1 668 22

Сгъваеми ключове за "уазките"

Уляновският автомобилен завод е патентовал модерни сгъваеми контактни ключове за автомобилите си, сочи справка в базата данни на руския Федерален институт за промишлена собственост. На изображенията са показани три вида - за Patriot, Pickup и Profi.

Новите ключове са предназначени за автомобили, оборудвани с централно заключване, и ще се предлагат само за най-скъпите модификации. Всички освен тези за Patriot имат съответстващ на модела надпис.

В новите ключове ще се монтира и микрочипът на имобилайзера. Емблемата на ключа за Patriot е заменена от трети бутон за отваряне на багажника, какъвто по разбираеми причини отсъства при пикапа и камионетката.

От УАЗ не разкриват кога ще започнат да предлагат новите ключове. Според сп. "За Рульом" обаче това ще стане до края на годината.

Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 3 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Boxer 3.0

    30 8 Отговор
    А безключово палене след 2055г ;)

    Коментиран от #5, #12

  • 2 Byg

    26 4 Отговор
    едно към едно с тоя на опел зафира от 2005 година , откъде ги измисляте тия глупости с руски патенти , всичкото им е крадено
  • 3 Анти руснак

    21 6 Отговор
    Браво.Най накрая след 30 години.Добре че са американци и французи да имат автомобилостроене.
  • 4 гост

    25 6 Отговор
    А леле ма мале...ключовете сигурно ще са с резервен, във формата на авариен чук.. при отказ -чупиш стъклото и щастлив и доволен като горд собственик се намъкваш вътре.
  • 5 Random

    5 7 Отговор

    До коментар #1 от "Boxer 3.0":

    Тва пък е такава глупост. Много е сложно да завътиш ключа. Затова пък става много лесно да ти откраднат колата

    Коментиран от #8, #11

  • 6 серьожа

    12 1 Отговор
    наречи ги руски инжинери и не ги обиждай повече-тия ключове са 3долара в китай на едро

    Коментиран от #9, #13


  • 7 Jacques Yves Moineau

    12 1 Отговор
    ''Патентовали''?????
  • 8 гост

    14 2 Отговор

    До коментар #5 от "Random":

    Бях известно време ''горд''собственик на едно такова недоразумение-''Патриот''. И дали ще е с ключ или безконтактно запалването...ми това ще ти е най-малкия проблем.Вервай ми.
  • 9 знаещ

    8 1 Отговор

    До коментар #6 от "серьожа":

    Уточнявай-3$ / килото...
  • 10 Rado

    6 1 Отговор
    Русофил: Безаналогов ключ, САЩ ще го откраднат от Русия.
  • 11 Boxer 3.0

    7 1 Отговор

    До коментар #5 от "Random":

    Знам, преди 10г. имах кола (рено грандсценик 1,9 дци) с тая опция. Като резултат никога незнаех какво ме очаква като доближа колата. Ще се отключи или не, ще запали или не. За това сега реното живее един по- добър живот под формата на чайници и детски играчки... А руснаците ги бъзикам ги, щото това другите го предлагат от 2-3 десетилетия поне, а не щото опцията е голям келепир ;)
  • 12 Тракторист

    10 1 Отговор

    До коментар #1 от "Boxer 3.0":

    То и сега има безключово палене - с отверка в стартера...
  • 13 Random

    7 4 Отговор

    До коментар #6 от "серьожа":

    Инженерите не са им проблем. Като кокнструкция повечето им неща са добре измислени. Проблемите идват от 1 - липса на пари и 2 - кофти изработка. Например на ЗАЗ двигателите - цилиндрите са от обикновен не-лигиран чугун. Не защото не знаят как да ги направят, а защото е щяло да струва прекалено много и да натовари поточната линия, намалявайки максималния брой произведени двигатели за единица време. На Жигулите (първите 2101) разпред. вал се износвал бързо - сплавта е била прекалено мека. Всичките им алуминиеви изделия дори самите руснаци им викат "кашкавал" - ужасно качество на отливката и самия материал. Това не е проблем на инженерите - те знаят как да ги направят, обаче тия на високите постове са казали - не може, ще го направим от тоя материал и това е.

    Коментиран от #15, #19

  • 14 Кракра

    10 3 Отговор
    Кой го брига за тия нечувани руски боклуци?
  • 15 Танко

    1 3 Отговор

    До коментар #13 от "Random":

    Безпаричие и невъзможност да направят нещо с ръцете си От къде тогава се взеха добрите инженери ?Всико това не е ли свързано ? Чувал ли си за " циментация "- т . е . мека сърцевина на детайла , но твърда , износоустойчива повърхност ,от порядъка на няолко 0.1 от мм.Наистина , не всеки материал може да се циментова, но тогава защо се напъват да правят машини?

    Коментиран от #17

  • 16 Танко

    4 2 Отговор
    Сгъваеми ключове от сгънати мозъци . Белите хора са ги измислили преди четвърт век.Ключовете ,де !
  • 17 Boxer 3.0

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Танко":

    Циментацията е с дълбочина 1-2 мм. Получава се при силно повърхностно нагрявяне и последващо рязко охлаждане ;)
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор

  • 19 Каскет Правешки

    6 1 Отговор

    До коментар #13 от "Random":

    И това което казваш е похвално . Тази мантра дето върви от 50 години не се ли изтърка . Те -руснаците знаели и можели всичко ,но някой ги предал или пък нямали пари . А ми нали всеки продукт който се произвежда за един свободен пазар има цена ,която се плаща от клиента . Това ,че ще вложиш по-малко пари за да произведеш един боклук , това с какво ще спомогне за продажбите на този автомобил. Шумкарска логика . дайте да оберем мандрата , че ни е по-лесно.
  • 20 стоян георгиев

    2 1 Отговор
    евалата на уаз.скоро и електрически огледала,а до 10 години и климатик!!!!хахахахаа!!!голям успех са направили с тоя ключ няма и дума.перцедес го имат от 30 години,но уаз не бързат.
  • 21 Random

    0 2 Отговор
    Ходи виж кви екстри имат и не пиши глупости. От ел стъкла до навигация и климатроник

    Коментиран от #22

  • 22 Borislav Popov

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "Random":

    Върви ги виж как раждясват, колко са шумни и как от всякъде тече масло.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.