Last news in Fakti

20 Август, 2019 10:52 9 390 54

Tesla изгуби голяма поръчка заради ниско качество

  • tesla-
  • nextmove-
  • model 3-
  • поръчка-
  • качество

Германският оператор на електромобили под наем NextMove анулира поръчка за 100 броя Tesla Model 3 заради ниското качество на изработката, съобщава Reuters. Немците останали разочаровани от първите 15 доставени коли и се отказали от останалите 85.

Поръчката била направена през 2018 г., но заради огромния интерес към Model 3 и ограничения производствен капацитет NextMove трябвало да изчака досега пристигането на първата партида. Качеството на електромобилите обаче се оказало под всякаква критика.

Според немците боята на "тѐслите" била ужасна, имало множество проблеми по електрониката, конденз на влага във фаровете, надраскани арматурни табла и дефекти по джантите. От NextMove настояли Tesla да разреши проблемите за своя сметка и да достави електромобили с нужното качество, след което направо анулирали цялата поръчка.

От компанията на Илон Мъск обаче имат друга версия по въпроса и отдават провалената сделка на неразрешен конфликт с NextMove от съвсем друго естество по-рано тази година. От Tesla припомнят, че всеки недоволен от електромобила си клиент може да го върне без никакви обяснения в рамките на 7 дни и да получи парите си обратно.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тесла̀

    55 44 Отговор
    Теслата си е тесла̀. Някакво смотано американче се събидило един ден и решило да прави електрокарчвта. Я баста!
  • 2 Азз

    51 39 Отговор
    Тесла са пародия.
  • 3 Коментар📝

    37 9 Отговор
    Абе ВСЕКИ ГЛЕДА ДА ТИ ПРОДАДЕ БОКЛУК И ДА ТИ ВЗЕМЕ ПАРИЧКИТЕ.ДЕМЕК ДАЛАВЕРАТА ДА Е НА НУГОВА СМЕТКА.ПЪК И ЧАКА ДА МУ БЛАГОДАРИШ.

    Коментиран от #6

  • 4 kjl

    21 7 Отговор
    Полека, полека всичко си идва на мястото. Така или иначе дисбаланси няма как да съществуват дълго.
  • 5 Driving pleasure

    23 17 Отговор
    А стига ве... кочината на друсания африканец била с ниско качество, ти да видиш. Тия бънгии са само за хора с промити мозъци!
  • 6 Driving pleasure

    13 14 Отговор

    До коментар #3 от "Коментар📝":

    Това е ясно, въпроса е, че кочините на Илончо може и да те убият...

    Коментиран от #8

  • 7 123

    33 14 Отговор
    При този спор някак си повече вярвам на германците. Те са перфекционисти и не са свикнали с ниско качество. Освен това, вероятно им е писнало да чакат. От 2018 г. са им доставили само 15 автомобила. А вече има доста по-добри алтернативи - по-качествени и надеждни. И на по-добра цена.

    Коментиран от #13, #17

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Сатаната

    12 1 Отговор
    Сигурен съм че са прави швабите. Ама автора не е, 100 броя и голяма поръчка са много различни неща. Ако ти връщат и парите, значи си загубил само надеждите си за добро качество е и малко приходи от пари, които са били блокирани година и половина, примерно.
  • 12 Driving pleasure

    16 5 Отговор
    Оооо поредния еко-джендър пише с моя ник и на антиелектрика. Това показва безсилия и кретенизъм нищо повече! Сичките електричари сте така. Нормален човек друсаняка трудно ще измами!
  • 13 Да да

    6 9 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    И кои са алтернативите с по-добри качество и цена?

    Коментиран от #34

  • 14 гост

    22 20 Отговор
    Интересно що точно германец и то точно преди дъъъългочаканото пускане на ВАГински електрички така шумно и настойчиво плещи за "лошо качество" !!! В цял свят никой не се намери да се оплаква , баш германеца !!! А за смешните 100 бр при 32-33 000 продажби месечно даже не си струва да се говори ! Още повече моментално са били пласирани на някой от следващите записани !! А пък кой е по-добрия пазара си го показва и то безпощадно !! Ауди и Ягуар след десетки милиони за реклама и години отлагане едвам сколасват да продадат по десетина хиляди броя годишно , а всички тестове показват между 20 и 30% ПО-ЛОШИ показатели от Тесла ! Същата участ очаква и прословутото Порше , ама карай , нека се порадват "немските" фенове !! Накрая на годината като цъфнат резултатите , че Тесла е продала пет пъти повече от всичките накуп , да си разправят , че е с "лошо качество" , хахахха !!

