Японските производители Toyota и Suzuki сключиха споразумение за партньорство, което ще им позволи да развиват съвместно нови технологии, включително и в областта на системите за автономно управление на автомобили. В съвместното съобщение на двете компании по силата на договора Toyota ще придобие 5% от акциите на Suzuki на стойност 96 млрд. йени (€815 млн.), а Suzuki ще купи ценни книжа на Toyota за 48 млрд. йени (€407 млн.).
Двете страни подчертават, че ще се стремят към устойчив ръст, преодолявайки новите предизвикателства пред автомобилната индустрия, но ще останат конкуренти. От Toyota напомнят, че са започнали да проучват възможностите за партньорство със Suzuki още през 2016 г.
През последните години все повече автопроизводители от световна величина все по-често се стремят към създаването на алианси и различни видове партньорства. Едно от последните "обединения" е договореното сътрудничество между Ford и Volkswagen, което предвижда общи проекти за товаро-пътнически модели и поделяне на разходите за разработка на автономни автомобили и електромобили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Алфа Вълкът
16:43 28.08.2019
2 ФауВе
17:38 28.08.2019
3 А кога ще се обединят...........
18:41 28.08.2019
4 Дъ Рамоунс
Коментиран от #11
19:30 28.08.2019
5 Хери Пуси
Коментиран от #17, #18
22:26 28.08.2019
6 123
23:00 28.08.2019
7 S60
Коментиран от #8
00:00 29.08.2019
8 Някой
До коментар #7 от "S60":
Незнам какви коли правят сузуки ама какви мотори имат направо разцепват дърво на две.00:20 29.08.2019
9 гощо
Коментиран от #10, #15
10:28 29.08.2019
10 Кокал
До коментар #9 от "гощо":
Хахаха... Хонда и високи технологии.10:59 29.08.2019
11 ghjg
До коментар #4 от "Дъ Рамоунс":
Ти да не си индиец та задаваш странни въпроси.11:36 29.08.2019
12 Тео
Авенсис го спират. След Брекзит къде ще се сглобя Кашкай не се знае. Миже би Турция...
Коментиран от #13, #14
12:38 29.08.2019
13 Гъдю Гъдев
До коментар #12 от "Тео":
Споделям мнението ти,дълго време карах Мазда сега Мицубиши. Впечатлението ми е същото.Коментиран от #16
13:28 29.08.2019
14 vasik atanasova
До коментар #12 от "Тео":
как мислиш кой ги сглобява в Англиякато кажеш Англия и кво
върви да видиш какви хора работят там
да ни си мислиш че автентичен англичанин коли ще ти сглобява
я индиец я пакистанец или пък негър
14:46 29.08.2019
15 Hahahaha ujas high technology honda daih
До коментар #9 от "гощо":
Byrkash kontinentite s wisokite technologii pri Awtomobiloatroeneto 🤷🏽♂️🤷🏽♂️🤷🏽♂️👌🏽14:58 29.08.2019
16 Кокал
До коментар #13 от "Гъдю Гъдев":
Кое мнение споделяш? Той е карал Тойота и Нисан, ти Мазда и Мицубиши. Кое по-точно споделяш ми е интересно?17:32 29.08.2019
17 Ма Мен
До коментар #5 от "Хери Пуси":
Карам Мицубиши Паджеро 3.2 DiD дълга база втора ръка вече 9-та година. Произведена е през 2000 г. в Япония. Качеството на изработка е ненадминато! Ето това е големият капитал на ММС, с който тя влиза в алианса. Взаимното придобиване на акции от Тойота и Сузуки не е алианс, а по-скоро взаимни гаранции за частично предоставяне на ноу-хау от насрещната страна. Статията не е коректна откъм заглавие и подвежда.Коментиран от #19
09:30 30.08.2019
18 Тошев
До коментар #5 от "Хери Пуси":
Те са в този алианс, но не и в името му :)14:02 30.08.2019
19 Хери Пуси
До коментар #17 от "Ма Мен":
Не е баш така, точно алианс си е. Рено-Нисан-Митсубиши са по същия начин, всеки има акции на другия. Така имат интерес да си партнират, въпреки че си имат отделни директори/централи. Рено-Нисан по времето на Карлос Гон бяха изключение, защото той им беше общ генерален директор но и за това го свалиха, да няма твърде много власт. Другия вариант си е направо поглъщане на фирми, както Рено е собственик на Дачия примерно и вземат всички решения за марката.18:31 30.08.2019
20 БулгарМенгясЪ
16:08 31.08.2019