26 180 42

Мечтата на тираджията

Volvo представи версия на влекача FH с увеличен спален отсек. Globetrotter XXL е по-дълъг от стандартната версия с 250 мм и първоначално е разработен за Австралия, където шофьорите на камиони са принудени да изминават огромни разстояния без да могат да разчитат на нормална постеля.

Основното достойнство на новата модификация е огромният креват. Той е по-дълъг с 13 и по-широк с 25 см от базовия вариант, което го прави удобен дори за тираджии с внушителни габарити.

Допълнителното пространство от 600 литра е получено чрез изместване на задната стена на кабината, което е наложило добавянето на допълнителни усилени вертикални стойки. Нараснала е и вместимостта на багажния отсек под леглото, който е организиран по по-оптимален начин.

Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • БОКО
    Отговор
    1 13:54  17.05.19
    Мечтата на тираджията е смугла красавица от околовръстното!

    Коментиран от #41

  • Гошо
    Отговор
    2 13:54  17.05.19
    Сега ще караме по цяла година и нагоре по европа, то като хотел бе. Урааа

    Коментиран от #4

  • Кольо Дапа
    Отговор
    3 13:59  17.05.19
    Мечтата на тираджията и кошмар за чорбаджията. Знаете ли колко струва Волво сравнено с ДАФ например?

  • гост
    Отговор
    4 14:00  17.05.19

    До коментар #2 от "Гошо":

    Нещо май пропускаш , това е вариант за триосен влекач , на двуосен няма как да стане !!! А колко са такива влекачи , в България де ???

    Коментиран от #5, #9

  • 5 14:10  17.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Стига глупости бе😂😂😂
    Отговор
    6 14:11  17.05.19
    Мечтата на тиражията е да заколи колкото се може повече рекетьори от кат и дай😂😂😂😂
  • Зарко 13
    Отговор
    7 14:12  17.05.19
    Дори тва е кокошарник за американския тиражия

    Коментиран от #22

  • Голям Слон
    Отговор
    8 15:44  17.05.19
    Мечтата на тираджията е да го третират като човек на първо място. Да му плащат редовно и добри пари за къртовския труд, който полага. Когато това се случи, може да си помечтае за Volvo VNL670, например. Въпреки, че такива машини не са за европейските условия. За САЩ, Канада, Русия и Австралия обаче са идеалка :-))
  • Голям Слон
    Отговор
    9 15:46  17.05.19

    До коментар #4 от "гост":

    Ужасно много са триосните влекачи в България. И четириосните самосвали :-) Просто не си забелязал. Триосни са основно тия, които превозват 40 футови контейнери или просто по-тежки товари (25 тона товароносимост за двете оси). Въпрос на бизнес. Триосните обаче страдат от малки резервоари ;-)

    Коментиран от #16, #17

  • Borislav Popov
    Отговор
    10 16:00  17.05.19
    Мечтата на местните руски подлоги е Камаз с кабина, двигател, трансмисия и окачване от Мерцедес, за да плямпат тук после, колко са велики русняцити.

    Коментиран от #13

  • Jack Bauer
    Отговор
    11 16:06  17.05.19
    Това нищо не е, американските тирове са като нашите гарсониери отзад.
  • Тираджия
    Отговор
    12 16:14  17.05.19
    А бе Бориславе иди на хуй бе бляд.

    Коментиран от #32

  • Голям Слон
    Отговор
    13 16:16  17.05.19

    До коментар #10 от "Borislav Popov":

    Ти първо изясни своите мечти. За моите не бери грижа :-)

    Коментиран от #14

  • Borislav Popov
    Отговор
    14 16:18  17.05.19

    До коментар #13 от "Голям Слон":

    Моята мечта е проста, циганите в Индия, руските подлоги в Русия, американските в САЩ, а България за българите !

    Коментиран от #15

  • Голям Слон
    Отговор
    15 16:32  17.05.19

    До коментар #14 от "Borislav Popov":

    Напиши нещо по темата. Стига всичко си клепал с русофобията си, която си е откровена дуращина.

    Коментиран от #25

  • гост
    Отговор
    16 16:35  17.05.19

    До коментар #9 от "Голям Слон":

    Ти разлика между влекач и соло камион правиш ли , че и самосвал прибави !!!!! Сигурно и самосвали със спални кабини е пълно в България , хахаххах !!!!!
  • гост
    Отговор
    17 16:41  17.05.19

    До коментар #9 от "Голям Слон":

    Само така за сведение , че да не се излагаш друг път , за композиция влекач с ремарке има задължителна максимална дължина !!!! И триосен влекач значи метър и кусур по-късо ремарке , за да влезе в нормите !!!! Иди на някоя граница и преброй колко триосни композиции ще видиш от колоната !!!! Ако изкараш повече от 1 на 100 , значи не те бива с броенето !!!!

