорд от 105 км./час от французина К. Женази на 29 април 1899год. Питайте Гугльо.
  • Driving pleasure
    Отговор
    33 17:52  11.02.19
    е па то не е нужно да си експерт баси, достатъчно е през живота си да си купувал каква да е батерия. Ватманите полека лека започват да проумяват неща, които шофьорите знаем от десетилетия ;)
  • Пак фалшиви новини
    Отговор
    34 17:57  11.02.19
    Тези пак си заработват стотинките. Можеш да кажеш с колко пада капацитета на батерията при ниски температури. Можеш да кажеш колко киловата харчи отоплителната инсталация на час за различните електромобили. Само че да смесиш двете и да генерализираш за всички електромобили, става като онзи виц, че средностатистически всеки яде боб с наденица. Само където 90% ядат боб, а 10% наденица. На един електромобил с 40 киловатчаса батерия, ще са му необходими точно толкова киловатчаса енергия за отопление, колкото и ако батерията на същия автомобил беше 100 киловатчаса. Само където в единия случай, ако говорим за 20 киловатчаса за отопление, пробегът ще падне с 50%, и вместо 100 ще изминеш 50 километра при минус 20°С, а в другия случай ще падне с 20% и вместо 250км, ще изминеш 200 км. Ето защо Тесла слага големи батерии.

    Коментиран от #42

  • Чукча
    Отговор
    35 18:04  11.02.19
    ЗАЗ 968-М
  • СЕВЕРНА ЯКУТИЯ
    Отговор
    36 18:04  11.02.19
    ПРИ -55 КО СТАА . МЪРТВЕЦ ЛИ ИМАМЕ..????
  • 37 18:09  11.02.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Антиелектрика
    Отговор
    38 18:16  11.02.19

    До коментар #15 от "Антиелектрика":

    То хубаво, но защо трябва да ползваш моя ник? Старата песен на нов глас, а?
  • Антиелектрика
    Отговор
    39 18:33  11.02.19

    До коментар #23 от "Селянин":

    На него цялата защита на миксерите се базира на бъдеще време и кристална топка. То ако ставаше само с пожелания, досега алхимиците щяха да правят злато от камъни, щяхме да се телепортираме и пътуваме във времето. Ама не става да заповядаш на учените да измислят това, което на теб ти харесва - то или се открива или не, но трола си е трол. Вече ми писна да давам данни, че при -10 градуса, пробегът пада драстично по магистрала, но просто няма смисъл вече.
  • 333
    Отговор
    40 18:58  11.02.19

    До коментар #9 от "гост":

    Да бе! С 1000% се качва разхода! Качва се, защото въздуха става по-плътен, ама е много далеч от 40+%. Разхода е разход, времето за зареждане е проблем. В единия случай е 5 минути, в другия 50. Аз примерно мога да направя София-Пловдив-София без да презареждам с бензинова кола със 140км/ч, с Тесла не става. Трябва да карам доста по-бавно.
  • Гост
    Отговор
    41 19:04  11.02.19

    До коментар #9 от "гост":

    Преди време един от твоите тука викаше че електромобилите щели да се зареждат главно през деня.
  • Смешник си
    Отговор
    42 19:08  11.02.19

    До коментар #34 от "Пак фалшиви новини":

    Освен купето, Тесла подгрява или охлажда батериите си в зависимост от няколко фактора. Може би се досещаш че колкото са повече батериите толкова повече енергия отива за подгряване и охлаждане, или тази концепция е прекалено сложна?

    Коментиран от #46

  • Гост
    Отговор
    43 19:10  11.02.19

    До коментар #27 от "тони":

    Само в САЩ - Ключовата дума е САМО!

    Коментиран от #47

  • гост
    Отговор
    44 19:24  11.02.19
    Дубрутру сватя
  • селяндура
    Отговор
    45 19:30  11.02.19
    да завийти батерята да не истини коня
  • Пак фалшиви новини
    Отговор
    46 19:30  11.02.19

    До коментар #42 от "Смешник си":

    Тесла си подгрява купето от охлаждането на трансмисията, батерията и инвертора по време на движение. Заради по-високото тегло, при ускорение трябва повече мощност, а регенеративните спирачки отделят доста повече топлина при спиране. Не гледай едностранчиво на нещата. При паркиране подгряването на батерията по подразбиране е спряно и може да си настроиш кога да се включи, за да ти работи регенерацията и да ползваш цялата мощност още с потеглянето. При изключено подгряване, се губи по процент на ден от пробегът.

