Last news in Fakti

22 Февруари, 2019 16:24 17 444 47

BMW се отказва от големите мотори

  • bmw-
  • двигател-
  • мотор-
  • хибрид-
  • екология

Следващата седма серия на BMW най-вероятно изобщо няма да се предлага с 8- и 12-цилиндрови двигатели, твърди BMW Blog, като се позовава на свои информатори от компанията. Вместо това баварските инженери смятат да заложат изцяло на хибридни задвижващи установки на базата на редовия шестак B58.

Бензиново-електрическите седмѝци ще се предлагат в различни модификации с възможност за зареждане от битовата мрежа или меки хибриди. Системната мощност ще достига 420 кВт/572 к.с., а въртящият момент - 800 Нм, или приблизително колкото сегашното осемцилиндрово BMW 750i.

Още по-изненадващ на фона на спадащото търсене е слухът, че следващата седмѝца ще получи дизелова модификация. Тя също ще бъде хибридна, за да се сведат до минимум вредните емисии и отражението им върху цялата моделна гама на немския производител.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 876546874

    151 14 Отговор
    Джендъризма взема още една жертва.

    Коментиран от #33

  • 2 Док

    14 17 Отговор
    Реална фантазия, е статията!!!
  • 3 Ссссс

    64 12 Отговор
    Айде и БМВ се предават.
  • 4 John Doe

    92 8 Отговор
    Докато има редови турбо шестаци що годе работата бива.

    Коментиран от #40

  • 5 Антон

    34 0 Отговор
    Ще бъде много жалко, но да видим дали ше стане реалност.
  • 6 Кольо Дапа

    44 27 Отговор
    И те ще правят "прахосмукачки" като японците.

    Коментиран от #7

  • 7 ценител

    51 12 Отговор

    До коментар #6 от "Кольо Дапа":

    Какви японци, джендъризма (При двигателите особено) си е Европейски и по-точно именно германски патент. WV повлякоха крак със жалките TSI-ки.

    Коментиран от #8, #14

  • 8 Емил

    8 31 Отговор

    До коментар #7 от "ценител":

    Откри половоориентирани двигатели! Сега като се чифтосат - рай - ще си развъждаме коли. Те и без това са с граждански права вече... Ало, русофилистиците, тази дума "джендър" нещо не я разбирате - питайте Москва да ви я разясни!

    Коментиран от #10, #12

  • 9 Хитрото

    19 2 Отговор
    От 12 цилиндрови на 6 и от 498 кс на 396 кс заради данъка - Браво!
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 BMW Фен

    35 17 Отговор
    Карам марката от 20 години не и изневерявам .Но тя иска да ми изневерява БМВ с малък мотор не е БМВ .

    Коментиран от #15, #22, #30

  • 12 Име като гост

    16 7 Отговор

    До коментар #8 от "Емил":

    Не ми трийте коментара,ейййй!Що не триете на тоя емил ли е джемил ли е,а?Да му обясним за джендърите май иска?Е,аз му обяснявам и щом е голям отворко да се сети кво му написах,аман от сороски духалки
  • 13 АЛ КУРОПАТКИН

    54 0 Отговор
    батка с къв мотор е туй bmw?
    -това батка е с големия мотор 0,9
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Бабати

    16 14 Отговор

    До коментар #11 от "BMW Фен":

    Нормално е да мислиш така ако караш 20годишно БМВ но сега нещата се случват малко по различен начин новата 2.0dс две турбини и 8 степенна кутия върви повече от старата 3.0d. с една турбина и 5степенен автомат

    Коментиран от #17, #19

  • 16 Тцтц

    14 6 Отговор
    Не отиват на добре нещата!!! Ей 2jz ще се търси на кръв след време японците се изложиша тия от големи и трошливи мотори минават на малки трошливи... Абе хора изобщо дали ще останат свястно изработени мотори 1 ден ? За мен новият b58 никога няма да може да стъпи на малкия пръст на 2jz а и тези са още повече пък скопяват нещата... Зяеби

    Коментиран от #41

  • 17 Тцтц

    33 3 Отговор

    До коментар #15 от "Бабати":

    А дали ще има ресурса на 3.0 ката човече или някой с по тежък крак на няма и 100.000 ще сменя мотор.. Имаше една статия за новта седмица първият ремонт по мотора беше на 16.700 км за това говоря

    Коментиран от #20, #28

  • 18 Бай гъзара

    33 1 Отговор
    Направо да пускат 1.2 двигател страшно пъргав за седма серия

    Коментиран от #26

  • 19 Ценител

    23 1 Отговор

    До коментар #15 от "Бабати":

    Върви, върви, колко да върви? Има-няма 100-150 000 и за брак...
  • 20 Бабати

    5 5 Отговор

    До коментар #17 от "Тцтц":

    Ами 3300об при 240км/ч и т.н 7,5 или 8 до 100 беше карам го вече 100 000 км до 200 000 е гаранционно след това си го изкупуват дали е здраво не ми пука
  • 21 Каракуд

    17 2 Отговор
    Трицилиндров двигател и да го пишат консуматив.

