Last news in Fakti

10 Април, 2019 18:41 4 340 47

Tesla Model S става кемпер

  • tesla-
  • model s-
  • кемпер

Американският предприемач и авантюрист Травис Рабънбърг ще представи на събор на собствениците на електромобили в Мичиган кемпер на базата на Tesla Model S. След дебюта си на 17 април авангардната къща на колела ще поведе колона от коли на ток на изложението Dubai World Expo 2020.

Рабънбърг е кръстил кемпера си Roamer ("Скитник"). Мобилното "бунгало" е базирано на Tesla Model S P90D, която разполага с 539 к.с. и 967 Нм и ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.8 секунди. Може да измине до 320 км без презареждане и развива 240 км/ч.

Жилищният отсек е разположен в задната част каросерията и предлага легло, мивка и тоалетна. Предвидени са резервоари с вода. За захранването се грижи слънчева батерия, която може да генерира 1 000 вата електроенергия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Каракуд

    18 12 Отговор
    Поредната, ежедневна безплатна реклама на Тесла. И в БГ има зомбирани но за разлика от американските зомбирани наш’те ще са на пазара след 15-20 години. Тогава модел 3 ноФ Фнос 150 хиляди км горублянски, ще са по 2000 лева защото на Европа няма ѝ да се занимава с рециклиране на батерии.

    Коментиран от #3

  • 3 гост

    22 13 Отговор

    До коментар #2 от "Каракуд":

    Бъди спокоен , рециклиране на Тесла батерии няма да има поне 30-40 години още !!!! Търсенето на пазара втора употреба за стационарни батерии е такова , че даже на батерия с 60% остатъчен капацитет , каквато още не се е появила , може да се вземе 40-50% от цената !!! Даже самите сегашни собственици най-вероятно след 8-10 години ще предпочетат да сменят батерията с нова на най-много половината от сегашната цена , а старата да си ползват в къщи за стационарна с фотоволтаици !!!

    Коментиран от #4, #5

  • 4 Каракуд

    10 12 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Няма, няма, спокоен съм, а и цените на миксерите втора употреба постоянно ще се качват
  • 5 Антиелектрика

    14 9 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Стига с твоите глупави мантри за някакви проценти след 10 години експлоатация. Литиево-йонните батерии се раздуват след 500-1000 цикъла. Това им е проблема, не процентите, които уж оставали!

    Коментиран от #6, #7

  • 6 гост

    7 7 Отговор

    До коментар #5 от "Антиелектрика":

    Мечтай си , не ми пречиш , хахах !! Батериите за електромобилите и plug-in хибридните модели на BMW ще имат срок на годност поне 15 години, а дори и повече. Това обяви ръководителят на подразделението за акумулатори в концeрна Андреас Рейт, цитиран от издаието Caradvice. Според Рейт, всички бъдещи електрически модели на BMW ще бъдат със същия срок на служба на собствениците си, какъвто имат и автомобилите с двигатели с вътрешно горене. В случая компанията използва едни и същи спецификации за качество, независимо от задвижването.

    Инженерът допълни, че след 15 години използване капацитетът батериите ще намалее с 20-30%, но въпреки това силовият агрегат на автомобилите ще продължи да работи. Рейт отбеляза, че досега в BMW не е получен нито един сигнал за рано дефектирал акумулатор на електрически или хибриден модел.

    Топ-мениджър разкри още, че рециклирането на литиево-йонните батерии няма да бъде проблем, защото те имат огромен потенциал за вторично ползване и преработка. BMW вече отвори в завода си в Лайпциг „ферма за акумулатори”, която представлява супербатерия. Тя е сглобена от вече използвани батерии !!! Това за БМВ , а батериите на Тесла са поне два пъти по-добри !!!

    Коментиран от #10

  • 7 гост

    7 5 Отговор

    До коментар #5 от "Антиелектрика":

    Bтopaтa yпoтpeбa aĸyмyлaтopи oт eлeĸтpoмoбили cъздaвaт пaзap, ĸoйтo щe pacтe дo 4,2 милиapдa дoлapa дo 2025 г., пpoгнoзиpa Сіrсulаr Ѕtоrаgе Еnеrgу - бaзиpaнa в Лoндoн изcлeдoвaтeлcĸa и ĸoнcyлтaнтcĸa гpyпa.

