10 333 131

Мъск обвини медиите за горящите електромобили

Мъск обвини медиите за горящите електромобили

Шефът на американската компания Tesla Илон Мъск коментира в Twiter скорошният инцидент със самозапалването на една Tesla в подземен гараж в Шанхай, като обвини медиите, че използват двоен стандарт в отразяването на новини. По думите на Мъск, случаят не е отразен съвсем коректно и казва още, че ежегодно в света горят много повече автомобили с ДВГ, като вследствие на пожарите дори загиват хора.

"Над милион автомобила годишно изгарят по пътищата и над 1000 души загиват от тези пожари, но едно самозапалване на Tesla, следствие от което никой не е загинал привлича огромно внимание от страна на медиите", коментира Мъск. Основателят на Tesla казва още, че вероятността от запалване на електромобил е с 500% по-ниска от тази да се самозапали автомобил с двигател с вътрешно горене. "Защо за това никъде не се говори?" пита още Илон Мъск.

Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.

Още по темата

  • Колите, които кара Илон Мъск

    Колите, които кара Илон Мъск

    В своя Twitter акаунт, милиардерът Илон Мъск разказа за автомобилите, които управлява ежедневно. Естествено, изненади няма и Мъск разказва за ...
    23.07.2019
    12 583
    51
  • Tesla с нов антирекорд - загуби от $6 млрд.

    Tesla с нов антирекорд - загуби от $6 млрд.

    Откакто преди 15 години, компанията започва да се занимава със своята своеобразна революция в автомобилостроенето, загубите ѝ се изчисляват на над $6 ...
    25.04.2019
    8 990
    130
  • Не разчитайте на автопилота на Tesla (ВИДЕО)

    Не разчитайте на автопилота на Tesla (ВИДЕО)

    В интернет пространството се появи любопитно видео, показващо как една чисто нова Tesla Model X се движи на автопилот по планински път със завои. От ...
    24.04.2019
    6 707
    41
  • Нова Tesla изгоря в Холандия

    Нова Tesla изгоря в Холандия

    Само ден след зрелищната експлозия на Tesla в закрит паркинг в Шанхай, холандски медии съобщиха за друг инцидент със самозапалил се електромобил на ...
    23.04.2019
    12 911
    93
  • Tesla се взриви в подземен паркинг (ВИДЕО)

    Tesla се взриви в подземен паркинг (ВИДЕО)

    Охранителна камера в паркинг в търговски център в китайския град Шанхай засне как Tesla Model S се самозапалва и след това експлодира. На кадрите се ...
    22.04.2019
    46 318
    124
  • Изгоряла Tesla пламна отново след 2 месеца

    Изгоряла Tesla пламна отново след 2 месеца

    Tesla Model X се самозапали за втори път 2 месеца след като горя в гаража на собственика си в питсбъргското предградие Фокс Чапъл, Пенсилвания, ...
    21.04.2019
    13 120
    50

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 smeh

    65 41 Отговор
    Давай Илоне, обясни колко е неук целия свят, и че тока е правата Вяра. Недей да пестиш проценти и сравнения, смело величай сектата с неподплатени аргументи. Па който се върже -върже.
  • 2 aaq

    58 23 Отговор
    Прав е, но е така всички против него. Тряя се продава нефта и газта няма как

    Коментиран от #5

  • 3 Iquqywt

    17 21 Отговор
    Изпържил е екипчето за статистики тия 2-3 дни и сега подкован оправдава факлата.
  • 4 Въпрос

    55 30 Отговор
    E kak ще е прав?! Коя ДВГ се е САМОзапалила? Запалват се в следствие на инцидент. И като сравнява проценти, ако електричките по брой бяха колкото ДВГ, колко от тях щяха да са се САМОзапалили?
  • 5 куку руку ку

    30 13 Отговор

    До коментар #2 от "aaq":

    За кривия градеж, бояджията виновен...
  • 6 Driving pleasure

    29 20 Отговор
    Хахаха друсаняка изтреще - ма даже не е въпрос на отразяване - одат журналята да ги палят :D както някои колеги споменаха на 1.5 милиарда автомобили с ДВГ няма и 1 милион електрички и той ми вади статистики да оправдае престъпленята си!

    Коментиран от #12


  • 7 Честито

    19 33 Отговор
    Палячо, тези миксери нямат бъдеще!
  • 8 cfxerrj7

    35 37 Отговор
    Прав е! Стотици хиляди коли с ДВГ се палят всяка година и убиват хиляди ама като се запали някоя тесла всички го атакуват!
  • 9 Batushka

    2 3 Отговор
    Ами щото карат сигурни германски дизели...
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор

  • 11 Миро

    28 18 Отговор
    Тия дни това хипи представи новия им "автопилот", уникален и безпогрешн бил ..... ама като почнат катастрофите ще каже - е то и колите с ДВГ и без автопилот катастрофират! - важното е пари да гълта хипито, и колкото повече мъскзомбита има, толкова ще му е по добре .....
  • 12 гост

    24 17 Отговор

    До коментар #6 от "Driving pleasure":

    В Норвегия вървят 300 хил.ел.коли,като много от тях са Тесла.Мисля че само 1-2 са се запалили.Ти от къде е твоята статистика?

    Коментиран от #21, #92

  • 13 Госあ

    18 15 Отговор
    Всичко започна от макдоналдс и дойде тръмп , който , даде картбланш на необразован продавач 🤡 🤡 🤡 страната на клоуните, общо взето. Лошото е, че освен смешни са и много опасни

    Коментиран от #15

  • 14 Госあ

    5 12 Отговор
    Всичко започна от макдоналдс и дойде тръмп , който , даде картбланш на необразован продавач 🤡 🤡 🤡 страната на клоуните, общо взето. Лошото е, че освен смешни са и много опасни

    Коментиран от #19

  • 15 Реалист

    6 12 Отговор

    До коментар #13 от "Госあ":

    Айде още един с признаци на шизофрения - кое им е опасното?
  • 16 гост

    23 19 Отговор
    Така е, в рамките на половин година имаше над 80 самозапалвания на нови БМВта заради дефектни егр-клапани, но едва едва го отразиха. Досега са произведени 300х. коли Тесла, от които има документирани 40 запалвания. За сравнение при това са 5 запалвания на 1млрд. изминати километри, а при колите с двг са 55 за същия пробег. Точно за това говори Мъск.

    Коментиран от #20, #22, #60

  • 17 Антиелектрика

    17 14 Отговор
    Брей, ама той да не е чел нашия форум - едно към едно повтаря нещата на двамата многоникови трола тук. Явно троловете по света са инструктирани да следват твърдо линията на вожда. Чакам да ме светне коя кола с ДВГ се самозапалва след 2 месеца престой на паркинг и колко процента са се самозапалилите нови коли с ДВГ в класа на Тесла S, че били с 500% по-голяма вероятност да се самозапалят.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор

  • 19 Тръмп

    12 12 Отговор

    До коментар #14 от "Госあ":

    Глупостта на комуниста е най-опасна,защото само гледат от Русия и плюят докато не се удавят или не ги блъсне некоя Тесла!!

    Коментиран от #26

  • 20 Антиелектрика

    16 11 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Хайде бе, тези 80 самозапалвания не включваха ли и едни "нови" Е46-ци? Много е лесно да правиш стъкмистика - да не си я научил в Норвегия? Процентно означава да сметнеш колко са общо произведените автомобили на БМВ например и да сметнеш колко процента от тях са се самозапалили и да сравниш по същия начин с Тесла. Не да ми отнасяш самозапалилите се БМВ-та към броя произведени Тесли, защото това показва само какви лъжци сте и кара хората да ви намразват още повече.

