6 079 31

В Германия отзовават Lada Niva заради опасност от пожар

Немският представител на АвтоВАЗ Lada Automobile GmbH обяви сервизна кампания за 1 500 всъдехода Lada 4x4, регистрирани в Германия между 2017 и 2018 г. Акцията се налага заради производствен дефект, който може да доведе до пожар.

Засегнатите автомобили са излизали от завода с неправилно положен кабел на генератора, който се опира в единия носач и изолацията му се протрива, в резултат на което може да възникне късо съединение. От Lada Automobile GmbH са уведомили немските собственици на "ниви" и са ги поканили на преглед, като откритите дефекти ще бъдат отстранявани безплатно.

Миналата година заради същия проблем в Русия бяха отзовани 39 000 всъдехода Lada 4x4. До момента не са известни случаи на пострадали в резултат на пожар, причинен от такъв дефект.

Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 12 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 NikNay

    47 8 Отговор
    Вица е в това - "опасност от пожар" значи хипотетично а Тесла си гори и то не на теория а на явен и за нея няма отзовавания !?!?!?
  • 2 Ужас и безумие

    24 54 Отговор
    Тия каскети един джип не могат да направят като хората тръгнали самолети и ракети с ядрени двигатели да се опитват да правят ...

    Коментиран от #3, #4, #15

  • 3 Random

    44 13 Отговор

    До коментар #2 от "Ужас и безумие":

    Един кабел е бил на кофти място и то само за 2017 и 2018 година. Хонда, тойота, мерцедес и други колко коли отзоваха за къде-къде по-сериозни проблеми.

    Коментиран от #6, #9, #21

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор

  • 5 Гарант

    17 6 Отговор
    Браво на ЛАДА .А други кенефи дават 50000км гаранция на нещо дето се чупи на 55 000 КИА амортисьори.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор


  • 7 Цветко

    26 7 Отговор
    Най добрия автомобил на всички времена

    Коментиран от #13

  • 8 LORT

    20 17 Отговор
    само идиот може да произвежа един модел 40 години и да не се научи да го прави като хората
  • 9 Borislav Popov

    7 19 Отговор

    До коментар #3 от "Random":

    Един кабел, два кабела, няма значение важното е, че в Германия се грижат за клиентите. А в Русия отзиви няма, нали знаеш какво може да стане като се нагрее този кабел в някоя яка жега.... а после реват руснаците - Не можем да изгасим тайгата !
  • 10 Бесен Язовец

    10 17 Отговор
    Руснаците вече 40 гдини я произвеждат тази Нива и още не могат да отстранят потенциално слабите места и все нови и нови проблеми излизат. Нека един по умен путиноид, да влезе тук и да ни обясни - как можаха на времето, съветските авиаинжинери да построят свръх звуков пътнически самолет от нулата, а днешната велика Русия, наследница на СССР-рето, за да произведе един средномагистрален пътнически самолет, купува технологии и авиационно оборудване от гниещите западни страни и пак не можаха да го направят като хората.

    Коментиран от #12, #14

  • 11 stefano

    12 2 Отговор
    Всички фирми го правят , не е срамно . Дребни неща при нас .. но такъв е редът....
  • 12 Random

    7 5 Отговор

    До коментар #10 от "Бесен Язовец":

    Няма пари за разработка, тестове и след това производство
  • 13 Цури

    11 2 Отговор

    До коментар #7 от "Цветко":

    Наистина е много устойчив всъдеход ако така може да се кажи . Черни пътища гора и т. н. Ходовата част също проста за монтаж и здрава . Във черния път на село е огън . Който има вила във балкана му я препоръчвам .
  • 14 Танко

    10 5 Отговор

    До коментар #10 от "Бесен Язовец":

    Съгласен съм , но май за ТУ 144 не са почнали от нулата . Хвърляли са по едно към Франция и Англия .