    Коментиран от #15, #20, #32, #43

  • 15 до тесларастчето уж от Норвегия

    11 6 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Зомбираният теслсраст има обяснение за неуспвхите на миксера и не се уморява да пуска лъжи. Друсаното африканче заслужава адмирации за способността си да зомбира наглед нормални хора, било то да инвестират в пирамидата и/или да му купуват боклучавите миксери
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 gvdff

    13 7 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    Ако потърсиш в ютуб Engineering Explained, то водещия бе поръчал тесла модел 3 с допълнително поръчан цвят на купето, беше разочарован от цялостната сглобка и особено от боята. Направи видео, събра огромно количество гледания, върна колата, дадоха му performance пакета, и просто получил малко по-добре сглобена кола. Та, да, вярваме на германците, а алтернативи на тесла те първа се сглобяват.

    Коментиран от #21

  • 18 Алфа Ромео

    9 4 Отговор
    Могат да се връщат в 7 дневен срок кво повече искат клиентите, не че ша разбереш нещо същественно за 7 дни но пак е нещо. Явно са с ниско качество колите им, може би в началото са били по-качествени но вече не е точно така.
  • 19 Антиелектрика

    7 6 Отговор

    До коментар #8 от "Антиелектрика":

    Понеже пак ме изтриха, та отново да попитам модератора дали е нормално да се пишат педерастки идиотщини с чужди никове? Толкова си жалък, че чак си гнусен!

    Коментиран от #22, #23, #24, #26

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Да да

    5 8 Отговор

    До коментар #17 от "gvdff":

    Не знам защо, но на германците не им вярвам! Дали заради дизел гейт, дали заради разликата в обявена и реална мощност от ВМЗ, дали заради грешките които допускат ежедневно! Лъжат и за дължината на задръстванията :D
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Георги Касабов

    2 3 Отговор
    Не изтривам, защото виждам че точно вие пишете с много чужди никове!

    Коментиран от #28

  • 26 Георги Касабов

    2 3 Отговор

    До коментар #19 от "Антиелектрика":

    Не изтривам защото виждам че точно вие пишете с много чужди никове!

    Коментиран от #27, #29

  • 27 Антиелектрика

    4 2 Отговор

    До коментар #26 от "Георги Касабов":

    Това беше най-тъпото, което успя да напишеш, многоников трол!
  • 28 Антиелектрика

    4 3 Отговор

    До коментар #25 от "Георги Касабов":

    Никога не съм писал с различни никове. Това е запазена марка на безмозъчните шизфреници-електрофили! Много лесно може да се види дали то моя IP е писано с друг ник освен този! Аман от тъпанари, които пък се представят и за модератори!
  • 29 Касаб Георгиев

    3 2 Отговор

    До коментар #26 от "Георги Касабов":

    Тесларастията е за дълго и не прощава.
  • 30 Гост

    2 4 Отговор
    Спарк- Софийския оператор на ел. коли под наем да върне на баварците БМВ i3-ките... такива бангии с евтини интериор, тежък волан и абсурдна система за re- coop на използваната енергия няма. На фона на VW EUP i Hyuindai eKona качеството е просто смешно!
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 гост

    3 4 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Много си прав. На цената на 15 върнати бройки правят антиреклама и във всички медии пише, че качеството на Тесла било ниско. Да, не са перфектни, имат забележки каквито имаха преди корейските преди при прохождането на тяхното автомобилостроене. Всичко си има своята цена и ако искат перфектни коли то ще трябва да платят не по 40х.евро, а по 60х.евро, ама тогава ще искат пък да са по-евтини. Чисто маркетингов трик са си направили с цел да топят Тесла. Видя се, че германските електрички са много зле, подскачаха на неравностите все едно нямат амортисьори, вътре пълна дървения, а показателите са слаби. Ягуар се излагат с много висока цена и висока консумация, Кона и Лийф са единствените коли на ниска цена и 60квч батерия които може да се конкурират с модел 3, но пък откъм показатели са много по-слаби.

