3 642 28

Peugeot не бърза с електрификацията, но и не изостава

Peugeot не бърза с електрификацията, но и не изостава

За разлика от марки, като Smart, Volvo и Volkswagen, които изключително агресивно се опитват да се наместят сред първите на пазара за електромобили и почти загърбиха развитието на двигатели с вътрешно горене, французите от Peugeot не бързат толкова. Те обаче гледат в бъдещето и осъществяват т.нар. от тях плавен енергиен преход.

Peugeot не бърза с електрификацията, но и не изостава

Последната им стъпка в тази насока са хибридните версии на 508. Стремежът на марката е всяко ново лансиране да бъде съпътствано с електрифицирана версия. В случая говорим за новите Peugeot 508 HYBRID и 508 SW HYBRID, които току-що преминаха тестовете за сертификация по новия протокол WLTP, а резултатите са впечатляващи:

508 HYBRID: 29 г(1) CO2/км (1,3 л/100 км)и 54 км пробег(2)в 100% електрически режим.
508 SW HYBRID: 30 г(1)CO2/км (1,3 л/100 км)и 52 км(4)в 100% електрически режим.

Хибридният тракт съчетава двигател PureTech със 180 к.с. с електрически мотор със 110 к.с., а системната мощност 225 к.с. Батерията е с капацитет от 11,8 kWh, осигурявайки 100% електрически пробег от 54 километра(1) по WLTP при седана и 52 километра(4) при версия комби. Зареждането отнема по-малко от 1 час и 45 минути със стенна зарядна станция Wallbox (с опционално зарядно устройство 6,6 kW, 32A).

Peugeot не бърза с електрификацията, но и не изостава

Монтирането на силовия агрегат и на батерията е изпълнено без никакъв компромис благодарение на мултиенергийната платформа EMP2 (Efficient Modular Platform - Ефективна модулна платформа). Пространството е запазено и обемите на багажника са идентични с тези на версиите с двигател с вътрешно горене (487 л за PEUGEOT 508 и 530 л за PEUGEOT 508 SW).

Peugeot не бърза с електрификацията, но и не изостава

Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 15 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Госあ

    46 6 Отговор
    Много як автомобил !!! Трябваше отдавна всички автомобили да са хибриди. Браво на Пежо

    Коментиран от #3, #11

  • 2 Страхотна концепция

    45 3 Отговор
    Колата изглежда страхотно и техниката е най съвременна.Ако и качеството е на ниво модела ще отнеме доста от клиентите на Немските концерни.
  • 3 гост

    16 24 Отговор

    До коментар #1 от "Госあ":

    Искаше да кажеш много яка измама !! Кога тоя два тона кютук изгори 1,3 литра на 100 , ела се обади , хахахахахха !! Даже със заредена батерия има да мине 48 км на бензин , тоест 2,6 л/100 км за 180 коня мотор !!!!! Ша стане , ама друг път !! Не бъркай номера за влизане в новите норми за газове с реалността !!!

    Коментиран от #5, #6, #18

  • 4 Random

    15 23 Отговор
    Електрификацията е пълна глупост. По-стара технология, замърсяващо производство, малък пробег и др. Сегашните катализатори позволяват почти напълно чисти бензинови двигатели
  • 5 Госあ

    8 11 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Що, ти колко мислиш че ще изгори ? колко един фермерски додж ли мислиш че гори 😂 хибрид бе братчед, хибрид. а теслите ги забрави, може като в Япония за има по някоя друга, просто от немай къде. Все нещо трябва да се внася от кравария, а и болни мозъци навсякъде 😂 горките ха-ха-ха. та ще ги подържат известно време на изкуствено дишане, докато не ги оставят съвсем на америте да си ги карат

    Коментиран от #9, #12

  • 6 Госあ

    17 4 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Освен т'ва, други производители са известни с лъжите ха-ха-ха. К'ви ги плещиш ? Т'ва не е ваг

  • 7 ВАГ

    1 40 Отговор
    Peugeot не бърза с електрификацията ,но като гледам купетата са агресивни с копирине на Ауди .... но нема проблеми ,винаги в света се копира най-доброто .

    Коментиран от #8

  • 8 Язе

    26 2 Отговор

    До коментар #7 от "ВАГ":

    Кое по-точно е копирано от аЛуди?Пежо има хибрид повече от 10 години,какво ново?

    Коментиран от #17, #23

  • 9 Да да

    10 6 Отговор

    До коментар #5 от "Госあ":

    Странна мисъл имаш! Да си ходил някога в Дания, Норвегия и Холандия примерно! След като и в Германия се продават Тесла в брой конкуриращ и дори изпреварващ местни модели, не виждам как ще се сбъднат прогнозите ти!

    Коментиран от #10

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор

  • 11 111

    0 9 Отговор

    До коментар #1 от "Госあ":

    Не само трябваше да са хибридни ами трябваше и по рано да предизвикаме екологична катастрофа с всички уж нови еко неща които са пълни глупости
  • 12 гост

    12 6 Отговор

    До коментар #5 от "Госあ":

    Имам точно трима познати със плугин хибриди между 2 и 4 годишни от различни марки и НИТО един от тях не гори по-малко от ТРИ ПЪТИ повече от обявеното при всякакви условия !! И всички независими тестове доказват същото , за твое най-голямо съжаление !!! Хибрид , бе братчет , хибрид , хахаххахха !!!