    "Имa cepиoзeн бизнec" в peциĸлиpaнитe бaтepии в oблacттa нa пpилoжeниятa зa cъxpaнeниe нa eнepгия, пocoчвaт aнaлизaтopитe. Tъй ĸaтo пaзapитe нa eлeĸтpoмoбили и нa cиcтeми зa cъxpaнeниe нa eнepгия pacтaт бъpзo, cинepгиятa мeждy тяx мoжe дa ce oĸaжe пoлeзeн инcтpyмeнт зa oптимизaция нa paзxoдитe, пишe GrееnТесh.bg.

    Cпopeд дoĸлaдa нa Сіrсulаr Еnеrgу Ѕtоrаgе, cвeтoвният пaзap нa yпoтpeбявaни литиeвo-йoнни бaтepии ce oчaĸвa дa дocтигнe 1,3 милиapдa дoлapa тaзи гoдинa. Πaзapът зa peциĸлиpaнe нa бaтepии ce oчaĸвa дa нapacнe дo 3,5 млpд. дoлapa, a пaзapът нa бaтepии втopa yпoтpeбa мoжe дa дocтигнe 4,2 млpд. дoлapa дo 2025 г., твъpдят aнaлизaтopитe.

    Maĸap чe peциĸлиpaнeтo нa бaтepии e oбичaйнo пpи пpeнocимитe ycтpoйcтвa, пpи aĸyмyлaтopитe oт eлeĸтpoмoбили тo мoжe дa бъдe oтлoжeнo чpeз пpилoжeния зa "втopи живoт" - нaпpимep изпoлзвaнe в cиcтeми зa cъxpaнeниe нa eнepгия.

    Дoĸлaдът пocoчвa, чe бaтepиитe oт eлeĸтpoмoбили имaт oптимaлни cвoйcтвa зa изпoлзвaнe в cиcтeми зa cъxpaнeниe нa eнepгия, ĸaтo ce имaт пpeдвид тexният ĸaпaцитeт и ocтaвaщитe им циĸли нa живoт.

    Коментиран от #8

  • 8 Щепсел

    4 2 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Горните прогнози за БГ ли се отнасят?
  • 9 Антиелектрика

    7 6 Отговор
    О вярно, че ти боравиш единствено в бъдеще време - ще издържат 15 години, ще се рециклират, ще не знам си какво още. Ще, ще, ще, ама нищо до сега не е реалност, най-малко рециклирането! То за това всички немски концерни масово започват да преосмислят електрификацията и единствено фашисткото налагане от еврогейците на миксерите, ги кара да планират пускане на такива. Но всъщност какво ли разбират производителите на батерии та дават живот на батерията от 500 до 1000 цикъла? Важното е, че ти много ги разбираш нещата и батериите са вечни - дано успееш да си купиш 15 годишна батерия, г-н хаха.

    Коментиран от #11

  • 10 Антиелектрика

    4 2 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Постът ми е адресиран до теб.
  • 11 гост

    6 5 Отговор

    До коментар #9 от "Антиелектрика":

    Пич малко да те светна,защо ел.колите ще се продават повече и повече. Да вземем например Тесла Модел 3 и БМВ М3,нали са конкуренти. Тесла ти дава гаранция на двигател и батерия 8 години или 192 к.километра при БМВ е 5 години и 100 к.километра. Да кажем че и двете коли са по 100 к лв. БМВ-то харчи 15 на 100 по 3 лв.литър бензин са 45 лв.на 100 км.За 200 к.километра където Тесла има гаранция на агрегатите при БМВ ще си изгорил бензин за 90 к.лв. За 200 к.километра при БМВ имаш 13 смени на масла,2 ангренажа,съединител и мн.мн. други. При Тесла е без пари,защото като отидеш на работа се свързваш към зарядното,както и като отидеш до магазина например. Батерията на Тесла и да изгори в този период се сменя,също и мотора.Като сметнеш това,ще разбереш сам защо ще се купуват. След 8 година можеш да хвърлиш колата,тя ще се е изплатила.Ако батерията ти изгори на 7-мата година,имаш нова батерия.Абе ще разберете,но ще мине време.