    Коментиран от #48, #50

  • Не дърпай дявола за опашката!
    Отговор
    47 19:36  11.02.19

    До коментар #43 от "Гост":

    Тесла започна да продава и на европейските пазари Модел 3 от няколко дни. Скоро ще наводни и Европа. Европейските производители ще има да завиждат на продажбите, а тукашните Тролове вече мислят оправдания, защото и те са сигурни, че Тесла ще се продава повече от всички останали, въпреки по-високите цени и по-ниското качество. Ааа ... и въпреки грозният интериор.

    Коментиран от #90

  • Смешниците
    Отговор
    48 19:52  11.02.19

    До коментар #46 от "Пак фалшиви новини":

    Има един пич с Тесла в Норвегия, качил е доста клипчета на Тубата, в едно от тях през зимата закара Теслата още на север и беше -36 градуса, гледай го и после пробвай пак с ника "фалшиви новини"
  • Само за Българския климат са електричкит
    Отговор
    49 19:54  11.02.19
    При такива "изследвания" е абсурд някой да ги купи в северни държави като Холандия, Дания и Норвегия. В горещите щати като Калифорния и там ще ги избягват. Упс... ами въпреки "изследванията", точно там електричките са на най-голямата почит и това са най-добрите пазари.

    Коментиран от #73

  • Язе
    Отговор
    50 19:56  11.02.19

    До коментар #46 от "Пак фалшиви новини":

    Че тия нали нямали трансмисия?Ако е така то си е половин кола с ДВГ но с повече минуси.

    Коментиран от #54

  • xxx
    Отговор
    51 20:30  11.02.19
    Само W12
  • Танко
    Отговор
    52 20:39  11.02.19
    Самият Женаци е кръстил електромобила си като "Винаги недоволната". Защо ли?
  • Григор Колев
    Отговор
    53 20:45  11.02.19
    Е те това са калпави експерти. То не е нужно да си с 15 дипломи за доктор Всички знаем, че като си сложим телефона на рафта в колата (нонзи до парното) и прегрява, и всички знаем как на -15 в снегът батерията държи само 4 часа, а не 12
  • Антиелектрика
    Отговор
    54 21:06  11.02.19

    До коментар #50 от "Язе":

    То много бързо забравя какви лъжи е писал и с кой ник. Сега пак се опитва да лъже и маже, но хората са дали цифри: http://teslamotors.free.fr/#!/ Та най-мощната Тесла при скорост 140 км/ч и -10 градуса, с включени фарове и климатик, може да мине максимум 309 км, а при същата скорост, но +30 градуса, пробегът може да е максимум 368 км. та толкова с глупостите за хубавите батерии, охлаждания, рекуперации и т.н.

    Коментиран от #58

  • Електриков
    Отговор
    55 21:06  11.02.19
    До Танко. Това съм го пропуснал или не си го спомням. Кажи защо???????????
  • гошо
    Отговор
    56 21:17  11.02.19
    Трябва да си много прост за да си купиш електромобил

    Коментиран от #74

  • iiii
    Отговор
    57 21:20  11.02.19
    На който му се спи в Стара Загора на път за морето да взима, пък ако му се рискува да кара с 90км зад тировете може и да се докопа преко сили. Репатрака и без това е на чакалък, последните двадесет километра може да излязат солени.
  • Функционално неграмотен си. Доказано!
    Отговор
    58 21:21  11.02.19

    До коментар #54 от "Антиелектрика":

    Да съм твърдял, че пробегът не пада при ниски температури? Да съм твърдял че не пада когато си включиш климатика или отоплението? Хайде сега прочети отново и дай коректните данни. С колко ПРОЦЕНТА ПАДА пробегът при включване на климатик или отопление? Ако не можеш да ги сметнеш просто дай колко километра изминава с и без отопление или климатик. После дай същите данни за Nissan Leaf, въпреки че се отоплява с термопомпа, а не с обикновен реотан и не губи енергия да си отоплява батерията.

