Audi представи едновременно хибридни версии на няколко от моделите си. Бензин-електрическите модификации на A8, A7 Sportback, A6 и Q5 получават новото обозначение TFSI e, електрохидравлична спирачна система и способността да изминават 40 км само на ток по цикъла WLTP.
В зависимост от нивото на оборудване новите инголщадски хибриди са достъпни с два варианта на настройките с акцент динамика или икономия. Всички модели от новото семейство TFSI e имат бензинови турбодвигатели, интегриран в трансмисията електромотор и акумулаторен блок с капацитет 14.1 кВтч.
По време на спиране системата може да рекуперира до 80 кВт от кинетичната енергия. При плавно намаляване на скоростта работи само електромоторът, при спиране със среден интензитет спирачното усилие се разпределя между него и хидравликата, а при интензивно (след 0.4 g) работи само тя.
TFSI e може да работи в три режима - електрически (EV), комбиниран (Auto) и изцяло на ДВГ (Hold). С помощта на данни от навигацията TFSI e съставя оптимален профил на движението по избрания маршрут, като уведомява водача кога няма смисъл да натиска газта и може да пести гориво.
Новите хибридни "аудита" ще се продават с компактно устройство за зареждане на батерията от битовата мрежа. Освен това собствениците ще могат да зареждат колите си на скоростните терминали Charging Service.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Емил
Коментиран от #4
13:34 25.02.2019
2 AUDI
13:36 25.02.2019
3 перко
Коментиран от #5
13:54 25.02.2019
4 К.К.
До коментар #1 от "Емил":
Край на хилядолетие е един период от доста години 4-5 десетилетия от 1000год. също се наричат край на хилядолетието.14:06 25.02.2019
5 Гост
До коментар #3 от "перко":
40 километра са абсолютно достатъчни за градско + имаш двигател + по баир на долу възстановяваш.Примерно моят нормален път дневно е между 15 - 20км, на околомръстното на 70+ ще е на двигател и ще зарежда като се спусна в някой квартал ще си джитка на ток.
14:31 25.02.2019
6 гост
Коментиран от #9
15:14 25.02.2019
7 Mark Haynes Rukaisho
Сега са Audi утре някой друг
15:24 25.02.2019
8 Само Форд
16:13 25.02.2019
9 Язе
До коментар #6 от "гост":
Опел Ампера ако ти говори нещо.Метод използван от поне 10 години.Коментиран от #10
17:11 25.02.2019
10 гост
До коментар #9 от "Язе":
От GM признаха, че през 2018 г. компанията е загубила 1 млрд. долара, като не очакват подобрение на ситуацията. Основната причина е рязкото спадане на продажбите на пазара в Китай, като и на търговската война между азиатската държава и САЩ.На свой ред от Daimler обявиха намерения за съкращение на разходите, за да могат да се справят със създалата се ситуация. Същото предвиждат и в Toyota, откъдето промениха прогнозите си за приходите за 2019 г., като ги намалиха с 19%. Същото вече стори и друг американки производител - Ford, който обяви, че стартира преструктуриране на бизнеса си в Европа. То ще доведе до спиране на някои модели, както и на закриването на предприятия. Концернът затваря и основния си завод на територията на Бразилия. През последните десет години всички основни производители се радваха на уверен ръст, но сега от спада страдат дори най-попуярните модели. Свиването в продажбите се отразява най-вече на дизеловите коли, като в същото време производителите са принудени да инвестират огромни суми в електромобили ! На този фон Тесла последните две тримесечия е на печалба , миналата година е постигнала ръст 250% и през настоящата очаква същото , а до 2024 производство на 3 милиона броя , повече от общото производство на Ауди и БМВ !!
18:45 25.02.2019
11 анонимен
20:15 25.02.2019
12 Японеца
00:45 26.02.2019
13 хари потър
10:05 26.02.2019