Last news in Fakti

5 Юли, 2019 16:27 10 112 22

Нов влекач от IVECO

  • iveco-
  • s-way-
  • stralis-
  • влекач-
  • камион

IVECO представи наследник на Stralis, който бе флагман в гамата на италианския производител през последните 17 години. Новият влекач, наречен S-WAY, е построен на базата на предшественика си, но е по-комфортен, усъвършенстван и икономичен от него.

Новият камион ще може да се поръча с кабина с вътрешна височина 215 см, докато при Stralis максимумът бе 2 метра. Самият пътнически модул има усилен скелет, което го прави по-безопасен.

Благодарение на по-добрата обтекаемост S-WAY харчи 4% по-малко гориво от предшественика си. Новост е бронята, което се ремонтира много по-евтино при леки удари.

S-WAY може да се поръча с камери вместо странични огледала като при Mercedes-Benz Actros. Друго нововъведение - също предлагано първо от Daimler - е отпадналата нужда от планови прегледи. Бордовата електроника сама казва кога камионът трябва да посети сервиз, а собственикът може да научи всичко за техническото състояние онлайн и кои възли и агрегати се нуждаят от обслужване.

В кабината се е появил коренно различен приборен панел и множество ниши за съхранение на вещи. Техниката обаче е останала същата.

S-WAY ще се предлага с 9.0-, 11.0- и 13.0-литрови турбодизели с мощност от 330 до 570 к.с. Влекачът ще бъде достъпен също с 9.0- и 13.0-литрови мотори на природен газ с мощност от 270 до 460 коня.

Скоростните кутии са автоматици Hi-Tronix от ZF. Специално приложение за смартфон с името MYIVECO следи консумацията на гориво и стила на шофиране. Въз основа на събраната информация софтуерът предлага начини за оптимизиране на разходите.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 no name no face no number

    10 19 Отговор
    Volvo the best truck in the world
  • 2 аха

    11 24 Отговор
    май са изкопирали Скания,пълно дърво отвътре ,най удобен е ДАФ

    Коментиран от #4, #20

  • 3 Гост

    19 21 Отговор
    Най после една новина която не отбелязва възхода на руската инженерна мисъл! Браво!
  • 4 Borislav Popov

    22 11 Отговор

    До коментар #2 от "аха":

    А бе не знам кого са изкопирали, но те сега всичките тирове са на едно лице, докато не го наближиш и не видиш емблемата, не мож го позна от далеко.
  • 5 Голям Слон

    9 13 Отговор
    Най-удобните за водачите кабини са тези на DAF и MAN. Не знам кой на каква база преценя, че Волво са най-добрите камиони, че чак и в света, но еднозначно греши. Предлагам му да намали малко Euro Truck Simulator 2 и да дойде в реалния свят :-) Относно Iveco - над дизелите впечатления нямам. Газовите камиони са изключително неприятни за каране - като започнеш от странната скоростна кутия, която забива муцуната при всяка смяна при първите предавки, минеш през значително по-високите обороти (а уж били по-тихи) и стигнеш до леглото, на което нямам как да седнеш без да си изръбиш задните части. Просто сляпото копиране на трансформърски легла от Мерцедес не ми се е отдало.

    Коментиран от #9

  • 6 Гошо

    6 17 Отговор
    Повръща ми се като чуя за Ивеко, Даф и Рено.

    Коментиран от #8, #22

  • 7 Бежанецът – мигрант

    2 6 Отговор
    Колко ли братя и сестри може да побере?
  • 8 Стати

    4 7 Отговор

    До коментар #6 от "Гошо":

    Имаш + от мен. Лошото е, че са недоизпипани, имат и констукционни недомислици и ги сглобяват в Полша и Словакия. А някои детайли и датчици са много калпави (събери-чарк с най-евтините части). Иначе като двигател, трансмисия и спирачки най-добре реагира Скания. За електрониката не споменавам.

    Коментиран от #17

  • 9 no name no face no number

    2 5 Отговор

    До коментар #5 от "Голям Слон":

    От опит само Скания не съм карал, за сега :), Даф ме е лош, но Волвото е най удобно за каране не за живеене:).