    Коментиран от #25

  • 21 гост

    15 11 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Е той този юзър плюе всичко де що е свързано с Мъск. Първо техният автопилот е предназначен за магистралите и това си го пише в опътването, а не е предназначен за такива планински пътища, макар че е способен да се справи и с тях, изрично се казва ръцете да са на волана, да не се спи и др. За батериите самозаплаване има в 8 случая от тези 40 документирани, другите са в следствие на повреда на цялостта на батерията след птп или контакт с чуждо тяло. В 90% от случаите дори и след катастрофа хората имат 2,3мин да напуснат колата преди да се разпали купето и да бъде обхванато от пламъци. Ето сравнение: Уокър и Родас дрифтират със 90мили и се врязват в дърво, колата моментално избухва в пламъци и хората изграят живи, но всички обявяват, че скоростта е виновна и точка. Тесла самокатастрофира на магистрала с над 120 мили и се разпаря на мантинелите, шофьора загива преди запалването на колата, но според всички Тесла е виновна, че се е запалила, макар че колата е висяла минути наред върху мантинелата преди да се разпали.

    Коментиран от #24, #64

  • 22 гост

    15 10 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Не са ти точни данните , произведените Тесла още миналата година минаха 500 000 , а от тях от 2013 досега са изгорели 13 или 14 , при това повечето след катастрофи , но всяка една се отразява като 1000 изгорели петролки , щото това е "сензация" , а изгоряла петролка нищо ново под слънцето !!!!

    Коментиран от #31

  • 23 Чесла

    16 8 Отговор
    Тесла бърка плановете на "газовиците"и "нафтовиците" и като лисицата и гроздето,търсят под вола теле.Някои са светлинни години напред ,други са още в джунглите.
  • 24 Антиелектрика

    9 10 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Няма по-подли, нагли и лъжливи същества от вас, тролове безсрамни! Публикувано във факти.бг: "Годеници загинаха в центъра на американския град Индианаполис, след като електромобилът им Tesla Model S се удари челно в дърво и се взриви" - https://fakti.bg/avto/209381-dvoika-zagina-sled-vzriv-na-tesla Вие заслужавате да сте на тяхно място!
  • 25 гост

    6 8 Отговор

    До коментар #20 от "Антиелектрика":

    "Веднага изпратихме екип на място и подкрепяме местните власти в установяването на фактите. От това, което знаем, никой не е пострадал“, коментира Tesla в изявление ! Вече има 14 случая с коли на Tesla, които са се запалили от 2013 г. досега. При по-голямата част от тях това се е случило след сблъсък. Според Tesla 10 пъти по-малко е вероятността да се запалят електромобили, отколкото традиционните коли, на база на флот от 500 хил. превозни средства, които са преминали над 10 млрд. мили. Тя не дава подробности дали тази статистика е за нормално ползване или включва и инциденти. Така по-ясна ли ти е статистиката или викаш щом не ти изнася не важи ??!!

    Коментиран от #27, #29

  • 26 Госあ

    9 10 Отговор

    До коментар #19 от "Тръмп":

    Хапвай макдоналдс, вервай в Туити и си купи тесла 😂 Между другото прав си, тук има един фундаментален въпрос, кой ще носи отговорност след като теслите започнат да газят пешеходци на автопилот ? И наистина не си заслужава коментарите. Аз лично предпочитам европейски или японски автомобил. Както и повечето разумни хора,в сащ включително. Кой са тези несла,че не се сещам, некви, които сглабят части. Казах,в момента в който започнаха да се бъркат и почнаха дефектите. И между другото,не съм юзер, а дивелопър братчед. За т'ва мога да си позволя секви коментари. А ти ?
  • 27 Госあ

    6 4 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    "Процентно означава да сметнеш колко са общо произведените автомобили на БМВ например и да сметнеш колко процента от тях са се самозапалили и да сравниш по същия начин с Тесла." Да ти напомня за коментара

    Коментиран от #30

  • 28 Госあ

    7 4 Отговор
    Не е зле тесла да направят и една елементарна,но коректна статистика като сравнят дефектите на техните електромобили с други ;)
  • 29 Антиелектрика

    7 6 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Това статистика или стъкмистика е? Кое да ми е ясно от нея, че не мога да се сетя? Много ясно съм формулирал въпросът си, даже колегата пак ти го е постнал, за да не се правиш на разсеян. Според Тесла, според Месла, според теб - това са просто празни приказки. Искам цифри, а не тъпи оправдания, че виновни били медиите, японските батерии, холандските пожарникари, Тръмп, Путин, Китай, Ел Салвадор или извънземните.

    Коментиран от #32

  • 30 гост

    7 10 Отговор

    До коментар #27 от "Госあ":

    Явно на петролофилите ви е трудно схващането , да не кажа , че сте със "специални образователни потребности " !!!!! Статистиката е за 500 000 автомобила изминали над 10 милиарда мили !!! При този брой такива ПЕТРОЛКИ има десет пъти повече случаи ( тоест 140 !!!) на запалвания със или без инцидент !!! Така по-ясно ли ви е или още обяснения трябват ??!!

    Коментиран от #37

  • 31 гост

    16 5 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Чета го от американски сайт това, не са 13 може да са само самозапалили се, но заедно с подполилите се след инцидент са 40бр. Както казва "Антиелектрика" приравняваме към изминатите километри и се получава 1:10 запалвания на милиард изминати километри, кое му е неясното на това? Срещнах и сметката, че в САЩ на всеки 17мин се пали кола. Това достатъчно ли е? Има и други информации като например мерцедес е клас купе от определен модел са го изтеглили в акция, защото са се запалили 51 коли. Ето ти и сравнение с конкретен модел. Да, стават катастрофи, да палят се коли, но всички се фокусират върху Тесла и ги сочат с пръст, колко били опасни, а то не е така.
  • 32 гост

    9 6 Отговор

    До коментар #29 от "Антиелектрика":

    Така , да пробвам другояче , като за детската градина !!!! Както са ти написали по-горе има НАД МИЛИОН изгорели петролки годишно , за жертвите няма да смятам !!! От официално около милиард и нещо петролки в света , от които реално се движат не повече от половината , другите ръждясват незнайно къде !!! Ама хайде ще ги смятам от един милиард !!! Ще рече една на хиляда !!!!!! Айде сега да смятам ли 14 от 500 000 колко е или сам ще си сложиш въжето ???!!!

    Коментиран от #33, #34

  • 33 гост

    6 5 Отговор

    До коментар #32 от "гост":

    Брат,не се мъчи,той човека е за преглед.

    Коментиран от #35

  • 34 Антиелектрика

    7 11 Отговор

    До коментар #32 от "гост":

    Аха, значи сравняваме пробега на всички коли с ДВГ, независимо от възраст, изминат пробег, клас, цена и гориво. Повече май няма какво да коментираме, защото с такива грозни лъжи и измами, наистина не знам кой нормален човек ще харесва миксерите. Сега и ако ми дадеш пример на самозапалила се кола с ДВГ след 2 месеца, ще те призная, г-н хаха.

    Коментиран от #36, #40

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор

  • 36 гост

    6 5 Отговор

    До коментар #34 от "Антиелектрика":

    Добре,няма какво да коментираш вече.Надявам се,няма да коментираш.

