Германската компания ZF представи модул, който превръща задните колела на автомобили в управляеми. Немците са уверени в търговския потенциал на разработката - тя намалява радиуса на завой, повишава стабилността на връзката с ремарке и е евтина за производство.
В тестовете на новата система пикап Ford F-150 с прицеп е демонстрирал много по-добра маневреност и отлична управялемост при скорост 64-72 км/ч. Освен това електрониката може да гаси колебанията, предизвиквани от рязка смяна на посоката на движение (т.нар. "Лосов" тест), и подпомага стабилизиращата система и ABS-а при спиране на разнородно пътно покритие.
От ZF обясняват, че модулът за управление на задните колела се състои от електромотор, кормилна рейка, щанги и ремъчно задвижване. За да работи, системата се нуждае от връзка с електрическия усилител на волана и спирачките.
Според компанията четирите завиващи колела могат да повишат значително активната безопасност и когато започне масовото производство, системата ще бъде "относително евтина". Немците обаче бягат от конкретика за цената.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
По обясними причини...
10:35 03.09.2019
2 Гост
10:40 03.09.2019
3 НемецИСофтуер
Коментиран от #4
10:40 03.09.2019
4 Объркал си се
До коментар #3 от "НемецИСофтуер":
Най-добрата автомобилна електроника е на Bosh.Тя от кого е създадена?Коментиран от #5, #7
12:12 03.09.2019
5 ЗапознаейСе
До коментар #4 от "Объркал си се":
Живял съм, работил съм и съм учил германци на програмиране ... ами прав е човека, твърде праволинейни са за да създадат какъв да е проект. А електрониките на Бош - защо си мислиш, че софтуера немци им пишат. В германия има много чужденци все пак ) И да ... много програмиране трябва за да накараш едни дюзи да се отварят когато трябва )Коментиран от #8
16:52 03.09.2019
6 criminal
19:50 03.09.2019
7 Келера
До коментар #4 от "Объркал си се":
Беше най- добрата колега!22:14 04.09.2019
8 майстора
До коментар #5 от "ЗапознаейСе":
Да бе те щото само това правят ...това да не ти е Сиера от 80-та година01:49 10.09.2019