    Коментиран от #10

  • 10 Голям Слон

    11 1 Отговор

    До коментар #9 от "no name no face no number":

    На мен лично Скания не ми допада, но не мога да отрека, че имат изключително адекватни скоростни кутии. Всичко е сметнато много добре и дори 410 коньова версия, натоварена със 17-20 тона без проблеми катери баирчето до Повеляново на 12-та предавка :-) Не знам какво толкова не ти харесват DAF. Единственият им голям недостатък е същата тази скоростна кутия. По-скоро алгоритъмът, по който са я направили да работи. Но за свикване трябва малко сиво в главата и няколко хиляди километра пробег по всякакви терени. Волво е интересно в VLN версията, но колко такива има в България и Европа?! И дали са пригодни за нашите условия. Както не веднъж съм казал, точно този модел е за големи и просторни държави. За Европа е дърво.
  • 11 no name no face no number

    4 3 Отговор
    Последно карах фх16 2018 и е страхотно, Дафа не е лош, но определено не ми е по удобен от Волвото, най зле при големите от тези дето съм карал са Ивеко и Мерцедес не ме кефят, но пък при 12 тонните Ивекото вече е оки при бусовете.Но при големите е зле.

    Коментиран от #12

  • 12 Голям Слон

    8 5 Отговор

    До коментар #11 от "no name no face no number":

    И бусовете им са като всичко останало :-) На 11.000 пробег бус ме е оставял на магистрала Тракия, заради дефектна електроника. Което колкото и да се опитвам да го проумея - не мога. Да не говорим, че и трите метанови Ивекота, които фирмата купи чисто нови, протекоха на първата седмица. На първото му изтече маслото на скоростната кутия, на второто от картера, а на третото антифриза.. Причина банална - лошо стягане! Това пък съвсем не го разбирам. Така че за мен Ивеко са отпадък. Това от снимката убийствено прилича на ДАФ евро 6. Слава Богу, като гледам, са преодолели кабина тип "равнобедрен трапец". Някой им е казал, че е много тъпо :-)

    Коментиран от #14

  • 13 Голям Слон

    2 1 Отговор
    P.S. И като гледам как са разположили ръчната спирачка, съвсем ме заболява главата. По-голям ъгъл не успяха ли да направят?
  • 14 no name no face no number

    1 3 Отговор

    До коментар #12 от "Голям Слон":

    Да прав си с ДАф е едно към едно жалко, че нямат фантазия за новости.
  • 15 Тираджия

    2 6 Отговор
    Новият Ford F Max е най-добрия в момента. Никой няма като неговата возия. Не е за вярване, но е факт.
  • 16 Не знам за вас баце ама аз............

    6 1 Отговор
    В Шкодата-Европа и преди това в Камаз-а се чувствам много добре,.........
  • 17 Петър

    6 1 Отговор

    До коментар #8 от "Стати":

    Колега кажи ми кой Даф е сглобен в Полша или в Словакия, че ми е интересно.
  • 18 Iveco Lover

    14 2 Отговор
    Българите знаем само косури да търсим, но един болт за камион нямаме направен.
  • 19 Алфа Ромео

    1 1 Отговор
    Рекламата е ужасно дебилска!
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Голям Слон

    6 0 Отговор
    От твоите думи излиза, че не трябва да коментираме, само защото в България и един болт не се е направил. Нека на правим. Не само да режем ленти на подлези и магистрали, които още на първия дъжд са наводнени, а след 3 години са за основен ремонт. Нека направим така, че в тази страна да има производство, а не алъш-вериш във вид на търговски представителства и складове на едро.. Но явно нямаме капацитет: нито умствен (във вид на управляваща партия), нито годни кадри, които да искат да работят за 700-800 лева. Пък и в крайна сметка, ако критиката е обективна, защо не? На мнение съм, че вътрешният дизайн трябва да се разработва съвместно с хората, които управляват тези машини. А не просто от някой, който по цял ден държи мишка и натиска копчета, но пък за сметка на това дори веднъж не се е качил в камион за нещо повече от проба.
  • 22 Зверо

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Гошо":

    Специално за Даф си в огромна грешка, Ивеко са номер 1 в метановите двигатели, а Рено откакто са в съюз с Волво са перфектни бюджетни камиони. Визирам по новите Премиум и Магнум.