    Коментиран от #39

  • 37 Госあ

    5 5 Отговор

    До коментар #30 от "гост":

    Тоест сравняват само теслите като електромобили със всички останали брандове ДВГ ? Т'ва ли е, пак не е добре бе братчед. Или как ? Кога са ги минавали Тея мили бе братчед,като стари или като нови. Т'ва си треа половин час поне да се провери, вариабилните дето са вкарани и метода. Да не се окаже като статистиката със средната заплата в България бе бате.
  • 38 Госあ

    2 3 Отговор
    Пак ми мирише на манджа с грозде,като с японските батерии и германската електроника сглобени от гениите, само дето гори. В крайна сметка,само теслите ли горят от електриките ?
  • 39 Антиелектрика

    6 5 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    Надявай се, но първо вникни добре какво значи, че няма какво да коментираме С ТЕБ. Няма по-грозна от тази статистика, само болен електрофил би лъгал толкова нагло!
  • 40 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #34 от "Антиелектрика":

    Ти нали ги видя вчера от Ютуб? Там имаше много видеа.

    Коментиран от #42

  • 41 Кико

    5 6 Отговор
    Атаките идват от засегнатите с петрола(пази се с тях шега не бива) и зависливите пияници! А журналистите са платени "проститутки"!

    Коментиран от #44

  • 42 Антиелектрика

    8 5 Отговор

    До коментар #40 от "гост":

    Ами не, ти ако си видял кола с ДВГ да се самозапалва седмица или 2 месеца след като е била изгасена, дай да видим и ние. Или халюцинираш или лъжеш.

    Коментиран от #43, #48

  • 43 гост

    4 7 Отговор

    До коментар #42 от "Антиелектрика":

    Е,какво като се пали пак.Ти да не се качваш да караш,вече изгоряла кола.

    Коментиран от #46

  • 44 Антиелектрика

    5 6 Отговор

    До коментар #41 от "Кико":

    Ох, горкичкия. Добре, че има такива наивници като теб да вярват, че атаките срещу Тесла идват от петролните компании, без да си направят труда да видят, че именно петролните компании са основните спонсорите на електричките и ВЕИ-тата, като до скоро дори Мъск водеше преговори с един принц от Саудитска Арабия. Виж от къде идват и субсидиите за миксери в Норвегия - от петрола.

    Коментиран от #45

  • 45 гост

    10 7 Отговор

    До коментар #44 от "Антиелектрика":

    Сериозно? Ами хората са се ориентирали.А ти? Защо арабите инвестират в електрички,да помисля. А,ясно,може би са се ориентирали. Че и солари започнаха да монтират,защо ли пък е това?Като си имат нефт и могат да си карат дизелите до безкрай,не мога да разбера! Абе тъпи,са. Само ние ги знаем нещата.

    Коментиран от #47, #50

  • 46 Антиелектрика

    6 3 Отговор

    До коментар #43 от "гост":

    Ти втора смяна ли си на многониковия или сте си един и същ? Прав си, какво като се запали сама електричката внезапно след 2 месеца - то е толкова полезно за околната среда и за дробовете на хората. Иначе се пенеше, че дизелите пушели, но за токсините от горящата почти тон батерия няма проблем?!
  • 47 Антиелектрика

    4 4 Отговор

    До коментар #45 от "гост":

    Ами изберете си какво да лъжете - че петролните пари стоят зад атаките срещу Тесла или че петролните пари стоят зад самите Тесла!
  • 48 гост

    4 5 Отговор

    До коментар #42 от "Антиелектрика":

    Ами то петролка изгоряла преди 2 месеца отдавна е заминала в пещите за скрап , какво ще видиш , освен нова ламарина произведена от нея !!! И между другото гледай изгорели А8 или Ягуар XJ , щото те са алуминиеви като Тесла , а не железни , гледката не е по-различна !! А тая Тесла е стояла 2 месеца да я гледат , щото не знаят кога ще видят друга !!! И кой знае кой неграмотник се е учил на нея и какво друго е правил !!!!

    Коментиран от #49

  • 49 Антиелектрика

    4 6 Отговор

    До коментар #48 от "гост":

    Извинявай, бях забравил, че целия свят ви е крив. Сега явно и следователите в САЩ са виновни. Абе що не си ........... м@%€ката!
  • 50 гост

    5 5 Отговор

    До коментар #45 от "гост":

    Производителите на бензинови коли,губят много от навлизането на електтричките. Защото,те не са готови да минат на електрички. За да се премине на друг тип кола,трябва да започнат на ново,с преоборудване на сервизи,с обучение на техници,с наемане на компетентен персонал в тази сфера,а също и ще конкурират собствените си бензинови коли,за които са дали много пари за разработване. Те също,ще са големите губещи.
  • 51 Японеца

    5 6 Отговор
    Постоянно се самозапалват коли с двг-та. Но не е сензация и не се отразява!

    Коментиран от #52

  • 52 Антиелектрика

    6 4 Отговор

    До коментар #51 от "Японеца":

    О, напротив - сензация е, когато се самозапали автомобил за над 200 000 лева и се отразява навсякъде. Стига сте повтаряли тази мантра за ДВГ-та, защото никое ДВГ не се пали докато стои седмици наред някъде. Никое ДВГ не се пали така, че да отделя толкова токсини. Никое ДВГ не гори с часове, защото пожарникарите не могат да го изгасят. В този си вид батериите се оказва, че са доста пожароопасни и докато не се заменят от нещо по-безопасно, ще бъдат харесвани само от фанатици електрофили. Виж какъв процент се самозапалиха от модел S за последните 3 години и виж колко малко са като бройка. Я като си такъв фен на японските коли ми кажи колко Лексуса LS са произведени и колко от тях са се самозапалили?

    Коментиран от #54

  • 53 Много Ников

    5 6 Отговор
    Колко пъти да ти обясня, че се е запалила заради некадърници. Е как така стоя два месеца без проблем, а се запали точно когато решиха да я превозят за "експертиза" със все още заредени батерии, при ясни инструкции, батериите да бъдат ИЗТОЩЕНИ НАПЪЛНО ОЩЕ НА МЯСТОТО НА КАТАСТРОФА/ЗАПАЛВАНЕ, а ако не е възможно на място ДА СЕ ПРЕВОЗИ ВЪВ ВАНА С ВОДА НАД НИВОТО НА БАТЕРИЯТА, за да се избегне верижно запалване на съседни клетки.
  • 54 гост

    7 6 Отговор

    До коментар #52 от "Антиелектрика":

    Значи ДВГ-то не се пали,само електрониката се пали!!! Е какво да се запали на ДВГ-то,като е само желязо! А,без електроника ДВГ-то как ще върви? Ти с манивела ли го палиш? Много мозък,много нещо! Като някаква жунгла е тука!

    Коментиран от #55

  • 55 Антиелектрика

    4 6 Отговор

    До коментар #54 от "гост":

    Не се прави на остроумен, защото започва да ми писва! Батерията е тази, която е проблемна - колко хиляди пъти да ти го напиша??? Сега пак извади кристалната си топка и ми кажи, че след 2 години някой ще изобрети безпроблемна батерия. Сто пъти ти казах, че най-вероятно усилията трябва да се пренасочи към супер кондензаторите, защото явно с батерии не става.

    Коментиран от #56

  • 56 гост

    6 4 Отговор

    До коментар #55 от "Антиелектрика":

    Ти що не вземеш да ги направиш,да им покажеш как се прави? Сигурен съм,че ще те забележат!

