Специално за новата Astra OPC инженерите на Opel конструират иновационна ходова част с изключително динамична настройка, предназначена за справяне със силни странични сили и осигуряване на изключителна управляемост. Новата ходова част има за цел да гарантира адекватното поведение на автомобила, предвид доста високата мощност на двигателя. Той разполага с мощност 280 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм .
Ходовата част е оборудвана с амортисьори на ZF Sachs и в предната част с елементи тип McPherson, които в случая са наречени HiPerStruts. Интерес представляват още мехатронната система FlexRide, механичният самоблокиращ диференциал и спирачките Brembo. Възможностите на окачването се подчертават от 19-цоловите колела предлагани стандартно с гуми с размер 245/40 ZR. Ето накратко как всъщност работят най-важните елементи от спортната ходова част на Astra OPC.
Самоблокиращ диференциал
Предният мост е оборудван със самоблокиращ диференциал с механична дискова блокировка. Когато едно от предните колела прояви склонност към пробоксуване, два набора от дискове започват да работят като съединители, свързвайки директно касетата на диференциала с полуосите. Блокиращият ефект (с максимално ниво от 50 процента) зависи от скосяването в механизма за притискане на дисковете. Той определя силата, с която се осъществява този процес и от своя страна зависи и от въртящия момент.
FlexRide
Мехатронната ходова част FlexRide е със специални настройки за нуждите на OPC. Водачът може да избира между три различни режима на работа. Standard е мултифункционална настройка, осигуряваща и комфорт във всекидневието. Режимът Sport втвърдява окачването, подобрява допълнително стабилността чрез намаляване на крена и прави управлението още по-директно. При режим OPC обаче кормилното управление става по-директно дори от това при Sport - реакциите на дроселовата клапа при подаването на газ са по-спонтанни, а настройките на ходовата част са насочени към постигане на максимална динамика.
Системи за контрол на крена
Една част от тази система адаптира в надлъжна посока действието на амортисьорите, давайки гаранция за бърза реакция и осигуряване на контакт на гумите с пътя дори при преминаване през неравности при висока скорост. Междувременно друга подсистема има грижа за ограничаване на страничното накланяне на автомобила с цел гарантиране на неговата стабилност. В сравнение с турбоверсията на Astra 1.6 GTC (132 кВт/180 к.с.), инженерите са монтирали на OPC пружини с 30 процента по-голяма твърдост и са снижили автомобила с допълнителни десет милиметра. В името на повишаването на динамичните качества втулките в задното окачване също са по-твърди.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 hahah
12:47 04.05.2012
2 skier
12:49 04.05.2012
3 амме
13:08 04.05.2012
4 до
13:20 04.05.2012
5 хаах
13:29 04.05.2012
6 непросветния
13:50 04.05.2012
7 голфче
14:34 04.05.2012
8 Виктор Георгиев
14:45 04.05.2012
9 един човек
14:59 04.05.2012
10 Браво
Коментиран от #11
15:14 04.05.2012
11 VR4 TT
До коментар #10 от "Браво":
@10 И нормално окачване. Изобщо е пълен та*ак.15:48 04.05.2012
12 gogo
а до г-н "Виктор
Георгиев" окачването не е патент на фирмата производител ... виж предните спирачни апарати... БРЕМБО са... и кво ще кажеш ся...че не са брембо, защото брембо не съдят опел??? или???
17:55 04.05.2012
13 Lotus Omega
18:25 04.05.2012
14 Voss
18:55 04.05.2012
15 GolfaForevar
19:29 04.05.2012
16 do N14
ПП. ГОЛФЪ ИС ДЪ БЕСТ..
19:32 04.05.2012
17 Бургас
19:52 04.05.2012
18 ужас
20:02 04.05.2012
19 Пешо
20:20 04.05.2012
20 Мнение на Софиянец,не на селянин
20:37 04.05.2012
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 ddd
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kbytE_FAZuA#!
21:45 04.05.2012
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Кирил
На всеки светофар ми се репчат някакви тояги тип Голф 3 от бързи и яростни (за съжаление само яростни)! Разочарованието им е голямо - пускам ги дори и по-напред и пак умират :)
Успех на феновете на Опел - това вече не са ония тояги от едно време!
22:16 04.05.2012
31 Мнение на Софиянец,не на селянин
22:22 04.05.2012
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 ето база за сравнение
22:34 04.05.2012
34 bg777777
22:39 04.05.2012
35 Мнение на Софиянец,не на селянин
22:41 04.05.2012
36 ссс
22:45 04.05.2012
37 Мнение на Софиянец,не на селянин
22:45 04.05.2012
38 Мнение на Софиянец,не на селянин
22:47 04.05.2012
39 ддд
240 PS | 250 PS
320 Nm | 320 Nm
244 km/h | 250 km/h
1393 kg | 1683 kg 1
300 kila otgori i pak tolkova b1rza..ба.и и иноваията на опел
22:51 04.05.2012
40 ткидн
23:57 04.05.2012
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 ГОСТ
00:27 05.05.2012
43 Астра ОРС
09:16 05.05.2012
44 optimista
ама вие ще се изтрепете да пишете кой от кой мека казано тъпи коментари тая българщина вие е обвзела яко
09:29 05.05.2012
45 fff
10:50 05.05.2012
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 ggdd
240 km\h vs. 383 km\h
11:11 05.05.2012
48 Kolev
08:26 06.05.2012
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 до Kolev
Някакви тук с кадети и астри..опелите возят по-зле и от персийски килим по нивата..
14:14 06.05.2012
51 Kolev
23:30 06.05.2012
52 7лмя
ето ти цитат : 1936 Opel Olympia
ето и един от мен : Although designed in the 1930s, the Beetle was only produced in significant numbers from 1945 onwards, when the model was internally designated the Volkswagen Type 1, and marketed simply as the "Volkswagen". Later models were designated VW 1200, 1300, 1500, 1302 or 1303, the former three indicating engine displacement and the latter two being derived from the type number and not indicative of engine capacity. The model became widely known in its home country as the Käfer (German for "beetle") and was later marketed as such in Germany,[3] and as the Volkswagen Beetle in other countries
01:42 07.05.2012
53 ford ka
01:46 07.05.2012
54 до 7лмя и ford ka
The Astra nameplate originates from Vauxhall who had manufactured and marketed earlier generations of the Opel Kadett (the Kadett D (1979–1984) and Kadett E (1984–1991)) as Vauxhall Astra...The Opel Astra F debuted in October 1991. With the Kadett E's successor, Opel adopted the Astra nameplate, which was already used by Vauxhall for the Kadett D and E (see Vauxhall Astra).
ПС ford ka : Никъде не се говори за маркетинговата стратегия на компанията...и не знам какво общо имат българските компании с темата !
14:54 07.05.2012