6 120 18

Автономният влекач на Volvo Trucks в действие

Автономният влекач на Volvo Trucks в действие

Електрическото автономно превозно средство Vera на Volvo Trucks става част от интегрирано решение за транспортиране на стоки от логистичен център до пристанищен терминал в Гьотеборг, Швеция. Заданието е резултат от ново сътрудничество между Volvo Trucks и фирмата за фериботи и логистика DFDS.

Целта на сътрудничеството е Vera да се внедри в реално приложение, което ще осигури свързана система за непрекъснат поток от стоки от логистичен център на DFDS до пристанищен терминал за дистрибуция по целия свят.

Автономният влекач на Volvo Trucks в действие

През 2018 г. Volvo Trucks представи първото си електрическо, свързано и автономно решение, проектирано за повтарящи се операции в логистични центрове, фабрики и пристанища. Автомобилът Vera е подходящ за превоз с висока точност на големи обеми от стоки на къси разстояния.

Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 10 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 346
    Отговор
    1 11:32  15.06.19
    Добре направена анимация!
  • 12345
    Отговор
    2 11:34  15.06.19
    За игра е чудесно. Трябва да има отново лудитско движение май.
  • Boxer
    Отговор
    3 11:44  15.06.19
    Да разбирам, че шофера си пие кафенцето отсрани, докато му върви заплатката. Иначе, какъв е смисъла на автоматизацията ?

    Коментиран от #5, #6


  • някой
    Отговор
    4 12:55  15.06.19
    Смисъла е, да отпаднат шофьорите. И тогава нашите шушумиги в Европарламента, ще се борят за дръндарци
  • Баш тъй
    Отговор
    5 12:56  15.06.19

    До коментар #3 от "Boxer":

    Шофьора, който всъщност е пъпчив тийнейджър и дори няма книжка, но е на ти с компютрите, си пие кафенцето и управлява 10-20 камиона едновременно, независимо в коя точка на света се намират.
  • пейо
    Отговор
    6 15:12  15.06.19

    До коментар #3 от "Boxer":

    Грешно ти е схващането. Шофьори няма да има. Ще има шепа обучен персонал, който ще управлява 300-400 камиона като този. Персонала ще задава задачите, а камионите ще се движат по строго определени маршрути. Пести се от заплати доста. Това са машини, които ще работят денонощно без да се оплакват и стачкуват. Естествено ще има и ремонтни неща да се правят, но все пак за фирмите отново ще е по евтино.

    Коментиран от #18

  • Хъш
    Отговор
    7 15:47  15.06.19
    На шофьорите ще им остане повече време да прочетат някоя книжка. Туко виж разбрали че това е шанс с више да не прахосат живота си на интелигентно човешко същество вършейки работа която и маймуна би свършила.

    Коментиран от #8

  • хахахаах
    Отговор
    8 16:06  15.06.19

    До коментар #7 от "Хъш":

    Ти братле си рядко инелигентен хахаха преди да напишеш поредната глупост се замисли че ако ги няма тези шофьори ти ще си седиш на село и ще си гледаш домати и чушки понеже няма да има кой да ти ги достави всичко до което ти аз и всички останали се докосваме е благодарение на тези мъже който минават по 70-100 000км. на год.

    Коментиран от #9

  • А ти замисли ли си се
    Отговор
    9 17:16  15.06.19

    До коментар #8 от "хахахаах":

    Откъде ти идва храната? Преди години, над 70% от населението в България се е занимавало със земеделие. След това един човек с трактор, е свършил работата на 300 човека с мотики, точно както един човек с компютър ще върши работа на 300 шофьори. Доматите и пипера няма да ти останат недоставени. Вероятно и тракторите ще направят без трактористи.

    Коментиран от #11, #13

  • Гледач
    Отговор
    10 17:57  15.06.19
    Ясно мотото е УБИЙ ХОРАТА.ДА ЖИВЕЯТ РОБОТИТЕ. ИЗБИЙТЕ ТИЯ ОТ ВОЛВО.ТОВА Е КРАЯ НА ХОРАТА
  • А ти нещо
    Отговор
    11 19:08  15.06.19

    До коментар #9 от "А ти замисли ли си се":

    не си разбрал ама си пиши де няма грижи
  • Доколкото разбрах
    Отговор
    12 20:24  15.06.19
    Твърдиш, че ако не бяха тези мъже шофьорите, щяхме да стоим гладни. Просто допълних, че едно време така са говорили за селскостопанските работници. Сега така разправят за работниците произвеждащи автомобили. Машините обаче заместват всички тези многобройни работници, но въпреки това хората не достигат и има глад за служители. На който му се работи, винаги ще си намери работа.
  • Пешо от панелката
    Отговор
    13 20:25  15.06.19

    До коментар #9 от "А ти замисли ли си се":

    Разходи се из днешна България и ще видиш много повече хора с мотики отколкото с трактори.

  • 21г. 2 000 000 км.
    Отговор
    14 09:54  16.06.19
    Кадърните и морално- етичните шофери винаги ще се интегрират и ще има работа за тях. Ситото ще е за една друга прослойка който са на ниско професионално, интелектуално, потентно и физическо ниво, но в същото време се самовъзхваляват във всичките тези направления. Технологичния прогрес ни води към по добро.

    Коментиран от #15

  • хахахаахах
    Отговор
    15 12:46  16.06.19

    До коментар #14 от "21г. 2 000 000 км.":

    Ти смени ника хахаахах иначе си прав
  • шоферче
    Отговор
    16 11:10  17.06.19
    Лошо няма, ама кат е тая руса колешка ще мое ли дакара тос миксер? https://www.youtube.com/watch?v=XYKaynHpiXs
  • Гост
    Отговор
    17 16:48  17.06.19
    а да питам, заради дупките и диво каране ако стоката се разбърка нещо, кой ще я реди? Че в нашият склад ако стоката не е на палети да ги извозваме с мотокара, то камиона не го приемаме.
  • Ами
    Отговор
    18 11:01  21.06.19

    До коментар #6 от "пейо":

    Ти бъркаш някъде в Азия мисля има пристанище с автоматитични кранове и магнитни линии за влекачи. Иначе трябва по стария модел да се обединят 20 30 влекачи и носят къщи в САЩ. Но там трябва хакер или оператор. Въпроса защо Волво не използват система доказана с години а са сложили някакви в зала с смартфон да управлява карго за милион долара примерно. Като всеки тинейджър може да го хакне. А как се хаква магнитен път никак.

Напиши коментар:


Публикувай