    Коментиран от #62

  • гошо
    Отговор
    59 21:21  11.02.19
    Трябва да си много прост за да си купиш електромобил.Даже не знам дали съществуват толкоз прости хора

    Коментиран от #70

  • Повръщащия
    Отговор
    60 21:24  11.02.19
    Изясни ли ви се най подир?
  • 61 21:31  11.02.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Антиелектрика
    Отговор
    62 21:40  11.02.19

    До коментар #58 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":

    Нали съм ти обяснил, че не искам да ме занимаваш? Дал съм ти линк с възможност за преизчисления при включен и изключен климатик, различни температури, скорости. И тази глупост: Публикувано във факти.бг: "Тесла си подгрява купето от охлаждането на трансмисията, батерията и инвертора по време на движение." може спокойно пак да влезе в златната книга на простотията ти. При -10 градуса и 140 км/ч, пробегът пада с 10% ако включиш климатика. Това да не ти да караш смешното ти Рено към НПО-то?

    Коментиран от #63

  • Включваш на охлаждане при минус 10°С?
    Отговор
    63 22:02  11.02.19

    До коментар #62 от "Антиелектрика":

    Ходи се прегледай! Ти си за златния фонд. Какво ще охлаждаш при минус 10? Нормалните хора включват отопление!

    Коментиран от #64

  • Антиелектрика
    Отговор
    64 22:08  11.02.19

    До коментар #63 от "Включваш на охлаждане при минус 10°С?":

    О, извинявай - забравих, че си бавноразвиващ и не знаеш, че климатроника зимата топли. Я вземи им напиши на Тесла, че тези техните данни не може да са верни. Ти наистина си психично болен и спирам да си губя времето.
  • Хохохо
    Отговор
    65 22:14  11.02.19
    От коментарите научих колко напредничав неандерталец е българина....
  • Ел Ваг
    Отговор
    66 22:18  11.02.19
    Не съм съгласен. Всеки ден карам различно тролейче, от сините, и истината е, че батерията на всяка кола е индивидуална; някои коли не губят заряд при всякакви условия
  • Функционално неграмотен си. Доказано!
    Отговор
    67 22:29  11.02.19
    Тесла НЯМА КЛИМАТРОНИК, а както писах използва за отопление най-обикновен реотан, докато батерията, двигателя и електрониката започнат да отделят топлина. Климатикът само охлажда. Пробегът от 336 пада на 309 при включване на отоплението, което е 8%, а не 10%. Знаех си, че и математиката ти куца. Хайде прочети сега в статията с колко процента пише, че пада пробегът и обясни защо не съм прав, НО С ЦИФРИ!

    Коментиран от #76

  • Алфа Ромео
    Отговор
    68 23:21  11.02.19
    А не ве, швепс, тези коли не са алтернатива на ДВГ, нито са практични на студено, нито са толкова екологични в дългосрочен план. Карал съм машини за почистване на под със батерии, когато е студено времето батерията пада доста по-бързо.
  • Крали Марко
    Отговор
    69 23:29  11.02.19

    До коментар #1 от "К. за БХК на евреина Сорос":

    Шорош е унгарски циганин с юдейски юрган.
  • Крали Марко
    Отговор
    70 23:55  11.02.19

    До коментар #59 от "гошо":

    Те не са хора. Те са умни,красиви зелени,модерни,вегани, евролиберасти, джендзъри, ментари,тинтири-минтири!!!
  • AC DC
    Отговор
    71 00:06  12.02.19
    Преди три дни си купих чисто нов Хюндай Кона. 460 км реален пробег (градско в София) с едно зареждане
  • АС DC
    Отговор
    72 00:09  12.02.19
    Сульо и Пульо коментират. Чул недочул. Първо прочетете тогава коментирайте. Гроздето е кисело Да
  • Гошо Тока
    Отговор
    73 06:50  12.02.19

    До коментар #49 от "Само за Българския климат са електричкит":

    Калифорния е най големият пазар на Тесла поради високата концентрация на джендъри, гейове и всякакви други “...расти”
  • Прост
    Отговор
    74 08:56  12.02.19

    До коментар #56 от "гошо":

    Трябва да си изключително прост за да напишеш такава простотия: "Трябва да си много прост за да си купиш електромобил" Между другото електромобилите са доста скъпи, та по твоята логика че трябва да си много прост за да имаш финансовата възможност да си купиш електромобил излиза че простите хора в западните държави изкарват доста добри пари . Може би ти и половината коментиращи статията са много умни и това ги предпазва от спестяването на солидна сума пари за електромобил.