    Коментиран от #33, #35, #40

  • 33 Бачо Киро

    5 1 Отговор

    До коментар #32 от "гост":

    Глупости. Модел 3 въобще не е евтин, почвайки от 50+ и отивайки на 63+ хиляди евро с перформънс версията и опции. Абсолютно нормално е да се изисква качество като за кола от този клас. Особено от както увеличиха производството на Модел 3 специално, качеството отиде хептен в кенефа. Нима мислиш, че тоталните ръжди по финландската Тесла са случайни? Претупване в продукцията, пестене на време и тн. Просто е смешно кола за 50 -60 бона евро да ръждяса буквално навсякъде за по-малко от година... Никаква анти реклама няма, ти какво искаше? Да ги върнат и да си траят? Защо да си траят? За да не сънуват кошмари разни залюхани фенове като теб? Никъде не е казано нищо за загубени пари, освен в глупавото оправдание на Мъск. И какво като ти върнат парите? Седял си месеци, плащал си таксита или рентали, идва ти колата и я връщаш, понеже е скапан таралясник, сглабян от идиоти, но си връщаш парите и всичко е ок? Грешка си мой човек. Парите всички ти ги връщат при калпав автомобил с много проблеми за отстраняване, това не означава, че всичко е наред.
  • 34 123

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "Да да":

    Ами, водача по продажби - Нисан Лийф, Опел Ампера, Нисан Кона, някаква Киа гледах скоро и т.н. А от другата година всички марки на ФВ пускат ел. модели - по 3-4 на марка или общо 15 модела, които ще са с 10-20 % над цената на ДВГ моделите. Предпочитам електрически Пасат за 90 000 лева, вместо базова тесла 3 за 110 000 лева.
  • 35 123

    5 2 Отговор

    До коментар #32 от "гост":

    Пич ти от Марс ли падаш или се правиш, че не знаеш колко е цената на базов модел 3 в основните пазари - Франция и Германия. Ако не знаеш да ти кажа 55 - 58 хил. евро. Базов, без 4х4. Това не е евтино, а много скъпо за да си бяло мишле особено за технологиите за пътна безопаност, окачване, интериор и екстериор. Много малко ме интересува колко качествена им е батерията, както и дали изобщо карам с батерия или на друго гориво.

    Коментиран от #36, #37

  • 36 макак така

    2 3 Отговор

    До коментар #35 от "123":

    Отваряш сайта на Тесла за Франция и там пише 42600 евра за модел 3.
    409 км пробег и 5.6 0-100 - не е зле офертата.

    Коментиран от #39

  • 37 гост

    1 6 Отговор

    До коментар #35 от "123":

    По тази логика може да сравняваш и колите Китай, които след наложените мита струват двойно повече. Тесла прави един стадартен модел 3 на цена от 38х.долара преди екобонусите или това са 66х.лв, това е цена, която всеки един американец може да плати и да си купи стандартен модел 3 с над 400км пробег, 230км/ч и 5сек. ускорение до 100. Намери си друга електрическа кола със същите показатели на тази цена и то с 8г. гаранция на батерия и двигатели. Ето, ако България искаше да е лидер в нещо можеше да изпрати делегация, която да предложи безплатни терени и милиард субсидия за построяване на завод на Тесла у нас, така ще може да се гарантира разпространението на марката в Европа и да се гарантират ниски цени както и едно от най-важните неща, а именно бързо обслужване и ремонт. Ама от това не се краде и затова няма кой да го направи. Ето, Китай е огромен пазар и там правителството иска да има евтини електрички, затова за 6м. постриха огромен завод и до 6м. ще започнат производство на коли, който иска го прави. Кажете ми с какво ти помагат двата реактора за Белене на стойност няколко милиарда долара? или 8 самолета, които я сме видели, я не, и те милиарди. А колко милиарди се прахосват по поръчки и пътища, които не изкарват и година? И сега си представете едно правителство, което затегне ГТП и спре пушещите коли, субсидира изграждане на завод и гарантира лизинг на електричка за 500лв месечно (което струва 2лв/100 в домашни условия и 5лв на платена станция, а на няк

    Коментиран от #38

  • 38 545345

    0 5 Отговор

    До коментар #37 от "гост":

    Не че нещо ама ако хората гласуваха за такива като тебе вместо за бкп-тата щеше да се оправи България за норматив. Ама от къде толкова мозък.
  • 39 5468

    5 3 Отговор

    До коментар #36 от "макак така":

    Айде отново кирташките номера на норвежкия "гост" - на въпросната френска страница на Тесла пише най-отгоре, че цената от 42 600 евра включва 6000 евро еко бонуси. С други думи, пазарлъкът заппочва от минимум 48 600 евро, което хич не е малко, ако ще и мусака да може да прави тая Тесла.