    Коментиран от #13, #20

  • 13 Бухахахахахха

    10 7 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    За теб всички тук знаят.Айде бягай да переш чорапите на гурото,че утре е на работа.Чорап,бе чорап братчед.Носил го е два дни а мирише поне ТРИ ПЪТИ на това което си мислиш.Бухахахахах

    Коментиран от #14

  • 14 БМВ

    10 3 Отговор

    До коментар #13 от "Бухахахахахха":

    Ти пък като много знаеш, колко е разхода на хибрид? Това което се пише, не е това което е? Колко е разхода на твоето ДВГ, на обороти на място на час с климатик? 0,8-0,9 литра на час, нали? Как тогава ще гори 1,2 на 100? Ако някой го дърпа отпред с 90 км/ч, а той стои на обороти! Карал съм БМВ хибрида 530 Е, когато батерията ти е празна разхода е 5.5-6 литра на 100! Там също е 50 км на ток при заредена батерия! Хибридите се правят за да са в еконормите като производител, а всъщност не са! Ако батерията не се зарежда гори повече и замърсява повече, нали?

    Коментиран от #15

  • 15 гост

    11 1 Отговор

    До коментар #14 от "БМВ":

    Точно тоя "велик" хибрид е единия от трите дето имах в предвид !! И тия 5,5 -6 са дооооста оптимистични , сигурно при 80 км/ч , хахах !!! При 120-130 си праска 7-7,5 и окото не му мига , хахахха !!

    Коментиран от #16

  • 16 БМВ

    13 1 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Другото което е най-комичното е,че на електричките им дават колко е разхода на 100,а на хибридите им пишат само разхода на бензин,без да смятат тока за тези 50 километра! Все едно ги изминават без пари! А един хибрид изразходва повече ток от ел.кола,за тези 50 километра които ще измине!Само се смята бензина! Рекламка!
  • 17 ВАГ

    0 8 Отговор

    До коментар #8 от "Язе":

    Ти не четеш ли какво съм написал или ей така ,казах ФОРМАТА НА СЕДАНА И КОМБИТО ,,чертите на самата кола инсайд ,кой ти говори за хибриди .

    Коментиран от #19, #26

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор

  • 19 Нещо много си се объркал .

    12 1 Отговор

    До коментар #17 от "ВАГ":

    Нито in , нито out си приличат. От AUDI имат ... Извинете от VW имат различно виждане. Имах VW ,а сега 508 . Ако нещо се случи, ще си купя отново PEUGEOT , но никога повече немец. Дори японците са за предпочитане.

    Коментиран от #22

  • 20 Някой ми каза ...

    5 4 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Тези твойте познати си ги виждал по телевизията и от там са ти познати . ХА ХА ХА ХА ХА ХА У ХА ХА ХА

    Коментиран от #21


  • 21 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #20 от "Някой ми каза ...":

    Тва ли ти остана за опорка , като не можа да измислиш нищо в защита на петролните си любимци , рекордьори в лъжите , хахахаххах !!!
  • 22 123

    1 3 Отговор

    До коментар #19 от "Нещо много си се объркал .":

    Айде да позная - имал си ФВ нов внос, нали?
  • 23 123

    1 2 Отговор

    До коментар #8 от "Язе":

    Прав си. Не е копирано от Ауди. Седанът е копират от Мустанг.
  • 24 123

    2 0 Отговор
    като ти свърши батерията гори 6/100 :) а не 1.5
  • 25 1944

    0 4 Отговор
    руския електрически иж гори само кубик въглища на сто километра.
  • 26 Язе

    5 0 Отговор

    До коментар #17 от "ВАГ":

    Копирали формата на седана.И как по точно?Сложили са му врати,калници,стъкла.Що си мислите,че всички коли се движат около Ваг групата?Същото може да се каже,че завиващите фарове,окачването(хидравлично и въздушно)са копирани от французите.Това означава ли,че едните копират от другите?Виждах Пежо 508 и хич ама хич не ми прилича на Ауди.
  • 27 Пич

    2 0 Отговор
    Това за приликата с мустанг го каза някакъв в едно ревю в тубата и от там нашите журналистчета го повтарят кото не разбират от коли,дизайн и нямат собствено мнение.пък за крадене от ауди е абсурд.нищо общо...и само да каза на разбиращите,че от пежо първи махнаха бутоните и сложиха тъчпад в 308 от 2013.първи имаха дизелов хибрид в 508 от 2011.първи сложиха оборотомер,въртящ се на ляво,както сега бмв направиха в моделите от 2018,имаха доскоро най мощния мотор на литрова мощност в 308 гти (170к.с.) и отдавна имат хибрид с 500 коня,но найстина не го пускат.и да хибридите ги правят нарочно,за да се впишат във все по затягащите се еко норми,което хич не ми се връзва с 6 и 8 цилиндровите агрегати на немците..
  • 28 Мечтател

    0 0 Отговор
    Колелото на колко хиляди години е вече? Не е ли време да се изобретил нов начин за придвижване?

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.