    Коментиран от #84

  • Па4о70
    Отговор
    75 09:07  12.02.19
    Истината е във водорода и слънцето!батериите са умрела работа.Двг са по-еко от производството на батерии за автомобили.Доказано!
  • Антиелектрика
    Отговор
    76 09:31  12.02.19

    До коментар #67 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":

    Верно си страшно нагъл. Хващаш се като удавник за сламка дали са 8% или 10%, но при включен HVAC на Тесла пробегът пада. Въпросът беше, че Тесла уж се топлела от трансмисията, батерията и инвертора, които загрявали. После пък имало реотан. Абе и ти не си наясно със себе си какво искаш да кажеш, освен че по цял ден искаш да спориш с някой. Изчезни!

    Коментиран от #81, #91

  • Ташунко Сапа
    Отговор
    77 09:34  12.02.19
    Mене ми не дреме...аз съм на КОН!
  • Па4о70
    Отговор
    78 09:55  12.02.19
    Абе ,чичо Тесла го беше измислил как да караш без пари,да се топлиш и кво ли още не ама го ликвидираха човека.Така ,че ако на некой му дойдат подобни мисли ще го последва !
  • Аоо
    Отговор
    79 09:56  12.02.19
    Сега учените трябва да търсят нова технология батериите да се зареждат от студа и много горещото време та като работи климатика да компенсира загубите от заряда
  • bai ui
    Отговор
    80 11:25  12.02.19
    еми тези температури не влияят ли по същия начин на бензиновите и дизеловите ?! като е топло пускаш климатика ,като е студено по-трудно загрява и разхода се увеличава. аре що се прайте на улави...

    Коментиран от #92

  • 81 11:27  12.02.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Функционално неграмотен си. Доказано!
    Отговор
    82 11:36  12.02.19
    И ето че отново даваш линкове които доказват моята теза, само защото си функционално неграмотен. Аз твърдя, че написаното в статията не е вярно "Проучването на ААА показва, че при минус 7 градуса по Целзий, автономният пробег на електромобилите намалява с 41%. От изследването става ясно, че при +35°C например и при включен климатик, автономният пробег спада със 17%. " А ти ми противоречиш, като даваш доказателства, че пробегът дори при още по-ниски температури пада само с 8%. ФАЛШИВА ЛИ Е СТАТИЯТА ИЛИ ДА. Умните ще разберат, за тебе не е много сигурно! Ти поне разбра ли какво искаше да докажеш? Защото очевидно доказа обратното. Кое точно е обидното, за да ми изтриете коментара? Или не ви устройва истината за фалшивата статия?
  • 83 11:43  12.02.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гошо
    Отговор
    84 12:20  12.02.19

    До коментар #74 от "Прост":

    Здравейте ,господин Прос самолетите също са скъпи ,но аз не мога да си купя,но и не искам.Не знам на запад ,кой какво си купува,но не ме инересува.Карам Мерцедес 500 S бензин дълга база 2010 година и единственият недостатък е ,че харчи много малко около 16 градско.Преди карах Мерцедес Пура 500 S и тя си харчише как си трябва 25 градско.И двете ги карам на бензин.Наш кога ще си купя електромобил, може би след 20 години когато ги направят както трябва и отстранят всичките проблеми по тях, и пак ще се замисля ,не ми ли замирише на бензинннн...Намерил съм си идеалната кола дига 280 ,от О до 100 за няколко секунди, ускорява бързо,което е важно за сигорноста и така на татък...
  • ТОЧКАТА
    Отговор
    85 14:38  12.02.19
    АЛО,ало...оня свят ли е?Бе търся Тесла,да да същия-Николо Тесла...,да внесе яснота ......Аааа,не иска да се занимава с ПАЗАРНИ ПРОСТАЦИ!!!Ясно,съгласен съм с него...
  • Ю Кортес
    Отговор
    86 14:42  12.02.19
    в началото,така са критикували и двг,само че така или иначе времето на въглеводородите изтича
  • Иво
    Отговор
    87 16:21  12.02.19

    До коментар #15 от "Антиелектрика":

    Да бе ама и ще струват колкото Вояджър. No mercy!
  • уеуе
    Отговор
    88 17:13  12.02.19
    Живот и здраве, следващата ми кола ще е електрическа.

