Критериите за измерване на емисиите на пътническите автомобили стават още по-високи от 1 септември 2019 година. Към досега валидните ще бъдат прилагани следните допълнения:
• Тест за RDE (Real Driving Emissions - Емисии в реални условия на шофиране): този тест определя допустимото отклонение между вредните емисии (NOx, PN), измерени на автомобилите в реални условия на шофиране, и емисиите, измерени по новата процедура на сертифициране. Изискването е коефициент от 2,1 за емисиите NOx. Моделите на PSA Group са одобрени. Нещо повече, 80% от пътническите автомобили на PSA Group вече отговарят на следващата стъпка от регламента, EURO 6d-ISC, която ще влезе в сила през януари 2020 г., с изискван коефициент от 1+0,43 дисперсия на измерването.
• Тест за EVAP (EVAPorative emissions - Определяне на емисиите от изпаряване): EVAP измерва количеството въглеводороди, които се изпаряват от горивната система на автомобила за период от 48 часа. Това касае основно вентилацията на резервоара за гориво на бензиновите автомобили.
• Тест за ISC (In Service Conformity – Съответствие в експлоатация): ISC означава, че автомобилите, които са на възраст до 5 години и вече са в движение, трябва да продължават да отговарят на всички стандарти за емисиите.
Един от концерните, които напълно е готов с новите еко изисквания е PSA. Всички пътнически автомобили с марки Peugeot, Citroën, DS, Opel и Vauxhall са одобрени съгласно новия стандарт за емисиите EURO 6, влизащ в сила от 1 септември 2019-а (EURO 6d-TEMP-EVAP-ISC).
Всички модели пътнически коли на PSA вече са преминали тези тестове и автомобилите са сертифицирани в съответствие с тях. Клиентите могат да поръчат днес всички модели на марките на PSA Group (Peugeot, Citroën, DS, Opel и Vauxhall) и могат да са сигурни, че техният нов автомобил вече отговаря на всички настоящи, заявяват от компанията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 И ние сме готови
Коментиран от #9
14:41 29.08.2019
2 Brabus
Коментиран от #12
14:54 29.08.2019
3 123
Коментиран от #8
15:27 29.08.2019
4 Алфа Ромео
Коментиран от #23
16:05 29.08.2019
5 гер
Коментиран от #13
16:37 29.08.2019
6 onq s konq
Коментиран от #18
16:52 29.08.2019
7 Иванчо
Коментиран от #14
17:32 29.08.2019
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 ДГД
До коментар #1 от "И ние сме готови":
Докато всеки сервиз в страната предлага премахване на катализатор + егр + дпф ще дишаме чист въздух в шестък. Карането без катализатор трябва да стане НЕЗАКОННО !!!Коментиран от #27
18:30 29.08.2019
10 123
До коментар #8 от "Само да кажа":
Абе пич, не пиши за неща, които не разбираш. Всичките автомобили на ФВ отдавна със Евро 6d. И почти всички - повече от 20 текущи Евро 6-ци са и за двете принудително запалване и заплване, чрез сгъстяване. Този посочения стандарт е един от още пет влизащи в сила от 01.09. Голяма работа. Всички от лятото са вече по тези стандарти. Ако бяха направили всичките коли по стандарт с раширението FCM разбирам.. И айде ако обичаш да не обиждаш немските автомобили със сравнения с френски недоразумения.Коментиран от #16, #20
18:37 29.08.2019
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Ха ха ха
До коментар #2 от "Brabus":
Кой са тези от 2013, на VW ли, с барнатия софтуер ?Коментиран от #22
19:21 29.08.2019
13 Джер
До коментар #5 от "гер":
VW имат най-добрите софтуерни специалисти.Хванат ги в измама и след като си поправят показателите се оказва, че пак със софтуерна измама е станало.
Тъпаци.
19:24 29.08.2019
14 Газ
До коментар #7 от "Иванчо":
Сега. Повдигам го.19:25 29.08.2019
15 ххх
19:25 29.08.2019
16 Пич
До коментар #10 от "123":
Аз съм друг пич, но не съм съгласен с глупавото ти изказване.Щом делиш колите на френски /лоши/ и немски /добри/ е ясно колко ти е капацитета.
Пояснявам за всеки случай, ако не си ме разбрал - не е достатъчно да даваш мнение.
19:29 29.08.2019
17 Макрон
20:37 29.08.2019
18 Алфа Ромео
До коментар #6 от "onq s konq":
Така е, винаги е готово за канавки и крайпътни дървета.Коментиран от #21
20:42 29.08.2019
19 f16
22:32 29.08.2019
20 Още по-друг пич
До коментар #10 от "123":
Не само VW, но и другите немски автомобилни концерни вече произвеждат основно боклуци. Скъпи маслояди, с много заводски и конструкторски дефекти. То не са проблеми с газоразпределението, горивните и изпускателни системи, скоростните кутии...за комфорта на возене изобщо да не говорим!!! Не, че французите са перфектни, но те са едни от първите, серийно произвеждащи МПС отговарящи на еконормата 6d-temp. Изобщо чувал ли си за това, разбирачо? Ти и автора на статията има още много да се просвещавате 😀Коментиран от #25
22:40 29.08.2019
21 Коня с оня
До коментар #18 от "Алфа Ромео":
Неее, винаги готово за скрап. По- скоро, само за скрап, макар, че с тия евтини пластмаси напоследък, и за скрап не е подходящо 😀22:52 29.08.2019
22 euro 6b
До коментар #12 от "Ха ха ха":
Моята е 2016 и има euro 6b08:25 30.08.2019
23 гощо
До коментар #4 от "Алфа Ромео":
И Митцубиши и Мерцедес и БМВ хванаха с лъжливи софтуери! Ама нали ВАГ ти е мокър сън та все там плюеш! Пали са Алфата евро -2 и покажи на тия хора как чади печката хахахахахха....Коментиран от #24
09:02 30.08.2019
24 Алфа Ромео
До коментар #23 от "гощо":
Не съм чак толкова извратен, имам мокри сънища само със жени.12:53 30.08.2019
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Rado
23:18 30.08.2019
27 Иванчо
До коментар #9 от "ДГД":
Ами то хубаво го искаш това ама хората да не са глупави да карат с фалшиво гориво. Значи колите трябва да са изрядни, а горивото може да е фалшиво. А гражданско неподчинение?08:41 31.08.2019
28 незнайко
16:12 31.08.2019