    Коментиран от #12, #14

  • 12 Зомбибой

    6 4 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Пич, би ли ме светнал колко Тесли притежаваш?

    Коментиран от #13

  • 13 гост

    3 5 Отговор

    До коментар #12 от "Зомбибой":

    Имам,да. Защо?

    Коментиран от #15

  • 14 Антиелектрика

    4 3 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Тези криви сметки какво общо имат с това, че пишеш глупости за безкрайния живот на батериите? Или само това можа да измислиш? А да правиш сметки за това, че Тесла модел 3 пърформанс ще излиза по-евтина за поддръжка от М3, показва само колко си зле. Тези коли се купува, за да са скъпи и престижни, г-н резевУар!

    Коментиран от #16

  • 15 Зомбибой

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Питам за един приятел. И уточнявам че въпроса е за истинска Тесла, не плакат над леглото.

    Коментиран от #17

  • 16 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "Антиелектрика":

    Аз не пиша за безкрайните батерии,тук има много гости.Батериите се развалят,това е истината.Не им пада капацитета,но дават грешка в зарядно на батерията или изгаря кетка.Тесла ГИ СМЕНЯТ,старите рециклират. Но и батерията и мотора ,могат да изгорят,да.Но са в ГАРАНЦИЯ 8 години. И Перформенс и нормалната Тесла препоръчват сервиз на всеки 40 000 км.но не задължават,като гаранцията не ти отпада,ако не направиш сервиз.

    Коментиран от #18

  • 17 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #15 от "Зомбибой":

    Аз нямам над леглото. Аз не казвам,че в БГ човек може да има Тесла,защото няма сервизи,незнам кой ги подържа,там.Живея навън,в града има 3 Суперцентъра на Тесла,със сервизи.С Бързи зарядни е пълно в Западна Европа.Но на електричката разходите са в много пъти по-ниски.

    Коментиран от #20

  • 18 Антиелектрика

    4 1 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Чакай, чакай, искаш да кажеш, че с твоя ник "гост" пишат няколко човека върли фенове на електричките? То аз се сещам само за едно същество способно на подобна идиотщина. Твоя коментар поне е смислен.

    Коментиран от #19

  • 19 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #18 от "Антиелектрика":

    Проблема при бензина и дизела е че ги наблъскаха с електроника самите двигатели,с турбо,с фитър за мръсни частици при дизелите,просто със скъпи компоненти,които излизат скъпо за подръжка.Една кола с характеристиките на Тесла,е прекалено скъпа за подръжка,разбираш ли.Европейците имат пари,но трябва да ги дават ли.Те работят за тях.Та когато сметнеш цялата подръжка с всичко за един период,разбираш че с Тесла излиза по-евтино. Технологиите са им добри,но не винаги качеството.Но за съжаление,така е вече с всички марки.Та за това ел.колите ще се купуват.

    Коментиран от #22

  • 20 Зомбибой

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Коментарът е до #16 и #17. Вижте, разберете се кой “гост” кой е, ако искате се наречете гост1, гост2 и т.н. защото това което правите с никовете е детинско и глупаво. Ако продължите неминуемо ще трябва да направим връзка между менталното ви състояние и любовта ви към Тесла.

    Коментиран от #21

  • 21 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #20 от "Зомбибой":

    Аз съм един и същ,защо какъв е проблема там?
  • 22 Антиелектрика

    3 2 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Кой е казал, че е лошо да се купуват електрички? Свободния пазар е за това свободен. Субсидиите обаче са проблем, защото са средство от средновековието. И пак казвам, че гледаш М3, а не стандартното БМВ с което правиш паралела си. Аз дадох преди време паралела с Импреза, която е с ускорение като на Тесла и е по-евтина, по-бърза е на писта, а с остатъка от парите може да си купиш 10 000 литра бензин. Това е за САЩ обаче. Тук е друго.