    Коментиран от #20

  • МАНЬО
    Отговор
    18 17:06  17.05.19
    Не ми е ясно защо си мерите егото като на всички който реално са шофьори ви е ясно че като постъпиш на работа като международен шофьор караш това което е налично в автопарка на собственика а не си поръчваш кабина с екстри! Направи ли ви впечатление че кабината е просторна но е с ЕДНО легло? Е това в България няма да дойде скоро поради простата причина че БГ работодателя е сметнал че в тази голяма кабина ще се кара двойка и ще има две легла ! колкото до двата моста абсолютно не са актуални като изпълнение. Ако ще и пет моста да му сложат в Европа всяко превозно средство с общо тегло над 40тона е извънгабаритно и подлежи на специален режим на придвижване т.е. оскъпено придвижване което не кореспондира с интереса на БГ. превозвачите който разчитат на дънпинг с по-ниски навла за да привлекат товари и каботажни превози в Европа! Така че мечтайте за това ВОЛВО ще го срещате по Разстационите в Европа но няма да изпитате удоволствието да пътувате с него и да се възползвате от всички екстри който предлага фирмата ВОЛВО!
  • 333
    Отговор
    19 17:32  17.05.19
    Саманта Фокс!
  • Голям Слон
    Отговор
    20 18:13  17.05.19

    До коментар #17 от "гост":

    Четеш ли какво пиша или просто обичаш да си в опозиция на всяка цена. Ако 5 години съм я работил тази работа, правя ли разлика според теб между седлови влекач и соло? Между ремарке и полуремарке? Между ръчка, джойстик, полу- и пълен автомат? Не се захващай със спорове, които очевидно ще изгубиш.

    Коментиран от #23

  • гост
    Отговор
    21 18:17  17.05.19
    Готино е, но съм виждал далеч по-расиви камиони на сканиа
  • Чочо
    Отговор
    22 18:31  17.05.19

    До коментар #7 от "Зарко 13":

    В Америка троковете са с торпедо. Никой уважаващ се тираджия няма да седне на колело!
  • гост
    Отговор
    23 19:01  17.05.19

    До коментар #20 от "Голям Слон":

    Честно казано не знам кой те е изтърпял 5 години , ама заслужава награда за непукизъм !!!! А и в "споровете" те бива само да се дуеш като селски пуяк и да плещиш общи приказки без нито един реален аргумент !!!! Та не чух какъв дял даваш на триосните ВЛЕКАЧИ в българските , че и чужди транспортни фирми за международен транспорт ???!!!!

    Коментиран от #26

  • дявола
    Отговор
    24 19:30  17.05.19
    Тираджия се става след 50 години жена ти вече си има млад любовник ти ставаш излишен почти незабележим ставаш само за банкомат
  • Borislav Popov
    Отговор
    25 19:39  17.05.19

    До коментар #15 от "Голям Слон":

    Първият ми коментар е точно по темата, точно ти ми зададе въпрос не по темата и аз ти отговорих...)) Какъв ти е проблема ? И да знаеш, че аз не съм нито русофил, нито русофоб, и руснаците може би ги уважавам малко по вече и от теб дори, но аз просто много мразя, тукашните руски подлоги на които им се изприщиха язиците тук да лижат рускити дупита, а в същото време устите им пресъхнаха от постоянно плюене по България и всичко българско !!!
  • Голям Слон
    Отговор
    26 19:42  17.05.19

    До коментар #23 от "гост":

    Не мога да разбера защо все акцентираш на това колко триосни машини киснат по границите. Изглежда за теб транспортът е задължително МЕЖДУНАРОДЕН. Грешиш! Даже и за международния си в грешка. Иди погледни варненските фирми за контейнерен превоз колко триосни машини имат и какво возят. И пътуват основно по Гърция. Колко вида професионални компетенции има? А колко знаеш? Нямам претенциите да съм държал изпит за "ръководител транспортна дейност". Там е по-различно. Провери колко средно са дълги седловите влекачи с полуремарке и хенгерите :-) И за последните ли има ограничения по Европа? Има едни красиви таблици с рисунки. Трябва само да можеш да смяташ, за да осъзнаеш какви глупости пишеш.