    Коментиран от #47

  • 22 Да ти издам една тайна...

    6 3 Отговор

    До коментар #11 от "BMW Фен":

    Имаш още поне 30 години да караш дръгели, по-рано няма да можеш да си позволиш следващата седмица така или иначе.
  • 23 mumia

    14 0 Отговор
    Кво значи това или онова БМВ върви повече. Чуйте на 5-7 км има камери тази година платих 3 пъти по 50 лв за превишена само 10 км.ч
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 пълни глупости

    8 2 Отговор
    Основния пазар не е в Европа,а там 2.0d никой не кара
  • 26 Хибридни

    11 4 Отговор

    До коментар #18 от "Бай гъзара":

    А някой да обърна внимание че се говори за хибридни системи? Дали пък няма да е по-пъргав заради електромотора и въртящият му момент?

    Коментиран от #27

  • 27 Дадоти

    10 4 Отговор

    До коментар #26 от "Хибридни":

    Каквото и да са замислили от БМВ ще го разберем съвсем скоро но не вярвам да изневерят на себе си до колкото ги познавам удоволствието от шофирането на новото поколение БМВ-та ще е не по малко от това което ни доставяха тези от предходното така че според мен трябва да сме спокойни
  • 28 Язе

    9 3 Отговор

    До коментар #17 от "Тцтц":

    Има о една Х6М която изкарала повече-цели близо 18 500км.Гаранцията не покрила мотора.Честито.
  • 29 Мерцедес завинаги

    8 8 Отговор
    И без това нищо не става от Бензин вода масло !

    Коментиран от #31

  • 30 Хехе

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "BMW Фен":

    Купи си Rolls, колега. Те само с v12 вървят. Тва да те "разочароват"
  • 31 Хехе

    15 0 Отговор

    До коментар #29 от "Мерцедес завинаги":

    Да те свържа ли с шефа на БМВ да говорите как да си спаси марката? Че търсел мнение от интернет
  • 32 антон

    6 5 Отговор
    BMW Са се побъркали да не се чува 6.0 V12 да ръмжи какво праим.Ел мотори незнам си ко 😞🤔🤭😡
  • 33 233

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "876546874":

    според мен не Джендърите а самия петрол взе своята жертва и ще става по зле но всичко е точно
  • 34 DDT

    7 1 Отговор
    За какво им е тоя шестак - я като шкодилаците: 3-цилиндорви. Да сме в крак с "модата", "еко-изискванията" и какво ли още не !!!
    Шегата настрана - сериозно се притеснявам къде ще му излезе края на всичко това. Орязаха какво ли не, вкараха измислени норми на какво ли не - от хляб до МПС ! Тези изобщо искат ли да си продават колите ?!?! 7 серия да не застигне жалкия опит на Мерцедес и чутовния им S250 CDI W221 !
  • 35 vasik atanasova

    4 3 Отговор
    значи избирайте ауди и мерц
  • 36 vasik atanasova

    8 1 Отговор
    друго си е 8 мака
  • 37 бай хой

    3 1 Отговор
    бмв да пуснат и един мотор 30 коня с негниещо купе
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 голф двойкаджия

    1 0 Отговор
    Ами да минат на три-цилиндрови,примерно от ония за първоначално вграждане в прахосмукачки.
  • 40 Антон 1

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "John Doe":

    Атмосферния му е майката на шестака !:)
  • 41 Диян

    2 4 Отговор

    До коментар #16 от "Тцтц":

    Ако беше толкова запознат с нещата,колкото искаш да изглежда ще ше да знаеш че стария M50B25 в е пъти по добре измислен от 2jz и ще ше да можеш да си отговориш на въпроса защо има толкова много надути коли с 2jz а не с M50B25,но вземи се разрови малко и прочети ако не успееш пиши ми и ще ти дам инфо което да прочетеш и ще ти обедня подробно.

    Коментиран от #46

  • 42 DGI

    1 1 Отговор
    Искаме не искаме ще караме еко-малолитражки, нима бъдещите поколения не заслужават чист въздух? Искате бъдещите кафеви поколения на бежанците да дишат отровен въздух? Хаха, тъпи гои такива!
  • 43 jap

    2 3 Отговор
    единственият плюс на бмв-тата е този на акумолатора
  • 44 KOK

    3 0 Отговор
    айте БМВ 1.4 ТСЙ с две турбо като на голфа 160коня
  • 45 Пенчо

    2 0 Отговор
    100-150 000 и ги хвърлят хората и на нова се качват!!!
  • 46 Японеца

    4 0 Отговор

    До коментар #41 от "Диян":

    Пиши де, чакаме експертното ти мнение за 2JZ! M50B25 е с алуминиева пукната глава!
  • 47 фют

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Каракуд":

    То и 6 цилиндровия им е консуматив. Нищо ново.