Американското сп. Car and Driver се натъкна на патентна заявка за фирмени спирачни дискове на Chevrolet. Те имат декоративни вложки на ротора и централната част с логото на марката.
В описанието към заявката се споменава, че вложките ще бъдат "ефективна и дълготрайна маркировка на компоненти без прекалено големи разходи за производствения процес и влошаване на качествата им".
От Car and Driver обаче критикуват идеята като безвкусица и я сравняват с монтирането на "пластмасов въздухозаборник менте на класическия Buick".
Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 16 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Boxer 3.0
Коментиран от #6
13:11 02.09.2019
2 Random
13:14 02.09.2019
3 Анти милиционер
13:55 02.09.2019
4 уффф
Коментиран от #5
14:24 02.09.2019
5 Пунчо
До коментар #4 от "уффф":
Не разваляй хубавата кола!18:32 02.09.2019
6 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #1 от "Boxer 3.0":
Да, но ако има голями напрежения...Коментиран от #7
20:18 02.09.2019
7 Boxer 3.0
До коментар #6 от "ИМПЕРИАЛИСТ":
Ами те обикновените дискове се пукат(термични и механични сили), камо ли ако има нещо изрязано с остри ръбове...Коментиран от #8
20:47 02.09.2019
8 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #7 от "Boxer 3.0":
Дисковете се пукат от коаксиалните сили и напрежения, а не от радиални и тангенциални ...Доста сложно стана, но карай да върви. Не подценявай автомобилните инженери на шевролет.Коментиран от #10, #12
23:27 02.09.2019
9 criminal
19:52 03.09.2019
10 От по-старото и неуко поколение
До коментар #8 от "ИМПЕРИАЛИСТ":
Колега! Можеш ли да дадеш научно обяснение на термина 'Коаксиална' сила?!11:28 04.09.2019
11 Пукат се не се пукат
12:40 04.09.2019
12 Мамо мила
До коментар #8 от "ИМПЕРИАЛИСТ":
Абе тъпан, аксиални се казва, не коаксиални. Я пробвай да обясни какво значи според теб „тангенциални сили”22:53 04.09.2019