22 Април, 2019 17:22 4 752 22

Renault с експеримент за градските куриерски услуги

  • renault-
  • ez-flex
Renault с експеримент за градските куриерски услуги - 1

Французите от Renault показаха едно интересно превозно средство, наречено EZ-FLEX. То представлява експериментален електрически и свързан лекотоварен автомобил, който едновременно е компактен и пъргав. Той е проектиран, за да подкрепи устойчивата мобилност и ефективността на доставките в градски зони.

С EZ-FLEX Renault стартира нов съвместен, иновативен и безпрецедентен подход с цел по-добро разбиране на новите предизвикателства, свързани с куриерските услуги. Renault EZ-FLEX ще бъде тестван от различни професионалисти в Европа с цел събиране на важни данни за употребата му и по-добро разбиране на нуждите, свързани с ежедневните градски доставки.

Изследванията сочат, че обемът на транспортираните стоки в света се очаква да нарасне четирикратно до 2050 година. В тази връзка, в края на 2018 г. Renault представи своята визия за бъдещето на градските куриерски услуги през 2030 г. с електрическия, автономен и свързан концептуален автомобил Renault EZ-PRO. С EZ-FLEX, електрически и свързан автомобил, Renault продължава да се подготвя за бъдещето, като проучва новите приложения в сферата на куриерските услуги.

Renault с експеримент за градските куриерски услуги

Дължината на EZ-FLEX (3,86 м), широчината (1,65 м) и височината (1,88 м) са достатъчно компактни, за да позволят достъп до всякакви автомобилни паркинги. Товарният капацитет от 3 м3 е изключителен за неговите размери и е постигнат благодарение на компактния кокпит, който предлага пълната гама функционалности на стандартен лекотоварен автомобил. Диаметърът на завой от 4,5 м осигурява отлична маневреност по централните градски улици.

Като електрически автомобил, EZ-FLEX има достъп до градските центрове, предлагайки пробег от 100 км, адаптиран за нуждите на градските куриерски услуги (доставките в града изискват среден дневен пробег от 50 км). Очаква се експериментът да продължи около 2 години.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 фалирал

    0 13 Отговор
    Това реклама ли беше?
  • 2 Виж ся......

    11 8 Отговор
    Толкова е грозно , че чак е симпатично.
  • 3 1944

    17 1 Отговор
    успех на франсетата.
  • 4 куку руку ку

    25 8 Отговор
    Публикувано във факти.бг: (доставките в града изискват среден дневен пробег от 50 км)"... Този среден дневен пробег е да отидеш до мола и да се върнеш. Я почни да обикаляш по адреси и виж как се заформят едни 150-200 км на ден.

    Коментиран от #6, #7

  • 5 дявола

    5 16 Отговор
    Каква е тази смешка пак нооо Френска работа те друго нямат
  • 6 гост

    15 3 Отговор

    До коментар #4 от "куку руку ку":

    Ама естествено , що не са питали тебе баш специалиста по всичко , хахахах !!! Те Спиди затова още преди три години купиха ЕЛЕКТРИЧЕСКИ Рено Канго и казват , че повече няма да помислят за петролки !!!

    Коментиран от #9, #10

  • 7 гост

    13 3 Отговор

    До коментар #4 от "куку руку ку":

    Да не говорим пък , че DHL даже си направиха собствен завод за електрически баничарки за 100 000 броя ГОДИШНО !!!! И смятат даже да продават и на други , щото стогодишните се ослушват като препикани , а немските хлебари почнаха да си поръчват електрически ванове директно от Китай , ама щом ти си казал , че не стават сигурно ще се откажат , хахахах !!!!
  • 8 Не е лошо бусчето

    14 1 Отговор
    Има обем за товарене,добре е.Франсетата са добри инженери и съм сигурен, че знаят какво правят, все пак са от Рено ,голям концерн са както се знае и много марки са тяхни.Нека да не ги критикуваме за щяло и нещяло,все пак това е експеримент,защото ние нямаме нищо с което да ги конкурираме.
  • 9 mll;

    3 8 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Я, дай някакъв достоверен източник каква част от флотилията на Спиди точно са им електрички и къде са казали, че не искат повече "петролки"? Че аз знам за едни смешни бройки и малко по-различно отношение към тях пък уж поназнайвам какво се случва в този бизнес, но Интернетът нали бил пълен с информация, така че може и да ме изненадаш.
  • 10 А бре шнорхел

    5 8 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Работя за Еконт, дневно навъртам минимум 200км, след "черни петъци", коледа,великден,цветница и т.н. минавам 400км. Ако не вЕрваш , питай който и да е колега, а тия с бусовете ежедневно правят 350-400. Електричка ли? Ходи се снимай.

    Коментиран от #11, #12, #18

  • 11 Гад

    14 3 Отговор

    До коментар #10 от "А бре шнорхел":

    400км дневно, ти само караш ли бе, пратки не раздаваш ли? При 30км/ч средна скорост в града кога спиш?

    Коментиран от #21

  • 12 Бакшиш

    10 4 Отговор

    До коментар #10 от "А бре шнорхел":

    Евала пич, аз с таксито имам дни под 200 км, но тия от Еконт навъртали по 400 на ден. До Пловдив ли ходите?

    Коментиран от #14

  • 13 Гост

    4 2 Отговор
    Жестоко е. Да го направят с пробег поне 350 или поне едно едноцилиндрово моторче да сложат да се довлачиш до някой контакт, да му изрежат прозорци, втори ред седалки и на достъпна цена - до 20 000 Евро. Веднага взимам едно, преправям туй онуй като за мини кемпер и се возим с децата и жената напред наазад. Даже и за кучето ще има място.
  • 14 куку руку ку

    4 3 Отговор

    До коментар #12 от "Бакшиш":

    Евалла пич, ти работиш ли или само дремеш в тая кола?

    Коментиран от #15

  • 15 гост

    4 3 Отговор

    До коментар #14 от "куку руку ку":

    Стига си се правил на интересен бе , лъжльооооо !!! Не виждаш ли , че никой не ти се връзва на опашатите измишльотини !!!
  • 16 1234

    3 3 Отговор
    С тези 100 км става за музея в торино, където има един фиат с акумулатори минава над 200 км, ама е 1905г....
  • 17 1234

    3 2 Отговор
    Ами значи от 8 ч днес ще е на зарядно 4 минум. Тези 100 км град дори като варна до обяд ще ги мине. След обед на зарядно и после нощна смяна. Всеки се напъва с тез батерии ама техологията е неприложима за коли изобщо!
  • 18 12345

    4 4 Отговор

    До коментар #10 от "А бре шнорхел":

    При средна скорост в София 12 км/ч очевидно че тия 200 км ги навърташ като работиш над 20 часа. Браво, само така!!!
  • 19 фенче

    2 0 Отговор
    За сравнение VW eUP се зарежда за 15-20 мин. до горе и има реален пробег от 120км (160 заводски).
  • 20 Obey the law

    1 1 Отговор
    Напомня ми малко на Nissan S-Cargo
  • 21 А бре шнорхел

    4 2 Отговор

    До коментар #11 от "Гад":

    Хайде да посмятаме, покривам Златица, Пирдоп, Челопеч,Елин Пелин, Богровите.Средната скорост е малко повече от твоята и карам бус. За невярващите организирам екскурзия на 02,05, да заповядат.

    Коментиран от #22

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.