    Коментиран от #89

  • Афродизелиак
    Отговор
    89 19:09  12.02.19

    До коментар #88 от "уеуе":

    Ще си ги разклатя да знаеш. ☑
  • Гост
    Отговор
    90 13:21  13.02.19

    До коментар #47 от "Не дърпай дявола за опашката!":

    Ще наводни ли?Както наводни останалият свят с почти 1% продажби ли?Тичам да си продам акциите от ГМ.
  • Гост
    Отговор
    91 13:24  13.02.19

    До коментар #76 от "Антиелектрика":

    Публикувано във факти.бг: Тесла уж се топлела от трансмисията, батерията и инвертора, които загрявали.////// О да да и от пръдните дето Илон ги пуска по терлици вътре.
  • Гост
    Отговор
    92 13:27  13.02.19

    До коментар #80 от "bai ui":

    Щото бензина и дизела имат пробег по 1000 километра, и ако АС го смъква на 900 ми дреме на оная ////// А при миксерите с пробег 350 километра да ти падне на 250 заради АС е много голяма загуба.За това

    Коментиран от #93

  • Капацитет
    Отговор
    93 13:44  13.02.19

    До коментар #92 от "Гост":

    Ами точно затова, умните производители произвеждат автомобили с голям капацитет на батериите, за да изминават 500 км, а пробегът им да пада по-малко заради включване на климатик. Едно е да ти падне пробегът от 500 На 450 километра, друго е на голфа да ти падне от 120 на 70 километра.

    Коментиран от #94

  • Антиелектрика
    Отговор
    94 19:02  13.02.19

    До коментар #93 от "Капацитет":

    Многоникчо, 500 км на магистрала с 140 км/ч при -10 градуса само в болното ти съзнание може да мине най-мощната Тесла. Макс 300 км, но никой не чака да падне на 0% и за това повече от 250 км/ч ще минеш на кукуво лято, тролчо!

    Коментиран от #95

  • Пак ли бе неграмотник?
    Отговор
    95 20:22  13.02.19

    До коментар #94 от "Антиелектрика":

    И 24 часа ли не можеш да запомниш, че Тесла не ползва климатика при студено време не ползва климатик? И кой говори за определена скорост или определен капацитет? И откога разстоянието се измерва с км/ч? Не знам къде си учил, но не пращай там децата си!

    Коментиран от #96


  • Антиелектрика
    Отговор
    96 20:45  13.02.19

    До коментар #95 от "Пак ли бе неграмотник?":

    Какъв климатик, БЕЕЕЕЕЕЕ? Да, допуснал съм правописна грешка, но много ясно преди това съм написал, че пробегът е максимум 300 км, не 500 каквито сънуваш ти. Неграмотника си личи кой е и това си ти, но как ли да го осъзнаеш като постоянно изместваш темата. Та - 250 км пробег зимата по магистралата с НАЙ-МОЩНАТА ТЕСЛА. ТОЧКА, ЛЪЖЕЦ БЕЗПОДОБЕН!

    Коментиран от #97

  • Функционално неграмотен си. Доказано!
    Отговор
    97 21:23  13.02.19

    До коментар #96 от "Антиелектрика":

    Не е нужно да доказваш функционалната си неграмотност отново и отново и отново и отново. Схващаме от първия път, за разлика от теб. Я покажи кой говори за магистрала и за студ? "Щото бензина и дизела имат пробег по 1000 километра, и ако АС го смъква на 900 ми дреме на оная ////// А при миксерите с пробег 350 километра да ти падне на 250 заради АС е много голяма загуба.За това". Знаеш ли какво е АС? КЪДЕ СТАВА ВЪПРОС ЗА ТЕСЛА? Хайде спри да се месиш в теми, по които освен, че си некомпетентен, дори не можеш да схванеш за какво точно се говори. Спри се вече. Дори шута понякога досажда.

    Коментиран от #98

  • Антиелектрика
    Отговор
    98 21:29  13.02.19

    До коментар #97 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":

    Давай, троли на воля. Спорозависимостта ти и патологичното ти желание да пишеш винаги последен те прави супер гнусен и отблъскващ човечец.

    Коментиран от #100

  • 99 21:34  13.02.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Свършиха аргументите ли?
    Отговор
    100 23:20  13.02.19

    До коментар #98 от "Антиелектрика":

    Май схвана накрая, че никой не говори за това, което ти си мислиш!

Напиши коментар:


Публикувай