Last news in Fakti

7 Август, 2019 15:13 42 078 77

Проблем в един от двигателите на VW

  • 1.5 tsi-
  • vw-
  • двигател
Проблем в един от двигателите на VW - 1

Германските медии алармират, че все повече собственици на автомобили, произведени от Volkswagen Group се оплакват от сериозни вибрации при студен мотор. По-конкретно става дума само за един двигател на концерна и то само в случаите, когато е комбиниран с механична скоростна кутия.

Моторът е 1.5-литровият TSI Evo, като интересното е, че той работи перфектно с роботизираната DSG трансмисия. Още в началото на годината от Volkswagen заявиха, че са запознати с проблема, но по техните думи той се случва изключително рядко.

Сега, седем месеца по-късно този проблем все още е на дневен ред и от VW най-после реагираха адекватно, като заявиха, собствениците на автомобили с подобни проблеми трябва да се обърнат към дилърите, които да ги решат. Проблемите засягат автомобили с 1.5-литровия TSI на марките SEAT, Skoda, Volkswagen и Audi, като най-често срещани са при първите две марки.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 46 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алекс

    106 10 Отговор
    Тази марка не е това което е била преди години. Иначе историята помни и други такива случай не е трагедия. :)

    Коментиран от #38

  • 2 Емил

    96 18 Отговор
    Все повече проблеми заради тъпото намаляване на обема!
  • 3 Сектант

    86 70 Отговор
    1.5 dci на Дъстъра няма такива проблеми

    Коментиран от #5, #7, #9, #17, #36, #59, #71

  • 4 Ангел

    113 29 Отговор
    Голф 2 епоследното хубаво нещо от фолксваген.

    Коментиран от #20, #65

  • 5 Dell

    125 45 Отговор

    До коментар #3 от "Сектант":

    Да, 1.5 dci на Дъстъра няма такива проблеми. Има по-големи.....

    Коментиран от #37

  • 6 Един

    117 3 Отговор
    Икономия - лагерчетата на основния вал на скоростната кутия са мънички и не издържат! (Лакоми акционери - калпава продукция!)
  • 7 Dads

    89 33 Отговор

    До коментар #3 от "Сектант":

    Ми тя Дачията не пали зимата,няма как да има такива проблеми
  • 8 Дфен

    66 23 Отговор
    Оффф пак ли соцваген не минава и ден без тяхните проблеми.Още ли се произвежда тази 🚗.
  • 9 123

    24 23 Отговор

    До коментар #3 от "Сектант":

    То няма кола, той проблеми да имало..
  • 10 ВАГ

    11 53 Отговор
    Пак писали недописали Факти!!!!!!!
    Няма никакъв проблем с Двигателя това е най новия и модерен двигател на ВАГ ЕА 211/211Ево дошъл да замени проблемните 1.4тси в всичките си варианти.Натъпкан с всички нови решения от двигателостроенето .В Германия има вече на 80-100хил и само добри отзиви......
  • 11 ВАГ

    19 29 Отговор
    Проблема е че за всички по малки бензинки ВАГ предлага ръчната кутия MQ 200 но няма как да работи еднакво с- 1.6 който се предлага за Руска Федерация и има 146нм , 1.4тси 122кс има 200нм ,1.4тси 150кс с 250нм и накрая 1.5тси на който също дават 250нм но реално на диното показва 280/290нм!!!!!Трябва кутия по горно ниво!

    Коментиран от #14, #16

  • 12 4.2

    50 2 Отговор
    Пак са сложили от евтините демпфери
  • 13 1,5 tsi manual

    12 25 Отговор
    Mи на жена ми вече е на 35 000 км.,с ръчка-кога ще започва да тресе?!?

    Коментиран от #18, #47, #63

  • 14 ганчо зубидренката

    30 15 Отговор

    До коментар #11 от "ВАГ":

    Човек...Не се занимавай с глупостите на ВАГ...Цял урок си научил,с конски сили и нютонметри...Вземи научи,как да станеш по-добър работник на дино-стенда,че ВАГ-ените без ЧИП не могат откъсна...
  • 15 1,5 tsi manual

    10 25 Отговор
    А, гроздето е кисело,ха ха
  • 16 ганчо зубидренката

    23 3 Отговор

    До коментар #11 от "ВАГ":

    Пиши си НИК-а във форума на ВАГ,да почетем колко си компетентен.
    Голф 4 или Пасат 5.5 караш?
  • 17 Уеуе