    Коментиран от #57

  • 57 Антиелектрика

    5 4 Отговор

    До коментар #56 от "гост":

    Значи викаш нека се палят щом никой не е измислиш друг начин за съхранение на електричество, няма проблеми. Тогава защо подскачаш срещу пушещите дизели? Като не могат да правят надеждни батерии защо тогава трябва да се сменя ДВГ с тях?

    Коментиран от #59, #62, #63

  • 58 Фермер от Петърч

    6 1 Отговор
    Долу мафията. Върнете ни конете. Долу толерастките автомобили. Мъжът е мъж когато е на кон.
  • 59 гост

    6 7 Отговор

    До коментар #57 от "Антиелектрика":

    Оооо , ма как не , супер ненадеждни батерии направили те , от 500 000 без да броим колко са продали на други фирми се запалили 14 !!!!!! И то за 6 години !!!! И то по неясни засега причини , включително възможно чуждо "доброжелателство" , хахахах !!!!! Еееех , да можеха и петролките поне да мечтаят за такава "нанадеждност" !!!!!

    Коментиран от #65, #70

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор

  • 61 Знае се защо г-н Мъск

    6 4 Отговор
    Защото има мощно антиелектрическо лоби в света, което истеризира всяка несполука с Тесла. Но резултатите от продажбите и тенденцията към електрификация в световен мащаб показват, че освен да дават повод за радост на електрохейтърите друго не могат да постигнат.

    Коментиран от #66

  • 62 Dobrev

    6 3 Отговор

    До коментар #57 от "Антиелектрика":

    Защото европейската комисия налага непосилни изисквания на производителите на ДВГ с което се инвестират милиярди в разработването на батерии. Предполагам, че с течение на времето ще увеличават постепенно данъците на ДВГ с което ще стимулират купуването на електрички - а който иска да си кара ДВГ, ще плаща и ще кара. Батериите, за разлика от ДВГ имат възможност да се развиват много! Без значение, дали на хората им харесва или не, бъдещето е елекртрички, а ДВГ ще седи до парния локомотив (както някой беше написал някъде) Едно време хората са предпочитали коне и каруци и са се присмивали на първите автомобили защото са закъсвали в калта, трудно палели и т.н. За момента малко куцат батериите, но всеки знае с каква скорост се развиват технологиите и е просто въпрос на време.
  • 63 Dobrev

    6 3 Отговор

    До коментар #57 от "Антиелектрика":

    Защото европейската комисия налага непосилни изисквания на производителите на ДВГ с което се инвестират милиярди в разработването на батерии. Предполагам, че с течение на времето ще увеличават постепенно данъците на ДВГ с което ще стимулират купуването на електрички - а който иска да си кара ДВГ, ще плаща и ще кара. Батериите, за разлика от ДВГ имат възможност да се развиват много! Без значение, дали на хората им харесва или не, бъдещето е елекртрички, а ДВГ ще седи до парния локомотив (както някой беше написал някъде) Едно време хората са предпочитали коне и каруци и са се присмивали на първите автомобили защото са закъсвали в калта, трудно палели и т.н. За момента малко куцат батериите, но всеки знае с каква скорост се развиват технологиите и е просто въпрос на време.

    Коментиран от #67

  • 64 mkpolk

    6 0 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    В "опътването" разбрахме какво пише, а в "упътването"? Ти да не си на заплата тук във Факти.бг, че и те са една такава грамотна "медиа"?
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор

  • 66 Антиелектрика

    4 5 Отговор

    До коментар #61 от "Знае се защо г-н Мъск":

    Поредния ник, с поредната наглост. Дано и ти усетиш "безопасността" на електричките!
  • 67 Антиелектрика

    4 5 Отговор

    До коментар #63 от "Dobrev":

    Така ли? И откъде черпиш тази информация, че батериите имало много да се развиват, а ДВГ нямало накъде повече да се развива? И ти ли си от тези невежи люде, които нямат акъл да прочетат, че когато ДВГ е навлизал, освен каруци е имало и електрички, които са навлезли масово още през 1880 г.? Що се напъвате да показвате неграмотността си?

    Коментиран от #101

  • 68 xxxyyy

    1 2 Отговор
    Не мога да взема на сериозно човек който мисли, че хората успешно ще живеят на Марс..
  • 69 гощо

    1 2 Отговор
    Като видИм Тесла и почвам да бЕгам бате!
  • 70 Антиелектрика

    2 5 Отговор

    До коментар #59 от "гост":

    И тук няма да давам линкове, за да не ме изтрият пак. Само ще ти, че например БМВ за последните 6 години са продали над 12 МИЛИОНА АВТОМОБИЛА. Съотнесено към самозапалилите се Тесли, излиза, че БМВ трябва за тези модели продадени през последните 6 години, да имат над 400 самозапалвания. Ако това се беше случило, щяха да разсипят БМВ. А при Тесла не само, че не вземат мерки, ами и наглеят, че хората търсят обяснения. Това ли е мечтаната ти безопасност?

    Коментиран от #71

  • 71 гост

    4 3 Отговор

    До коментар #70 от "Антиелектрика":

    И кой ти каза , че няма 400 изгорели БМВ за последните 6 години ??? Или го караш на "вяра" в петролките , хахах !!! Че аз само в България съм видял с очите си поне 5-6 такива за това време , без никаква статистика , ти колко изгорели Тесла си ВИДЯЛ с очите си ???

    Коментиран от #74

  • 72 Гост

    2 3 Отговор
    След като нито един от писалите в коментарите не си е купил и няма да си купи електричка в следващите 10 години се сещам за: "Кучетата си лаят, кервана си върви."

    Коментиран от #73

  • 73 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #72 от "Гост":

    Е тука вече си в голяма грешка , вярно в края на тия 10 години ще е , ама много повече от един ще си е купил !!!! Само за сведение ако не знаеш още от миналата година в съседна Румъния дават субсидия за електромобил 10 000 ЕВРО , а за Букурещ 12 500 !!! Дори половината от това да стане в България , а то ще стане до 6-7 години , съчетано с падането на цените на електромобилите дотогава и ще бъдеш мнооооого изненадан кой какво ще си купи !!! Да не говорим за пазара на старо , който ще се развие дотогава !!!
  • 74 Антиелектрика

    3 3 Отговор

    До коментар #71 от "гост":

    Аз казвам, че няма изгорели 400 БМВ-та ПРОИЗВЕДЕНИ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ 6 ГОДИНИ. Много ти прилича да се правиш на улав, но има огромна разлика между това което аз те питам и това, което ти отговаряш! Ще отговориш ли конкретно или сега ще смяташ в километри, атмосферно налягане в гумите, тегло и т.н. простотии? Ако искаш сметни само 7-ци към модел S или А8-ци или S-класи. Това е коректно сравнение, а не да даваш статистика с 30-40 годишни кошници в Русия.

    Коментиран от #76

  • 75 Статистика от 20000 BMW-та 30 изгорели

    5 1 Отговор
    Ще пресметнеш ли, колко щяха да са изгорели ако бяха половин милион? Южна Корея ще забрани шофирането на близо 20 000 автомобила с марка BMW. Става въпрос за проблем, който идва от дефектен охладител в системата за рециркулация на отработените газове. BMW обясняват, че дефектът може да се "отключи" и да предизвика пожар само при продължително шофиране и то с висока скорост, но не и в положение на покой. Само от началото на годината в Южна Корея има регистрирани близо 30 подобни случая на самозапалили се автомобили. Източник: EPA/БГНЕС Р. Корея, Инцидент със самозапалил се автомобил BMW, 30 юли 2018 г. Въпросните модели коли ще бъдат забранени за шофиране в Република Корея. Транспортният министър на страната заяви, че забраната влиза в сила от сряда, 15 август. От забраната ще бъдат засегнали около 20 000 автомобила, пише АП. Собствениците на тези коли няма да могат да ги използват, освен ако колите не се карат за направата на проверки за безопасност. Нарушаването на забраната ще се наказва със затвор за срок до една година.

