5 923 12

По-мощен "шестак" за Scania

По-мощен "шестак" за Scania

Гамата от водещи в индустрията 13-литрови двигатели на Scania вече се допълва от новата версия с мощност от 540 к.с. Новият двигател DC13 166 е предназначен предимно за приложения, където голямата мощност и лесна управляемост са поставени като изисквания, докато ограничения на теглото, особено при натоварвания на предната ос, пречат на използването на по-тежките V8 двигатели на Scania, които стартират от 520 к.с.

По-мощен "шестак" за Scania

Мощният 540 к.с. двигател е предназначен главно за клиенти и пазари, където V8 избора не е най-оптималния вариант заради съществуващите регулации по отношение на натоварванията на предния мост. С вече наличните 2700 Nm при 1000 об / мин се позволява използването на висока предавка и ниски обороти, както и добри характеристики при потегляне в гориста местност.

По-мощен "шестак" за Scania

Scania предлага пет различни версии за изпълнение на най-разпространения си двигател, редови шест цилиндрови: 370, 410, 450, 500 и 540 к.с. Всички 13 литрови двигатели на Scania са с подобрена икономичност с 2,0–2,5 % и въртящ момент в по-широк оборотен диапазон, като максималната му стойност е налична още при 900 об / мин.

По-мощен "шестак" за Scania

Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 10 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Ddddd

    24 17 Отговор
    Едно време Скания беше най добрият камион,но от няколко години насам Волво застана на върха и няма кой да го обори.

    Коментиран от #6, #11

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор

  • 3 гост

    28 1 Отговор
    В развитите страни колкото по-висок стадарт ти е камиона, толкова по-малко тол такси плащаш и толкова по-малко данъци, горива, поддръжка. Затова хората инвестират в нови камиони и това има значение за тях. У нас повечето спедитори са със силно амортизирани машини, които при проверка в Германия например, биват глобявани с хиляди евро и ремонтирани с техни сервизи преди да ги пуснат на пътя. Или с други думи нашият спедитор пак ги дава парите, но за ремонти, глоби и горива, но не купува нов, защото ако не го хванат ще си ги прибере спестените средства в джоба и ще има пари да си купи новото Ауди Кю7 и да заведе с него 20г. любовница, съученичка на сина му.

    Коментиран от #10

  • 4 дизела

    7 11 Отговор
    Кво стана с дизелите ? Кога ше започват да ги забраняват по камионите ? М ? Пушилки за 80-те процента деби*ли.

    Коментиран от #5

  • 5 kick

    7 2 Отговор

    До коментар #4 от "дизела":

    Камионите, ами корабите...!!!???

    Коментиран от #8

  • 6 Гост

    6 4 Отговор

    До коментар #1 от "Ddddd":

    Грешиш, Волво не е на първо място

  • 7 Камазаджията

    3 7 Отговор
    Само Камаз.......
  • 8 АУДИттрс420

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "kick":

    ами самолетите? и ТЕЦ-овете
  • 9 АмфетАмин

    3 3 Отговор
    Ще си го монтирам на Е30ката тоя двигател и ще стане 1000 коня хаха
  • 10 Верно

    7 1 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Абсолютно си прав, особенно за аудито :))) повечето шефове на транспортни фирми имат АУДИ това е някакво заболяване при тях.
  • 11 Газ 66

    3 3 Отговор

    До коментар #1 от "Ddddd":

    Това сериозно ли си го написал. За твое инфо волвото през последните 5-6 години е пълен провал. И пак за твое инфо през последните няколко години мерцедес продава повече камиони отколкото волво и скания взети заедно. Ти си прави извода
  • 12 Йосип Броз Тито

    3 1 Отговор
    Scania и Volvo, това са най-добрите камиони!

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.