2 718 9

Нова жертва на еърбеговете Takata

Броят на убитите от дефектни въздушни възглавници Takata официално достигна 24, след като за причина за смъртта на мъж в катастрофа от юни миналата година във Финикс, Аризона, бе призната експлозия на еърбег на японската компания.

Шофьорът, чието име не се съобщава, починал три дни, след като попаднал в пътнотранспортно произшествие със своята Honda Civic от 2002-ра и при активирането на въздушната възглавница бил наранен смъртоносно от излетял шрапнел.

Както и в останалите смъртни случаи, за причина се сочи амониевият нитрат в пиропатрона, който издува еърбега чрез контролирана експлозия. Веществото обаче променя свойствата си под въздействие на температурата и влажността, в резултат на което може да избухне прекалено силно и буквално да пръсне металния корпус на механизма.

Загиналият мъж купил "хондата" три месеца преди катастрофата. В Щатите няма федерално изискване продавачите на употребявани автомобили да информират клиентите си за неотстранени дефекти в рамките на сервизни кампании.

Дефектният еърбег във фаталния Civic трябвало да бъде подменен в акция на Honda от 2014 г. От японската компания твърдят, че са изпратили 12 електронни писма на предишните собственици на колата и са се обаждали по телефона над 20 пъти в опит да се свържат с тях, но опасната въздушна възглавница така и не била сменена.

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 сектант

    16 21 Отговор
    таката са много хубави ейрбези, един път извадих такатата от дъстъра понеже малкия не стигаше баскетболния кош - така го изтреля тоя ейрбег, че стигна отсрещния кош

    Коментиран от #2

  • 2 Пич

    14 6 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Страницата на Дачия.БГ не се отваря ... работи само през HTTPS ... и това от седмици. Тези не забелязват, че страницата през която продават няма да работи за нито един нов човек, които иска да ги посети - представи си техническата грамотност какава е !

    Коментиран от #3, #4

  • 3 сектант

    9 9 Отговор

    До коментар #2 от "Пич":

    ами не им е работата да са интернетаджии, ако бяха такива, щяха да поддържат мрежи като нетера - хората са фокусирани изцяло върху премиум усещанието на уникалните автомобили които вече ги вкараха в историята!

    Коментиран от #9

  • 4 Гост

    8 1 Отговор

    До коментар #2 от "Пич":

    Сектанта много ме кефи и съм сигурен, че е съждия шегаджия като оня с коня :). Жалко за човека пострадал от инцидента описан в статията :( . Страницата на Дачия с работи пре хттп. Даже е редно да работи само през https като с 301 пренасочване от http към https. ########################## curl http://dacia.bg/ -I HTTP/1.1 200 OK Date: Wed, 03 Apr 2019 09:11:42 GMT Server: Apache Expires: Thu, 19 Nov 1981 08:52:00 GMT Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate Pragma: no-cache Set-Cookie: PHPSESSID=2a84ef7f4d6777d20189e82a8ec05c16; path=/ Upgrade: h2,h2c Connection: Upgrade Content-Type: text/html; charset=UTF-8
  • 5 Гошо

    10 2 Отговор
    Я затова си карам Голф 2ката без еърбези и ме боли шнура

    Коментиран от #8

  • 6 В моята кола няма таково нещо

    7 9 Отговор
    Нямам доверие на таково нещо , управлявам умерено и разумно. Според мен и коланите също са вредни , не мож ги разкопчаваш и ? айде при свети петър

    Коментиран от #7

  • 7 Пук

    9 3 Отговор

    До коментар #6 от "В моята кола няма таково нещо":

    Да не караш някой москвич 407?
  • 8 ДФ1

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "Гошо":

    Щом те боли ходи на доктор
  • 9 премиум

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "сектант":

    Премиум и Дачия?!?, тоя сектанта е на някаква дизайнерска дрога.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.