    Коментиран от #27, #29

  • гост
    Отговор
    27 20:09  17.05.19

    До коментар #26 от "Голям Слон":

    ВЛЕКАЧ , умньо , ВЛЕКАЧ !!!! ВЛЕКАЧ !!!! ВЛЕКАЧ !!!!! ВЛЕКАЧ !!!!!
  • От селото
    Отговор
    28 20:19  17.05.19
    Понеже живея и работя в Скандинавието точно като шофьор, тук абсолютно всички влекачи са задължително триосни. Е не шофирам точно като това от снимките, но понеже пак се дърпате за глупости, реших да се включа.Живи и здрави бъдете всички!!! 😁 😁 😁

    Коментиран от #30

  • гост
    Отговор
    29 20:21  17.05.19

    До коментар #26 от "Голям Слон":

    За ВСИЧКИ камиони има ограничения , да беше прочел отгоре и човека ти го написа !!!! И по размери и по тегло !!!! И по тая причина всяко кило отгоре в тарата значи по-малък товар , оттам ЗАГУБИ !!!!! А разликата между два и три моста е ТОН и отгоре !!!! Да не говорим за дължината и оттам по-малкия обем за товар , което значи , че и с леки обемни товари не става !!!! Видял недовидял , разбрал недоразбрал , пет години бил работил , работил си в кръчмата с пияниците !!!!
  • гост
    Отговор
    30 20:25  17.05.19

    До коментар #28 от "От селото":

    Говорим за влекачите в България и ЕС , в скандинавските се кара много на сняг , но и ЦЕНИТЕ нямат нищо общо с другите !!! Иди да покараш в Германия , Франция , Италия и пак пиши какви са влекачите !!!!

    Коментиран от #31

  • От селото
    Отговор
    31 21:34  17.05.19

    До коментар #30 от "гост":

    Колега, карал съм доста в Европа, и за български и за австрийски фирми и много добре знам какви са габаритите и влекачите.И кат стана въпрос и в Англия повечето са триосни, / да не кажа всички /вие както обикновено се джанкате и карате за глупости и аз изразих един неоспорим факт,между другото тук полуремарке карам около 10 -15 пъти годишно, през останалото време карам камион с полуремарке т.е 25 метра композиция /25,25 да бъдем точни, 64 тона / но някои от камионите са по- дълги и прехвърлят тези норми.Но това не е мой проблем 😉😉😉
  • 32 22:08  17.05.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • О.Ч.З
    Отговор
    33 22:22  17.05.19
    Мечтата на почти всеки тираджия е да слезе от големите кочини и да се пребере да работи във България а не да се чуди къде да спи и къде ще го оберат но за съжаление такава е държавата и оправниците

    Коментиран от #34

  • От селото
    Отговор
    34 23:08  17.05.19

    До коментар #33 от "О.Ч.З":

    Точно за това дойдох тука брат,да работя и живея кат нормален човек!!! Понеже при БГ работодател това няма как да се случи, те все за нещо намират да отрежат и винаги мислят че плащат повече от колкото заслужаваш!!! Тук най- малко 4 дни в седмицата си спя в СОБСТВЕНОТО СИ ЖИЛИЩЕ!!!За отношението работодател- работник въобще няма да коментирам.
  • thuglife
    Отговор
    35 08:50  18.05.19
    Да пребие сватбари...
  • onq s korq
    Отговор
    36 11:22  18.05.19
    хубаво, ама какво правим като чакаш на граница, лягаш да спиш и всички те заобикалят
  • stefano
    Отговор
    37 11:48  18.05.19
    MAN и DAF са си добре отдавна

  • Любопитен
    Отговор
    38 16:20  18.05.19
    Аз съм транжор работя 10 часа 6 дни 1400 взимам .мисля да изкарам курсовете и ... Вие поне несте на крак цял ден чакам съвети .....
  • Сандокан
    Отговор
    39 16:57  18.05.19
    Виждам , че някой от драскачите го обърнаха на Фейсбук защо просто не си размените телефоните и не ни лишите от махленските свади които често се заформят! Понякога направо ми писва да чета глупости!
  • КОЧА
    Отговор
    40 19:57  18.05.19
    ТИРАДЖИЯ ПАЗАЧ -- ИЛИ ПЕРАЧ НА ПАРИ СИ ТИ .....
  • 666
    Отговор
    41 00:15  19.05.19

    До коментар #1 от "БОКО":

    И лека венерическа....
  • Камбата
    Отговор
    42 20:16  19.05.19
    С тея големи и широки легла ще карате шофьорите по две магистралки да работят едновременно.. Не е добре и за финансите 😀

Напиши коментар:


Публикувай