    Коментиран от #77

  • 76 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #74 от "Антиелектрика":

    Що продължаваш да се излагаш не мога да разбера ??? Хората са ти написали черно на бяло , 1 МИЛИОН изгорели петролки ГОДИШНО !!!! За последните 10 години над 10 МИЛИОНА !!!! Кога ще видиш 100 изгорели електрички ???? СТО , не 10 милиона ???? Със сигурност не в следващите 10 години , ако не и 20 !!!!

    Коментиран от #78

  • 77 Антиелектрика

    1 3 Отговор

    До коментар #75 от "Статистика от 20000 BMW-та 30 изгорели":

    Аха, какво щяло да стане ако не били ги спрели. А кои модели, на каква възраст, защо са спрени, а другите коли не са - ето това са въпросите! Фактите са други.

    Коментиран от #79

  • 78 Антиелектрика

    1 3 Отговор

    До коментар #76 от "гост":

    Абе ти нормален ли си изобщо? Аз ти давам данни за последните 6 години на аналогичен производител с ДВГ, ти говориш за световен мащаб с коли на 40 и 50 години струващи по 100-200$. Верно не заслужаваш нищо повече от жалката си съдба на безродник!

    Коментиран от #84

  • 79 Абе ти интернет нямаш ли

    3 1 Отговор

    До коментар #77 от "Антиелектрика":

    Защо очакваш всичко всичко да ти бъде поднесено на тепсия сдъвкано и изплюто?Сервизите ще трябва да посетят всички 4-цилиндрови дизелови BMW-та, произведени между април 2015 и септември 2016 г., и всички шестцилиндрови, напуснали фабриките между юли 2012 и юни 2015-а. Достатъчно де тайно ли е? Не се ли вписват в критериите които описа? Ако искаш сега да ти дам и имената на всички собственици заедно с телефоните за да им се обадиш на всички, за да приемеш информацията за достоверна? Е как пък успя да прочетеш за 15 от 14 запалени тесли, а не прочете една от хилядите статии за запалени BMW та?

    Коментиран от #80

  • 80 Антиелектрика

    1 3 Отговор

    До коментар #79 от "Абе ти интернет нямаш ли":

    Мен ме интересува само и единствено ОФИЦИАЛНИ ДАННИ за запалените автомобили. Не ме вълнуват брътвежите ти какво щяло да стане ако ... Какво има повече да се обясняваш?

    Коментиран от #82

  • 81 Редактора пак полудя

    0 0 Отговор
    Достатъчно де тайно ли е? = Достатъчно детайлно ли е?
  • 82 Като те интересуват официални данни

    4 0 Отговор

    До коментар #80 от "Антиелектрика":

    Отиди да е официалната страница на BMW и си ги намери. Изтеглянето на BMW та беше съвсем официално в световен мащаб и засегна над милион автомобили. Да не страдаш от амнезия? Поне една година не помниш ли?
  • 83 BBC и ройтерс достатъчно официални ли са

    4 0 Отговор
    Хайде копирай си по-бързо линковете, че сега ще ги изтрият https://www.google.com/amp/s/www.bbc.co.uk/news/amp/business-45191874 https://www.reuters.com/article/us-southkorea-bmw/bmw-korea-apologizes-as-27-vehicles-catch-fire-over-january-july-idUSKBN1KR1QL Извиненията за запалените BMW та от представителя на BMW в южна корея брои ли се за официално? Да си чул някои освен тебе да отрича за пожарите?

    Коментиран от #85

  • 84 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #78 от "Антиелектрика":

    Ами казах ти да си мълчиш , че се излагаш като кифладжия , ама ти явно много държиш да си покажеш невежеството !!! Ако петролките в движение бяха не 40-50 годишни , а само 20-30 годишни , сега в света трябваше да има 4-5 МИЛИАРДА петролки в движение !!! Обаче за твое най-голямо съжаление те са съвсем малко над 1 (един) милиард РЕГИСТРИРАНИ , а реално движещи се не повече от 500 милиона !!! Има и официални статистики в ЕС и САЩ , а и в Китай , че средния живот на един автомобил е от 7-8 до максимум 13-14 години в по-бедните страни !!! Оцелелите след тоя период са максимум 3-4 % !!!!! Тоест данните за 1 милон изгорели годишно са точно за 10-15 годишни максимум коли , което включва и поне 30 % чисто нови до 3 години , защото те навъртат най-много километри !!!!! Пак ти казвам спри , щото само се дооплиташ като пиле в кълчища !!!!

    Коментиран от #86, #88

  • 85 Антиелектрика

    1 2 Отговор

    До коментар #83 от "BBC и ройтерс достатъчно официални ли са":

    А, точно това ме интересуваше. Сега виж броя на продадените БМВ-та там. Но най-много ме интересува следното: след като това е официално признат ДЕФЕКТ, официално признат ли е дефекта при Тесла или е просто проблем на технологията? Ето това се опитвам в 10 теми и в 100 мнения да напиша! А не да ми плямпате, че се палели по 1 млн. автомобила с ДВГ, защото се оказва, че самозапалилите се Тесли са 40 от 300 000 бройки за последните 6 години, което автоматично означава, че за БМВ трябва да са над 1000. Само, че още на 20-тата ги разпиляват от дела, а за Тесла се дръвчете, че било нормално! Ясно ли се изразих сега???

    Коментиран от #87

  • 86 Той си е оплетен по рождение

    4 2 Отговор

    До коментар #84 от "гост":

    Не виждаш ли, че отрича очевидни и все известни факти, но от друга страна си измисля несъществуващи лъчения от електромобилите. Това са онези същите страхове от летене със самолет, въпреки че това е най-безопасният транспорт на земята. Поне не се притеснявам за него. Автомобили с ДВГ ще се произвеждат още 15 години, след още 15 години ще дойдат нов внос в България, а после ще се карат тук още 15 години. следователно за 45 години напред транспорта в България е осигурен дори без електрички.

    Коментиран от #89

  • 87 Къде ги видя тези 40

    3 2 Отговор

    До коментар #85 от "Антиелектрика":

    Запалили са се 14, включително в катастрофи. хайде сега твоя ред е да дадеш информация, колко шестгодишни BMW та в Южна Корея през това време са се запалили от катастрофи. А по други причини? Я кажи колко BMW та прочете, че са продадени в Южна Корея от 2012 година, от моделите които са се запалили 27 само за половин година?
  • 88 Антиелектрика

    2 3 Отговор

    До коментар #84 от "гост":

    А така - толкова си заблуден, че дори не осъзнаваш, че не аз, а ти се оплете яко. В САЩ средната възраст на автомобилите е 12 години: https://www.dnevnik.bg/skorost/2014/06/09/2318726_srednata_vuzrast_na_avtomobilite_v_sasht_shte_produlji/ Това не значи, че няма по-стари. В ЕС статистиката е подобна. Но най-наглата лъжа е, че в света изгаряли 1 млн автомобила средно на година, защото не е вярно. В света ЗАГИВАТ над 1 млн души при ПТП-та. Казах ти каква е статистиката, ти пак се опитваш да сравняваш стари и евтини каруци с нови Тесли, само и само да ти излезе стъкмистиката. И теб да питам - има ли изгорели над 1000 БМВ-та произведени след 2013 г.??? Ясно ли си зададох въпроса???
  • 89 Антиелектрика

    2 3 Отговор

    До коментар #86 от "Той си е оплетен по рождение":

    С наглост и лъжа, освен да си изпросиш псувня, друго едва ли ще постигнеш. Несъществуващите лъчения и страхът от летене са поредната ти гнусна лъжа. Точно ти беше този, който казваше, че в трафопост е безопасно и, че самолетите са отживелица. Задал съм ти въпроси на които очевидно не ти изнася да отговориш, защото си платен трол!