    35 11 Отговор

    До коментар #3 от "Сектант":

    Бате тва е страшна каруца , Жигулата вози по-хубаво
  • 18 4.2

    15 1 Отговор

    До коментар #13 от "1,5 tsi manual":

    Има време
  • 19 Пешко

    19 0 Отговор
    Не е в един, а във всички.
  • 20 Ghia

    27 9 Отговор

    До коментар #4 от "Ангел":

    Голф две е каруца.С това смотано табло което скърца и постоянно чупещи дръжки
  • 21 Алфа Ромео

    32 3 Отговор
    Само с един ли!? Каква изненада, VW да има проблем с двигател или скорости...
  • 22 ВАГ

    26 64 Отговор
    Карам Супърб 2017г 2.0тди 190коня на чип от АПР 230кс и 500нм !!!!!Също на дсг !!Колата Лизинг живея и работя от 5години в Пасау Германия!!
    Фейсбук за доказателств?Ако искаш давам веднага имам 1000 снимки на колата си , а ти какво караш ?????
    Да не би новото БМВ М6 Компетишън????
    Комплексари работещи за 800лв но знаещи всичко

    Коментиран от #24, #25, #26, #58

  • 23 Диамантената ръка

    14 2 Отговор
    Ми да го предлагат само с автомат тогава
  • 24 Анонимен

    24 2 Отговор

    До коментар #22 от "ВАГ":

    Давай фейсбука да видиме
  • 25 Госта

    52 11 Отговор

    До коментар #22 от "ВАГ":

    Xaxaxa,карал бил ново Шкодре и вече хванал Господ за шлифера,о свещенна простота......
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Бай Оня

    5 15 Отговор
    А колко е бе отворен на ст.1 2.0тди 190кс??????????? А селски нормално като лараш Астра 1.6 16в екотек. Хахахаххахахаах
  • 28 Бай Салам

    12 26 Отговор
    Мани ги бе коплексари кара някоя избушена мазда или хонда селския тарикат.Супърб 2.0тди само можеш да мечтаеш овчи

    Коментиран от #29, #39

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Бай Оня

    9 9 Отговор
    Селски бек и на ТДи има какво да се направи о колко си пр....ст.Има ли смисъл а????? Карай там 20годишния си дарак и се хвани отзад като видиш Супърб 2.0тди за тебе това е като Бугати Широн

    Коментиран от #31

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Иве

    22 7 Отговор
    Франсетата май не са с лоши двигатели...
  • 35 Веско

    13 8 Отговор
    Искам супърб
  • 36 Анонимко

    9 8 Отговор

    До коментар #3 от "Сектант":

    То кола няма, ти проблеми търсиш.
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Азззз

    10 3 Отговор

    До коментар #1 от "Алекс":

    Алекс, първо си оправи правописа, пък после коментирай. "други такива случаЙ"
  • 39 Гостилничаря

    30 17 Отговор

    До коментар #28 от "Бай Салам":

    ВАГинална кола без пари да ми дават, не вземам. Ядох 12 години супата на Сеат и Ауди, косата ми побеля от тях! Между другото в момента съм именно с Мазда 6 закупена от Германия, с нея забравих сервизите къде са. Кога путьовците...... аааа това ВАГините се научат да правят коли, тогава може и да си помисля....

    Коментиран от #40, #55

  • 40 Hshejendhd

    12 17 Отговор

    До коментар #39 от "Гостилничаря":

    Като си купуваш каруци по 1000 лева и не ги подържаш нормално да береш ядове.

    Коментиран от #41

  • 41 Гостилничаря

    26 3 Отговор

    До коментар #40 от "Hshejendhd":

    Точно тук грешиш, именно постоянната поддръжка ми изяде здравето, постоянно в сервиз. Мисля, че основният проблем беше, че ги взех от България, а всички знаем, че Ганчо е баш шофьора на Европа - всеки ден слушаме по новините за подвизите му на пътя. Та в този ред на мисли, почти няма кола по родните автокъщи, които да не са удряни, с превъртян километраж, с издухан двигател и скрити дефекти. Затова си поръчах Маздата от Германия и не съжалявам. В перфектно състояние е, карана е с немска нафта, по аутобаните, обслужвана само в центрове на марката.