    Коментиран от #23, #24, #27

  • 23 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Антиелектрика":

    Съгласен съм,сигурно е така,в САЩ бензина е евтин,там може би. Електричките трудно биха навлезли без субсидии,защото са скъпи , но цените ще падат.Просто досега не се е работило достатъчно в тази насока,батериите има още да се развиват.
  • 24 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #22 от "Антиелектрика":

    За БМВ М3 написах,защото с него уж се конкурират. Но като цяло визирам ДВГ.Знаеш,когато излязоха дизелите,никой не искаше да ги купува,защото бяха трактори.Но след това,изместиха бензина,защото двигателите харчеха малко и излизаше евтино.Така сега ще навлязат и електричките. Пак казвам,не съм против ДВГ,но времето му изтича,заради по-евтините електрички.

    Коментиран от #25, #28

  • 25 Антиелектрика

    2 1 Отговор

    До коментар #24 от "гост":

    Да ти кажа честно, не съм предполагал, че може да водим нормален диалог. Само времето ще покаже, като за мен резервите към електричките са други за сега, но няма да се повтарям. Радвам се все пак, че се държиш на ниво, за разлика от едно многониково същество. Бъди жив и здрав.

    Коментиран от #26

  • 26 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #25 от "Антиелектрика":

    Разбирам,нали всички сме карали и караме ДВГ. Времето ще покаже. Да ти кажа честно, е станало доста трудно да се избере кола.Преди беше бензин и дизел,сега са хибриди,електрички и човек се чуди какво да купува,кое е вярно. И едните имат предимства и другите. Жив и здрав и ти.
  • 27 ФауВе

    3 1 Отговор

    До коментар #22 от "Антиелектрика":

    Пазарът престана да е свободен в мига, в който правителствата почнаха да рестриктират двг и да фаворитизират миксерите.
  • 28 mngyu

    4 1 Отговор

    До коментар #24 от "гост":

    Всъщност, както винаги, нещата не са толкова прости що се касае за популяризирането на дизела. Голямото наливане на пари в разработки и лансиране на дизела вървеше отново покрай разни "еко" съображения. Най-вече прословутите въглеродни окиси. В много държави, се стимулираше чрез данъци и такси именно дизелът, защото критерия е грамове въглеродни окиси на километър. Е, както знаем изведнъж се оказа, че то освен въглеродни имало и азотни окиси и за една нощ дизела беше разпнат на кръст. С две думи, електоратът бива "побутван" да купува определена технология. Кой и защо прави това "побутване" вече е конспиративен въпрос за много пари. Вероятността обаче историята да се повтаря е много голяма, така че колко са хубави или лоши електричките според мен изобщо няма никакво значение. В крайна сметка решенията са политически, а не технически. Всичко друго е парлама за пред хората.

    Коментиран от #29, #30

  • 29 ФауВе

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "mngyu":

    Имало и будни хора. Браво!
  • 30 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "mngyu":

    Да,така е,също съм съгласен.Това стана мисля в 2006/2007,казаха че са еко ,всички започнаха да купуват,а сега искат да ги хвърлят. Така е.
    Сега ще стане така с електричките,хората купуват за това че излиза по-евтино,а не за еко.

    Коментиран от #31

  • 31 яйаожъэ

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "гост":

    Кое излиза по-евтино? Засега електричките са около 2 пъти по-скъпи от електрическите им аналози. За справка виж например цените на бензиновите Фолксваген Ъп и Хюндай Кона и съответните им електрически варианти. Хиляди пъти вече са правени сметки и все се оказва, че за да избиеш разликата в цената на придобиване трябва да минат поне 5-7 години. Подобно беше положението и при вариантите бензин/дизел. Затова и именно отново ще бъдем "стимулирани" посредством административни мерки. Именно тези административни мерки са нещото, което дразни разни типчета като мен, Антиелектрика и Driving Pleasure. Иначе всички сме съгласни, че на теория електричките са по-хубави и по-евтини. Ама засега е така само на теория.