    Коментиран от #90

  • 90 Най-големият трол вика дръжте трола

    2 2 Отговор

    До коментар #89 от "Антиелектрика":

    Кажи сега колко BMW та са продадени в Южна Корея през последните шест години и колко от тях са изгорели?

    Коментиран от #91

  • 91 Антиелектрика

    2 2 Отговор

    До коментар #90 от "Най-големият трол вика дръжте трола":

    Ами за месец продават по около 6000. 72 месеца по 6000 излиза около 400 000 - http://koreabizwire.com/bmw-tops-mercedes-benz-in-sales-for-first-time-in-south-korea/82821 . Сега пак да питам: Публикувано във факти.бг: "след като това е официално признат ДЕФЕКТ от БМВ, официално признат ли е дефекта при Тесла или е просто проблем на технологията?" Ще отговориш ли тролчо или пак ще си измисляш глупости.

    Коментиран от #94, #96

  • 92 Иван

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Твоето не е статистика, "ти мислиш", че само 1—2 са се запалили, а от постовете ти е видно, че мисленето не е от нещата, които ти се отдават.

    Коментиран от #93

  • 93 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #92 от "Иван":

    Иване и на теб не ти се отдава много.Незнам дали не си разбрал,че гости има много.А и от теб акъл не съм искал,ако имаш нещо,напиши.
  • 94 Питаш, но дали искаш отговор?

    2 1 Отговор

    До коментар #91 от "Антиелектрика":

    Хубава цифричка се получи. Значи от 400000 продадени BMW та за шест години, само за шест месеца са се запалили 30 от конкретен фабричен дефект, а през останалите пет години и половина сигурно няколкостотин, които даже няма да броим. От другата страна имаме Тесла С 500 хиляди продадени и 14 пожара не за шест месеца а за всичките шест години, включително запалени при зверски катастрофи. Сериозно ли ме питаш дали понеже от bmw са произвели дефектни автомобили трябва да ги броим за пожари? Ама сериозно ли точно това питаш? При положение, че обясняваш колко дефектни автомобили прави Тесла? Очевидно е, че от BMW са много по дефектни и горят повече. Сега и в математиката ли ще измислиш някое твое правило?

    Коментиран от #95

  • 95 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #94 от "Питаш, но дали искаш отговор?":

    Публикувано във факти.бг: "след като това е официално признат ДЕФЕКТ от БМВ, официално признат ли е дефекта при Тесла или е просто проблем на технологията?"

    Коментиран от #98

  • 96 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #91 от "Антиелектрика":

    И пак да не забравиш , това е САМО за Южна Корея , а за целия свят ???!!!!! Щото 14 запалени Тесла са за цял свят !!!!! А ако БМВ не беше изтеглил над един милион броя колко запалени щяха да са ????? А още нещо да те светна , НЯМА случай на запад при доказан фабричен дефект да няма дело срещу производителя !!!!! Да ни светнеш къде е делото срещу Тесла за фабричен дефект ???!!!!

    Коментиран от #97

  • 97 Антиелектрика

    1 2 Отговор

    До коментар #96 от "гост":

    Пък аз те светна, че вие бяхте тези, които сравнявахте Тесла не с 7-ма серия, а с Бентли. Сега го сравнявате с 1-ва и 3-та серия - ок, но пак да питам: Публикувано във факти.бг: "след като това е официално признат ДЕФЕКТ от БМВ, официално признат ли е дефекта при Тесла или е просто проблем на технологията?".
  • 98 Няма дефекти

    1 1 Отговор

    До коментар #95 от "Антиелектрика":

    Доколкото знам три автомобила от 14-те изгорели са се самозапалили заради фабричен дефект, който вероятно е от човешка грешка, а не грешка в технологията. Ако технологията беше грешна, щеше да има много повече запалвания както имаше при BMW. Повечето дефекти по батериите на Тесла, се явяват недо завити от работниците болтове, който не правят добра връзка. Сега ти ми отговори, понеже bmw тата са били дефектни, ще им броим ли пожарите или няма? Бонус въпрос, 30 пожара за 6 месеца ли е повече от 14 пожара за 6 години? Защо веднъж поне не застанеш като мъж и да приемеш фактите с достойнство, като признаеш че не си ги знаел? Няма човек на тази планета, който да знае всичко. Не си мисли че някой ще ти повярва, че си първия. Абсолютно приемливо е да не си знаел нещо, но е абсолютно глупаво да не го признаваш, само защото не си го знаел преди това. Изненада ме приятно за Великден! Не всеки ден е Великден, можеш да си го позволиш.
  • 99 Тъп редактор

    0 0 Отговор
    да се чете : ИзненадаЙ ме приятно за Великден! Не всеки ден е Великден, можеш да си го позволиш. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!
  • 100 Asd

    2 1 Отговор
    Оставете го антито... Прост човечец е

    Коментиран от #103

  • 101 Dobrev

    2 1 Отговор

    До коментар #67 от "Антиелектрика":

    А защо, след като едно време е имало електрички, сега не караме такива? - заради агресивната политика на петролните компании. Затова не са се развивали и батериите толкова години. А двг колкото и да се развива, неможе да стигне КПД-то на електромотора. А сега не ме питай от къде знам, че хората ще ти се смеят. Въпрос на време е електричките да заменят двг.

    Коментиран от #104

  • 102 Бачо Киро

    1 2 Отговор
    Оффф аре стига сте дрънкали тъпотии с тези тесли. Прочетете стъкмистиката която рецитира Мъск. Тя е: 5 коли на милиард километра с Тесла и 55 на милиард километра с ДВГ. Това е абсолютно изсмукана от пръстите стъкмистика и няма как да я докаже въобще. Също така не е никакъв процент. 1млрд км с Тесла може да означава 500 000 Тесла по 2000км, 1 млрд км с ДВГ да означава 1 млрд коли по 1 км. 5 от 500000 е 1 на 100000, 55 от милиард е 11 на 200 милиона или 1,1 на 20 милиона. Така по-ясно ли е на задръстените? И няма ДВГ който да се самозапалва в паркинга както си седи. Хеле пък преди да се наблъска всичко с електроника. Плюс това говорим за заводски коли, при ДВГ не малко са пипани от такива специалисти като форумните тук... Много фактори има при ДВГ и въпреки това пак е 1 към 2000 в полза за ДВГ хем сметнах 1млрд автомобила, а те са повече. Теслите ги писах 500 000 както тук твърди техен фен. 1 млрд километра пък е цифрата на Мъск. Минимум 1 към 2000 е отношението. Така по-ясно ли е? Ясно, че е дефект, ясно, че не е масово. Въпреки това въобще можете ли да си представите колко много МПС с ДВГ има навсякъде и не всички са в статистиката дори... Един ден може и да дойде денят на електрическите автомобили, може и да не дойде... Но този ден не е днес. Не се пънете.