    Коментиран от #45, #50, #62

  • 42 Стара американска поговорка

    18 7 Отговор
    "There is no replacement for displacement"


    Чуеш ли двигател "1.5 150 коня" ведната да ти мирише на поне двойно турбо, което е двоен проблем ако се развали, а конете ще ги разделиш на две.
  • 43 Прегрели Пистоли с нагар

    23 2 Отговор
    Добре, че не си купих тази бракма, чаках ги половин година и добре, че се забавиха с този двигател..., а бях готов да им дам над 33 000 евро..., за повдигнат таралясник...
    Фанатизираните маниаци на марката да си купуват, като им харесва да ги мамят...
    Немската “Тойота”, а-ха-ха!:)
  • 44 Пешо

    20 25 Отговор
    Аз пък карах Мазда 6,после Тойота Рав 4,сега от 6 години карам от ВАГините и не се сещам въобще за японските аутомобили!!!
  • 45 Hshejendhd

    9 2 Отговор

    До коментар #41 от "Гостилничаря":

    За това се оглежда много внимателно, когато купуваш кола в България.Това с километрите не се прави само в България.Също така удар не се скрива толкова лесно особенно, ако е голям.
  • 46 НЯКОЙ СИ

    18 28 Отговор
    Ей комплексари долни работя във Германия карам чисто ново Мондео 2017 Битурбо какво ми спорите за Шкодата на колегата че лъже елате работете и си вземете долна завислива напаст сте засрамете се.

    Коментиран от #53

  • 47 Trese

    11 1 Отговор

    До коментар #13 от "1,5 tsi manual":

    То тресе ама само на място и в оцъствие на половинката

    Коментиран от #57

  • 48 Опа

    12 4 Отговор
    Пичов, тука се продават или икономически тотали от запада или милионници с N- пъти превъртан километраж. Нормално е да има недоволни от тази или онази марка. А и много добре знаем, че Ганьо мрази да поддържа кола!
  • 49 kick

    5 1 Отговор
    То да беше само един...
  • 50 Бастун

    2 1 Отговор

    До коментар #41 от "Гостилничаря":

    Имаше ли вътре🤔🤔🤔

    Коментиран от #61

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Д.Тръмп

    13 1 Отговор
    Аман от рокфелери-бежанци.
  • 53 Ганчовия

    20 11 Отговор

    До коментар #46 от "НЯКОЙ СИ":

    Тоа пък с Форд се хвали, малиии колко е гоуем, бачкал бил в Германия и си купил!.... Форд. Утепа рибата отворко! Зимата как е? пали ли битурбото? Щот нещо съм чувал че циганин и Форд зимата не бачкат. Сигурно живееш в квартирка за 400 евра в някой краен квартал и си я взел да е близо до АЛДИ, ама иначе се хвалиш че живееш в Германия.

    Коментиран от #76

  • 54 gradski

    16 0 Отговор
    Те и с DSG-тата 7 степения имаха проблем, 2л дизел дето пукаше глави, 1.8л двигател..... Лошото е, чее не си признават и не правят сервизни акции а го набиват на клиента.
  • 55 Кафява чума

    4 0 Отговор

    До коментар #39 от "Гостилничаря":

    А приятел тенекеджия имаш ли?
  • 56 Кочо

    4 11 Отговор
    След мерца,БМВ и Ауди се нарежда голфа и VAG групата.затова другите да си траят.защото много боли като ви издуха гоулфу.
  • 57 1,5 tsi manual

    4 0 Отговор

    До коментар #47 от "Trese":

    Тресе ми се дясната ръка
  • 58 ганчо зубидренката

    12 1 Отговор

    До коментар #22 от "ВАГ":

    Баф мааму...Како е АПР??? И като плащаш лизинга,какво?Свивай се в двустайния и се моли да не останеш без работа,че в ОСТ ГЕРМАНИ,не е като във ВЕСТ ГЕРМАНИ...Още са изостанали,въпреки,че запада наля трилиони там...DSG не ми го хвали...Имам близък с Пасат,купен е нов...От първия месец виси по сервизите...Нещо по окачването му скърцало-в "Поршето" го смазали с грес и през 2-3 месеца ходи да го гресират,като стара Волга...В багажника му влиза вода при дъжд,сервиза казва,че тези коли са си така...Да не забравя...DSG кутията му тропала(тракала)...Сервиза казва-те са си така)...И за тази кола наля 80 000 лева... Не си вдигай носа много,караш второ качество кола,и да я чипосваш,няма да стане самолет.
  • 59 Uuuuuu

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Сектант":