    Коментиран от #32, #35

  • 32 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "яйаожъэ":

    Да,така е.Аз също написах,че излиза по-евтино за определен период,но ти като купуваш трябва да си направиш и сметката колко ще харчиш на месец за гориво подръжка,сервизи и така.Не купуваш колата да стои.На запад електричките ползват субсидии,ниски данъци,паркинги и т.н.,това също се смята,защото това ще плащаш.Хора които например имат пари да си купят кола от среден клас,например Шкода Октавия,купуват Модел 3,остатъка по заема изплаштат парите които по принцип дават за бензин. Значи плащат за Шкода,а карат Тесла.Така се продават електричките.По-нагоре писах колко ти е гаранцията при Тесла.Колко бензин ще изгориш при бензинова кола за тези км,колко ще струва?

    Коментиран от #33

  • 33 еяаишощж

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "гост":

    Най-, най-, най- елементарната сметка е 200 хил. км. да са 20000 литра бензин. И това е при доста притен разход от 10/100! По български цени около 40 - 45 хил. лева. Сега ти смятай колко е разликата в цените между Шкода и Модел 3 и за колко време ще ги изминеш тези 200 хил. километра. Доколкото могат да се сравняват Шкода и Тесла. Именно затова ти дадох за пример Фолксваген Ъп и Хюндай Кона - там поне моделите са едни и същи и сравнението е коректно. А това за субсидиите и другите стимули пък изобщо не смятам да го коментирам...

    Коментиран от #34, #36

  • 34 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "еяаишощж":

    200 к.км за 8 години е по 25 к.км на година.Това е един нормален пробег,ако работата е на 30 км.стават 60 обратно.Колко става за година?Една екскурзия и си отгоре. Сраввняваш модели които не се продават,явно са скъпи.Защо Тесла продава а Ъп не? Защото не е изгодна,цената е завишена.Тук другите производители на ел.коли са след Тесла.
  • 35 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "яйаожъэ":

    Така е - фашизмът и диктатурата са враг на мислещите хора и защитник на лобизма. А 200 000 км не се минават за 8 години, защото дори в Германия официалния годишен пробег е 17 000 км, а в САЩ е 14 000 км. Така, че тези митове и легенди колко много се карало и как електричките се избивали на 5-тата година е само за хора, които са изключения.
  • 36 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "еяаишощж":

    В Германия вече са сметнали това,може да прочетете.
    https://cleantechnica.com/2019/04/13/tesla-model-3-vs-bmw-3-series-in-germany-3x-better-model-3-could-save-owner-e10000-in-4-years/

    Коментиран от #37, #38

  • 37 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    За мен е доста спорно и тенденциозно сравнението в този сайт за "зелени" автомобили. У нас BMW 330i се продава за 80 000 лева. От къде накъде ще сравняват 320 с пълен пакет за автономност и субсидията? Може би за да се получи стъкмистиката, защото сайта в никакъв случай не е безпристрастен, а е лобистки и тенденциозен?! Та на фона на 90 000 лева за Теслата, аз лично не виждам как ще е по-евтино без субсидии и лобизъм.

    Коментиран от #39

  • 38 ъищшкщстн

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    Ама какво ми даваш да чета някаква статия в някакъв си сайт? Ти малък ли си да смяташ сам? Толкова ли ви мързи да мислите, че всичко трябва да ви се дава сдъвкано? И точно, защото сравняването на модели от различни производители винаги оставя съмнения за коректност (виж каментара на Антиелектрика), затова ти казвам - докажи ми как ще ми е по-изгодно да си купя например електрически Хюндай Кона, а не бензинов такъв. Ако искаш сравнявай модели на друг производител, но да са от една марка и модел, за да отпаднат възможно най-много неизвестни. Изобщо можеш ли да ми покажеш електричка за под 50 хил. лв? (Рено Туизи не е автомобил!) Като вземете да летите из облаците с тия Тесли, М3-ки и субсидии и ставате меко казано смешни.