    Коментиран от #105

  • 103 Антиелектрика

    1 2 Отговор

    До коментар #100 от "Asd":

    Ах колко изчерпателен пост, изобилствайки от логика, факти и научни доводи. За мен комплимент да бъда наречен "прост" от такова невежо същество като теб!
  • 104 Антиелектрика

    1 2 Отговор

    До коментар #101 от "Dobrev":

    Това, че ти мислиш, че батериите не са се развивали си е твой проблем. Батерии има навсякъде и винаги са се развивали. И стига с тези глупости за петролните компании, защото точно те са най-големите спонсори на електричките и ВЕИ-та - виж къде отиват парите от петрола в Норвегия, Саудитска арабия и ОАЕ. А това, че електромотора има по-високо КПД никой не го отрича, но батерията е това звено, в което го няма това КПД. И такава категоричност за смяната на ДВГ с миксер, на мен лично ми звучи нелепо, защото ДВГ не значи само петрол, а електричките има все още двата проблема - токсичните пожароопасни батерии и силното ЕМП. Някой ден може и да стане, може и да не стане - никой не знае.

    Коментиран от #106, #130

  • 105 Антиелектрика

    2 2 Отговор

    До коментар #102 от "Бачо Киро":

    Не се мъчи, няма да те разберат. Да не говорим, че Мъск и тук фанатичните му поклонници очевидно лъжат, че в сета всяка година изгаряли 1 млн автомобила с ДВГ, както и че нямало загинали хора заради пожар в Тесла. Всяка година ЗАГИВАТ В КАТАСТРОФИ 1 млн души, а не изгарят 1 млн автомобила, а едно семейство изгоряха като факли в Тесла миналата година в САЩ. Ето това е отблъскващото в цялата ситуация - да се лъже най-нагло, вместо да се признае, че очевидно има някакъв проблем в самата технология!
  • 106 И един мармот завива шоколада в станиол

    2 1 Отговор

    До коментар #104 от "Антиелектрика":

    Вече ти казах, че човек не може да знае всичко.1. Очевидно е че не знаеш че КПД на батерията е много по-високо от КПД на електродвигателя, въпреки че последния има КПД около 94%. 2.Очевидно е, че отричаш фактите, които вече знаеш защото съм ти ги казвал. Става въпрос за реалните измервания на ЕМП на различни автомобили, при което е установено, че ЕМП на бобината на бензинов автомобил е по-високо от най-високото измерено ЕМП в електромобил. Въпреки това от години повтаряш за несъществуваща вреда, за която няма реални доказателства в реалния свят, а е само в главата ти. Никой няма да те сметне за глупав, ако просто някога кажеш : БЛАГОДАРЯ ЗА ИНФОРМАЦИЯТА, ТОВА НЕ ГО ЗНАЕХ. Опитай някой път. Ако го направиш веднъж през живота си, няма да те убие. А ДАНО АМА НАДАЛИ.

    Коментиран от #107

  • 107 Антиелектрика

    1 2 Отговор

    До коментар #106 от "И един мармот завива шоколада в станиол":

    С теб има ли изобщо какво да коментираме или това беше поредния ти ник? КПД на батерия включва и разрядът и в студено време. А това да кажеш, че ЕМП на бобина в ДВГ е по-високо от това на половин МЕГАВАТ електромотор, е достатъчно красноречив факт, да не си губя времето с теб! Те и дизелите бяха полезни и никой не говореше, че са вредни, но се оказа обратното, така че тези разсъждения си ги задръж. Не ме занимавай повече след като не знаеш дали самозапалванията в Тесла са дефект или технологична слабост. И не се радвам, че са се самозапалили ако така ще извърташ нещата!
  • 108 И един мармот завива шоколада в станиол

    3 1 Отговор
    В главата ти е каша. Пълна каша от параметри на батерията които не разбираш. КПД на батерията е параметър който отчита колко енергия е заредена, към това колко енергия може да се черпи от нея. Саморазрядът на батерията е съвсем друг параметър, различен от КПД. Намаленията капацитет при ниски температури пък съвсем, съвсем отделен параметър, нямаш нищо общо с КПД. Ако заредиш една батерия на 80%, сложиш я във фризера на минус 20 градуса и я държиш така един месец, като я извадиш да се стопли, отново ще има близо 80% заряд. Това е нещо което можеш да пробваш в домашни условия. Това, че батерията на Тесла пада с по един процент на ден, е заради консумацията на електрониката в автомобила, а не заради батерията, а ти говориш за КПД на батерия, а не на цяло устройство. Както и да сравняваш КПД на батерия и на електродвигател, това на батерията винаги ще е по-високо. На по-прост език, загубата на КПД се изразява в отделянето във вид на топлина. Ако една батерия захранва електродвигател, при каквато и да е мощност, електродвигателя ще отделя повече топлина от батерията, освен ако не ползваш калпава батерия с високо вътрешно съпротивление, каквито са използвали едно време и са се отказали от електромобилите заради тях.

    Коментиран от #109

  • 109 Антиелектрика

    0 1 Отговор

    До коментар #108 от "И един мармот завива шоколада в станиол":

    Тези глупости ги разправяй на друг. Ето ти клип как само за 24 часа на литиеви батерии при -10 градуса им пада драстични капацитета: https://www.youtube.com/watch?v=Bj1Ljyiz3fQ Къде пак сънуваш високо КПД? Всъщност нямам вече нерви да се разводнява темата и да се занимавам в глупостите ти! Вие сектантите сте най-прави и загиналите хора в Тесла не са загинали, самозапалите се Тесли не са се самозапалили и аз съм модератор в сайта. Хайде стига толкова!

    Коментиран от #110, #114

  • 110 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #109 от "Антиелектрика":

    А,ти тука ли си? Ето ти една статия,където Тесла Модел 3 побеждава на писта БМВ М3 в тест на TOP GEAR. https://cleantechnica.com/2019/04/25/tesla-model-3-performance-crushes-fossil-bmw-m3-around-race-track/

    Коментиран от #111

  • 111 Антиелектрика

    0 1 Отговор

    До коментар #110 от "гост":

    Тази новина за 2 километрово трасе, колко пъти ще я повтаряте като папагали? Нали щеше я видяхме на Ринга, че е гола вода и уж тази година ще слезе под 8 минути?

    Коментиран от #112

  • 112 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #111 от "Антиелектрика":

    Защо никой във Факти.бг не го отрази това,не беше интересно ли? Или такива работи не се съобщават,щото видиш Тесла не мой да прай такива неща!
  • 113 Антиелектрика

    0 1 Отговор
    Виж, не омаловажавам това, но тази писта никога не е отразявана в медиите, защото е само 2 километра. А и аз не работя в медиите, за да задаваш към мен този въпрос. Но не всичко се върти около Тесла и електричките.
  • 114 Функционално неграмотен си. Доказано!