    Коментиран от #25

  • 15 Алфа Ромео

    5 4 Отговор

    До коментар #2 от "Ужас и безумие":

    Най-добри са на самолети, ракети и ядрени двигатели, улучи в десетката.

    Коментиран от #16

  • 16 Алфа Ромео

    1 3 Отговор

    До коментар #15 от "Алфа Ромео":

    За военни самолети става въпрос, пътническите не са им приоритет, както и автомобилите.
  • 17 Мартин

    6 6 Отговор
    Недейте да сравнявате Лада с Тесла моля Ви, нелепо е да се коментира въобще. Те руснаците другаде са силни, в конспирациите са силни. Няма как армията им да е развита колкото твърдят, при положение че индустрията им е в това положение, още произвеждаме Лади и то с огромни усилия от страна на Рено да ги държат живи. Уж падна комунизма там, а още всичко е конспирация..
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор

  • 19 Стига русофобия

    9 4 Отговор
    Сега щяхте да спорите на турски, ако не бяха руснаците! Аре...

    Коментиран от #20

  • 20 Танко

    8 7 Отговор

    До коментар #19 от "Стига русофобия":

    При турското робство , може всичко да е било , но Българите са си говорили на Български език .При комунягите, в петък имаше руска телевизия .

    Коментиран от #27

  • 21 Емил

    4 2 Отговор

    До коментар #3 от "Random":

    Разликата е в това, че другите отзовават коли, а лада - каруци!
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор

  • 23 ааа

    3 0 Отговор
    Ела да видиш,как горят като факли новите рекламирани електрокари и как се гасят в контейнер с вода където стоят по няколко дена,щото и там не гаснат.Пожарникарите в чудо са се видели,ама за това никой не пише...

  • 24 Очевидец

    1 1 Отговор
    За 20 години лов ,единственото което съм виждал като пушек от Лада Нива е от съединител, на бесен тормоз.
  • 25 Сотка

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "Танко":

    Само дето Ту -144 излетя преди Конкорд, а при военните много по отдавна.

    Коментиран от #26, #29

  • 26 аребегай

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Сотка":

    Излетя, счупи се и до там!
  • 27 Няма име

    2 1 Отговор

    До коментар #20 от "Танко":

    Тъп ли си Танко, та правиш подобно сравнение? Ми, сега пък всеки ден има новини на турски.

    Коментиран от #28

  • 28 Танко

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "Няма име":

    За да не се обиждаме , ще се обърна към теб с "острия" . При комунистическото иго , учениците задължително изучаваха руски език . Имаше една тв програма , през 70- те станаха две , при което в петък , едната изцяло руска .Новините на турски са 10 мин .. Дали съм съгласен да ги има , отделна тема .Освен това има десетки други програми , за разлика от преди .С няколко думи - комундетата , защо не си отивате в матушката ?
  • 29 Танко

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Сотка":

    След катастрофата на изложението в Париж ,никога не е напускал ссср .Конкорд летеше през Океана , докато метална част от друг самолет , която е била на пистата ,не проби резервоара .Спряха го не заради конструкторски или технологични грешки .Няколко месеца преднина , не означава , че не са копирали .Бързата кучка......

    Коментиран от #30

  • 30 Random

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "Танко":

    Конкорда точно защото е имал технически грешки и проблеми са го спрели. Катстрофата е била последната капка. На всичкото отгоре е бил пре-скъп за компаниите и не е могъл да лети над звуковата бариера над градове и села.
  • 31 Дългия

    0 0 Отговор
    Здравейте, повечето от тук пишещите не са на повече от 30 години та да говорите за комунистите.Руснаците произвеждат почти всякаква техника.Интересуващите се хора могат да ви кажат,че катастрофите с руски самолети са 10 пъти по малко от други производители.Лада Нива няма равна на себе си.Когато излезе Лада Веста и Приора завладяха 30% пазарен дял та другите производители веднага приееха изисквания да ограничат продажбите.Моля тези,които не са се качвали камо ли карали новите лади да не коментират.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.