    Коментиран от #42

  • 40 gvdff

    3 0 Отговор

    До коментар #32 от "гост":

    Най-убитата нова дачия няма тези забележки като тесла, хайде, нека не всички, но с мн малко късмет. Производителя определя цената си, нека е добра в сегмента, но явно клиента е имал определен минимум за качество. Ми тесла не са го предоставили, а клиента отказал поръчката, смятам всичко е в реда на нещата.
  • 41 ФауВе

    6 1 Отговор
    Непрестанните реклами под форма на новини няма как вечно да прикриват кусурите на гнилата ябълка. Рано или късно, купчинката от карти пада.
  • 42 макак така

    2 7 Отговор

    До коментар #39 от "5468":

    Аре по по-лека с квалификациите паля на четвърт.
    Пише ли 42 600 евра - пише. Тва е крайната цена за който иска да си я купи. Кво ми разтягаш локуми да не съм леля ти. Има и още 2500 евра бонус за семейства и още 5000 евра бонус ако им върнеш дизелов таралясник преди 2006-та модел или бензин преди 1997-ма.
    Така ти пада цената на 35 100. Кво повече искаш без пари ли да ти я дават? Тва да ти не е мандра.

    Коментиран от #46, #48

  • 43 ФауВе

    6 0 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Ама накрая на годината пак традиционните марки ще са на печалба, а Тесла пак ще е на загуба. Номерът е да правиш пари от работата си. Пък ако ще и една кола да си продал. Щом си на загуба, значи работиш бадева...... и си будала.

    Коментиран от #44

  • 44 майстор

    4 5 Отговор

    До коментар #43 от "ФауВе":

    Значи, е по - добре нещо което струва 30 хил. лв. за фабриката, да го купиш за 60 хиляди, от колкото обратно! Един вид спонсорираш ФВ и се радваш че са на печалба! Това значи, че не ти си ги прецакал, а те теб.

    Коментиран от #45, #47

  • 45 Teslarasti

    6 3 Отговор

    До коментар #44 от "майстор":

    Като рухне пирамидата се радвайте че друсаното африканче е било на загуба а вие на печалба, и чакайте отец Гарабед (известен още като арменския поп) да ви сменя батериите в гаранция, да ви боядисва ръждата и да ви закачи изпадналите брони. Може и да вземе стария и да ви даде чистак бърсак нов миксер.
  • 46 Бухахахахахха

    2 2 Отговор

    До коментар #42 от "макак така":

    Аз като съм трето дете няма ли още някакъв бонус?Живея под наем-още едни 5-10К€ да намалим.Май вече са ми длъжници и да отскоча да си взема парите.Кога?Кой викаш кара 22годишна кола в Франция?Бухахахаха
  • 47 ФауВе

    4 0 Отговор

    До коментар #44 от "майстор":

    А ти искаш фабриката да ти продава на загуба, че да не си прецакан ли? Други интересни бизнес идеи да имаш, гений?
  • 48 6399

    6 2 Отговор

    До коментар #42 от "макак така":

    Ако ти е зор, пали и на шестнайсетинка. Квалификациите са затова - да поставят на мястото им всякакви "палещи" дървени философи. По твоята логика, ако бащата ти даде 50 хил. евра за кола, то значи, че Теслата не само ще ти е безплатна, ами дори и ще си на плюс от покупката ѝ. Или ще кажеш, че парите от държавата и баща ти са различни и не могат да се харчат по един и същ начин?

    Коментиран от #49

  • 49 макак така

    3 6 Отговор

    До коментар #48 от "6399":

    Мен тва кво ме интересува не разбрах? Аз говорех за цената на теслата - 31000 евра със всички отстъпки щото някой е написал 55000, което е почти двойно. Аман от ваще тролски локуми, говори ми в цифри бе младеж.
  • 50 Голям Слон

    4 0 Отговор
    Преди около 5-6 години присъствах на шумоизолацията на първата Тесла в Пловдив. Съвсем случайно, разбира се. В един електричарски сервиз ми пускаха допълнителни кабели в тогавашното комби. Собственикът на този тролей беше един пословично скандален "бизнесмес" на моите години, който по ирония се занимава с търговия на горива :-) Та, покрай моята кола още тогава успях да се убедя в ниското качество на изработката на този т.нар. автомобил. Е, вероятно за келешчета, като Венци-Венс и оня траверс, който иска да купи самолет на мама, Тесла е нещо велико и крайна цел в живота.... :-)

    Коментиран от #51

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 бегачка

    0 0 Отговор
    Едно видео за качеството на Тесла Модел С.

    https://www.youtube.com/watch?v=4sBbVeiQ0II
  • 53 Иванов

    0 0 Отговор
    Немците ,каато са толкоз велики , що си не купят 100 електрички ,тяхно производство? Щото са още по-големи боклуци.
  • 54 Селянин с кололо

    0 0 Отговор
    Ай кажете ми, де е логиката, най-велико инженерната нация в света, да си поръчва инженерен продукт от друга държава и после да мрънка за лошо качество? Платени статиики