Last news in Fakti

29 Август, 2019 14:33 13 496 28

Всички коли Peugeot, Citroën и Opel са готови за Euro 6

  • psa-
  • euro 6
Всички коли Peugeot, Citroën и Opel са готови за Euro 6 - 1

Критериите за измерване на емисиите на пътническите автомобили стават още по-високи от 1 септември 2019 година. Към досега валидните ще бъдат прилагани следните допълнения:

• Тест за RDE (Real Driving Emissions - Емисии в реални условия на шофиране): този тест определя допустимото отклонение между вредните емисии (NOx, PN), измерени на автомобилите в реални условия на шофиране, и емисиите, измерени по новата процедура на сертифициране. Изискването е коефициент от 2,1 за емисиите NOx. Моделите на PSA Group са одобрени. Нещо повече, 80% от пътническите автомобили на PSA Group вече отговарят на следващата стъпка от регламента, EURO 6d-ISC, която ще влезе в сила през януари 2020 г., с изискван коефициент от 1+0,43 дисперсия на измерването.

• Тест за EVAP (EVAPorative emissions - Определяне на емисиите от изпаряване): EVAP измерва количеството въглеводороди, които се изпаряват от горивната система на автомобила за период от 48 часа. Това касае основно вентилацията на резервоара за гориво на бензиновите автомобили.

• Тест за ISC (In Service Conformity – Съответствие в експлоатация): ISC означава, че автомобилите, които са на възраст до 5 години и вече са в движение, трябва да продължават да отговарят на всички стандарти за емисиите.

Всички коли Peugeot, Citroën и Opel са готови за Euro 6

Един от концерните, които напълно е готов с новите еко изисквания е PSA. Всички пътнически автомобили с марки Peugeot, Citroën, DS, Opel и Vauxhall са одобрени съгласно новия стандарт за емисиите EURO 6, влизащ в сила от 1 септември 2019-а (EURO 6d-TEMP-EVAP-ISC).

Всички модели пътнически коли на PSA вече са преминали тези тестове и автомобилите са сертифицирани в съответствие с тях. Клиентите могат да поръчат днес всички модели на марките на PSA Group (Peugeot, Citroën, DS, Opel и Vauxhall) и могат да са сигурни, че техният нов автомобил вече отговаря на всички настоящи, заявяват от компанията.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 16 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 И ние сме готови

    72 5 Отговор
    След 15 години като дойдат у нас като Уникати и ние ще подишаме чист въздух.

    Коментиран от #9

  • 2 Brabus

    33 22 Отговор
    Хаха,коли с евро 6 има от 2013 г

    Коментиран от #12

  • 3 123

    17 19 Отговор
    Поне напишете, че е платена статия. Били готови за евро 6. Че кой от производителите не е готов? А авторчето даже не е разбрало какво точно са му дали като стати от Пежо и е пляснало заглавие - пъпкотрепач. Евро 6 е стандарт, който е валиден от няколко години и все още е, защото няма Евро 7. От статията става ясно, че Пежо били отговаряли на един от 10-тината вида Евро 6, които остават валидни след 1 Септември. По тези стандарти другите производители минаха още преди повече от половин година.

    Коментиран от #8

  • 4 Алфа Ромео

    47 8 Отговор
    Време е ВАГ да направят следващо поколение лъжлив софтуер.

    Коментиран от #23

  • 5 гер

    10 35 Отговор
    Най-добрите са VW !!!

    Коментиран от #13

  • 6 onq s konq

    13 20 Отговор
    Много важно че малките изродчета били готови за евро-6...БМВ-то пък ВИНАГИ е готово за Кушия!Мдааа...:)

    Коментиран от #18

  • 7 Иванчо

    17 2 Отговор
    А кога ще се повдигне въпросът за колите на газ?

    Коментиран от #14

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 ДГД

    32 2 Отговор

    До коментар #1 от "И ние сме готови":

    Докато всеки сервиз в страната предлага премахване на катализатор + егр + дпф ще дишаме чист въздух в шестък. Карането без катализатор трябва да стане НЕЗАКОННО !!!