    Коментиран от #40, #41

  • 39 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Антиелектрика":

    Как не го разбираш,брат. Купуваш едната кола за 80к.лв и започваш всеки месец да и пълниш скъп бензин,другата е електрическа,тока е евтин,колата харчи 16 kW на 100 км.Колко е 1 kW\h в БГ,до колкото прочетох нощтна е 20 стотинки.Значи 3 лв.на 100 км. на Тесла.На БМВ 30лв.на 100 км. Там примера е само спестяване от бензина са написали,за 7000 км на година. За 200 к.км.при Тесла гаранция,ако си на бензин с 10 на 100 разход са 20к.литра.Това са 50 к.лв. Когато купуваш бензин,трябва да прибавиш и тази цена за изминаване на 200 к.км. Ако си на ток,и зареждаш в къщи,ще струва 6000 лв,за изминаване на 200 к км.Така,че на ток излиза 45 к.лв.по-евтино само от бензина.Но тук все още не са вкл. сервизите 13 броя при БМВ,масла,филтри и т.н. Ремонтите няма да вкл.,да кажем че 200 к.км ще ги мине без никакъв проблем БМВ-то,нали е БМВ.Та сметката излиза накрая.Това се смята.Лийф в БГ,е скъп и се конкурира с коли които са доста по-евтини,и там сметките,естествено не са същите.

    Коментиран от #42

  • 40 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "ъищшкщстн":

    Да ти обясня,Хиундаи не печели от ел.коли,за тях не е изгодно да ти продават ел.кола,защото те продават бензинови.Сервизите и хората им разбират и управят бензинови коли,за да минат да управят ел.коли,трябва да имат сервизи и обучени хора за това.Ако пуснат ел.колите си евтино,кой ще купи бензиновата?Тесла произвежда само ел.коли,те ако не продават,фалират. Другите марки не им пречи това.Вагените също не искат да продават ел.коли,но сега са принудени,защото ще започнат да губят територия.За Тесла,също да напиша,че модела не е най-подходящ за Европа.Колата е седан и няма възможност за теглич.В Европа се купуват комбита с теглич. Предполагам,че Модел Y ще има даже по-голям успех.
  • 41 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "ъищшкщстн":

    Да ти напиша как да купиш.Тесла с малката батерия струва 80к.лв.,плащаш 50к.лв.,теглиш заем 30к.лв.за 8 години,и започваш да плащаш заема,наместо да наливаш бензин. Ако си минал 150к.км за 8 години,ще си изгорил тези пари на бензин,без да смятам сервизите.

    Коментиран от #44

  • 42 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "гост":

    Аз друго имах предвид. Дадох пример, че BMW 330i с 260 к.с. е с 10 000 лева по-евтино у нас. Тези 10 000 лева са 5 000 литра, което са 50 000 км среден пробег. Ако караш само градско сметката ще излезе и по-рано, но за извънградско у нас, електричка е напълно немислимо да се кара.

    Коментиран от #43

  • 43 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "Антиелектрика":

    Да,сега разбрах. Там може би са сметнали,че в Германия бензина е по-скъп. Труден избор би бил.Ако бях в БГ,бих взел БМВ-то,все пак и на мен ми е любимата марка,а и защото зарядната мрежа е все още неразвита.Но на запад,заради други предимства,е Тесла. Все пак в Бг няма сервиз на Тесла,незнам как ги подържат там. Но тук си прав,в Бг е малко трудно да се избие от електричка,бензина не е от най-скъпите,сервизите също горе-долу,ако спре няма и кой да помогне,ако е електричка.
  • 44 юйъэфх

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "гост":

    В кой магазин точно я има таз Тесла за 80 хил. с ДДС? Че аз досега съм виждал цени само по 60 хил., ама евра, т.е .120 хил. лв (и не съм сигурен това със или без ДДС е!). С други думи километрите станаха не 150 хил, а 300 хил., и годините неизвестни. Или както казах в началото - електричката започва да става изгодна след много години и много изминати километри.

    Коментиран от #45, #47

  • 45 123

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "юйъэфх":

    V Germania Model 3 44 500 evro.

    Коментиран от #46

  • 46 vnbm

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "123":

    Така пише на сайта им, но никъде нищо не се споменава за доставката. Дори и в общите им условия, в един ПДФ файл, има само общи приказки за срокът на доставка. В момента, само ти предлагат да ти вземат 2000 евро депозит.
  • 47 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "юйъэфх":

    Теслата си връща парите,бързо.Зависи в коя държава я караш.