2 007 6

Мотоциклетът на Марк Маркес идва в България

Мотоциклетът на Марк Маркес идва в България

Мотоциклетът на Маркес RC213V пристига за първи път в България. Състезателният байк ще е звездата на Honda по време на изложението MOTO EXPO 2019, което започва от 10 април в столичната зала ASSICS ARENA и продължава пет дни до неделя, 14 април. Експонатът е печелил битките на Honda в Moto GP шампионата през миналия сезон вещо управляван от Марк Маркес. Именно това звездно дуо допринесе за тройната корона на тима Repsol Honda за съответния сезон - титли при конструкторите, за шампиона и за целия отбор.

RC213V за актуалния сезон бе представен в началото на тази година в Мадрид на специално събитие на Repsol Honda Team, като състезателната машина запази старата си цветова схема и с нея Марк Маркес и Хорхе Лоренцо успешно триумфират в 25-ия сезон на Moto GP. Спортният мотоциклет, който ще видим у нас, е донесъл в този си вид пет поредни конструкторски титли за Honda от излизането си през 2012 г. Индексът "RC в името на мотоциклета идва от „racing“, цифрите „213“ означават, че това е третата за 21-ви век състезателна машина на Honda от тази серия, а индексът V бележи V-образния двигател.

Експонатът, пристигащ у нас, е с идентични технически спецификации като този, с който в момента Маркес се вихри по пистите. В основата на RC213V за 2019-а година е заложено ДНК-то от въведената през 2012 машина. През актуалния 25-и сезон на Moto GP алуминиевото шаси на мотоциклета бе олекотено, но за сметка на това инженерите са се погрижили то да бъде още по-здраво, стегнато и балансирано. Мощността на V-образния двигател остава идентична – 180 кВт(244,5 к.с.). В конструкцията на мотоциклета ключова роля играят аеродинамичните елементи от карбон.

RC213V ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Дължина (мм): 2052
Широчина (мм): 645
Височина (мм): 1,110
Колесна база (мм): 1,435
Клиренс(мм): 115
Маса (кг): Според правилата на FIM
Двигател: 4-тактов, с водно охлаждане, 4-клапанен DOHC, V4
Работен обем(куб. см): 1000
Макс. мощност: над 180 кВт(245 к.с.)
Рама: алуминиева, двутръбна
Предни колела (инчове): 17
Задни колела (инчове): 17
Предно окачване: телескопична вилка
Задно окачване: Pro-link
Обем на резервоара (л): 22

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 onq s konq

    4 10 Отговор
    Принципно съм фен на Роси,а Маркес ми е НАЙ-АНТИПАТИЧНИЯ в Мото Джи Пи.Затова и изобщо не ме интересува Хондата му!

    Коментиран от #6

  • 2 Маркес

    5 1 Отговор
    През х...я ми е теб кво те интересув

    Коментиран от #3

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор

  • 4 Язи

    1 0 Отговор
    Колко тежи?

    Коментиран от #5

  • 5 onq s konq

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Язи":

    Ше го крадеш ли
  • 6 MotoGp46Fan

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    +1 Напълно подкрепям написаното и ще се обоснова: В началото ми харесваше хъса за победа и агресивното му каране,направи състезанията по-интересни като детронира скучния и вечно мрънкащ Лоренцо,който разполагаше само със силен старт и умението да се откъсне от групата,но ако някой го настигне и натисне ... Лоренцо тестваше екипа колко носи на триене.За съжаление след титлите на Маркез той главаломно се промени,стана арогантен,самолюбив,досаден без капка достойнство-до степен,че стана опасен.Кавгата ми с Роси му донесе само негативи,но малкия глупак продължи да се държи не адекватно. Както се казва в една картинка във FB : снимка на Маркез който казва "аз съм шампион в МотоГп"и от долу снимка на Роси който казва "АЗ СЪМ МОТО ГП"

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.