    Той има други.... :D
  • 60 анонимен

    9 1 Отговор
    То да беше само в този двигател!
  • 61 Kuzmanovv

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "Бастун":

    Не ... те ги изхвърлят в Унгария ... 😂 .
  • 62 Kuzmanovv

    0 1 Отговор

    До коментар #41 от "Гостилничаря":

    А един мармот завива шоколада в станиол ... 😂 .
  • 63 Факт

    5 0 Отговор

    До коментар #13 от "1,5 tsi manual":

    Питай комшията от кога тресе!?
  • 64 потърпевш

    8 0 Отговор
    не е само този двигател.... вЕрвайте ми.... болезнен опит....
  • 65 The witcher

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Ангел":

    Golf 3 !
  • 66 ФауВе

    10 1 Отговор
    Противно на ника ми, откак се хванах с ВАГ, само псувам конструкторите им. Няма по-глупаво измислена кола. Не говоря за качество на изработка, а за начин на конструиране. Правена е в кръжок по трудово обучение.
  • 67 селянин 1

    5 0 Отговор
    А бе ваг,да одът,като бенц..да пазаруват двг от рено.
  • 68 Мордор

    0 7 Отговор
    Моят Фау Ве е производство 2005 година, никога не съм имал проблеми с двигателя, велик!!!!
  • 69 каунь

    1 3 Отговор
    поло класик, муцка сака само атом и газзз
  • 70 Асен

    4 4 Отговор
    Най добрия мотор на VW за всички времена е бензиновия нискокомпресионен 1,8 ААМ /75 коня монтиран на някой Sondermodellen на Golf 3. Производството му е прекратено умишлено.Тоя двигател е върхът на немската инженерна мисъл.

    Коментиран от #74

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Шаран БГ

    4 1 Отговор
    Не разбирам от автомобили и не мога да се "надхващам" със никой от специалистите тук .... а и не искам. За какво си взема автомобил човек? Нали да му върши работа- не да"продава фасони !! Карал съм различни .След доста монтьорски упражнения преди 7 години ми падна един ФолЦваген бензинов. Вземах го на майтап -бе 6 годишен и при запалване /пали -чакмак -зиме-лете/ трака на умряло. Те и за това хората, може да се каже, ми го подариха. Вече 7 години, всички консумативи най-акуратно сменям, запаля ли го, хлопа,тропа,тресе, подскача -който го чуе и види , казва - край ,този дарак ще се разпадне. Ама и аз ,първата година си викам, разпадна се...тук, пред дома, ще стана за майтап...на хора и кучета. Обаче, като позагрее до 65-70 градуса се кротва - няма и да " мърка като котенце" -не се чува и не трепва.Обикновено го изчаквам на място. Бързам ли - макс. с 2000 оборота на двигателя, на първа или втора предавка го каканижа километър-два до горните градуси. И.......и си върша работа. Най-добре се чувства от 3000 до 3500 оборота, на пета, със около 110-115 км/ч - на равен път /нормално 2700 оборота/ 90 км/ч. Вярно-вече карам много по-малко- до 10 хилядарки в месец. Ама върви пущината и не знам какво е "ремонт". Само да ми се повреди яко- правя го "парче-парче" да му видя мозъка и на вторични.............Ще му взема една камара пари!!!!
  • 73 Дфен

    2 3 Отговор
    Аз пък карам такси и не ме интересува студена ли е топла ли е паля и газ няма 1 или 2 и чакане да загрее само газ и така 10 години и свят километри.
  • 74 ФауВе

    6 0 Отговор

    До коментар #70 от "Асен":

    Да, така е. Това беше култов мотор за ФВ, но както ти каза - нярочно го спряха, защото не се връзва с новата политика на новите шефове: да правим по-чупливи коли, че да си ги купуват по-начесто клиентите/балъците.
  • 75 unreal

    2 1 Отговор
    Идеално! Познайте как ще изкарат 20 години тея боклуци щом на първата година почват да им излизат дефектите.
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 анонимен

    5 0 Отговор
    Двигателите задвиждат доста адекватно купето на тигуан, но имат проблем с дълговечността. Не бих препоръчал на някого да купува малолитражен TSI с идеята да кара колата 10-15год. Общо взето са ширпотреба, която издържа 5 години. Старият ми тигуан беше 1,4тси с ръчни скорости 2017 година, новият ми е 2019год. с 1.5tsi s DSG. Всичко по колата е супер, но се сменя на 2 години, а след това да е жив и здрав този, който ще плаща ремонтите.