    Коментиран от #27

  • 10 123

    6 19 Отговор

    До коментар #8 от "Само да кажа":

    Абе пич, не пиши за неща, които не разбираш. Всичките автомобили на ФВ отдавна със Евро 6d. И почти всички - повече от 20 текущи Евро 6-ци са и за двете принудително запалване и заплване, чрез сгъстяване. Този посочения стандарт е един от още пет влизащи в сила от 01.09. Голяма работа. Всички от лятото са вече по тези стандарти. Ако бяха направили всичките коли по стандарт с раширението FCM разбирам.. И айде ако обичаш да не обиждаш немските автомобили със сравнения с френски недоразумения.

    Коментиран от #16, #20

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Ха ха ха

    21 4 Отговор

    До коментар #2 от "Brabus":

    Кой са тези от 2013, на VW ли, с барнатия софтуер ?

    Коментиран от #22

  • 13 Джер

    22 0 Отговор

    До коментар #5 от "гер":

    VW имат най-добрите софтуерни специалисти.
    Хванат ги в измама и след като си поправят показателите се оказва, че пак със софтуерна измама е станало.
    Тъпаци.
  • 14 Газ

    2 2 Отговор

    До коментар #7 от "Иванчо":

    Сега. Повдигам го.
  • 15 ххх

    6 2 Отговор
    BGзит!!!
  • 16 Пич

    19 3 Отговор

    До коментар #10 от "123":

    Аз съм друг пич, но не съм съгласен с глупавото ти изказване.
    Щом делиш колите на френски /лоши/ и немски /добри/ е ясно колко ти е капацитета.
    Пояснявам за всеки случай, ако не си ме разбрал - не е достатъчно да даваш мнение.
  • 17 Макрон

    2 6 Отговор
    Ми то е ясно.Като гледам марките, разбирам, че джендарите печелят и в тази област.
  • 18 Алфа Ромео

    13 0 Отговор

    До коментар #6 от "onq s konq":

    Така е, винаги е готово за канавки и крайпътни дървета.

    Коментиран от #21

  • 19 f16

    3 1 Отговор
    Карайте тогава.
  • 20 Още по-друг пич

    18 1 Отговор

    До коментар #10 от "123":

    Не само VW, но и другите немски автомобилни концерни вече произвеждат основно боклуци. Скъпи маслояди, с много заводски и конструкторски дефекти. То не са проблеми с газоразпределението, горивните и изпускателни системи, скоростните кутии...за комфорта на возене изобщо да не говорим!!! Не, че французите са перфектни, но те са едни от първите, серийно произвеждащи МПС отговарящи на еконормата 6d-temp. Изобщо чувал ли си за това, разбирачо? Ти и автора на статията има още много да се просвещавате 😀

    Коментиран от #25

  • 21 Коня с оня

    7 1 Отговор

    До коментар #18 от "Алфа Ромео":

    Неее, винаги готово за скрап. По- скоро, само за скрап, макар, че с тия евтини пластмаси напоследък, и за скрап не е подходящо 😀
  • 22 euro 6b

    1 2 Отговор

    До коментар #12 от "Ха ха ха":

    Моята е 2016 и има euro 6b
  • 23 гощо

    3 3 Отговор

    До коментар #4 от "Алфа Ромео":

    И Митцубиши и Мерцедес и БМВ хванаха с лъжливи софтуери! Ама нали ВАГ ти е мокър сън та все там плюеш! Пали са Алфата евро -2 и покажи на тия хора как чади печката хахахахахха....

    Коментиран от #24

  • 24 Алфа Ромео

    0 2 Отговор

    До коментар #23 от "гощо":

    Не съм чак толкова извратен, имам мокри сънища само със жени.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Rado

    1 1 Отговор
    Платена статия и измишльотини. Къде е ЛАДА?? А Москвич?? Руските коли са най-добри, не отделят вредни газове, както руските взривени ракети не отделят радиация дори и да с ядрени двигатели.
  • 27 Иванчо

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "ДГД":

    Ами то хубаво го искаш това ама хората да не са глупави да карат с фалшиво гориво. Значи колите трябва да са изрядни, а горивото може да е фалшиво. А гражданско неподчинение?
  • 28 незнайко

    0 0 Отговор
    С каква "система" са снабдени тези автомобили, че вече отговарят на изискванията ? Да не би вместо бутала от алуминий имат бутала от платина или клапани от титан ? Сигурно не, но имат електроника за хиляди лева е катализатори за още толкова хиляди !!!