    1 0 Отговор

    До коментар #109 от "Антиелектрика":

    Казах ти, че не правиш разлика между 1. КПД. 2Саморазряд. 3 Промяна на капацитета спрямо температурата. 4.Промана на мощността с промяната на температурата. За коя от тези характеристики според тебе е направен клипа и какво общо има това с КПД? Ако половината от водата в една 10 л. кофа замръзне, това означава ли, че имаш 50% загуби на вода? Пак четеш, но не можеш да разбереш написаното! "Ако заредиш една батерия на 80%, сложиш я във фризера на минус 20 градуса и я държиш така един месец, като я ИЗВАДИШ ДА СЕ СТОПЛИ, отново ще има близо 80% заряд. " Къде в клипа видя ДА ВЪРНАТ ПЪРВОНАЧАЛНАТА ТЕМПЕРАТУРА? Ако искаш да раздуеш или дори да взривиш батерията на телефона си, остави го да замръзне до -20 и го сложи на зарядното. Зарядния ток от зарядното изчислен за напрежение при стайна температура на батерията, ще свърши останалото. Батериите може да имат много недостатъци, но КПД не е едно от тях!

    Коментиран от #115

  • 115 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #114 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":

    Абе ти се научи какво е КПД на система! Кой нормален човек ще си стопля батерията сутрин през зимата, за да кара колата? Хайде стига вече си писал глупости в тема, в която Мъск обвинява света в заговор срещу него! Що не се изселите всички на Марс и да си живеете живота от нас?

    Коментиран от #118

  • 116 Кой ти повтаря бе папагал

    2 1 Отговор
    Нали Тесла за нищо не ставаше на завои и писта? Нали все гумите или спирачките или цвета на електричките не ви харесваше, за да признаете постиженията им. Сега какво точно не ти хареса? Какво друго може да измислиш, като теслата е фабрична? Една и съща писта, един и същ пилот и цели 2 секунди разлика САМО за 2 мили писта! Знаеш ли колко много са 2 секунди, дори за Нюрбургринг, която е 6 пъти по-дълга? Първо поколение електричка на фирма предлагаща електромобили от само 8 години бие на писта най-бързото спортно ВМW в класа се, което се подобрява от 30 години от най-добрите инженери. СРАМ,СРАМ,СРАМ!

    Коментиран от #117

  • 117 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #116 от "Кой ти повтаря бе папагал":

    Обаче,виж това никъде не го отразяват.Всичко мълчи,да не се разчуе,че става лошо.

    Коментиран от #119

  • 118 Функционално неграмотен си. Доказано!

    1 0 Отговор

    До коментар #115 от "Антиелектрика":

    "А това, че електромотора има по-високо КПД никой не го отрича, но батерията е това звено, в което го няма това КПД. " "КПД на батерия включва и РАЗРЯДЪТ и в студено време." "Ето ти клип как само за 24 часа на литиеви батерии при -10 градуса им пада драстични КАПАЦИТЕТА" Толкова ли ще те заболи, ако веднъж поне кажеш " Прав си, нямах предвид че при ниска температура пада КПД, а имах предвид капацитета, заряда, мощността, пробегът, практичността, удобството" или която и да е друга дума различна от КПД. БЯХ СИГУРЕН, ЧЕ НИКОГА НЕ БИ СИ ГО ПОЗВОЛИЛ Да си признае грешка, може само човек, който има топки. Човек, който има вътрешна сила и не му пука какво мислят останалите за него. А ти живееш за хорското мнение. Повярвай ми, никой не уважава човек, който не е способен да си признае очевидна дори маловажна грешка, записана черно на бяло. Бъди жив и здрав, но не очаквай уважение от останалите. ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ! По тази тема съм дотук.

    Коментиран от #120

  • 119 Има време

    0 0 Отговор

    До коментар #117 от "гост":

    Сега чакат поредната негативна новина за гръмко заглавие, а в нея ще отделят и един кратък абзац за този срам, като самия абзац ще е в пренебрежителен тон спрямо Тесла и похвали за спонсора ВМW.
  • 120 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #118 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":

    А дано, ама надали. Няма как да ми говориш за топки, след като не пишеш с едно име и няма как да спреш да пишеш, защото си болен и зависим от това. Чао, тролчо многоник.

    Коментиран от #121

  • 121 Много Ников

    1 0 Отговор

    До коментар #120 от "Антиелектрика":

    Аз топки имам и съм ползвал "извинявай" , "прав си", "сгрешил съм", "изразил съм се неправилно" без значение с кого разговарям, включително с тебе. Умирам обаче от кеф, когато си употребил "многоников и/или трол", поне десетина пъти на ден, при положение че не съм писал по 3-4 дни. Така или иначе не мога да имам собствен Ник

    Коментиран от #122, #123

  • 122 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #121 от "Много Ников":

    Ха ха.Прав си и аз умирам от кеф,като си мисли,че гост е само един.Ха ха.
  • 123 Антиелектрика

    0 1 Отговор

    До коментар #121 от "Много Ников":

    С това май всичко се изчерпва. Нали нямаше да пишеш повече? Ясен си ми като бял ден, защото си спорозависим трол, нямащ топките да има собствена идентичност! Кой ти ползваше ника Електрика, че спря да го ползваш? Ама така е по-лесно да ви разберат кои сте всъщност. И двамата (ако не сте един и същ), страдате от параноя. Тролете с различни никове и после говорете за топки - жалка картинка!

    Коментиран от #124


  • 124 Функционално неграмотен си. Доказано!

    0 0 Отговор

    До коментар #123 от "Антиелектрика":

    От мнение 118 ...или която и да е друга дума различна от КПД... По тази тема съм дотук. Бонусче, за да не ти се налага да мислиш - по темата за кпд-то на батерията. Иначе още следващото 119-то мнение е мое. По другите теми няма да се отървеш толкова лесно от мен. С електрика пишеше някакъв идиот, който се мислеше за много оригинален, но не му се отвори парашута да му реагирам, за да му правя кефа да продължи да пише с него. Неслучайно освен Ника, си бях сложил и Аватар. И изведнъж само седмица след това, съвсем случайно... забраниха аватарите и никовете . Ама съвсем случайно...

    Коментиран от #125

  • 125 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #124 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":

    Ако е наистина така, значи си прав. Весели празници.

    Коментиран от #126

  • 126 Много Ников

    0 0 Отговор

    До коментар #125 от "Антиелектрика":

    Жив и здрав да си! Искрен съм, но не си длъжен да ми вярваш!

    Коментиран от #127

  • 127 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #126 от "Много Ников":

    Да заровим томахавките и бъдем по-смирени поне на празниците, съгласен ли си?

    Коментиран от #128

  • 128 Винаги готов

    0 0 Отговор

    До коментар #127 от "Антиелектрика":

    Не е нужно да е само за празниците!

    Коментиран от #129

  • 129 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #128 от "Винаги готов":

    Приемам го.
  • 130 Dobrev

    1 0 Отговор

    До коментар #104 от "Антиелектрика":

    Аз ти говоря за това, какво са правили петролните компании преди, а ти ми пишеш какво правят сега. Те не са глупави. Виждат на къде върви света, а пари трябва да се изкарват. През 2016 фамилия Рокфелер започва отдръпване от петролния бизнес - защо ли? А какво е развитието на батериите? Автомобилите използват за акумулатори технология която е стара колкото тях. За век и половина са се развили прекалено малко. А увеличаването на капацитета на акумулатора за сметка на живота му не е развитие. Според мен сегашните литиеви батерии все още не са достатъчно добри, но се наливат милиярди за разработки и е въпрос на време да открият нещо по-добро. Ако не вярваш - стой и гледай! Пожелавам ти да си жив и здрав и след 5-10 години ще кажеш - ех, ония от fakti.bg мама му деа, излезе прав :)

    Коментиран от #131

  • 131 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #130 от "Dobrev":

    Парите не са всичко в живота и възможностите не са неограничени, повярвай ми :) Жив и здрав.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.